Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
KSTK
(muž)
Občasný
Na Totemu: 6123x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jsou slova a slova a slova - je upřímnost, zrada a lež...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 28.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Letmý polibek
KSTK (Občasný) - 14.9.2000 > To je opravdu krásné! Kdysi jsem četl sbírku povídek mého nejoblíbenějšího autora, krále horroru, E. A. Poea, kterou ilustroval, myslím, p. Born. I když byly jeho obrázky zcela jistě zajímavé, nějak mi tam neseděly. Ovšem tato kresba (a jí podobné) by tam sedly zcela! Bravo!
U příspěvku:Bosky louží mračen sám
KSTK (Občasný) - 14.9.2000 > No ano - zase ten Martin! To by snad ani nebyl on, aby to nebylo aspoň trochu zajímavé...!
U příspěvku:Jak chceš abych Ti vyznal lásku II
KSTK (Občasný) - 14.9.2000 > Nevyhledávám příliš básně o lásce, ale tato je svým rozsahem a zpracováním zcela jistě mimořádná...
U příspěvku:Předtucha
KSTK (Občasný) - 14.9.2000 > Hezká báseň, opravdu. Ovšem problém spojený s posledním veršem je pravdou pravdoucí (např. bych vyrazil "navždy" - a to dokonce ve dvou případech...)
U příspěvku:Mesto
KSTK (Občasný) - 9.9.2000 > Velice zajímavý a hezký obrázek, avšak na uvedené adrese odkazu jsem objevil ještě dalko hezčí. Hlavně se mi líbily ty s poněkud morbidnější a strašidelnou tématikou. Pouze se jednotlivé obrázky nějak pomalu zobrazovaly.
U příspěvku:Představy
KSTK (Občasný) - 9.9.2000 > Chtěl bych se připojit k pochvalným slovům.
U příspěvku:Pohádka o naději
KSTK (Občasný) - 9.9.2000 > Hezká.
U příspěvku:Hluboky spanek
KSTK (Občasný) - 9.9.2000 > Hezké. A dost výstižný název. Ztrácená věc kdesi pod hladinou skutečně jakoby spí. Panenka, mince, potopený vrak...
U příspěvku:Svíce duše mé.....
KSTK (Občasný) - 9.9.2000 > Skvělé, skvělé... Opravdu se mi to líbilo. Jsem rád, že jsem si báseň přečetl, a jsem si jistý, že za každým slovem něco je - alespoň já jsem v něm vždy cosi našel!! Pokud se něco nerýmuje, mělo by to být rozhodně dost zajímavé, aby to upoutalo. Tato báseň, dle mého názoru, je zajímavá zcela jistě.
U příspěvku:Návrat domů
KSTK (Občasný) - 6.9.2000 > Tato báseň se mi dost líbí, Cide. Nemohu říct, že bych byl "příznivcem všeho", co napíšeš, ale to snad ani není možné u nikoho. Upřímná a hezká báseň.
U příspěvku:Bez názvu
KSTK (Občasný) - 6.9.2000 > Moudré a hezké...
U příspěvku:Think of You I.
KSTK (Občasný) - 5.9.2000 > To jo... Rád bych se s tou fotkou blížeji seznámil...
U příspěvku:Absurdita mého života
KSTK (Občasný) - 4.9.2000 > To je silně nebezpečná báseň. Dost zajímavá...
U příspěvku:Hold básníkům
KSTK (Občasný) - 4.9.2000 > Ano, ano. Origo má pravdu. Tato básneň to jenom potvrzuje. A navíc hezky graficky propracována...
U příspěvku:Rondó pro Ivetu
KSTK (Občasný) - 3.9.2000 > Zajímavá báseň, opravdu k zamyšlení. Jenom se mi občas nezdají některá slova, která se až tak moc nerýmují (podle mne)- že by to byl záměr? Jinak ale závěr "povídám si s bílou břízou, opravdu se to někdy hodí." zní možná trochu bláznivě, ale pravý opak je pravdou. Já v tom alespoň vidím myšlenku tolik, tolik velkou: člověk-Země-příroda-život.
U příspěvku:Rosa
KSTK (Občasný) - 3.9.2000 > Hezká a zajímavá báseň o rose.
U příspěvku:5th ELEMENT
KSTK (Občasný) - 3.9.2000 > Připomíná mi to barvy duhy. Snad jsi to schválně psal podobným stylem. Ale je to velice pěkné. "Kouř a dým stoupá z jícnu sopky, valí se po úbočí připravit lidem hrobky, na věky. - V zemi se všichni sejdeme - za čas odhalí tvoje kosti,"
U příspěvku:Strach
KSTK (Občasný) - 3.9.2000 > Ano. ano. Toto vše je strach. A ten závěr...!
U příspěvku:Mládí
KSTK (Občasný) - 3.9.2000 > Ty Tvé verše mají takovou zvláštní lehkost. Možná by to někdo nazval jednoduchostí, ale mně se to rozhodně líbí. Už také proto, že je to silně melodické. Tahle je asi z těch posledních nejlepší.
U příspěvku:Oči ve tmě
KSTK (Občasný) - 3.9.2000 > Ahoj Cobaine! Tak jsem zase po delší době navštívil TOTEM a co nevidím, že ses vrátil, dokonce přímo v té nejlepší možné formě! Krása.
U příspěvku:čáry
KSTK (Občasný) - 16.8.2000 > To přece není možný... To přece není možný... To přece není možný... To přece není možný...(Až se přihlásím příště, budu mít pravítko!)
U příspěvku:Lednice Minaret
KSTK (Občasný) - 16.8.2000 > Tak tam nahoře jsem kdysi byl... To už je ale let. Kousek orientu ve střední Evropě.
U příspěvku:Dnes mne pohřbívají
KSTK (Občasný) - 16.8.2000 > K tomu snad mohu říct jediné. Těším se, že budeš občas "šílet" dál. Netroufám si provádět bližší rozbory, ale rozhodně celková stavba je dost zajímavá... Nejvíce se mi pak líbí "plnou hrst červů uronil květ" a velice neobvyklé "když svět házel hvězdy na samet"
U příspěvku:Cvrček a prcek
KSTK (Občasný) - 30.7.2000 > ......uch, zase ten smíšek...
U příspěvku:Bažina2
KSTK (Občasný) - 30.7.2000 > ...
U příspěvku:člověk
KSTK (Občasný) - 30.7.2000 > Je to dost moudré.. První sloka je úplná krása, druhá se mi také líbí, i když "Po jeho zásahu není již Země tak bohatá" se mi zdá trochu dlouhé... K těm dalším bych měl jisté výhrady.
U příspěvku:Kachny v rakosi
KSTK (Občasný) - 30.7.2000 > Kachny, kachny... kachny...
U příspěvku:Kostelík
KSTK (Občasný) - 30.7.2000 > Hezký kostelík. Je to i takové strašidelné... Asi ta černobílá fotografie...
U příspěvku:Lednice - skleník
KSTK (Občasný) - 30.7.2000 > V Lednici jsem také kdysi byl. Je tam, jestli se nepletu, takový minaret a dlouhé, točité, schodiště ze dřeva. Když už je o ní řeč, tak jsem dostal nějaký hlad...
U příspěvku:Bažina4
KSTK (Občasný) - 27.7.2000 > Bylo to vůbec foceno v ČR? Chybí mi tam krokodýli. Vážněji: Takové místo by mne pravděpodobně nikdy nenapadlo vyfotit. Až je teprve snímek hotov, uvědomí si člověk, jaká je to krása.
U příspěvku:Uplnek na Plazi
KSTK (Občasný) - 27.7.2000 > Takže takhle vypadá Mars?
  <<< předchozí 
28.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter