Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
KSTK
(muž)
Občasný
Na Totemu: 6123x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jsou slova a slova a slova - je upřímnost, zrada a lež...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 31.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Stredovek
KSTK (Občasný) - 21.6.2000 > Tak opravdu nevím. Jsem trochu na rozpacích z téhle básně, ale jednoduše a prostě musím říct, že se mi líbí... Celkové vyznění je tak pesimistické - až náhle zjistíte, že místo pohádek je to reálný život... "válka je radost,svaly proti oceli; válka je nutnost,vraždit jsme museli (!)"
U příspěvku:Vlna
KSTK (Občasný) - 18.6.2000 > Tato báseň se mi dost líbila. Jako celek mne velmi zaujala. Přesto bych měl k ní jisté výhrady. Jednak sem a tam nějaké to slovo, ale především pak velice dlouhá rytmus narušující věta - asi nemusím psát která. Jelikož si ale myslím, že je tato báseň i nápadem dosti mimořádná, mám při hodnocení jasno.
U příspěvku:PÍSEŇ UKLÍZEČKY
KSTK (Občasný) - 18.6.2000 > Takhle jsem se při čtení básně na TOTEMu ještě nepobavil. Tuto báseň mohla napsat skutečně jenom žena (i když já také občas něco z toho... no...). Super líbilo...
U příspěvku:Úsměv
KSTK (Občasný) - 17.6.2000 > Tuto báseň bych označil za výbornou! Originální pak zcela bez diskuse...Proč nepíšeš něco nového?
U příspěvku:den a noc
KSTK (Občasný) - 17.6.2000 > Tato báseň se mi celkem líbila, přestože bych jí vytkl občas nějaké ne příliš vhodné slovo...
U příspěvku:ČR vs Holandsko
KSTK (Občasný) - 16.6.2000 > No, tak... Cobain promine, že... To je taková kuriozitka v jeho díle...že
U příspěvku:Computer vs. Printing press
KSTK (Občasný) - 16.6.2000 > Nemohu posoudit. Jelikož má znalost agličtiny nedosahuje patřičné výše. Mohu však závidět, že můžeš číst Velikého Poea v originále...
U příspěvku:Černá dáma
KSTK (Občasný) - 15.6.2000 > Tato báseň patří mezi Ty, které mne u Tebe, Kelly, zaujaly. Zní tak odevzdaně... Chvíli jsem se rozmýšlel, jak ji ohodnotit (i když o to zde snad až tolik nejde.) Důležitá je pro mne jedna věc - že jsem velice zvědav na další a další básně, které budeš psát...
U příspěvku:Zrno
KSTK (Občasný) - 15.6.2000 > Takto "nadupanou" báseň jsem opravdu nečekal. Mé mínění je přesně opačné, než má první čtenář. Ze začátku celkem solidní (a teď si trochu musím rýpnout - takový Tvůj standard (jistě dobrý). A závěr... vrcholící v takřka nekonečné větě..
U příspěvku:Vůně ryb
KSTK (Občasný) - 15.6.2000 > Ano, skutečně je lepší posílat básně po jedné. Některé jsou tolik, tolik pěkné! (Soumrak, To je konec, Sníh). Jiné už jsou, myslím, horší (Věřím a doufám, Noc). Již proto radím také - rozdělit...
U příspěvku:Kolena v krajině
KSTK (Občasný) - 15.6.2000 > Čí jsou to kolena? Jsou to kolena jedné a té samé osoby?? Kde se tam vzala? Kdo je jejich majitelem? A kdo jsem vlastně já...
U příspěvku:Babí léto
KSTK (Občasný) - 15.6.2000 > Ahoj. Tato báseň (kratičká, ale rozhodně zajímavá) jistě nepostrádá jakési drobné poselství (mne alespoň nutí ke krátkému zamyšlení - nad tím, jak letí život, aniž bychom si dokázali užívat pravých krás kolem. To si o ní myslím já.) Opakující slovo "čas" (viz. Petr) skutečně nevidím jako závadu. Ovšem pouze v tomto konkrétním případě... (nezní rušivě). Jak však jiné by bylo např: Čas běžel opravdu rychle. A já už také neměl čas...(Ale na něco takového by jistě Madman dával pozor)
U příspěvku:PROČ?
KSTK (Občasný) - 15.6.2000 > Omlouvám se, ale nemyslím si, že je to báseň (jakákoliv - ani ta s naprosto "nej-nejvolnější stavbou...". Je to totiž normální hádka...
U příspěvku:Gentleman
KSTK (Občasný) - 14.6.2000 >
U příspěvku:Strom v západu Slunce
KSTK (Občasný) - 14.6.2000 > Hezké.. Barva západu slunce na pozadí a vystupující černé obrysy stromu...Vláda říše noci se pozvolna blíží...
U příspěvku:Jak tě mám nejraději
KSTK (Občasný) - 14.6.2000 > Tato báseň se mi docela líbí. Musím se ale přesto zmínit o jiném pocitu: Já sám rád používám dosti často doplňující hudbu na pozadí. Mnohdy je tato hudba (i když v jednoduchém MID), přímo pro mne natolik inspirativní, že mi pomůže i při psaní. Výběr je velmi důležitý - může totiž nejen pomoci, ale i notně rušit. To se, dle mého názoru, stalo žel zde...
U příspěvku:Protestující ekologové
KSTK (Občasný) - 14.6.2000 > Na mne to působí dost strašlivě - přesněji chci říct, že to, co je zde zobrazeno...
U příspěvku:Procházím
KSTK (Občasný) - 14.6.2000 > Ahoj Cobaine, chci Ti říct, že jsi nejspíše stále lepší. Jsem rád, že mohu být první,kdo tuto báseň hodnotí. Je stavěna dosti zajímavě - zvláště je zajímavý ten doplňující "lichý a nepárový verš". Je mi to trochu trapné říkat (budu muset být na Tebe asi kritičtější, abych nemusel stále chválit... tedy poslední dílka), ale líbí se mi to moc...
U příspěvku:List
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Krásná hra slov. "Na tuto chvíli čekal celý život - na let sevého života (!)" Líbilo moc...
U příspěvku:Rozdělení mužů
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 >
U příspěvku:Vrbový háj
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Opravdu truchlivé a pěkné. Myslím si, že některé "drobnosti" vzhledem k rozhlehlosti a kvalitě díla jsou naprosto zanedbatelné! Mimochodem - skvělý hudební doprovod. Blahopřeji..Dle mého názoru skvělé dílo.
U příspěvku:Dočkám se?
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Také se mi to velmi líbilo. A to každičké slovo - opravdu! Ale abych jen nechválil, přestože dám rád nejvyšší ohodnocení, nemám nejmenších výhrad k textu (viz. výše), zato však mám jisté ke stavbě (k veršům). Myslím si, že tato báseň by si zasloužila více melodičnosti...Např."až odveze mě z tady toho světa.." je (dle mého názoru) zbytečně dlouhé a kostrbaté... Tak, origo, snad se nezlobíš... Ale proč vlastně - když hodnotím za "1" možná (1-), ne?
U příspěvku:guarck
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Zajímavé, Aladine.. Chci říct, že tento tvor mi je sympatický - asi bych byl i já jemu...
U příspěvku:Dlaně
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Ano, hezká. Ale pokud mohu, při této příležitosti - Láska a zklamání jsou pro Tebe jistě velikým zdrojem inspirace. Doporučuji však, abys rovněž občas opustila jistou monotématičnost... Myslím si, že i jiné básně (o přírodě, o čemkoliv) od Tebe by mohly být mnohdy zajímavé...
U příspěvku:PRO TEBE...
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Líbí se mi... Nemyslím si, že by (zvláště některé verše), odpovídaly 15-ti leté dívce. Leio, pokud Ti je 15 (a méně) tak promiň. Pak by to bylo ale přece ještě o to úzasnější... (2 roky=vojna? Kdyby mi na vojnu psal někdo takovéto básně, tak by mi čas utíkal dvakrát tak rychleji)
U příspěvku:BEZEJMENÁ...
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Myslím si, že tato báseň má tu a tam drobné vady na kráse, ale jinak je pěkná - když srovnám s "Poslední sbohem", je více než pěkná...
U příspěvku:DUCH
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Už aj dávno poznám...
U příspěvku:Broskev
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > ...
U příspěvku:POSLEDNÍ SBOHEM.
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Ahoj Leio, tuto báseň bych hodnotil jen nerad. Musím říct, že se mi příliš nelíbí... Zdá se mi taková "poslepovaná", nemelodická - i když to vždy být nemusí, rozhodně pak vím (i z Tvé předešlé tvorby), že dovedeš psát lépe. Ale je to pouze můj názor.
U příspěvku:Sammuell
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Ahoj! Nerozumím příliš malování, ale líbí se mi to... Myslím, že se rozhodně nejedná o konec ničeho! Tento obrázek by se mi líbil ještě více, pokud by byla dotyčná osoba více rozhněvanější a zamračenější (měla by navíc takové ostré indiánsko-havraní rysy) - to je jen malý tip.. (prakticky - ďábel)
U příspěvku:JSI...
KSTK (Občasný) - 13.6.2000 > Ahoj Leio. Báseň Tvá se mi velice líbila (již druhá, nemýlím-li se). Stáváš se asi mou nejoblíbenější autorkou (TOTEMU) - uvidíme... "Jsi moje růžové slůně" mne zcela rozněžnilo (ale to si samozřejmě nechci dělat legraci)
  <<< předchozí 
31.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter