Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 9.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Paměť stromů 3
Anarela (Občasný) - 9.12.2003 > Dobré jitro, fčeličko.
U příspěvku:Paměť stromů 2
Anarela (Občasný) - 8.12.2003 > Pop.elka> Pořád svým městečkem, pořád a pořád, ještě se nevydala na cesty jinam.
U příspěvku:Paměť stromů
Anarela (Občasný) - 8.12.2003 > quentinbubakoff> Avantgarda? Co to je? To neznám.
U příspěvku:Paměť stromů 2
Anarela (Občasný) - 8.12.2003 > Karel ŠTĚRBA> Zajíčci na větvi? To neznám, o tom jsem v životě neslyšela. To musí být teda hodně zajímavá podívaná.
U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 7.12.2003 > morgana> Tak to má být. Dobře se bav.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 7.12.2003 > morgana> Já vím, dokážu si místama odporovat, ale v obouch případech je to pravda pravdoucí. Nevím, jak Ti pomoci, abys pochopila a brala to jako neměnný fakt. Já nevím, jsem v Tvém případě v koncích.
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 6.12.2003 > morgana> 

Jejda, tak ono to vyznívá jako kázání, nepokouším se Vás vážně utlouct moudrostí, to bych si nikdy v životě nedovolila, máte právo na svůj názor a také ho vyslovit, když máte pocit že ho musíte vyslovit nahlas. Já se Vám pokouším sdělovat fakta, jak je to viděno z mé strany, nic víc nic méně. Nepokouším se Vás zpupně pokořit, promiň mi jestli jsem Tě byť i nevědomě urazila svými nejasnými a neumělými výroly. Já to jinak prostě neumím.

PS: Jestli se nudím? Já nevím? To je moc těžká otázka. Do kdy to potřebuješ vědět?

U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 6.12.2003 > morgana> Fotila jsem to přes plot, musela jsem si při tom stoupnout na špičky, aby se tam nedostala oka pletiva a pro změnu mi tam vlezl neplánovaně sloupek, no jo to se stává.
U příspěvku:Neposedný Baryk
Anarela (Občasný) - 5.12.2003 > fcelkamaja> Fčeličko, Horákovi psi už se v laboratořích dávno nepoužívají. Jsou ale strašně vzácní a jediný chov je v Jinonicích. Baryka jsme nezachránily ani z laboratoře ani nevyzvedly u chovatele, ale prostě jsme šly do nejbližšího psího útulku a tam ho objevily, mamě se zalíbil na první pohled. Takže Řád bíleho psa si zaslouží jeho stateční předkové.
U příspěvku:Neposedný Baryk
Anarela (Občasný) - 5.12.2003 > Martin> Baryk se nepere, je to už pán ve středních letech a provokatéry obchází důstojně velkým obloukem.
U příspěvku:Neposedný Baryk
Anarela (Občasný) - 5.12.2003 > Martin> Baryček je poměrně malý pes, ale je pravda že v rodokmenu má i vlčáky, dále foxteriiéry a takové ty honící psy, co mívají myslivci a nejsou to jezevčíci, teď si za boha nemohu vzpomenout jak se jim říká. Když jsme zkoumaly s mámou co by to mohlo být za rasu - tak nejblíže byl Horákův laboratorní pes nebo-li Český strakatý pes. Češi si vyšlechtili v padesátých letech tuto rasu na pokusy místo drahých bíglů. Jinak Baryk je sice temperamentní a děsí lidi jen tím že někde odněkud zničehonic vyletí, ale nekouše a na cyklisty se nesápe, občas honí jen motorky.
U příspěvku:Neposedný Baryk
Anarela (Občasný) - 5.12.2003 > Sallome> No jo, můj Baryk. Neposeděl a neposeděl.
U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 5.12.2003 > Martin> Já bych řekla slovenský čuvač nebo salašnický pes.
U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 4.12.2003 > Ing. Výkundortík> Pane inženýre, to je teda síla. Děkuji za vrcholně dostačující přednášku, zase jsem o něco moudřejší.
U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 4.12.2003 > Teda tady to žije, to je hukot, to je hukot. Nevíte náhodou, jestli mají v Ostrově nad Ohří volné místo v blázinci?
U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 4.12.2003 > jak> 

Kompozice? Co to je? To neznám?

PS: Bez náhledového okýnka je člověk namydlený a kamerka mi fotila zásadně trochu víc doprava než tam kam sem jí  s dobrým úmyslem namířila. Takže co tam bylo navíc, tak tam zůstalo. Ty bláho, já jsem tak líná na jakékoliv retuše nebo výřezy, až to bolí.

U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 4.12.2003 > čtenář> Bílá Bela Baryka vůbec nezná, zato Černá Bela ho zná a paradoxně se jmenuje taky Baryk a já na něj stejně volám: "Belo" a drbu přes plot pod krkem, když jdu okolo.
U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 4.12.2003 > lakali> Stačí si ho zvětšit, když si na obrázek klepneš, je na něm navěšený odkaz na větší obrázek.
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 4.12.2003 > čtenář> Dobře Fčeličko, ale naposledy jsem se moc namlsala knižně jiným mistrem hororu a to Barkerem a teď tedy hororové knihy mám u ledu a odpočívám, ale slibuji, že si přečtu i něco od Kinga, ale co chceš po čtenáři který se nejvíc vyžívá u sci-fi a fantasy, ale horor si občas taky dám.
U příspěvku:Bílá Bela
Anarela (Občasný) - 4.12.2003 > Sallome> Díky.
U příspěvku:Domeček 3
Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > ouvej> Chyba, tohle je úplně jiný domeček. Domečky jsou místa, kde bych chtěla bydlet, kdybych mohla.
U příspěvku:Domeček 3
Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > quentinbubakoff> Fotomontáž? Co to je? To neznám?
U příspěvku:Zastav se v tichém bezčasí
Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > čtenář> Proč by se tohle dílko nesmělo slout fotografií? Vždyť to tu všechno publikuji, jak mi to vylezlo z kamerky a tedy nijak upravené se to nesmí nazývat honosně grafikou, přivlastňovala bych si práci techniky a to nemohu připustit. Jen ať se to jmenuje fotografie, aby každý věděl, že největší zásluhu na tom má právě a jen má stará kamerka. Jinak ses trefil, všechny mé fotky jsou ve skutečnosti experimenty, ale v té rubrice by mohli začít brzy křičet, že jim tam strkám i obyčejná fota, tak tam strkám jen to co čemu se smí určitě říkat Experiment.
U příspěvku:Domeček 3
Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > drfaust> 

Že jo, taky si to říkám.

U příspěvku:Domeček 3
Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > stanislav> Já Ti mám podežření, že ta obloha byla ve skutečnosti jen bílošedivá, tedy klasicky pod mrakem. Mám pocit, že jsem tu v životě neviděla růžovou oblohu (jenom když Ježíšek pekl cukroví a bylo nebe plné červánků) a respirátor jsem tu v životě nepotřebovala.
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > stanislav> 

Stando, nefilozofuj mi tu moc, nebo budu muset taky začít filozofovat a kdo mne pak zastaví, he.

U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > stanislav> Abych pravdu řekla,nejsem si jista, jestli jsem od Kinga něco četla, ale pár filmů natočených podle jeho knih jsem viděla a pokud se dá podle nich soudit, tak to nebylo jen o potocích krve, bylo v nich i něco více, můj Filozof si při tom taky přišel na své.
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> To bude tím, že to všechno většinou bylo foceno v podvečer, brzy ráno nebo pod mrakem, ještě k tomu na podzim nebo v raném předjaří a do toho stará kamerka a výsledky jsi viděl, přesto mám tyhle fotky ráda a není mi nad nimi smutno, možná proto, že mne k zobrazovaným místům vážou hezké vzpomínky z dětství a mládí.
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > fcelkamaja> Bať, bať, Stephen King je můj vzor a cíl.
U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> 

No jo, Stalker je slavný film, který jsem neviděla, ale hodně o něm slyšela. Piknik u cesty jsem četla. Nejradši jsem měla tu jeho chlupatou holčičku, jak po nocích vyla na hvězdy a zároveň mi jí bylo příšerně líto, jak je jiná a opuštěná mezi lidmi na Zemi. Kniha se mi líbila, ale nejradši mám od Strugackých "Pondělí začíná v sobotu", je to krásně optimisticky bláznivé. Myslím, že něco ve stalkerovském stylu bych asi nezvládla.

U příspěvku:Na okraji města 5
Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> Možná jsem to věděla, ale akosi mi to vypadlo z hlavy.
  <<< předchozí 
9.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter