Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Tamara
(žena)

Na Totemu: 0x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
pište,je to sranda
Čau,čtěte můj popis.Nejsem zrovna hezké děvče,ale ještě jsem v normě.Mám blond vlasy s přírodním melírem,modré oči a celkem symetrický obličej.Jsem hodně přirozená,nerada se maluju a myslím,že na to mám ještě čas.Dál už můj popis moc sympatický není.Měřím přibližně 170 cm a vážím 56 kg,což je podle mě celkem dost.Jinak velmi ráda píšu,hlavně povídky a fejetony,ale poslední dobou se zajímám i o psaní románu.V mém románu vystupuje gangsterka Terry McBealová,která popisuje svůj život(s Ally McBealovou to nemá nic společného).Jinak moje povaha je dost nesnesitelná,za prvé jsem děsně ukecaná a za druhý dost náladová.To je moje nejhorší vlastnost.Prosím vás,představte si situaci.Jste na třídním výletě a jako jediná máte ve třídě buřty.Zrovna hrajete s jednou partou softball a druhá parta je u táboráku.Přiběhne k vám kamarádka a ptá se,jestli si můžou vzít moje buřty,že mi je zaplatí.Jasně,proč bych jim je nedala?Přikývla jsem a hrála jsem dál.Najednou jsem viděla,jak jeden kluk běží pro nůž-pravděpodobně na ty buřty-a najednou jsem se rozeřvala.Nevím proč,ale najednou mi něco přišlo strašlivě líto a já plakala jako malé dítě.A co je nejšílenější,já vlastně ani sama nevím,proč bulím.Nebo mívám nevysvětlitelné záchvaty vzteku.Ale za ty roky,co jsme ve třídě spolu,už si na to kamarádi nějak zvykli.Nic mi nebrání být optimistická.A já jsem optimista.Mé motto je:Don't worry,be happy a Take it easy.K mým koníčkům:píšu,čtu,miluju svého kluka,hraju divadlo,zpívám a hraju na klavír.V neposlední řadě mi čas krade nejúžasnější zvířátko na světě-moje fenka Kessynka.Jinak mám celkem ráda školu,ne že bych byla šprt,ale celkem mě zajímají jazyky-Němčina a Angličtina,Dějepis a Čeština-můj úplně nej předmět,což je ještě zajímavější proto,že nepocházím z téhle zemičky.Když popojedete prstíkem na mapě kousek na východ,najdete zemičku ještě menší a zanedbanější,než je tahle.Ano,hádáte správně,jsem Slovenka.Ale hodně mě zajímají české dějiny jak literární,tak politické.No,jak vidím,zase jsem se rozkecala,tak radši skončím,než u toho mého povídání usnete nudou.Ale,přečtěte si prosím,moje dílka.Měla jsem s nimi při různých soutěžích celkem úspěch,tak to zkuste.a napište mi,co si o nich myslíte.Zajímá mě váš názor.Jo,jestli je taky někdo podobně postiženej jako já,ozvěte se mi taky.Děsně ráda si dopisuju po internetu.Čau.Zase něco napíšu.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter