Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:figury
freejay (Občasný) - 2.3.2006 > Balcarka: ja nejsem schopny si zapamatovat ze si mam vzit fixativ, takze ty odstiny o kterych mluvis asi zustaly obtisknute na druhe strane obrazku. nicmene s tim bojuju, nejak mi ten kupovanej 'prirodni' uhel moc nechce cernit.
U příspěvku:..
freejay (Občasný) - 20.9.2005 > :) super.

udelej priste i stul na kterym je to polozeny. a neobtahuj tu cigaretu.
U příspěvku:Caryman by Da Vinci
freejay (Občasný) - 12.9.2005 > :)
U příspěvku:Stretnutie
freejay (Občasný) - 12.9.2005 >
U příspěvku:Takový barevný ptáček s velkým zobáčkem.
freejay (Občasný) - 2.9.2005 >
U příspěvku:lavicka ;)
freejay (Občasný) - 28.8.2005 > nečekaná> ano barvy jsou presne takove.. neni to umelecky zamer, ale na tyhle vetsi formaty je mi lito pouzivat olej, tak delam vse jen levnym remakolem.



format je asi tak 40x70cm
U příspěvku:Killer
freejay (Občasný) - 17.7.2005 > kolargrafika> jo modra ;)
U příspěvku:Pani Staroba
freejay (Občasný) - 14.7.2005 >

jawka: vyborny ;) vzdycky kdyz to vidim v nahledu tak si nejdriv myslim, ze to delal nik.... :)

 

chodis nekam do atelieru?

U příspěvku:Killer
freejay (Občasný) - 14.7.2005 > kolargrafika> vsak on to z tebe jarda vymlati, ty tvy inspirace ;)
U příspěvku:Akt s vypláznutím
freejay (Občasný) - 24.6.2005 > sorry ale z ty fotky bleju.........
U příspěvku:Jazyk český
freejay (Občasný) - 29.3.2005 >

g_morr: nase cestinarka sice porad opakuje, ze literatura nesmi bejt telefonni seznam, asi se i snazi pojmout vyuku trochu inteligentneji. ale ona ma chudak hrozne uspavajici projev. dokaze monotonne vypravet o souvislostech, pak plynule stejnym hlasem prejit k vykladu autora, pak rada dlouuho vypravi dej knihy, kterou napsal, pak porad stejne hlasite a stejnym tempem reci se vrati zpet k obecnymu vykladu. bohuzel jedinej rozdil, kterej jsem schopnej za tu dobu zaregistrovat, je jestli zrovna mluvi, nebo nemluvi, protoze se prave zasekla uprostred vety - mezi predlozkou a podstatnym jmenem, aby se koukla, jestli si ty v prvnich lavicich stacej zapisovat - a pak vetu muze dorict.

 

takze si z tech hodin odnasim jen ten telefonni seznam.

 

 

a k tvy posledni otazce: psali sme snad zadost o uvolneni, kdyz chci jet na hory ;) tim to konci.

U příspěvku:vila
freejay (Občasný) - 29.3.2005 > ariel: jestli ses picus a pindourek nevim, ale ze nejsem machonin to vim.
U příspěvku:vila
freejay (Občasný) - 28.3.2005 > toono: jj, to mas pravdu.
U příspěvku:vila
freejay (Občasný) - 28.3.2005 >

easy & toono: sorry, ale v mejch ocich jste ted typicky pindourci z totemu.

 

tu vilu projektovala Vera Machoninova. ted uz je babickou - vilku delala pro svou rodinu - dve sympaticky vnucky, jejich mamu a tatu. je babickou - to znamena, ze architekturu dela uz opravdu dlouho. podilela se na designu toho obrovskyho obchodaku na budejarne. a se svym muzem (machonin-uz je bohuzel po smrti) delali kotvu!! (ta patri k nejlepsim 50ti stavbam za poslednich 50let!)

 

 

ps: kdyz uz musim bejt picus a neco kritizovat, musim aspon vedet, co ze to kritizuju.

U příspěvku:Jazyk český
freejay (Občasný) - 25.3.2005 >

ne z dejepisu nematuruju  ja na humanitni vedy nejak nejsem

 

pevne nervy, hodne stesti, ber to s humorem

 

 

U příspěvku:A
freejay (Občasný) - 25.3.2005 >
U příspěvku:A
freejay (Občasný) - 25.3.2005 > skicovani by mi vyhovovalo - tak mozna za rok ;)

nonic, tak dik za rady, sem zas o kus bliz k rozhodnuti jit na FSV jen na rok a pak se hlasit na FA.

ps: kde prosimte na andelu najdu ten atelier?
U příspěvku:A
freejay (Občasný) - 25.3.2005 > jojo, na stavarne je kresleni na 3 semestry, berou to od zakladu - pro uplny zacatecniky a vyucuje to dost sympatickej clovek. ale podle tech skript to vypada jako hodne technicky kresleni. jak sem psal - podle pravitka si narysujes hrany, hezky aby se zbyhaly do ubezniku, pak zkonstruujes stiny, srafuru taky klidne podle pravitka. to snad na FA neni, ne?

ja mam ty skripta jenom puceny, jestli se jich budes chtit zbavit, tak bych je casem koupil. a mas (jestli vubec existujou?) skripta na tvurci predmety? ZAN? nebo neco o architektonicky kompozici atd?
U příspěvku:A
freejay (Občasný) - 24.3.2005 > dneska sem byl v kolibce - hehe dobry, jeste tam parkrat pudu - po ceste do kolibky sem se stavil v STK pro skripta - skripta architektonickyho kresleni pro stavarnu a pro FA. a jak tak na to koukam, stavarna asi nebude to co by me bavilo - spousta obrazku je tam stylem - budova podle pravitka, do toho stromy a lidi od ruky - docela me to zklamalo. zato do skript FA se kouka docela prijemne. maj tam i ukazky toho co kreslej samotny profesori - moc dobry.

takze jestli me za rok nadseni do architektury neopusti, tak se budu hlasit na FA. ale rok je hodne casu.........

a jak ted premejslim nad tou tvoji posledni otazkou, tak se pujdu zejtra na andel zeptat. nepamatujes si ulici, kde sidlej? a nebo nemas cislo?

trochu me od kresleni odrazuje, ze za mesic a pul mam maturovat... a zatim propadam z cestiny.....
U příspěvku:A
freejay (Občasný) - 24.3.2005 >

wow, to me prekvapilo, jak si predelal ten muj obrazek, vypada to fakt lip, o hodne lip. ja sem na to koukal uz u jednoho kamose, vetsinou se snazim taky to takhle umistit na papir, ale dopada to tak, jak vidis.. mam zatim dost blbej odhad.

 

na architekturu to nejspis zkusim pristi rok, letos sem to uz nestih.. s matikou, ani deskriptivou problemy nemam, to spis naopak, ale myslel sem si, ze sem dost hodne pozadu prave v kresleni. ty rikas, ze to staci - dik ;) ale porad je tohle jeden obrazek z 10ti, co se jakz takz povede - ale moc spokojenej s tim porad nejsem....

 

ps: tata mi tady porad vysvetluje, ze delam moc tlusty linky - jako treba tady - http://web.dkm.cz/kuba/lines.gif - chapu, ze vytvarnyho hlediska tam ty cary nepatrej.. ale pro me je s nima jednodussi zachytit prostor... ty si chodil 3 roky na arch.  - jak se na to divaj tam?

U příspěvku:Křivá tvář města
freejay (Občasný) - 22.3.2005 > fotka je dobra. kdyz ji ale autor pojmenuje takovym pseudo-umeleckym nazvem, chce se mi blit
U příspěvku:Bez nazvu
freejay (Občasný) - 18.3.2005 >
U příspěvku:mnich šaolin
freejay (Občasný) - 18.3.2005 > ja myslim, za za ten navod nekdo bude rad, a ze ty nejses, je mi jedno..
U příspěvku:Rembrant
freejay (Občasný) - 11.3.2005 > wow, wow
U příspěvku:smutný život v chemickém městě
freejay (Občasný) - 3.3.2005 > marchie: tak tohle neni o tom to vymyslet.. ;)
U příspěvku:marketa
freejay (Občasný) - 3.3.2005 > zabicka: kam chodis na skolu?
U příspěvku:caj - koreni pohody
freejay (Občasný) - 16.2.2005 > čtenář> 

ale kazda ta krabice je jinak natocena...

U příspěvku:Bohyně války - 11.září 2001
freejay (Občasný) - 15.2.2005 > technicky je to dobre zvladnuty. ale sorry, je to kyc... (sam neumim kreslit a moc kecam) ale kdyz umis tak dobre malovat... proc malujes tohle???
U příspěvku:caj - koreni pohody
freejay (Občasný) - 15.2.2005 >

no na obyc architekturu me nevezmou... na stavarne uz tak prisny nejsou (co se tyce kreseb)...... todle jim teda taky ukazovat nebudu.. ale zajimalo me, jak daleko je to od kresby, ktera uz by jim prisla dobra a co konkretne se tomu da vytknout.

 

rikas perspektiva... tak mi rekni, co je tam spatne...

U příspěvku:portret
freejay (Občasný) - 14.2.2005 >
U příspěvku:kyticka
freejay (Občasný) - 4.2.2005 > nik> 

to ze neni nejvetsi svetlo pri tomhle nasvetleni u levy hrany je pravda. ale moc se mi nechce souhlasit s tim. ze na opacny hrane neni nejvetsi stin... nemas nejaky foto, kde by to bylo videt?

  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter