Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ve tmě
pořezaná_sluncem (Občasný) - 11.4.2012 > mám ráda Tallise, zpívali jsme od něj s Vítkem If ye love me.. skrze něj jsem poznala ty překrásné verše z Jana 14,15-17..
U příspěvku:krabičky
pořezaná_sluncem (Občasný) - 5.4.2012 > rybizus> ó nikoliv ...
U příspěvku:fakultní WC
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.4.2012 > sadaf> Myslím si, že atmosféra budovy je prací (autorským dílem) architekta.
U příspěvku:fakultní WC
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.4.2012 > ještě mě napadlo, Ti ukázat pár příkladů fotek, které hledají obraz (namísto toho ,aby ho kradly..) - jsou ve své podstatě tedy autorské..

http://www.totem.cz/enda.php?a=282783
http://www.totem.cz/enda.php?a=276515
http://www.totem.cz/enda.php?a=265060
http://www.totem.cz/enda.php?a=217141
http://www.totem.cz/enda1.php?a=162233
U příspěvku:fakultní WC
pořezaná_sluncem (Občasný) - 2.4.2012 > sadaf> ne, není to tak vždycky. je něco jiného hledání obrazu a něco jiného kradení obrazu..
když fotograf udělá to druhé, může to skutečného autora té věci dost mrzet.. (když blbě vyfotíš slunce, může to mrzet boha.. když blbě vyfotíš školu, může to mrzet paní šrámkovou..)
U příspěvku:krabičky
pořezaná_sluncem (Občasný) - 31.3.2012 > rybizus> sama nevím.. myslím si, že to není dobrá kresba..

ale mám z ní radost, mám ji ráda, protože zachytila něco, co jsem nechtěla zapomenout a neuměla jinak popsat..

U příspěvku:Stará Havana
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.3.2012 > hrozně moc bych se tam chtěla podívat...
U příspěvku:Život na Malekónu II.
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.3.2012 > přečetla jsem včera Hemingwayovy Ostrovy mezi proudy... vybavovaly se mi u toho tvoje fotky..

U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.3.2012 > Periskop> nechci to místo úplně veřejně prozrazovat.. (je to moje místo..) ale je to z té barokní fortifikace, a jsi docela blízko..

U příspěvku:krabičky
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.3.2012 > čtenář> to jo.. to je..
U příspěvku:krabičky
pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.3.2012 > čtenář> hm
U příspěvku:Zapomenutý obraz
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.3.2012 > vážně zábavný a zajímavý obraz.. dík..
U příspěvku:Cesta
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.3.2012 > je to jiný, dává to smysl.. není to nesmyslná parafráze.. tohle ani tamto..je to moc hezký (skrze barvu) rozhovor.. jsem ráda, že ho slyším.
U příspěvku:Ahoj, Anni
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.3.2012 > myslím si, že je to poctivá věc..
U příspěvku:Torres del Paine
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.3.2012 > to nevím, jestli Ti to pomůže..

já kdysi křídama nakreslila něco dost podobnýho, když jsem byla poprvé v Roháčích.. no a skoro hned jsem věděla, že je to špatný.. tehdy jsem si řekla, že nemá cenu něco kreslit (malovat) tak, aby to bylo stejně dobré, jako fotografie.. že má cenu dělat ty věci tak, aby to bylo lepší = mělo (pro mně) větší vypovídající hodnotu, než fotografie.. (subjektivně větší smysl).

tak snad proto, mi přijde špatný i tenhle tvůj.. ale neumím to konkrétněji vysvětlit..(asi i proto, že neumím malovat olejem. nikdy jsem to ani nezkoušela..)
U příspěvku:Florencie, Ponte Vecchio
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.3.2012 > alice> to je zvláštní.. sama vůbec styly moc nečtu, jdu spíš po obsahu, myslím si.. ale je fakt, že mně lidé dost říkají, že jsem čitelná.. jako i ve skutečnosti i moje práce.. chápu to, ale nevím, jak to dělám, asi to neumím jinak.. nikdy, když kreslím (ani když mluvím) v tu chvíli nepřemýšlím nad tím, jestli to je můj styl a nebo není, jestli to je nějaký styl.. nad tím přemýšlím teprve až třeba teď.. vždycky pozdě.. takže mě někdy mrzí, když něco třeba řeknu ,co jsem říkat neměla.. trochu se znám, ale proč jsem taková, to vím jen asi tak z poloviny..

myslím si, že nějaký mně osobitý projev je vlastně to, co se mi líbí.. to, co hledám, co sama od sebe chci.. někdy se k tomu skoro přiblížím, a někdy ani moc ne.. když se podívám na svoje kresby před deseti lety, většina z nich mi dnes přijde špatná.. (asi se taky změnilo to, co jsem hledala tehdy a co dnes..)

vlastně se pořád snažím nakreslit něco, co mi na světě chybí, nebo čeho mám na světě málo, co si chci nějak chytit, pro sebe.. celé to jsou jen záznamy, soukromé.. je to dost jednoduchý..- ty máš mnohem širší záběr, bohatší.. chceš toho od sebe a od svých papírů (kresby, malby, cokoliv..) mnohem víc než já.. myslím, že Ti nemůžu radit..

U příspěvku:Předjaří
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.3.2012 > alice> máš pravdu.. (je abstraktní nejspíš proto, že byl zpaměti.. sice jen asi hodinu potom, co jsem byla venku a tu řeku si snažila zapamatovat.. ale ve skutečnosti jsem si zapamatovala jenom ty dvě ležeté skrvny, hlubokou modrou a hnědou.. a potom už nic moc..)


U příspěvku:Florencie, Ponte Vecchio
pořezaná_sluncem (Občasný) - 23.3.2012 > alice> nevím jestli je to dobrá metoda, ale sama kreslím pořádně jenom to, co mě baví.. když mě něco nebaví, (nějaká část skutečnosti), tak ji nekreslím, nebo ji kreslím jenom tak trochu. jenom tolik, kolik mě baví..
U příspěvku:Předjaří
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.3.2012 > podívej, já kdysi dávno spáchala tohle:
http://www.totem.cz/ma/grf/82577_2.jpg

píšu to proto, že mi přijde mi, že mají něco společného..
U příspěvku:dnešní
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > alice> jsem
U příspěvku:Sýrie
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > přečetla jsem teď knížku, která se jmenovala Anna In v hrobech světa.. a tohle jako by k ní patřilo.. jako by to byla ilustrace toho sumerského eposu..
U příspěvku:Torres del Paine
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > přijde mi to špatný..
U příspěvku:Zlomený
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > mnoho věcí velmi dobře.. hlavně dobrej postřeh.. a námětem je mi to velmi blízké..
U příspěvku:Na skále, akvarel
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > na můj vkus moc tvrdé detaily.. celkově mi to přijde špatné, nezajímavé.. ale vytržená místa z kontextu, nějaká, hlavě ta země, se mi zdá, že jsou cestou..
U příspěvku:Mechem porostlý...
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > moc milý obraz.. mnoho velmi zajímavých postřehů..
U příspěvku:Florencie, Ponte Vecchio
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > nelíbí se mi, je to tak příliš nesmyslně - banálně nakreslené..
U příspěvku:Louka
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > líbí se mi to.. přijde mi to dobré.. (na můj vkus ty stopy štětcem snad trochu příliš hutné, těžké.. ale je to moc dobře namalovaný.. a je mi to velmi milé téma..)
U příspěvku:Rondane
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > fajn, myslím ,že fajn--
U příspěvku:Ahoj, Anni
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 >
U příspěvku:Sýrie
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > výborné.. velmi.. nejkrásnější..
U příspěvku:Předjaří
pořezaná_sluncem (Občasný) - 21.3.2012 > mám ráda přesně tuhle hnědou a modrou dohromady..
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter