Seznam všech rubrik
Seznam rubrik Próza Poezie Zpovědi, pocity Miniatury,blbůstky Recenze, názory Překlady Fotografie Výtvarno, kresby Grafika Comics Multimédia Mluvené slovo Hudba Film Divadlo Co? Kdy? Kde? Mystika, filosofie Citáty Vtipy Cizojazyčný koutek Odpadkový koš Soutěže na Totemu Prázdninová fotka Podzimní listí Dým bramborové nati Česká zima (poezie) Česká zima (próza) Česká zima (fotografie) Česká zima (ostatní výtvarno) Podzimní depky (poezie) Podzimní depky (próza) Podzimní depky (fotografie) Podzimní depky (ostatní výtvarno) MULTIdepky Mé nejlepší dílo (poezie) Mé nejlepší dílo (próza) Mé nejlepší dílo (fotografie) Mé nejlepší dílo (výtvarno) Mé nejlepší dílo (grafika) Mé nejlepší dílo (multimédia) MĚSTO (moře, kuře, stavení) - próza MĚSTO (moře, kuře, stavení) - poezie MĚSTO (moře, kuře, stavení) - foto MĚSTO (moře, kuře, stavení) - výtvarno MĚSTO (moře, kuře, stavení) - multimédia MĚSTO (moře, kuře, stavení) - úlety Podzimní depky 2 (poezie) Podzimní depky 2 (próza) Podzimní depky 2 (fotografie) Podzimní depky 2 (ostatní) Pod povrchem (poezie) Pod povrchem (próza) Pod povrchem (fotografie) Pod povrchem (ostatní) Soutěž - Doširoka otevřené (poezie) Soutěž - Doširoka otevřené (próza) Soutěž - Doširoka otevřené (fotografie) Soutěž - Doširoka otevřené (ostatní) Soutěž - Pojďte se chvíli bát (poezie) Soutěž - Pojďte se chvíli bát (próza) Soutěž - Pojďte se chvíli bát (foto) Soutěž - Pojďte se chvíli bát (ostatní)
Pomůžeme, poradíme
Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
Seznam autorů podle data posledního publikovaní
Doplňující vysvětlivky
Pro stanovení jestli je uživatel Nový, Pravidelný, Občasný nebo Stálý se porovnávají tyto tři údaje: Kdy se uživatel zaregistroval, j ak často je na Totemu a k dy byl na Totemu naposledy. Z toho plynou tato označení objevující se u jmen uživatelů:
Označení
Kdy se zaregistroval
Kdy tu byl naposledy
Počet náštev Totemu
Občasný
-
-
-
Nový
v posledním měsíci
-
-
Pravidelný
před více než měsícem
v posledním týdnu
>1000
Stálý
před více než rokem
v posledním měsíci
>3000
Počet doporučení na rozdávání pro příspěvky uveřejněné ve stejný den ve stejné rubrice se stanovují následně:
Nepřihlášení čtenáři:
0 doporučení
Noví a Občasní přihlášení uživatelé:
1 doporučení
Pravidelní a Stálí přihlášení uživatelé:
2 doporučení
Redaktoři:
3 doporučení