Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 12.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:placebo
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > -taky jsem to slupla jako malinu. Bylo mi potesenim!
U příspěvku:Panenka a Emanuel
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > ani nevim jestli snilek, jak rika Fate....ale je to trochu morbidni.....ale to jsem asi taky....protoze jsem se tomu musela smat...:-)
U příspěvku:ke kořenům
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > - velmi dobre napsane...:-)
U příspěvku:= Jarní romance =
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > -akorat jsem prisla z lyzi...do jara jeste dalko..:-)
U příspěvku:A nikdo nepřijede...
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > - ja bych malicko predela ten konec, vyhodila z toho to osobni....ono to vsechno rikas uz tim, ze cekas i kdyz vis, tentokrat uz neprijde..:-)
U příspěvku:Díky
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > Ja si jen myslim, ze by to melo byt obracene. Ze ten kdo by mel podekovat...mel byt On....:-). Vis, jak to myslim..:-)
U příspěvku:Ples
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > uprimna, mila pocitovka...ktera je citit...:-)
U příspěvku:stuj na me strane
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > Rozhodne jsem se nad tim musela zamyslet...:-)...Vyzni to asi blbe, jak to reknu, Ale ja se zbavila strachu tim, ze verim....Strach nas drzi v kruhu...Kdyz se bojis vody, nenaucis se plavat....kdyz se nebojis, protoze vis, ze te ochrani....skocis do vody, machas rukama, kopes nohama...a to tak dlouho, az se naucis plavat.....A tak prekonavas kazdy strach, ktery ti prijde do cesty..:-). Zatim mi to nejak funguje..:-)
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > Teda Simonko, ted si me primo rozrechtala...:-))))))
U příspěvku:Tam pod troskami hradu
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Byla - li by Tvá i má duše
mile naladěna.

Tohle mi tam nejak vubec nesedelo, osobne bych to vyskrtla...Jinak je to prijemne cteni, krasne popisujes, jeden vidi obrazek do detailu pred ocima, ano, taky bych tam chtela byt, je mi jedno s kym, ale sama ne, to bych se bala..:-)
U příspěvku:Ozubený kola
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > ..no mozna proto, ze to vsechno kolem je takove zmatene, rozhazene...:-)
U příspěvku:Myšlenka
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Boze, za dva roky to me male telatko dostane taky ridicak..:-)...boze..ach jo..
Jinak mas vypravecsky talent, je to malicko na muj vkus ukecany..:-), ale cte se to moc dobre..
U příspěvku:Rybičky
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > ..a mozna taky, ze si je majitel cajovny U Bozich mlynu vzal domu detem, a ty jim ted delaji brckama bubliny a ukazuji krmeni skrz sklo, a pozoroji, jak rybicky otviraji ty sve tlamicky a nechapou, ze jim nic nejde na jazyk...:-))))
U příspěvku:VYSYCHÁ
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > ..jinak...jeste me napadlo...ja v tom vidim starenku ve vzpominkach na Karla Jana, jak pocita drobne v ruce...a kousek opodal majitele psa, co ho venci...:-)
U příspěvku:hory
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 >
U příspěvku:zimní spánek
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > mila pocitovka...zajimave vyjadrena...Vazne se mi libi, ze si to mohla rict, a on me nemiluje, uz ma jinou, to to boli,placu....-> ty si to rekla uplne krasne -tresou se mi ruce z chladu....jen mozna v posledni radce misto nej, bych dala jenom na ne nedycha...:-)
U příspěvku:Bezmocná
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Ja jsem to myslela tak trochu ironicky...:-)
...Jenze, prave tak jde zivot. Je ti z toho do place, tak si reknes "kurvafix" , naberes dech, podivas se z okna jak je tam krasne, naberes sil...a pln energie a chuti do zivota...se do toho pustis znova....Proto v tom "kurvafix" vidim tolik optimismu....Na tom konci je to fajn, ze se to da videt dvojite...pesimista zustane u te lahve...optimista to vidi, jak jsem to vysvetlila na zacatku...:-))). At si ctenar vybere...:-))))
U příspěvku:VYSYCHÁ
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > je to takovy poulicni obrazek...cernobila fotka z ulice...ze ktere je citit...zivot
U příspěvku:potichu
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Me nevadi, ze to neni v miniaturach. Me se to libi...
U příspěvku:jen..
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > - nektera slova mi nesla vubec rozlustit...Nevim, jestli nektera pismenka tam mas tak umyslne, ale podle me je to na skodu..:-)
U příspěvku:Most do ....
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 >
U příspěvku:Hledání jistoty
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Jejky, mam pocit, ze kdyz si to psal, byl si asi hodne nastvanej...:-). Jinak na stesti pro me si myslim, ze zivot neni o preziti (mozna tak pro zvirata, i kdyz kdo vi..:-), ale o spis proziti.
U příspěvku:Dům
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 >
U příspěvku:Zakořeněné v nebi
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 >
U příspěvku:Sedmikráska
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > souhlas s temi nade mnou....ta treti rise, tam me to uplne koplo...podle me byt ten vers stal za to predelat....Ale jinak patri ta basnicka do kategorie zamilovanych...:-) Je hrava, nezne, laskovna.....a krasna....
U příspěvku:Co je meditace?
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Cody> Tady jsem nepochopila Romann.....Cody velmi inteligentne vyjadruje sve zkusennosti.....ja s nimi taky souhlasim....a ty se s ni hadas. Ty energie se prastej uprostred a nic z toho neni. Misto abyste spolu pokracovali dopredu a nekam to vedlo, misto aby si premyslel a pouzil pro sebe to co ona rika....Romann, vidim tu uz ponekolikate problem se tvym EGO. Ty tve zkusennosti nejsou jen ty pravy....zkusennosti jsou ruzne....Kdyz se tu budeme bavit, tak na necem se shodneme, na necem ne, protoze nevime, nezname....a hlavne mame jine zkusennosti.....Zase by si mel byt vdecen, ze se cody pridala do diskuze, ze ti rekla co ti mysli...:-) Proto to preci pises...Romann, Romann....precti si to znova a zamysli se...:-))))
Buh je dokonaly a my ne, tudiz aby si mohl dopredu, musis umet videt sve chyby a snazit se je priste neopakovat....:-) uz jsem jako ty...nemusis, mel by si...:-)

U příspěvku:Zhoršení místo zlepšení
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 >
U příspěvku:Věci mají také „duši“
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > loomy to rekla dost dobre.... že duši dávame predmětům jenom my lidi..:-)...proto taky napriklad jidlo chutna uplne jinak, kdyz je vareno s laskou...:-)
U příspěvku:Jak se neobětovat
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > " hlavní je vlastní naše práce duchovního vývoje" => nesouhlasim.....neni hlavni, je dulezita - hlavni je to delame potom.....Zrovna tak jak je dulezite znat, a jeste dulezitejsi je umet nase znalosti vyuzivat!
U příspěvku:Hra ega
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > - nekdo moudry rekl: Kdybychom se dokazali zbavit vlastniho EGO, nebylo by valek...
U příspěvku:Šípkový keř
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Jsem tu znova. kdyz jsem tu byla poprve....tak jsem pak mela jeste dva dny ty sipky pred sebou. ...normalne se mi po nich styskalo, ale musela jsem se sem vratit a divat se na ty tvy sipky znova...Ja nevim, jestli to jsou ty barvy, ale neco me na tyhle fotce desne fascinuje....treba jednou prijdu na to i co...:-)
  <<< předchozí 
12.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter