Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
KSTK
(muž)
Občasný
Na Totemu: 6123x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jsou slova a slova a slova - je upřímnost, zrada a lež...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 19.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hvězdou byl
KSTK (Občasný) - 4.5.2001 > Opět typický Martin, ale tentokrát bych měl drobnou kritiku: věta "je nás tu a tamtěch tam?" mi nepřijde příliš šťastná. Navíc jedno "tam" je užito krátce předtím. Také "Jó" je takové.. mno... Dnes jsem tedy asi dost kritický (ono také záleží ke komu...) Měj se!
U příspěvku:ROVINY
KSTK (Občasný) - 4.5.2001 > Tohle se mi zase jednou moc, moc líbilo!
(trošku mi vadilo opakování slova "rovin" na konci- možná stačilo pouze "sebe uprostřed...")
U příspěvku:Hrátky
KSTK (Občasný) - 4.5.2001 > ..
U příspěvku:Honeydew
KSTK (Občasný) - 2.5.2001 > Já jsem zrovna chtěl říct, že to vypadá moc chutně a sladce... pak jsem si přečetl, že je to masožravá rostlina. Vida, jak dokáže nalákat nejen hmyz, ale i mne a můj ochmýřený sosáček...
U příspěvku:Pocity
KSTK (Občasný) - 2.5.2001 > Tak do této básně velmi rád skočím... Má celkem pravidelný počet slabik 7, 8 - ale 2x Ti to trošku ulítlo: "Kde není noc, není den." a "Když cítím jen nenávist" (aby to sedlo). U takto pravidelně stavěné básně to je hned znát. Jinak opět temné pocity, které mám rád (mno, někdy). Pořád je to lepší, než když chceme předstírat naprostý optimismus - ala HAPPY USA...

.
U příspěvku:Zámecká zahrada
KSTK (Občasný) - 2.5.2001 > ..
U příspěvku:Vražedné rozhodnutí
KSTK (Občasný) - 2.5.2001 > Ouu. To je opravdu zajímavé! "Přibyla možnost vidět nedopřáté, však nešlo zařvat: LIDÉ, UMÍRÁTE!" je naprosto geniální verš a zároveň nadmíru zajímavý obrat. "na smrt kamenů poustevníků" je rovněž dost zajímavé, (sám bych asi použil něco běžnějšího, co by asi nebylo tak originální) Vlastně jediné, co mne napadá možná trošku "mimo", je: "řeklas". Přiznám se, že si teď nějsem jistý, zda to lze vůbec použít (anebo i řekla´s)?? PS: Viděl bych vhodnější použít větu "Co děsíš se?"
PS2: Můj návrh komplet: "Co děsíš se? Řekla jsi: ANO To znamená, žes chtěla"
U příspěvku:Myšlenky
KSTK (Občasný) - 2.5.2001 > .. teda - dal jsem jedničku, ale asi anonymně.
U příspěvku:Myšlenky
KSTK (Občasný) - 2.5.2001 >
U příspěvku:Těžká cesta
KSTK (Občasný) - 30.4.2001 > Zajímavá a dost pěkná báseň. Rytmus; mírná kostrbatost? Mno, možná trochu... ale spíš bych hledal nápravu ve zkrácení a jisté úpravě některých slov, případně přehození pořadí, než aby se nějak přepracovávala základní stavba. (např. zase jsem stanul na vrcholu)
U příspěvku:Psychotická nálada
KSTK (Občasný) - 30.4.2001 > Je to náhodou zajímavé, i když Petr leccos dobře vystihl. Budu si na Tebe dávat pozor (tedy kvůli básničkám, nikoliv (snad) kvůli ruce s nožem...
U příspěvku:O poutech osudu
KSTK (Občasný) - 30.4.2001 > Souhlas s Alexem. Nejrušivěji asi působí "V místech kde ti osud ruce svázal". Druhá sloka je už o poznání lepší.

U příspěvku:Kdož jsi bez viny
KSTK (Občasný) - 30.4.2001 > Hezké, i když ten závěr mi přišel trochu mimo... (tedy rytmus)
U příspěvku:Ulice 1.května
KSTK (Občasný) - 25.4.2001 > ..
U příspěvku:Kolotoč
KSTK (Občasný) - 25.4.2001 > fujtajblíci!
U příspěvku:Očista
KSTK (Občasný) - 25.4.2001 > Také držím palce! Hlavně do dalších básní.
Dvě doporučení:
"co jsou jak rtuť,"
"Mám chuť začít znovu"

U příspěvku:Den s Tebou
KSTK (Občasný) - 25.4.2001 > Dokonalé!! Jedna z nejhezčích o lásce... Nic nemůžu kritizovat. Sklaplo mi! Někdy příště... možná... (Uložil jsem si ji do souboru "z TOTEMu" na památku)
U příspěvku:Sny o snech
KSTK (Občasný) - 25.4.2001 > Ano! Ta první sloka je naprosto dokonalá. Pak si myslím (hlavně třetí) to chtělo doladit. Ale ta jednička je prostě jednička (za nápad hvězdička)!!
U příspěvku:Mars
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Na Mars bych se chtěl taky jednou podívat. Jenom jestli ještě stihnu (někdy) poslední let...
U příspěvku:Každoranní
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Posrat se a vidět Olinku, to bych Ti nepřál.
U příspěvku:Ivan ŠVEC (životopis)
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Hezky napsáno. Tak hodně úspěchů v dalším životě. Ať žije Fejeton!
U příspěvku:Ortel
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Moc pěkné!
U příspěvku:První a poslední den
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Mno, nevím, jestli takhle oslavíš lásku, smrt... cokoliv.
U příspěvku:Podívej kapka ...
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Takové verše moc neupřednostňuji, ale tyto se mi přesto líbí. Jsou tam některé pěkné obraty a popisy, např. o moři.
U příspěvku:Darja
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Oči se skutečně moc nepovedly. Ale jinak mi to přijde docela dobré.
U příspěvku:Pokus
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Dost origo... změna je dobrá. Pořád by se mělo zkoušet něco nového.
U příspěvku:Jak jsem potkal protinožce
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Protinožci v kaluži jsou super nápad. S tou klasikou je to asi pravda. Možná jsi to zařadil ze zvyku, to se mi také stává. Ale je pravda, že je to klasicky hezké...
U příspěvku:nakupuj nakupuj nakupuj nakupuj
KSTK (Občasný) - 14.4.2001 > Šmarjá... tohle je tak tržní!
U příspěvku:Návod na báseň
KSTK (Občasný) - 13.4.2001 > 4214111
585222
454811
455111
265222
121
76!
U příspěvku:Tri zebraci
KSTK (Občasný) - 13.4.2001 > Moc líbí!! Tohle mám opravdu rád. Zařadil bych to k nějaké fantasticko-horrorové povídce; to už jsem Ti ale, Gino, psal asi několikrát, tak se jen trapně opakuji... Tvé kresby by skvěle ladily k povídkám největšího mistra literárního horroru E. A. Poea! Jeho povídky totiž také nejsou nikdy zcela obyčejné, na první pohled jasné - skládají se z množství pohledů a "obrázků" (stejně jako Tvé kresby). Např. "Jáma a kyvadlo", "Černý kocour", "Muž, který se rozpadl". Věř, že lepší hodnocení, které si nejspíš zasloužíš, Ti nemohu dát. Jelikož Poe je pro mne spisovatelská jednička!
U příspěvku:Podobenství o lásce
KSTK (Občasný) - 13.4.2001 > Moc pěkné, Madmane! To opakování opravdu dává podobnost textu písně. Jediné, co mi moc (paradoxně) "nesedí" - je: "to přirovnání sedí,". Trochu mi to zavání takovou "vatou". Možná se tam hodilo něco jiného, navíc když to není zcela svázáno v rýmu... PS: To už je několikátá pěkná báseň od Tebe - myšlenkou a obsahem nejlepší!
(PS2: myslím, že tam vypadly dvě čárky..)
  <<< předchozí 
19.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter