Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
KSTK
(muž)
Občasný
Na Totemu: 6123x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jsou slova a slova a slova - je upřímnost, zrada a lež...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 29.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Uplnek na Plazi
KSTK (Občasný) - 27.7.2000 > Takže takhle vypadá Mars?
U příspěvku:čas
KSTK (Občasný) - 27.7.2000 > Mně se to tedy líbí. Rozhodně se domnívám, i když bych se možná trochu také přidal k předchozí kritice, že čas byl rozebrán velice hezky a zajímavě: "City komíhající života plamínek"
U příspěvku:Nebe
KSTK (Občasný) - 26.7.2000 > Zajímavé báseň - myšlenky, přirovnání! Např.kde "snažíš se moudra čísti, kde otroci bílí se ani chvíli nezastaví..."Jenom pozor na jež/jenž)
U příspěvku:Socha
KSTK (Občasný) - 26.7.2000 > Líbí se mi velice. Je mi blízká i obsahově. Hezká, inteligentní báseň. PS: Jsem rád, Martine, že si občas "odskočíš" od básní o lásce... (Šupky, dupky... mám uloženo...)
U příspěvku:Zapomněla
KSTK (Občasný) - 26.7.2000 > .............
U příspěvku:Milostný dopis Tobě
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > Takovéto básně příliš nevyhledávám. Ale rozhodně si přečtu ty, které za to stojí. Toto vyznání lásky bylo opravdu moc hezké. Takovou drobnost (vlastně blbost) - kdybys všude psal místo ty-Ty, tobě-Tobě, bylo by to, myslím, ještě lepší. Že si dané osoby ještě více vážíš.
U příspěvku:Strach
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > Je to takové příjemné čtení o nepříjemných věcech. Zdá se mi to takové hezky uvolněné...
U příspěvku:Noční rozjímání
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > Tato báseň se mi (obsahově)líbí, ale... mám k ní jistou výtku. Je to tedy pouze můj osobní názor, ale myslím si, že by jí slušela větší melodičnost. Aby bylo dodrženo přesné rozložení slabik. Některým básním více sluší volný verš, jiným naopak...
U příspěvku:Vymáchaná kočička
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > Jééé. Ona vypadá jako... No jak se jmenuje... Yoda...
U příspěvku:Zrcadlo I
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 >
U příspěvku:Hledání slov zástupných
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > Hezká, zamilovaná báseň.
U příspěvku:Luke Skywalker
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > No jo, ale to je Luke v první epizodě. A tam mu skutečně ujíždělo oko. Fakt jsem si toho všiml. Je to krásné. Gimele, ať je Síla s Tebou.
U příspěvku:Omyl
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > Zajímavé..
U příspěvku:nomádská dívka
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > Opravdu krása. Ale trošku musím souhlasit s Hudsonem. Hlavně kolem nosu, a také oči... Ale to ostatní je snad bez chyby.
U příspěvku:??
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 > Ta kočka se v tom dost těžko hledá...Vypadá to jako štěňátko.
U příspěvku:Zrcadlo II
KSTK (Občasný) - 23.7.2000 >
U příspěvku:Kaple
KSTK (Občasný) - 16.7.2000 > Opravdu zajímavá fotka. S dovolením bych si ji uložil...(?)
U příspěvku:Cesta
KSTK (Občasný) - 13.7.2000 > Je to zajímavé. Jenom ta střední pasáž se mi zdála trochu "nesedící" (asi od "-...uši"). Ale vzhledem k tomu ostatnímu je to vlastně jenom taková malá část - takže se mi to vlastně líbilo.
U příspěvku:Pronásledovaná nevinnost
KSTK (Občasný) - 13.7.2000 > "Přitvrzení" není vůbec na škodu. On se život s nikým také nemazlí... Tím myslím, že zvířátek je na světě míň a míň a jsou na tom stále hůř a hůř. A lidí... viz. "slimák a h..."
U příspěvku:UBREČENÉ RÁNO
KSTK (Občasný) - 13.7.2000 > To je neobyčejně "lehká" a roztomilá básnička.
U příspěvku:A ještě jednou Sophie
KSTK (Občasný) - 9.7.2000 >
U příspěvku:Jeden obrázek známe krásky
KSTK (Občasný) - 9.7.2000 >
U příspěvku:Sophie Marceau
KSTK (Občasný) - 9.7.2000 >
U příspěvku:ještě jeden starší portrét
KSTK (Občasný) - 9.7.2000 > Umět tak hezky kreslit a nekreslit je hřích! Až se naše dny sečtou a my se rozpadnem v prach, bude to, co se dnes zdá být (prý) důležité, nedůležité, a to, co možná dnes vnímáme jako něco jaksi navíc, se stane tou nejskvělejší a nejzákladnější vzpomínkou na nás. Možná to zní trochu divně (až morbidně), ale skutečně si za tím stojím. Kdo umí tvořit takovéto krásně obrázky, prostě musí a musí kreslit... Toto hodnocení platí pro všechny kresby, které jsem si zpětně prohlédl...
U příspěvku:Sebezahledění
KSTK (Občasný) - 9.7.2000 > Tato báseň by mi málem unikla - a jaká by to byla škoda! Nemohu samozřejmě říct, že by se mi líbilo úplně vše, co napíšeš. To asi ani není možné. Ale toto je překrásné! Dvě sloky, které stojí jakoby proti sobě... jako černá a bílá, den a noc... sucho a déšť - co je dobré pro jednoho, pro druhého již až tak dobrým být nemusí.
U příspěvku:Cena muže
KSTK (Občasný) - 6.7.2000 > "To se mi teda ňák moc nelíbilo - todlecto!" KSTK (muž)
U příspěvku:Někdy
KSTK (Občasný) - 5.7.2000 > Tato báseň se mi celkem líbí, a to hlavně její začátek. Ten konec možná chtěl ještě trochu promyslet...
U příspěvku:Západ
KSTK (Občasný) - 5.7.2000 > Tvé básně, Martine, mají skutečně (tedy většinou) prazvláštní kouzlo. Nejvíce to pravděpodně způsobují mnohy nezvyklá přirovnání. Rozhodně se nejedná, pokud bych vše přirovnal k umění malířskému, o nějaký přísně realisticky vykreslený obraz; spíš o výtvor malíře hlásícího se k impresionismu. Tato báseň je podle mne přímo nalpněna pocity, dojmy, obrazy známých i neznámých světů...
U příspěvku:Jan Werich
KSTK (Občasný) - 5.7.2000 > Pan Werich byl opravdu skvělý člověk.
U příspěvku:Všesokolský slet za dveřmi !
KSTK (Občasný) - 30.6.2000 > Opravdu zajímavé a dosti "nadšenecké" (viz. Cid). Ale rozhodně by to mohlo mít v přílákání návštěvníků jistý úspěch. (Mno.."neb hřáli jsme se jeden o druhého snáz.")
U příspěvku:Absťák
KSTK (Občasný) - 30.6.2000 > Také se mi to líbilo. Asi i proto, že by to mohla být slova písně. Možná bych jen doporučil používat větší paletu slov s podobným významem (aby nedocházelo ke zbytečnému opakování); např. ale=však, už=již, atd.
  <<< předchozí 
29.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter