Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
KSTK
(muž)
Občasný
Na Totemu: 6123x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jsou slova a slova a slova - je upřímnost, zrada a lež...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 30.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Absťák
KSTK (Občasný) - 30.6.2000 > Také se mi to líbilo. Asi i proto, že by to mohla být slova písně. Možná bych jen doporučil používat větší paletu slov s podobným významem (aby nedocházelo ke zbytečnému opakování); např. ale=však, už=již, atd.
U příspěvku:Mrazík
KSTK (Občasný) - 29.6.2000 > Také jsem příliš nepochopil smysl - až jsem pak narazil na úryvek: "..další studený pivo, a pak další a furt..." a už mi to bylo o něco jasnější.
U příspěvku:Ve vlaku
KSTK (Občasný) - 29.6.2000 > Ksakru... hrome!
U příspěvku:Noční scenérie
KSTK (Občasný) - 28.6.2000 > Hezká, krátká... ale mohla být snad delší. Lépe řečeno - námět by si asi zasloužil být využit v delší básni...
U příspěvku:Má hvězda
KSTK (Občasný) - 28.6.2000 > Přesně jako Martin...
U příspěvku:Rozhovor zamilovanych
KSTK (Občasný) - 28.6.2000 > Myslím si, že bys měl více ctít posvátný vztah mezi mužem a ženou. A proto by sis neměl dělat legraci... bla.. bla... bla. To jsou samozřejme kecy, abych vypadal zajímavěji.. Je to super.
U příspěvku:Poezie
KSTK (Občasný) - 28.6.2000 > Velico pěkné... S tou kritičtější poznámkou ke konci trošičku souhlasím, ale jen málo...
U příspěvku:Plod
KSTK (Občasný) - 27.6.2000 > No z toho by měl Přemek jistě radost. Jan Novák z Nové Paky se zamyslel... a přišel na to... Ale dost o Přemdovi, opět se mi líbí. Má to vždy, alespoň podle mne, v zdánlivé jednoduchosti skrytou myšlenku v pozadí.
U příspěvku:Ubamba
KSTK (Občasný) - 27.6.2000 >
U příspěvku:Slunce
KSTK (Občasný) - 27.6.2000 > Obsah této básně (její myšlenka) se mi líbí moc a moc. Trochu se mi možná občas jen zdá, že někde mírně zakulhá melodičnost, ale jinak velice pěkné. Verš, který mne zcela dostal: Mění se hodnoty, mění se city, mění se hity na rádiu City (!!)
U příspěvku:Slyším
KSTK (Občasný) - 25.6.2000 > Zajímavé vysvětlení... Víš, když k tomu dáš vždy určitý popis (pro nás - mírně v umění kresleném natvrdlé), je to vždy lepší, srozumitelnější. Možná bys měla takovéto obrázky doplnit slovem vždy...(?)
U příspěvku:Portrét neznámé
KSTK (Občasný) - 25.6.2000 >
U příspěvku:Titanic
KSTK (Občasný) - 24.6.2000 > !!!!!!!!!!!! No kde jsi tohle vyhrabal???? Jsem nadšen!!!
U příspěvku:Odnikud Nikam
KSTK (Občasný) - 24.6.2000 > Zajímavé. Jak se může zdánlivě obyčejné místo, pokud ho vyfotíme a přidáme doprovodné slovo, jevit hned neobyčejným.
U příspěvku:Dopis
KSTK (Občasný) - 24.6.2000 > Super... Doufám jen, že ne ze života...
U příspěvku:bá - snění
KSTK (Občasný) - 24.6.2000 > Krátké, ale velice pěkné. A dost originální název... Doufám, že jsem zcela pochopil vše - pokud se s někým rozcházíme, mnohdy zazní ostrá slova, která nás jako řezavé žiletky zraňují i po letech...
U příspěvku:Kwaak
KSTK (Občasný) - 24.6.2000 >
U příspěvku:Dívka jménem Olomouc
KSTK (Občasný) - 23.6.2000 > Takové hezké vyznání lásky a obdivu k jedinému městu jsem již dlouho nečetl. Většinou bývá podobným způsobem popisována především Praha, ale vždyť i jinde je velice krásně - dokonce si troufám říct, alespoň podle některých míst a čtvrtí hlavního města, že je i krásněji. Těším se na další články a básničky, např. o Olomouci, historii, orloji...
U příspěvku:Vyhlídka
KSTK (Občasný) - 23.6.2000 > Já ale ano...
U příspěvku:a ještě jedna ilustrace
KSTK (Občasný) - 23.6.2000 > Toto se mi ale opravdu líbí! A to říkám popravdě... konečně nevidím důvod, proč bych měl lhát. Jirko, zapomeň na ty hrozně přesvětlené (růžové!) barvy. Takový život není - zato mnohdy má právě to zabarvení, které vidíme zde...
U příspěvku:Bouře citů
KSTK (Občasný) - 22.6.2000 > Pěkné, ale souhlasím s Gala (poslední řádek první věty). I jinde bych být Tebou trochu více vážil rozložení slov ve větě. Co např.Má duše jako hřbitovy potažena je černou barvou; příp. Má duše jako hřbitovy potažena černou je barvou.(??) Jinak užíváš velice pěkná a mně blízká přirovnání...
U příspěvku:Stromy
KSTK (Občasný) - 22.6.2000 > Abych se ale rovněž ozval někdy poněkud kritičtějším hlasem, činím tak zde. Tyt verše mne příliš nezaujaly - možná vše chtělo ještě více promyslet a propracovat (to je asi takové klišovité hodnocení, ale opravdu si myslím, že to mohlo být lepší...)
U příspěvku:Okna života
KSTK (Občasný) - 22.6.2000 > Pěkné, ale moc a moc smutné. Mimochodem - pouštěl jsem si k tomu zrovna (náhodně) jednu takovou smutnější skladbu v MID a ještě to umocnilo můj zážitek. Možná by to stálo někdy za zvážení...
U příspěvku:Jak jsem si vydělala na ulici
KSTK (Občasný) - 22.6.2000 >
U příspěvku:Citron
KSTK (Občasný) - 22.6.2000 > Ježišmarjá, to je zase super "Z misky". Originální.
U příspěvku:Hvězda
KSTK (Občasný) - 22.6.2000 > Básnička se mi líbila, i když nevím, jestli bych se mohl postavit za každičké slovo. Např. "dřív´s" - lze to vůbec takto napsat? Pro mne to zní trochu "inglišánsky". Ale celkově se mi Tvé verše líbily.
U příspěvku:Meruňka
KSTK (Občasný) - 21.6.2000 > Také mi to připadá trochu "reklamní". Asi zde budu hodně kritický, to ale proto, že se mi "předchozí ovoce" líbilo mnohem víc...
U příspěvku:ilustrace 2
KSTK (Občasný) - 21.6.2000 > Netroufl bych si být tak kategoricky kritický jako Lord K. Rozhodně jisté části jsou zajímavé a pěkné, ale musím s ním trochu souhlasit ohledně barevnosti. Ten "celorůzový" obličej mne nějak ruší... Když se na celý obraz dívám víc a víc, dokonce si myslím, že bez něj by to mohlo být i zajímavější (jelikož ty okolní barvy jsou velice zvláštní). Ale je to rovněž jen můj názor. Snad se za to na mne, Jirko,nebudeš zlobit (já bych totiž asi nenamaloval ani to okolí...)
U příspěvku:Svíčka
KSTK (Občasný) - 21.6.2000 > Hezké. Co se týká nějakého tajemného textu, napadá mne jeden úryvek, použitý i ve filmu The Resurrected" ...KDYŽ ČLOVĚK ZEMŘE, MůŽE ZNOVU ŽÍT...?"
U příspěvku:Rozprodávaná krása
KSTK (Občasný) - 21.6.2000 > Tak toto je přesně téma básně, které mi je do značné míry vzdáleno - to je přesně zároveň báseň, která se mi velice líbí. Jedině mne snad trochu rušilo "Ó rekviem ! Ó rekviem !" - ale to je pouze a pouze můj problém...
U příspěvku:Stredovek
KSTK (Občasný) - 21.6.2000 > Tak opravdu nevím. Jsem trochu na rozpacích z téhle básně, ale jednoduše a prostě musím říct, že se mi líbí... Celkové vyznění je tak pesimistické - až náhle zjistíte, že místo pohádek je to reálný život... "válka je radost,svaly proti oceli; válka je nutnost,vraždit jsme museli (!)"
  <<< předchozí 
30.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter