Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 11.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pěší zóna 3
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> I Ty jeden filuto. Tebe ve škole neučili že Sokolovsko, Chebsko, Kraslicko a další přilehlé oblasti Podkrušnohoří byly sakumprdum Sudety? Tak čemu se divíš?
U příspěvku:Vodní Baryk
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> 

Ráda sem tam povyprávím historky ze života u krbu. Oheň plápolá, nastalo večerní ticho, pár přátel sedí zadumaně a tu jeden začne vyprávět trochu hrůzostrašnou historku, která ale vždy dopadne dobře ať to vypadalo na začátku vyprávění sebebeznadějněji.

U příspěvku:Hlubočepy v podvečer
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> 

To Ti stoprocentně věřím. U mne v Městečku se můžeš občas ztratit, ale v domovské Praze ne. Já jsem v Hlubočepech nikdy nebyla a tak bych tam pro změnu zabloudila zase já. 

PS: Proč si ale nepobloudit. Bloudění je strašně uklidňující činnost, jen jdeš a jdeš a možná dojdeš tam kam jsi šel.

U příspěvku:ČENKOV - A z komínu se kouří
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> Já se normálně červenám, jen mne nepřechval.
U příspěvku:Vlčáci
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > g_morr> Psíci by se asi neurazili, potěšilo by je, že vypadají krvelačně, mají to v popisu práce.
U příspěvku:Pěší zóna 3
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> Stando, moje městečko leží v bývalých Sudetech.
U příspěvku:Na okraji města 3
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > eusika> Ale kdepak, tam určitě bydlí šílený vědec, který chce vytvořit dokonalé lidstvo a blízko leží hřbitov (a to je pravda pravdoucí, tenhle dům vážně ve skutečnosti stojí u hřbitova), takže to nemá pro vzorky daleko.
U příspěvku:Vodní Baryk
Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> Stando, to ještě nic nebylo, to neznáš historku jak jsem krotila bandu mladých chuligánů za bílého dne v Plzni na nádraží pět let po revoluci. To jsem si jednou takhle v pátek ráno vyjela na první rande s klukem z Českých Budějovic a abychom to oba měli na půli cesty k sobě, dali jsme si scuka v Plzni, já jsem chtěla jít do ZOO a v Plzni se vůbec nevyznala, ale on měl Plzeň prolezlou do všech koutů i zapadlých zákoutí. Mělo nám to oboum dorazit zhruba ve stejnou chvíli, takže jsme na sebe vůbec neměli čekat, ale jen vylézt z vlaku a dole se srazit v hale. No jo, co čert nechtěl, oni měli výluku a dorazili do Plzně náhradními autobusy asi o půl hodiny později. Tak jsem si zatím vypochodovala před nádraží a opřela se o sloup a pozorovala lidský cvrkot, jak lidi chodí tam a zpět. Tam samozřejmě rychleji, aby jim to neujelo. Zpět podle jednotlivých nátur, někdo šel pomalu a v poklidu, ostatní stále v poklusu jako by chtěli dohnat včerejší den. Jak se tak rozhlížím, zblejskla jsem najednou partu mladých chuligánů, všichni v černém a ověšení řetězy a jinými podobnými strašidelnými cingrlátky a jak tak na mě koukám, říkám si: "Něco ošklivého se jim vylíhlo v hlavě a vybrali si mne jako oběť na hraní. Ach jo, to zase bude fuška." a taky jo, zdála jsem se jim perfektně bezbranná a opuštěná. Když chci, tak se umím tvářit jako telátko, které neumí do pěti napočítat a že jsem holčička, která se právě ztratila své guvernantce. "Nu což," řekla jsem si, "práce začíná. Jsi tu sice na velmi frekventovaném místě, ale je to pro tebe neznámé město.Tady ti nikdo z kolemjdoucích nepomůže, mají svých starostí dost.Když ukážeš těm usmrkancům, že se jich bojíš, odvlečou tě do nějaké liduprázdné uličky a jaká jsi byla. Zachovej klid, kdo se chová jako oběť, ten se obětí stane." Takže jsem se od svého sloupu vůbec nehla a zcela ignorovala blížící se nebezpečí. Obklíčili mne a čekali na signál od svého hlavního chuligána, aby ta legrace konečně začala. Jenže ten čekal na moji reakci. Jak říkám, potřeboval vidět můj strach, aby si se mnou mohl začít pořádně hrát a já nehnula ani brvou a stála u svého sloupu s hlavou hrdě vztyčenou bez jakékoliv známky, že vím o jejich existenci. Tak jsme tam všichni zúčastnění na pár minut zkameněli a bylo takové ticho, zastavil se čas a kolemjdoucí cestující jako by vůbec neexistovali. Byla jsem tam jen já, sloup a banda chuligánů připravených ke skoku. Hlavní chuligán si řekl, že tady není něco v pořádku a dal svým klukům signál stáhnout se. Odcházeli ode mne sice neochotně ale poslušně jako ovce. On tam ještě chvilku postál, vyměnili jsme si své umíněné pohledy, on demonstrativně praštil pěstí do sloupu, abych věděla co mne čekalo, kdybych jim to dovolila a já mu na oplátku věnovala vítězný úsměv napůl posměšný úšklebek. Pak schlíple odešel i on. Můj nápadník nakonec dorazil, celý den poprchávalo a do ZOO jsme nakonec nešli. Celý den jsme se courali uplakanou Plzní a jen si pomatuji, že jsme šli dvakrát kolem pivovaru a na náměstí měli trhy a já si tam koupila hrací krabičku s ptáčky a ptačím zpěvem.  
U příspěvku:Cestou necestou 2
Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> Zajímavější je ten dům pod nim, tam je slévárna, tam by se ti vaši pekelní démoni vyřádili.
U příspěvku:Vlčáci
Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > g_morr> 

Ale hdepa, to jsou hospodští psi, hlídací a strašně hodní kluci, příšerně štěkají a přitom na člověka koukají s lišáckou a přítulnou jiskrou v oku.

U příspěvku:Baryk objevitel
Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > g_morr> A ještě jednou, tralala, ó, jaká čest.
U příspěvku:Baryk objevitel
Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > g_morr> Díky za krásné haiku. Jaká čest, jaká čest.
U příspěvku:Na okraji města 3
Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> 

Na kopci? Tohle byl jen malý kopeček a pod kopečkem všudypřítomné paneláky a máte po legraci. Jo jo, horory se v mém městečku nekonají. Cha, chá.

U příspěvku:Vodní Baryk
Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> Já vám dám žatvu. Až tam pošlu svou Armádu Světla, tak budete mít po legraci i po hororu.
U příspěvku:Vodní Baryk
Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> Jaký ďabel, vždyť je to nevinný a poklidný městečko. Chceš vyprávět jednu historku. To se mi stalo ještě před revolucí, když jsem jezdila na Matfyz do Prahy na studia. Byl pozdní podzim, stmívalo se už kolem páté hodiny a já spěchala zkratkou kolem známých garáží a zahrádek na nádraží. Bylo tam liduprázdno a nikam se člověk nedovolal o pomoc, kdyby šlo o život. Už jsem to měla k nádraží, co by kamenem dohodil a dohonila mne banda mladých cikánů, měli hravou náladu a chtěli mne strašit, zvlášť jeden se před druhýma vytahoval jak mne krásně bude znervózňovat. Co včil jsem dumala. Když ukážu, že se bojím sesypou se na mne jako vosy a budu jejich snadnou kořistí. Nu což, máma mi dala tenkrát ještě vedle na poslední chvíli do tašky pár konzerv, abych jí přes týden v Praze neumřela hlady, študáci měli tenkrát krušný život.  Takže jsem si řekla, když teď začnu utíkat, budu štvaná zvěř a tak jsem si řekla: "Nejlepší obrana je útok" a práskla jsem toho kluka s tou taškou po hlavě, jen to cinklo. To tu bandu zastavilo, kluk zaúpěl: "Ta holka má v té tašce snad cihly." a ostatní se shlukli kolem něho. To byla má chvíle, dokud byli v šoku, mohla jsem už bez obav zrychlit krok a zároveň neutíkat, abych k sobě zase nepřilákala jejich pozornost. Šťastně jsem se dostala na nádraží a pak už bez nehody vyrazila vlakem do Prahy. Pak jsem dlouho nechodila touhle zkratkou, ale zhruba za měsíc mi otrnulo a i když se pořád ještě brzo stmívalo, vyrazila jsem tamtudy opět na vlak, protože jsem měla menší zpoždění. Nu a co se nestalo, potkala jsem tam dvě mladé cikánečky a ta jedna najednou povídá: "Hele, to je ta holka,co tomu tvému vyrazila oko a on teď na něj snad už nikdy nebude vidět." a chtěly mne zmlátit deštníky, ale bály se protože jsem měla štěstí, že jsem už skoro stála u nádraží a tedy už na moc frekventovaném místě. Takže pak jsem tam radši nechodila až do jara, kdy v té době už zase bylo dlouho světlo. Když o tom přemýšlím, tak po revoluci bych si tohle nikdy netroufla, protože by si na mne došlápla cikánská mafie. Přece jenom k něčemu byl socialismus dobrý, cikáni byli vychovanější.
U příspěvku:Vodní Baryk
Anarela (Občasný) - 25.11.2003 > quentinbubakoff> Quentine moc si to nemaluj, tady k žádnému krveprolití nedojde. Je to jen obyčejné ospalé průmyslové městečko uprostřed hnědouhelné Sokolovské pánve a nejmenuje se Hellcity, ale Chodov u Karlových Var.
PS: A když jsem počítala naposledy Barykovi nožičky, tak je měl jenom čtyři a dvě očička jako každý slušně vychovaný pes.
U příspěvku:Vodní Baryk
Anarela (Občasný) - 25.11.2003 > Karel ŠTĚRBA> Ještě jsem vyštrachala Borju, ale tohle on sám, já ho tam neházela, přísahám slavný soude.
U příspěvku:Vodní Baryk
Anarela (Občasný) - 25.11.2003 > stanislav> No tak Stando, neber si to tak. Bude hůř a Ty už malomyslníš, když se ještě nic pořádného neděje.
U příspěvku:Vodní Baryk
Anarela (Občasný) - 25.11.2003 > Sallome> Dobré jitro, Sallome.
U příspěvku:Návrat domů
Anarela (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> 

Jo, už si vzpomínám, měl takový krasně rozcuchaný plnovous a šílený neústupný pohled, že jo.

PS: Možná si ho ale pletu s někým jiným, kdo se má v těch svatých mužích vyznat. Každou chvíli chce někdo nový spasit svět.

U příspěvku:Návrat domů
Anarela (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> Já si ho taky pomatuji, ale jeho hladovkovou anabázi jsem nesledovala. Takže v padesátém dnu ještě vesele křepčil? A jak dlouho si tedy hrál na tu hladovku a jak dlouho mu to tedy baštili? Já jen abych si doplnila mezery ve vzdělání. Mareček je přece jen už legenda a o legendách by měl člověk vědět všechno.
U příspěvku:Návrat domů
Anarela (Občasný) - 24.11.2003 > chell> Vítej v klubu mých návštěvníků, kteří se nedokážou nikdy pořádně zakoukat do mých fotek a radši odsud odcházejí s nechápavě kroutící hlavou, co se tu taky může objevit. To se stává, já se nezlobím, kdybych si měla dělat hlavu z těch kteří u mne jen nevěřícně zírají, tak bych se musela už dávno zhroutit a s pláčem z Totemu navždycky utéct.
U příspěvku:Na okraji města 3
Anarela (Občasný) - 24.11.2003 > Karel ŠTĚRBA> Co by tak mohl skrývat? Přece ve sklepě pohřebiště obětí masového vraha, který je zván dokonalým a nepolapitelným zločincem a nejradši má motorovou pilu.
U příspěvku:Na okraji města 3
Anarela (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> Mně se zdálo že jsem slovní spojení Blair Witch už někde viděla, ale jsem stará skleróza a anglická slova vždy mou paměť zkratují, i kdybych je viděla každý den, tak si nikdy nevzpomenu hned kde.
U příspěvku:Dech města 2
Anarela (Občasný) - 24.11.2003 > quentinbubakoff> No myslím, že temnější kouty se v něm už nenajdou nebo já je aspoň nevyfotografovala.
U příspěvku:Na okraji města 3
Anarela (Občasný) - 24.11.2003 > toono> Nerozumím ani zbla anglicky, ale věřím, že to bylo zajímavé hodnocení téhle fotky.
U příspěvku:Dech města 2
Anarela (Občasný) - 23.11.2003 > stanislav> Největší humor je, že jsme stále na jednom a tom samém místě. Jsou to jen tři lokality: staré město, u vlakového nádraží, u autobusového nádraží a nové město skoro vůbec. Takže když vezmeme střed staré město, tak je to vše pouze v okruhu pěti set metrů.
U příspěvku:Křižovatka cest
Anarela (Občasný) - 23.11.2003 > stanislav> Jo jo, mapa, buzola a kompas Tě v mém městečku určitě před blouděním zachrání. Ale proč si občas nepobloudit. Vždyť bloudění je tak krásné a docela osvěžující, aspoň mně se to osvědčilo v nočních snech při spánku.
U příspěvku:Návrat domů
Anarela (Občasný) - 23.11.2003 > quentinbubakoff> Vy dva chuligáni, vy si klidně půjdete stávkovat a hladovkovat a co mají dělat ti ubozí návštěvníci, kterým každá nová anarelina fotka trhá oči a nad každým mým snímkem si znechuceně odplivnou a diví, se že mi ještě nikdo tyhle mé zhůvěřilosti nezatrhl a že mám tu drzost nadále publikovat ten svůj nedokonalý fotografický brak. Nebojte ještě se tu s vámi neloučím a ještě se tu nějaký čásek budete moci scházet pod mými fotkami.
U příspěvku:Návrat domů
Anarela (Občasný) - 23.11.2003 > stanislav> Ne, já přijela vlakem a ten autobus tam ve skutečnosti nemá co dělat, protože za tím plotem je sportovní hřiště a tak tam bydlí na té fotce navždycky, i když asi dostal botičku a řidič musel zaplatit těžkou pokutu za nesprávné parkování. To je ale nudná každodenní próza, viď. Lepší je neznat skutečné reálie takovýchle fotek, pak může teprve fantazie pracovat na plné obrátky.
U příspěvku:Návrat domů
Anarela (Občasný) - 23.11.2003 > chell> To je návrat domů toho autobusu a ne můj.
  <<< předchozí 
11.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter