Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zimní rapsodie 4
Anarela (Občasný) - 14.12.2003 > ArctosWolf> Helemese, helemese, tolik informačních zdrojů. To si ani nebudu umět vybrat. Díky. ;-)
U příspěvku:Zimní rapsodie 4
Anarela (Občasný) - 13.12.2003 > ArctosWolf> 

Vážně? Hele, asi jsem zaspala dobu, že bych začala číst noviny, abych byla taky v obraze?

U příspěvku:Zimní rapsodie 4
Anarela (Občasný) - 13.12.2003 > stanislav> 

Psy a krysy jsou strašně zdravý a výživný.

U příspěvku:Zimní rapsodie 4
Anarela (Občasný) - 13.12.2003 > deboree> 

Tohle bylo starou webovou kamerkou WebCam Go Plus z roku 1999, ale už jí nemám. Tyhle fotky tu publikuji na její počest in memoriam.

U příspěvku:Zimní rapsodie 4
Anarela (Občasný) - 13.12.2003 > Lacrimosa> Byla to stará webová kamerka z roku 1999 a bodíků mi netřeba.
U příspěvku:Zimní rapsodie 4
Anarela (Občasný) - 13.12.2003 > TheThing> Jedná se o jedno městečko na Sokolovsku.
U příspěvku:Zimní rapsodie 4
Anarela (Občasný) - 13.12.2003 > clovrdik> 

Bylo to foceno starou webovou kamerkou z roku 1999.

PS: Horší už to nebude.

U příspěvku:Zimní rapsodie 2
Anarela (Občasný) - 11.12.2003 > Pop.elka> 

Ono to zase tak daleko za město není. Jsme poměrně malé městečko a všude je coby kamenem dohodil. Jak to sem stíhám tak rychle dávat? Webová kamerka nezná prodlení, stačí jen najít někde nějaký počítač a nejefektivnější je napublikovat menší serii fotek najednou a pak mám na pár dní vystaráno než budu muset zase prohrabávat svou fotogalerii a zodpovědně vybírat fota pro mé náročné návštěvníky.

PS: A tajemství největší, tohle všechno jsem nafotila už před dvěma roky. Ale pšt, neříkej to nikde moc nahlas.

U příspěvku:Zimní rapsodie 2
Anarela (Občasný) - 11.12.2003 > Karel ŠTĚRBA> No jasan. Co jiného?
U příspěvku:Zimní rapsodie 2
Anarela (Občasný) - 11.12.2003 > fcelkamaja> Kde je lágr? Já vidím jen zahrádkářskou kolonii, nic víc.
U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > 2:0> Vítám Tě, ty moje auta jsem já neřezala, tak mi je ufikla má kamerka. No jo, vlastně všechnu slávu by měla sklidit ona a ne já. Veškeré umění obstarala za mne, já jí jen náhodou držela v ruce.
U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > stanislav> Za tímto účelem jezdí do našeho městečka jen blázni. Proč se kodrcat bůhví kam, když si to člověk může udělat v pohodlí vlastního domova a ještě ušetří za jízdenku.
U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > peetea> 

Sedím tu s otevřenou pusou a jen tak tak že jsem úžasem nespadla ze židle, Tvůj rozbor mne úplně omráčil.

PS: Jinak jsi mne odhalil, já to zmáčkla jen omylem, tak já to dělám pořád.

U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > stanislav> Galerie? Co to je? To neznám.
U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > Karel ŠTĚRBA> 

Tak nejsem sama kdo nemohl přečíst Bibli a tak si jí radši přečetl v odlehčené formě v knize "Černošský pán Bůh a páni Izraeliti."

PS: Fňuk, fńuk, já marně hledám ty pekelné obrázky, které mi tu pořád slibujete, že tu uvidím. Ale dnes jsem Montyninu nebeskou jízdu úplně živě zahlédla.

U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > fcelkamaja> Dobré odpoledne, fčeličko. Vážně? Že o tom nic nevím, to bude tím že nečtu noviny a pak mi uniká tolik závažných informací.
U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > peetea> Nazdááár, nazdar. Kdepak ses nám tak dlouho toulal? Mnoho jiných starostí asi.
U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > drfaust> 

Jestli myslíš Armagedon, ten aktuální není. Zima ano, první sníh už k nám dorazil.

PS: Naše městečko Twin Peaks? Ale jdi Ty, je to jen ospalé a nevinné městečko, kde se ale vůbec nic zajímavého neděje.

U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > quentinbubakoff> Já? Já to tam nehledám, jestli to tam ale je, tak s tím nic nenadělám.
U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > Sallome> Dobré jitro, Sallome. No jo, u nás jsou ale i ty paneláky.
U příspěvku:Zimní rapsodie
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > stanislav> Počkej si na pokračování, bude to trochu delší serie než obvykle.
U příspěvku:Neposedný Baryk
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > čtenář> Jejda, Killer. Tebe jsem tu neviděla ani nepamatuji. Děkuji Ti za přízeň.
U příspěvku:Neposedný Baryk
Anarela (Občasný) - 10.12.2003 > Jade> Bodov dlja menja ně nužno. Spasibo.
U příspěvku:Paměť stromů 3
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > stanislav> Ó, Ty jsi tak hodnýýýý ....
U příspěvku:Paměť stromů 3
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > stanislav> Ty jsi vděčný návštěvník. Tobě ke štěstí opravdu stačí málo. Díky.
U příspěvku:Paměť stromů 3
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > fcelkamaja> Já se zase divila, kam se můj pozdrav ztratil, když jsem věděla natuti, že jsem ho sem psala a pak jsem ho našla opuštěný. No hlavně, že nakonec dorazil i tak ke svému adresátovi.
U příspěvku:Paměť stromů 3
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > stanislav> Jo, tak tahle fotka je děsná i pro mne a dlouho jsem váhala, jestli jí tu mám vůbec napublikovat.
U příspěvku:Paměť stromů 3
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > fcelkamaja> Fčeličko, tak člověk Ti slušně odpoví na pozdrav a ani si nevšimne, žes to vlastně neslyšela. Ach ti roztržití, jsou strašně roztržití.
U příspěvku:Paměť stromů 3
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > stanislav> Dobré odpoledne, Stanislave. Ty jsi tu vítán vždy s otevřenou náručí, ať už první či poslední. Ne vždy vítězí ti nejrychlejší, želvičky mají zase jiné kvality.
U příspěvku:Neposedný Baryk
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > Jade> 

Něpanimaješ pa češski?

U příspěvku:Paměť stromů 3
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > Dobré jitro, fčeličko.
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter