Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 11.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:NOC
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > me se to jako pocitovka libilo....dokazalo to vykreslit pocit i naladu....akorat na konci rikas..nikdo tu neni...coz me rusi...protoze ty tam ses...A pak ta posledni sloka se mi vubec nelibila...
mozna skoncit s pulnoci a pak na to:
V celém okolí
nikde nikdo.
Jenom ja a duse.....
Ty to urcite napises lepsi...ja ti chtela jenom ukazat...jak jsem to myslela...:-). Ze takhle by ta basnicka dostala jinych rozmeru nez s tim koncem jak je ted...Ale to jsou jen me pocity, co me napadlo po precteni...:-)







U příspěvku:Odvracím oči
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > Me by se vic libilo...Zaviram oci...( jako ze je zaviras pred problemem....protoze si porad s ni...:-)...jen me to taknapadlo..:-) Pak bych vyhodila ty posledni dva radky...prijdou mi zbytecne...protoze jak se meri vzdalenost vi ctenar pri cteni tech prvnich dvou slok. A ty prvni dve sloky, se mi jako pocitovka libili...:-)
U příspěvku:Jak se mám?...Ucházím...
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > duse ti z choreho tela vyvera??
Ty prvni tri radky bych brala...zacina to slibne....ale prijde mi to nedokoncene...
U příspěvku:Báseň
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > je to nezne, hrave, zamilovane...:-)
U příspěvku:nedorozumění
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > noa> - dik...:-) vis...ten mnohohlas...vsechno skvele...jen podle meho vkusu, az malicko moc prekombinovane...a ja se v tom trochu ztratila...:-)
U příspěvku:Řekni mi; Povídej; Nezavěšuj
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > - jakymu autu se rika bodik???
- jinak se opakuji...tvy hrdinove jsou desne hnusni...:-)
Jinak ve srovnani s tvyma ostatnima...tahle patri k tem nejlepsim....nikde to tam nemas upovidany...a ty svy hnusny charaktery mas tak dokonale vypracovany, ze si je ctenar muze dokonale predstavit..Navic tentokrat tam mas jen sprosty slova co jsou vhodny do Reneho repertoaru....Celkove jako povidka, je to ctive od zacatku az do konce, ma to spad...mas to dobre promysleny a dobre napsany...:-)
U příspěvku:na šikmé ploše
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 >
U příspěvku:nedorozumění
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > noa- pises moc dobre....ale tentokrat jsem s obsahem mela problemy...nejak jsem se v tom ztracela...podle me by to bylo jeste lepsi, kdyby to bylo malinko jednodussi...
a) libilo by se mi anonymni spisovatel za oknem.....a predstava divky na vozicku...co kdyby.. a jeho predstava ji jako hlavni hrdinky.-> v tom pripade se mi tam jenom nelibilo...ze spisovatel je taky pasak...a tato cast pribehu...(v tom smyslu, je tolik spiny kolem nas, uz se o ni hodne pise....tak proc o tom psat znova)
b) pokud hlavni hrdinka na vozicku nejdriv nebyla...a sla tam zazvonit...protoze.....tak taky fajn...jenze
...jenze tam bych zas nechapala....proc by sama holka sla do bytu uplne neznameho muze...(jednak neni slusne otravovat lidi a zvonit u jejich dveri, jednak neni slusne se zvat k nim domu.....to z hlediska spisovatele...zhlediska hrdinky-jeji bezpecnost...:-)
U příspěvku:nekonečné řešení existenciální otázky
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > je fakt, ze to pousteni vetru a plivani chrchvalcu...me vytaci.
U příspěvku:Noc plná vzpomínek
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > Starec po 60???? ja znam par s"starcu" po 80tce...a porad lyzuji, hraji tennis atd...a kdybych jim rekla, starce...tak se asi ohradi...:-) Fakt je ten, ze znam ale 50 lety starce, co porad jenom kouri, pijou pivo a kecaj...Cimz chci rict, ze to slovo starec..se mi zda byti ponekud nestastne zvolenym...:-)
Jinak pises ctive, ale je to trochu upovidany....zacatek zni trochu nudne, nevtahne ctenare do toho, ze by se chtel o muzi dozvedet vice....mel by byt kratsi...konec...by byl daleko lepsi..kdyby tam zas sedel a koukal z toho okna....Vis, ze cela povidka zacne tim, jak dotycny muz kouka z okna a pak tim taky konci....ten stred by mohl byt jak mas....jak se mu promita jeho zivot...ze z toho okna vidi neco...a to neco v nem vyvolava vzpominky jeho vlastni....jen bych ten stred nerodelovala, zkratila....aby vic vyznelo ty jeho bolesti a radosti....
To je jen muj nazor...tak to podle toho ber...:-)
U příspěvku:Tož teda to POMO trochu Tpž Tož teda to POMO jinak ?
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > - ja si predstavovala, ze kdyz budes delat ten vcerejsi napad znovu...bude to vypadat jinak...Ty si to pojal jeste jinak...a ja k tomu uz nemam co rict....jen se pripojuji k nin-ex a vever...:-)Akorat mi tabulka uz neumoznuje doporuceni,...jinak bych ti ho dala!
U příspěvku:Spiknutí?
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 >
U příspěvku:Návštěvníci
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 >
U příspěvku:jednou
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > je to fajn...ale me tam neco chybi....Jednou prisel k nam...kdo???Spech....pak mi nedava ten konec smysl..:-)...to jednou...ja vim, ta basen je o tom, ze nemame cekat az jednou....ale je v nas aby to jednou bylo pro nas ted...jenze zase ten zacatek me k tomu nevede...mozna tim slovem spech....Ale zase ten spech by vysvetlil, proc se jeden nadechne na zacatku basne a vydechne az u ukonce...:-)
Podle me, je tu na skodu, ze se tam omylem pletou hrusky s jabkama...:-)
U příspěvku:Ne(ná)viděná racionalita
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > Zajimava uvaha...i kdyz ja osobne nic spatneho na racionalnim mysleni nevidim..ani v justici jako takove....prave naopak...takze mi osobne nesedi...rovina, do jake je uvod uvahy posazen..:-)
U příspěvku:POMO
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > -pridavam se k tem nade mnou...ta svicka mi neustale odvadi pozornost....Nechces to zkusit jeste jednou a bez ty svicky a toho zrcadelka za tim..:-)
U příspěvku:Řeka
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 >
U příspěvku:vecerni kafe
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > ja kdybych si dala vecer kafe....tak neusnu..:-)))
U příspěvku:Plzeň
Andulka (Občasný) - 23.2.2004 > -mozna malinko mene oblohy a vyssi silueta mesta....jinak je ta fotka krasna..:-)
U příspěvku:Závrať z Boží lásky. Etapy mystické cesty sv.Veroniky Giuliani
Andulka (Občasný) - 19.2.2004 > tak...ted vime alespon kdo byla Veronika Gulliani...., taj jsme zase o pid chytrejsi..:-)
U příspěvku:Molo
Andulka (Občasný) - 19.2.2004 > Me to oslovilo...protoje je to jak u nas na chate....je tam krasne, ticho...
U příspěvku:Nechce se...
Andulka (Občasný) - 9.2.2004 > ..pravda je vzdycky relativni..:-)
U příspěvku:Sbírání švestek
Andulka (Občasný) - 9.2.2004 >
U příspěvku:Prasečí dny
Andulka (Občasný) - 9.2.2004 > "A můžu za to já."...presne tak, a proto se mi libilo, jak si to zakoncil. Kdyz se v ty posteli rano probudis, je jen na tobe, co s tim dnem udelas..:-))). A to si predstav, ze tohle by mel byt ten tvuj posledni..:-))))
P.s. Ale to prase na tom obrazku, to je teda poradnej kousek..:-)))
U příspěvku:Chcu Tě
Andulka (Občasný) - 9.2.2004 > mila pocitovka...:-)
U příspěvku:Z pohadky
Andulka (Občasný) - 8.2.2004 > tak to uz jsme dva zatizeny na ty sipky....:-)))), Videl si tady ty sipky od Cedrika? Jsou nadherny..:-)
U příspěvku:adam thema
Andulka (Občasný) - 8.2.2004 > krasny telo..:-)
P.S. Ty body nejsou za ten model, ty jsou za tu fotku!
U příspěvku:Konečná
Andulka (Občasný) - 8.2.2004 > Nezebrej, i kdyz to boli. Proste mu nedoslo, jaky si poklad. Dojde to jinemu. Vsechno krasny jednou musi skoncit, aby jiny krasny mohlo zacit...:-)Ale fakt je, ze na prvni lasku se nikdy nezapomene...:-)
U příspěvku:non-arabika
Andulka (Občasný) - 8.2.2004 >
U příspěvku:virtuální reality
Andulka (Občasný) - 8.2.2004 >
U příspěvku:placebo
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > -taky jsem to slupla jako malinu. Bylo mi potesenim!
  <<< předchozí 
11.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter