Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 27.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dům na nábřeží
Zviřátko (Občasný) - 1.10.2004 > Tvoje básničky jsou pro mě velmi příjemně čtitelné, obrazy jsou jasně vykreslené, strhávají mě do příběhu... P.S.: malý překlep v předposlední strofě - oprav si nábčeží:-)
U příspěvku:ON A ONA PO DVACETI LETECH
Zviřátko (Občasný) - 1.10.2004 > Děkuji, zejména za konstruktivní kritiky.
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 1.10.2004 > Díky všem za kritiky:-)
U příspěvku:Praha
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > poslední> Neberu Ti Tvůj názor, jen... zkus na sebe nechat dýchnout náladu té básničky, zaposlouchej se do ní...a uslyšíš kroky a uvidíš domy...nebo taky ne, ale za pokus to stojí:-). Kromě toho Prahu často - my, kdo tu žijeme - vnímáme jen v tom šíleném denním shonu - z práce, do práce, vyzvednout děti ze školy, nakoupit atd. atd. Pamatuju si na své nadšení, když jsem loni v létě měla na návštěvě kamarády ze Zlína, a po půlnoci jsme se vraceli ztichlou Nerudovkou, a já nemohla uvěřit, že jsem do té doby všechnu tu nádheru neviděla...
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Jannis> ...kuju... :-)A co by Tě za ouška tahalo méně? Tak, aby se to rýmovalo a tak...?
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Cobain> :-)))
U příspěvku:ZTRACENÁ
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > poslední> Ale ne! Jednu schizofrenní osobu už v rodině máme... a já to nejsem:-)
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Cobain> Děkuji. Kladu si stejnou otázku jako Ty, ale v případě Pierra jde o jakousi srdeční záležitost:-). Jak jsem už psala, jednou mi vysvětloval, že si nemám brát kritiky osobně, a prostě si jen není jistý, jestli jsem si jeho radu vzala k srdci, tak mě stále pilně zkouší:-))). Ráda zase vidím Tvou kritiku pod svým dílkem:-).
U příspěvku:Falešný měsíc
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Povím Ti o tom jak zářivě čisté barvy v hádce se slily ve špínu.
Na Rok,
Na Hodinu,
Na Vteřinu.

Den co den zaslepí se vlastní září
jak výbuch inkoustu v kalamáři.

Zajímavé:-)
U příspěvku:věc odjinud
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Trochu moc temné, ale vyhrál(a) jsi si s tím.
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > poslední> Rádo se stalo:-). Děkuji.
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Pierre Bosquet> Já samo ze sebe též...děkuji za lekci:-)
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > ouvej> Je mi ctí:-). Pro své potřeby - jako třeba když si to budeš ukládat mezi svá oblíbená dílka (chichichi), si můžeš tu poslední větičku vyškrtnout, aby Tě za ouška netahala. Děkuji.
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Pierre Bosquet> Cítím se celkem pohodlně už teď. Nepotřebuju mít pět bodů od každého...však víš...od té doby, kdy jsi mi vysvětlil, že si to nemám brát osobně, si to tak neberu...a je mi líp:-)
U příspěvku:Čtyřtriolka
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Jo, ještě bodíky...
U příspěvku:Čtyřdaktylka
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Jo!
U příspěvku:VZPOMÍNKY
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Pierre Bosquet> Hele, Pierre, toho už jsem si všimla, že pro své básničky nabírám materiál z jiného soudku, než do jakého chodíš Ty. Nech mi trochu toho mládí a ber to jako příjemnou vzpomínku na staré časy:-)
U příspěvku:Tenkrát v parčíku...
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 >
U příspěvku:Kentaur prznitel
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 >
U příspěvku:Čtyřtriolka
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Čtu ji stále dokola, zajímavá...
U příspěvku:Praha
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Krásně zabrnkala na struny mé představivosti. Připomíná mi jednu písničku od Nohavici, ve které jsou v pozadí slyšet kroky na městské dlažbě; a momenty, kdy kráčím večerní Prahou, už nehnaná denním shonem, a můžu ji vychutnat:-).
A jak ji tak čtu, od původního ANO pro popis a NE pro báseň jsem se dostala k dvojitému ANO.
U příspěvku:ON A ONA PO DVACETI LETECH
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Re cirrat+Agovirin: Děkuju!
U příspěvku:JEDNÍK
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Jannis> Říkala jsem si, že 1 je trochu přísné, na druhou stranu máš nárok na svůj názor...snad víš...
Děkuju.
U příspěvku:JEDNÍK
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Jannis> Děkuju.
To "jednou" bylo schválně - jednou, jedník, jedné atd.
Někdy se nad tím zamyslím, tady na stránkách to ale už
nechám tak, jak to je:-)
P.S.: Srazil jsi mi průměr ;-))))
U příspěvku:ON A ONA PO DVACETI LETECH
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Max Bubakoff> Řešení: neočekávej......nebudeš zklamán.
Ne, ale teď vážně - díky za kritiku.
U příspěvku:ON A ONA PO DVACETI LETECH
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Max Bubakoff> Holt asi - ač se Ti to zdá zvláštní - řešíme všichni stále stejné věci...a stále dokola o nich píšeme.
Jenže právě "lajf" takový být nemusí, jen někteří sami sebe odsoudili zaživa.
U příspěvku:Šedivé mraky
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Jannis> Tak to příležitostně naprav:-)
U příspěvku:Šedivé mraky
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Líbí...Tak mě napadlo...četl jsi Richarda Bacha - Iluze? Je tam cosi o vypařování mraků, možná by se Ti to hodilo:-)
U příspěvku:ZTRACENÁ
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > poslední> Dobrá, napjatě očekávám!
U příspěvku:ON A ONA PO DVACETI LETECH
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > wiktorie> Nevím, jak je to s Tvými básněmi, ale máš úžasné fotky:-).
U příspěvku:ON A ONA PO DVACETI LETECH
Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > wiktorie> No, stačí, když si klikneš na můj nick nad básničkou.
  <<< předchozí 
27.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter