Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 13.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Obklíčen podzimem
Anarela (Občasný) - 14.11.2003 > Cedrik> I Ty se měj dnes hezky.
U příspěvku:Obklíčen podzimem
Anarela (Občasný) - 14.11.2003 > three mile smile> Teď ses trefil. Je to Dětský zájmový dům, zde mají děti různé kroužky pro volný čas.
U příspěvku:Domeček 2
Anarela (Občasný) - 13.11.2003 > Monty> Monty, i Ty jedna, neprozrazuj Jakovi všechna tíživá tajemství mého městečka.
U příspěvku:Domeček 2
Anarela (Občasný) - 13.11.2003 > jak> Ale fuj Jaku, Ty znáš taková slova?  Ta rodinka,co tam bydlí by se Ti pěkně poděkovala.
U příspěvku:Domeček 2
Anarela (Občasný) - 13.11.2003 > BlueSky> Viď, že mu hezky sluší.
U příspěvku:Tajemný dům
Anarela (Občasný) - 13.11.2003 > MorbidAngel> Vážně? Tož já jsem strašný pecival a nevytáhla jsem pořádně paty ze Západních Čech. 
U příspěvku:Pěší zóna 2
Anarela (Občasný) - 13.11.2003 > Kombajn> 

Halelujá, i Kombajn si u mne našel fotku pro sebe. Oříznout si jí musíš ale sám, zásadně nadělám výřezy ze svých fotek a sázím je sem, jak mi panensky vylezly z kamerky.

U příspěvku:Domeček 2
Anarela (Občasný) - 13.11.2003 > Sallome> Vážně má takovou omítku.
U příspěvku:Tajemný dům
Anarela (Občasný) - 13.11.2003 > MorbidAngel> Kde je Valmez?
U příspěvku:Tajemný dům
Anarela (Občasný) - 12.11.2003 > MorbidAngel> 

Asi máš všechny takové podobné domy prolezlé od sklepa až po půdu a tak Tě v nich nic nemůže překvapit a můžeš zívat jen nudou.

U příspěvku:Pěší zóna 2
Anarela (Občasný) - 12.11.2003 > Monty> Nebuď na něj tak přísná, měl přece polehčující okolnosti. Nebo ne?
U příspěvku:Pěší zóna 2
Anarela (Občasný) - 12.11.2003 > stanislav> To je letopočet založení našeho městečka. PS: Tedy pardon výročí založení našeho městečka, 800 let od založení a 100 od získání statutu města.
U příspěvku:Kruhový objezd
Anarela (Občasný) - 11.11.2003 > rudeboy> 

Tak ho sem ke mně neposílej nebo ho z toho klepne pepka. Nechci se stát vražedkyní.

PS: Jsem takový technicky antikvalitní rebel. Technická kvalita mi nic neříká, když na fotce nenajdu taky nějakou duši. Technická dokonalost je někdy dost sterilní a nudná. Takže Ti neslíbím, že se technicky kvalitně polepším, protože bych lhala.

U příspěvku:Rytmus doby 3
Anarela (Občasný) - 11.11.2003 > Toxman> Pomóc, pomóc, kde jste kdo, chtějí mne uhasit.  
U příspěvku:Kruhový objezd
Anarela (Občasný) - 11.11.2003 > gongey> Ve své podstatě jsou "zmrvený" schválně, nic mi nebrání v tom abych ta místa šla znova vyfotit s novou kamerkou, ale myslím, že by ztratily spoustu kouzla, které jím dodává právě stará kamerka svou technickou nedokonalostí.
U příspěvku:Tajemný dům
Anarela (Občasný) - 11.11.2003 > three mile smile> Chudáci Rychlé šípy, mně tenhle dům připomíná strašidelné zámky.
U příspěvku:Tajemný dům
Anarela (Občasný) - 11.11.2003 > fcelkamaja> Dobré jitro, fčeličko. Vidím, že jsi dnes v rozmarný náladě a nic zlodějům nedaruješ.
U příspěvku:Tajemný dům
Anarela (Občasný) - 11.11.2003 > Cedrik> Dobré jitro, Cedriku.
U příspěvku:Kruhový objezd
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > rudeboy> No jo, klasikou já fotit nemohu a tak se musím spokojit s automaty a co chceš po automatu z roku 1999, tenkrát to byl výkřik techniky, dnes hodně špatná kvalita. Ostatně já nefotím kvůli technické kvalitě, ale jen tak pro radost, vím že jsem jen obyčejný amatér a větší ambice nemám. Ale abys neřekl, že jsem závislá jen na jedné kamerce, tak letos jsem si pořídila novou Trust 632AV. Ale baví mne publikovat teď fotky ze staré kamerky.
U příspěvku:Cestička k domovu
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > Jade> Nemusíš se omlouvat. Řekl jsi jen to, co sis myslel, že říci musíš.
U příspěvku:Kruhový objezd
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > java> Chudáčku Javo, Ty musíš teda trpět. Mohu pro Tebe něco udělat?
U příspěvku:Cestička k domovu
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > Monty> Rotava je městečko u Kraslic. Myslím že tohle městečko se nepodobá mému Chodovu. Je totiž uprostřed kopců a téměř hlubokých lesů, je to taková samota, všude daleko, téměř jako by vyrůstal na pustém ostrově.
U příspěvku:Cestička k domovu
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > Jade> To nevadí. Kdybys věděl, co všechno já nechápu a je to mnohem vyšší umění než tohle moje bláznivé focení.
U příspěvku:Rytmus doby 3
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > Toxman> Tahle fotografka ne. Hrozně se stydím, že dělám takovou ostudu ostatním fotografům a ještě k tomu jsem nepoučitelná a nepřevychovatelná.
U příspěvku:Kruhový objezd
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > rudeboy> Jo trefil ses, je to WebCam Creative Go Plus.
U příspěvku:Kruhový objezd
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > Sallome> Dobré jitro, Sallome. Ráda Tě tu zase vidím.
U příspěvku:Kruhový objezd
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > fcelkamaja> Dobré jitro, fčeličko. Všude samý plech, juchů.
U příspěvku:Kruhový objezd
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > stanislav> No vidíš to Stando, už u nás trefíš skoro bez mapy.
U příspěvku:Rytmus doby 4
Anarela (Občasný) - 10.11.2003 > Pavel Richard> Kde nic, tu nic, ani smrt nebere.
U příspěvku:Cestička k domovu
Anarela (Občasný) - 9.11.2003 > Monty> Prozraď mi jméno toho městečka, mí rodiče pocházejí z Podkrkonoší, takže sem se přijeli statečně zabydlet a za prací přes celou republiku.
U příspěvku:Rytmus doby 4
Anarela (Občasný) - 9.11.2003 > stanislav> Stando, já Vás včas varovala, že mám ještě v kapse těžký panelákový kalibr, ale naštěstí není ho moc.
  <<< předchozí 
13.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter