Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čas
Andulka (Občasný) - 26.2.2004 > Je to moc dlouhe, zkrat to...:-). Jsou tam casti, ktery jsou moc fajn, a pritom je z toho citit jako to boli a jsou tam casti, jako uvedla ouvej, ktery tam nepatri....Kdyby se ti chtelo, a jeste by si s tim trochu pohral, byla by to skvela basen o pocitu muze co ho opustila zena a co hodnoti svuj dosavadni zivot....a citi se jak zpraskany pes. Kdybych byla muz, asi bych se tak taky citila...:-)
U příspěvku:Nedělejte si ze života peklo!
Andulka (Občasný) - 25.2.2004 > a ma holka pravdu..:-)))
U příspěvku:O látání ponožtiček
Andulka (Občasný) - 25.2.2004 >
U příspěvku:Olej_pramen velké České řeky
Andulka (Občasný) - 25.2.2004 >
U příspěvku:PODVEČERNÍ ATMOSFÉRA.
Andulka (Občasný) - 25.2.2004 >
U příspěvku:SLUNCE NAD VLTAVOU
Andulka (Občasný) - 25.2.2004 >
U příspěvku:TÁTA I.
Andulka (Občasný) - 25.2.2004 >
U příspěvku:Sním, či bdím...
Andulka (Občasný) - 25.2.2004 > ....:-) dobry. Mozna by si jeste mohla vymyslet lepsi titulek....Titulek je pod prumernej a povidka nadprumerna..:-)...Vis, titulek prodava...:-)
U příspěvku:Okno
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 >
U příspěvku:stvoření
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 >
U příspěvku:PROFIL PRÁDELNÍKU
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > Kelly> ok...uz mi doslo to stehovani krve...:-)))))))))
U příspěvku:z vězení
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 >
U příspěvku:100% realismus
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 >
U příspěvku:uvědomělost
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > hm..hm ..hm...tady me nutis premyslet..:-)Ja myslim, ze slovo uvedomela je v cesku sprofanovane z komunismu...:-). Uplne se tady s tebou nazorove rozchazim...:)(jenom na chvilku) a tady jsou me duvody..:-)

Co znamena byt uvedomela? Ja to chapu, tak jako ze si jeden uvedomi, ze kazda jeho akce, vyvola nejakou reakci a uvedomele bychom si meli vybirat takove akce, aby nam prinesly ocekavane reakce...:-) A proto se snazim byt uvedomela...protoze i myslenka je schopna vyvolani akce..:-)

k tomu prvnimu versi: ja to chapu tak, ze vzdycky mame pred sebou minimalne 2 cesty...Jednu zkratku...a jednu dlouhou..Zkratka nas dovede kam chceme velice rychle a pak to zase vsechno zmizi...dlouha cesta nas dovede bla bla bla..k cili, ale ovoce je sladsi a rodi se mnohem dele...: Zkusila jsem se nad tim zamyslet, a z osobnich zkusennosti mohu rici, ze to tak funguje..

A proto stesti dnes...tes se z kazde jeho kapky...protoze nevis, kdy zase bude priste....

Jak jsem se ted podivala, mam uplne odlisny nazor od vsech ostatnich...uf uf uf..jeste ze to pisu po tak dlouhe dobe..:-)))))))))))))
U příspěvku:Už nepiš
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 >
U příspěvku:zastaveni
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > - takove mile zastaveni/pohlazeni
U příspěvku:HRA S ČÍSLY
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 >
U příspěvku:sroub
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > me se tahle fotka z tech vsech tvych nejlip libila...Zajimavy je, ze na vsech fotkas mas studene, umele predmety (teda krome toho kafe na vecer)...:-)
U příspěvku:Tož teda to POMO trochu Tpž Tož teda to POMO jinak ?
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > Ja se na tu fotku byla uz podivat dneska snad po treti...:-)))
U příspěvku:Propuštění
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > - ja jsem z toho trochu zmatena: prijemna navozena atmosfera, uplne to vidim...ale cary zaclon pribehy neznaji....a posledni sloce jsou zase stara tajemnstvi nechavana zaclonam..:-)
- taky jsem nejak mimo s tou propoustenou zenou..:-)
U příspěvku:dEmos05
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 >
U příspěvku:NUDA...I V PRAZE :)
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > -me biologie taky nudila.....A pak jsem si asi po deseti letech koupila vsechny ucebnice z gymplu...a zasla jsem, co vsechno a kolik toho vseho jsem se musela naucit na gymplu a jak malicko mi z toho zustalo v hlave...:-)
U příspěvku:JAKOBY PRO NIKOHO
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > Ma to atmosferu, jsi z toho citit i tvoje nalada..:-)
Mozna bych slovo vzpominky vymnenila za myslenky...protoze kdyz to jsou vzpominky, tak jsem to na prvni precteni pochopila spatne - jako ze i on je vzpominka...a pak me tam logicky nesedel ten konec...
Jenze kdyz jsem si za slovo vzpominky dala myslenky, tak to pro me vyznelo uplne jinak, mnohem lepe....ten pocit, kdyz ses sama...telo je v tramvaji a hlava u neho...a pak by si mu chtela rict..podelit se...:-)
U příspěvku:Umění přiměřené obrany
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > Jak spravne rikas v prologu, takove veci bychom si meli porad pripominat...:-)
U příspěvku:jak zpívají tramvaje
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > D mam vycerpano, coz je skoda....jinak bych ti ho sem dala...:-)
U příspěvku:Polykač deště
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > mam vycerpano D, coz je skoda, protoze bych ho sem dala...:-)
U příspěvku:Když nám dochází...
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 >
U příspěvku:PROFIL PRÁDELNÍKU
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > -me se to libilo..moc..az na tu sloku o stehovani krve..ktera mi nejak nedosla...Ta nedele se mi tam naopak libi..protoze nedeli konci tyden...a po nedeli se zacina znova, nanovo..:-)
U příspěvku:V kouzelném míšku
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > Ja se omlouvam...me to vubec nenadchlo. Asi je to tim, ze nekourim....
U příspěvku:Odvracím oči
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > Vzdyt je to v poradku..ja nikdy nekritizuji...ja jenom pisu...jak na me, jako na ctenare...kazde to dilko zapusobi...:-)
U příspěvku:NOC
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > me se to jako pocitovka libilo....dokazalo to vykreslit pocit i naladu....akorat na konci rikas..nikdo tu neni...coz me rusi...protoze ty tam ses...A pak ta posledni sloka se mi vubec nelibila...
mozna skoncit s pulnoci a pak na to:
V celém okolí
nikde nikdo.
Jenom ja a duse.....
Ty to urcite napises lepsi...ja ti chtela jenom ukazat...jak jsem to myslela...:-). Ze takhle by ta basnicka dostala jinych rozmeru nez s tim koncem jak je ted...Ale to jsou jen me pocity, co me napadlo po precteni...:-)







  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter