Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 6.7.
mistr Jan Hus
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sedm
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > viz pes...
U příspěvku:kočičí válka
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > tohle mi nic moc nerika...snad priste
U příspěvku:depka
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > To je vsechno? Nevypadlo ti neco?:-)
U příspěvku:Hlaď mě
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > Ne zrovna muj styl, ale neco si odnasim...hezke:-)
U příspěvku:Guerilla
Cobain (Občasný) - 10.12.2004 > :-))) Dobry Foxi:-)))
U příspěvku:BBV
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Viz Natasha...
U příspěvku:009
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > šmutlo> To je mysleno naprosto vazne:-)))))))))))))))))))))
U příspěvku:009
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Nooo...fakt nevim co ti na to mam rict:-)) Je to dost desny...s tim jak jsi musel rozdelit slova, aby se to rymovalo to vypada zes to smolil po lahvi absinthu:-))

Merylin Menson se pise Marilyn Manson, pro ty z nas co ho zname tak klidne jeho vlastnim jmenem Brian...:-))

Ale jo...proc ne?:-)
U příspěvku:bez názvu
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Vidim zlepseni v rymu i rytmu, ale trosku na ukor obsahu...ale co by asi clovek chtel vic kdyz pise pred spanim:-))
U příspěvku:Co dál?
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > No comment...tahle se mi asi zatim libila nejvic:-)
U příspěvku:Když II.
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Koukam ze si desne ulitavas na tech zacatcich radek...nekdy je to fajn, ale zkus se od toho pomalicku odsunout dal, protoze potom basen opravdu pusobi velmi jednoduse a nekterym ohranym klišé se zkratka nevyhnes...:-)
U příspěvku:Víš
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Mila basnicka:-))) Mohla bys zalozit basnickou sbirku "Srdecni zalezitosti" :-))
U příspěvku:proč
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Jedna z tech velmi dobrych co jsem od tebe zatim cetl...:-))
U příspěvku:Tajemný rytíři
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Hmmm...dobre:-)) Zase jeste obcas ne uplne presne sedi rym, ale myslim ze se ti povedla:-))
U příspěvku:bez názvu
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Prvni dve sloky celkem frci, ale ta posledni uz byla trosku rozhazena...moc myslenek, ktere ses snazila naladovat do te posledni sloky...bez ni bych dal 5...takhle to nechame na slusne 4ce:-)
U příspěvku:Co bylo....
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Kdybych chtel byt hnidopich, tak bych ti vytkl rymy: nebi x hledi a vali x netrhaji, ale to bych asi skoncil s dalsi kritikou, protoze zbytek je moc fajn:-)) Jen tak dal:-)
U příspěvku:Role v životě
Cobain (Občasný) - 9.12.2004 > Trosku se ti uhnula ta treti sloka...proti prvnim dvema slokam nic nemam, tam to celkem slape...ten konec taky trosku pokulhava, ale jako jedna z prvotin celkem slusny:-))

Pripomnelo mi to stary OFFSPRING...ten konec...

LIVE LIKE THERE´s NO TOMORROW:-))
U příspěvku:krotká filipika proti tyčinkám na rty
Cobain (Občasný) - 7.12.2004 > :-)) Hezky uplacane :-))
U příspěvku:Co je to láska
Cobain (Občasný) - 7.12.2004 > LEI+MAX

Hmm...k basni reknete prd a jeste tady kecate o tom, co vetsinou po prdu prichazi...

Tahle basen uz mi pripada moc fajn oproti nekterym co jsem od tebe jiz cetl hlavne co se rymu a rytmu tyce.

Co do obsahu...je to silne ohrane tema, ale pouzilas nektera prirovnani, ktera jsem jeste v tomhle typu basne necetl...

Je to jednoduche, popisne, ale zaroven hezke a mile...mne se to libi a basta
U příspěvku:Poezie
Cobain (Občasný) - 7.12.2004 > Jako rapovy text bych to bral...jako basen by potrebovala hodne ucesat...poupravit rytmus...pouzit vice barvitych slov...:-)
U příspěvku:Chyba
Cobain (Občasný) - 7.12.2004 > Taky mi to neprijde tak jak rika Lei...mozna by mel preci jen prehodnotit svuj vyhraneny nazor...

Cetl jsem od tebe lepsi, ale myslim, ze velice slusna 4ka++
U příspěvku:Pojď
Cobain (Občasný) - 4.12.2004 > :-)) Jo..docela v pohode az na obcasny vypadek rytmu:-)

Ja treba dokoncim:-))

Pojd budem jenom chvilku snit
vecer se sejdem, pujdem pit:-)))
U příspěvku:Když
Cobain (Občasný) - 4.12.2004 > Hooodne jednoducha vecicka...tady by preci jen neskodilo trosku obmenit rymy...trosku to necim okorenit:-)) Budu to brat jako formalni cvicenicko:-))
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 3.12.2004 > Natasha_> :-)))
U příspěvku:Jsi!
Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > :-)))))))))))))))))

Jsi zlá!
Jako vášeň doby...
Jsi mrtvá!
Jako touha bez chtíče,

Jsi zena
co stale zlobi
jak te to sakra
vychovali rodice:-))))

U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > Jojo...chtel bych vratit zivot tak o 23 a 3/4 roku zpatky...
U příspěvku:Pozvolný soumrak
Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > Cetl jsi treba fausta...kurnik...ten to mel dlouhy:-)))))))))) Ja nejsem moc zastance poezie o jedne/dvou slokach...abych neco nazval basni, mela by mit alespon 4 sloky a to jeste navic v klasicke forme samozrejme:-)))))) Dekuju za poznamky:-)))))))
U příspěvku:Můj smutek
Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > Hmmm..koukam ze tady zase jsou vsichni velmi citlivi a navic absolutni znalci poezie...takhle asi autorovi/ce hooodne pomuzete...poznamkou typu tak to ne...z toho bych teda byl chytrej...

no to ale komentovat nebudu...

Ja s touhle poezii rozhodne problem nemam...zase jedna basen, kterou nema clovek cist jen s pomoci mozku, ale take srdce...

U volnejsi formy rozhodne nezacinej...radsi s ni vubec nezacinej, nebo ti tyhle lidicky, co ti tohle oznacili za "desnej brak" asi utrhnou hlavu, pokud zkusis volny vers ne podle jejich gusta...

Samozrejme ze to neni zadny basnicky skvost, ale je to stale lepsi, srozumitelnejsi a citelnejsi, nez vetsina veci ve volnem rymu co jich na totemu je 3prdele...

Zkus treba ve 4.tem radku basne prehodit slovosled...

"Neni nikdo, kdo mel by mne rad"

:-)))

Safra...dostanes 5 bodiku a basta
U příspěvku:Poezie
Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > :-)))) viz NATY:-))))))))))))))))))))))))))))
U příspěvku:Vánoce
Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > R.Samildanach> Diky panepane:-))
U příspěvku:Křehce zimní
Cobain (Občasný) - 1.12.2004 > Hmmm...moc dovedne ukovane:-)) Jen jsem koukal jak mas dole to datum:-))

Mohla jsi to zakomponovat do te basne:-))

Vítr vločky snehu tiše víří
30.11.2004:-))))
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter