Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
Pod povrchem (fotografie)
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Jinak je samozřejmě z hlediska „rozumného“ člověka vadné a šílené schvalovat depopulaci, ale já jsem si k tomu došla zkušenostmi.
Prostě vzhledem k náročnosti celé této záležitosti, při extrémních náporech a ohroženích, co jsem musela zvládat a mnozí jiní taky, nebo ještě něco horšího, je absolutně nemyslitelné, aby se teď všichni ti mrtví, narušení a poškození uklidili pod stůl, zametlo se a hezky se s úsměvem jelo dál. Beze změny.
Přitom na změny ta tupá populace není stavěná.

Je zvyklá na satanistické drakoniánské perverzní vedení a je absolutně nepřipravená na galaktickou éru. V galaktické éře nejsou potřeba přísně organizované davy, kterým se něco nařídí a oni to dělají. To je fašismus.
Tam jsou potřeba jen lidi, co mají vlastní hlavu a v srdci, skrze svůj spirituální vývoj, dobře funkční kompas. Který je odrazuje od satanismu, který nenávidí a který je znechucuje a naopak chtějí dobré, prospěšné věci.
Jak je vidět na dnešní společnosti, tyto nároky zvládá jen málo lidí. Ale projdou jenom ti.
Zbytek půjde pryč.

Ač je to prý „nehumánní“.
Proti depopulaci se staví třeba Peter Staněk, který říká, že planeta klidně uživí desetkrát více lidí.
To třeba jo.
Ale jakých lidí?
Tam jde o tu kvalitu. Kdyby nás bylo 8 miliard andělů, tak by satanisti neměli šanci rozvorat naší společnost.
Jenže ono je tu 8 miliard degenerátu, z nichž někteří půjdou opravit na člověka. Debily, co jim nevadí magnet držící na ruce, vážně nepotřebují. Takové debily je nutno fašisticky organizovat a světy, které ovládla Galaktická federace, jsou osvobozené. Bez fašismu.
To číslo zhruba 20%, kteří by měli přežít, to číslo neurčuje kapacita planety, ani pocity Galaktické federace, to je počet lidí, kteří splňují frekvenční, či zkrátka vývojové podmínky pro rozvoj člověka.

Tato doba je hodně i o zkouškách, jak se kdo k čemu postaví. Nejen, aby jasně bylo vidět, co je zač, ale taky, aby byly vidět principy, jak lidi myslí a jaké hodnotové žebříčky mají podle své úrovně.
Kupř. proč spíš lidi duchovně založení více fandí Rusku, ha? Proč se ezo dalo hromadně k Rusku a vlastenectví? No protože nejsou nemorální, jako bezvěrečtí konzumní fanoušci západu, kteří touží hlavně po materiálních statcích a povrchní nevkusné zábavě. Etika je jim u zadku.

A tak to jde skrze všechna témata současnosti. Když se člověk zeptá zlé debilní báby se zvířecím výrazem, co si myslí, určitě vyštěká něco z Fialovy propagandy.
Zvířecí výrazy má většina lidí, jen málokomu se nad čelem a kolem hlavy v aureole vznáší vyšší duch a schopnost doopravdy rozhodovat na lidské úrovni.

Já mám doopravdy depopulační vizi. A nevidím to jako zlo.

Někdo třeba radši věří porno Andrejce, že tedy budou ty medbeds. Vtipné bylo, že když se na tuto fantastickou krávovinu ptali Staňka, tak ten nevěděl, která bije. (ne že by to nebylo možné, ale spíš je nemožné, aby toto někdo dal obyčejným lidem a chtěl zachraňovat 8 miliard, i když přednostně by se asi měly zachraňovat tlusté bělošky :D ) … nějaká ženská takto položila dotaz Staňkovi a ten nepochopil, co baba chce a začal vykládat nějaké ekonomické pojmy.
Nevím, jestli se tím „lepší alternativa“ nechce špinit a tak dělá, v případě „Bílých klobouků“, Q Annon, Med Beds atd., že o ničem neví a že ty pojmy neznají, nebo je doopravdy neznají.

Rozhodně všechny povídačky o Plejáďanech a GFS a podobných nesmyslech je nacistická trapná propaganda. Je to pro případ, že by se galaktické mafii podařilo zničit Galaktickou federaci v této části galaxie a oni by tedy ztratili definitivně moc nad tímto světem. Pak by se tu usadili nacisti, blond andílci.
Vždy se měly, v hledání mimozemské pravdy, brát v potaz pouze skutečné kontakty a v případě channelingů se nejdřív mělo dojít nějaké shody, jinak jsou to pouze individuální šílenství.

Prostě existuje pouze new-age vyjebávka, na jejíž vlně je třeba Křešová a to je totální lež a pak jsou individuální kontakty/šílenství.
Jsem jediná mimochodem, na celém českém internetu.
Kdo mluví z vlastního kontaktu. Vedle pochybné Válkové, která jede v Bílých kloboucích a mrká ji divně oko a uznává Elenu Danaan. Bohužel jsem se do těchto new-age vyjebávek jednu dobu namotala taky, ale když jsem viděla, jak všichni ze všech sil jdou proti reálné Galaktické federaci, tak už z ezo-ufo nevěřím absolutně nikomu.
A je fakt, že kdyby nebylo rozjeté ezo-ufo s mnoha blábolisty, tak bych neměla pocit, že je to nějaká větší věc, která musí vyjít a asi bych ani nezačala publikovat. Ale byl to nějaký podvod, resp. se v tom odrazila ta špatně připravená mise, kde byla infiltrace, která se díky tomu, že dělali pro NWO nakonec zmocnila veškerého veřejného pojetí těchto věcí. Bez diskuze, bez srovnání a přípravy na drzouna začali valit lži, jako Křešová.
A když to člověk chce za každou cenu analyzovat, vychází z toho nemilosrdně, že existuje pouze prolhaná new-age konzumní lživá pakárna, kde jsou blábolisti, co šíří něčí agendu, možná i za peníze a pak, paralelně vedle toho existují pouze individuální šílenství, kde neexistuje žádná shoda, protože nikdy nebylo dost materiálu ke srovnání. Jsem jediná, kdo něco takového poskytuje. Zadarmo, protože to pro mě není business, ale záchrana světa.
Dále tu existuje potřeba oprášit mystiku a ezoteriku a dostat ji na přední místo, ač se doposud válela v zaprášeném rohu a střed civiluzace likvidovala církev a bezvěrství.
Ovšem tím, co předvádí ezo business, se toho doopravdy nedocílí.
Takže východiskem je zbavit svět primitivních idiotů, kteří reálně tvoří toto peklo, tedy depopulací.
Moje individuální šílenství s mými mimozemskými kamarády říká to, co říká.
Třeba jsem jen blázen a všechny ty zrůdičky s placičkou jsou v pohodě a vůbec nic jim nehrozí.
Těžko říct.
Je fakt, že standardní kontakty takto neprobíhají. Kdyby na této planetě přirozeně vznikli náckové bez zásahu zvenčí a byli nejchytřejší na světě a ovládli lidstvo, tak GF nebude zasahovat. Jenže oni nevznikli přirozeně, byly v tom galaktické čachry. Takže musí zasahovat, bez ohledu na stav populace.
Jinak při zběžném stavu spirituální úrovně populace by do kontaktu nešli. Protože kdo by chtěl kontaktovat někoho, kdo se chová nepřátelsky? Jenže, opět, v tom hrál roli galaktický zločin.
No uvidí se. Co bude se všema těma debilama s magnetickou vakcínou, jak nás táhnou do hajzlu. Třeba proti nim doopravdy není žádná páka.
Třeba jsem jenom blázen :-D
Což jsem určitě, protože jsem jedna jediná, možná ještě ten Pavel Roško, kdo to myslí doopravdy :-D


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Já popravdě nevím, jak moc je depopulace pro většinu lidí tak nějak stravitelná, hlavně to, co tady píšu, nijak nesměruju na tu většinu, v tu jsem ztratila víru v období 6/2021 – 5/2022 a počítám s její likvidací. Přes kočkování, zmařený mimosmyslový projekt GF až po ukrofaši skandál mi vzali víru.
Mně osobně je depopulace nechci říct příjemná, ale je pro mě nadějná, protože to řeší veškerý další vývoj člověka, kdy bude početně zredukován, ovšem bude mu navýšena kvalita. Kdybych náhodou zdechla při depopulaci, tak bych to asi neviděla jako nějakou tragédii pro svůj osobní spirituální inkarnační vývoj, zřejmě se spokojeně a blaženě vrátím na loď. Mě hřeje myšlenka, že zůstanou jen ti duchovně vyvinutější s lidskou duší, kteří na tomto světě zařídí konečně normální lidskou společnost a že tedy případná další inkarnace do této rasy, kterou schytá každý, kdo tu chce něco zařídit, by mohla být už v něčem podnětnější, méně hororová a dalo by se skutečně něco dokázat normální konstruktivní činností.

O to jde.

Nehodlám brát ohledy na pocity nějakých bezvěreckých, nebo nábožensky věřících omezenců, kteří mají jeden svůj mizerný život a žádnou vizi a tím pádem jsou drťka, která bez přesahu do čehokoliv většího jen tupě jde zlu na ruku, jednoduše ovladatelní strachem a „slovem božím“, ať už je to jakákoliv slátanina, od Bible po seznam.cz

To je jak brát ohled na plevel, nebo potulné hyeny.
Navíc princip depopulace je jasný.
Když někomu ukradnou chovnou stanici šlechtěných psů, nebo kultivovanou zahradu a on ji po dlouhých epochách konečně dostane pod kontrolu a najde chovnou stanici plnou zablešených prašivých hyen a vořechů a záhony zarostlé hnusným náletem a plevelem všeho druhu, tak co s tím?
Budou ošetřovat plevel, aby se mu dobře dařilo a z vořechů dělat labradora a husky?
Asi ne, co.

Usmrtit, nebo neusmrtit, to je otázka, já si myslím, že usmrtit rychle zábleskem je eticky v pořádku, jediné, co mi vrtá hlavou, je hygienická, ne etická stránka věci.
Nevím, co bych dělala s prašivými čokly. Jestli bych je v ohradě taky usmrtila zábleskem, nebo bych ty blešáky někde koupala a zařizovala jim psí důchod.
Fakt nevím.
Ale rozhodně bych se nesnažila je nějak zlepšovat.
S plevelem je to jasné – ten se prostě brutálně vyrve a složí na kompost, nebo rovnou spálí, že. Přitom je taky život, i rostlinky mají duši!
GF tvrdí, že všechny ty idioty ve skutečnosti odvezla na náhradní planetu simulující tu naši a tam jim běží program odpovídající jejich degenerativnímu vývoji. Aby se z toho i tak jako nějak poučili. Tady máme mít klony těchto blbečků. Kteří zmizí elegantně při záblesku.
Takže blešák je přestěhovaný a tady po záblesku zbude několik roztomilých husky, labradorů, bernardýnů, původních vlků a dalších sympatických ušlechtilých zvířátek. Stejně tak jako v zahradě po dlouhodobém zpustnutí zůstane po vyčištění jen pár starších stromů a ušlechtilých vzácných rostlin, které se podařilo zachránit.
Pokud chce někdo namítat, že plevel je taky příroda a přirozené zplanění a zablešení je taky super, tak bych mu ráda připomněla, že tato planeta se bez lidí obejde, ale my bez ní ne a že „člověk“ je dost bizarní přešlechtěné zvířátko a když se chce měnit zpátky devoluční cestou na degenerativní zvířátko, tak se mu cesta může rozběhnout nečekanými směry.

Takže já se depopulaci vůbec nedivím a nemyslím si, že je to něco divného. Pseudohumanita nakazuje dělat vše pro depopulaci, ale navenek se nad ni pohoršovat, že vůbec takové slovo někdo používá.
Já ji chápu logicky, nemám důvod jakkoliv věřit jakýmkoliv oficiálním výkladům, vždyť jsou to hovadiny, tahá to za uši.
Kdo postaví velkolepé chrámy jak pro obry, aby tam nosil sochám jídlo? Když „chvíli“ předtím ještě někde honil v bederní roušce mamuta?
Ať jdou do prdele, vědci.

Prostě pravda je ta verze s mimozemšťany a když člověk začne používat mozek, tak to dává smysl, že je o tuto planetu válka.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Není se co divit, že je člověk zpotvořený zrůdný mutant, několik tisíc let tu řádilo NWO, Drakoniáni. Všechny ty satanistické starověké kulty, uměle vypuštěné choroby, vyloženě dementní rodové a kmenové zvyky, uzurpace bytosti ženy, zákaz její spirituality, tabuizace, nebo naopak vulgarizace a perverze v sexu, pak naprosto na zvracení Řím a éra vyloženě duševně nemocné mocenské struktury, následovalo založení církve, jako dalšího příšerného zla, které trvá dodnes, středověk, hony na čarodějnice, nemoci, debilita, potom éra totalit a nařízeného bezvěrství…
ani jednou za tu do dobu tady nebyly lidské podmínky.
Vše řídili satanističtí Drakoniáni a galaktická mafie.

Z člověka, který žil dlouhou dobu a něco pamatoval a měl krásu ducha i těla je tady zpotvořený zmutovaný ubožák, který má za věky už velice křivou povahu, v nejkritičtějších dobách se dožíval pouze 35 let. Odporná bytost, zrůda.
To, že to GF vidí, ještě neznamená, že tu ty zrůdičky ze soucitu nechá, aby tu dál škodily.
Musí to prostě probrat, nechat jenom kusy, co nesou lidskou duši.

O depopulaci je už rozhodnuto, GF vyhrála válku a nyní už také může říct, že cíl mise je splněný, všechny podstatné informace jsou venku, planeta je v jejich rukách, mimozemská zařízení v podzemí, které jsou jejich, jsou konečně zase jejich.
Po analýze této rasy a jejich možností se rozhodli pro depopulaci a z jejich strany cítím, že už nemají chuť nijak riskovat s životy svých lidí, jako dřív, kdy byla ještě válka a nebylo na výběr. Ale kdo jsme v tom šli, zažili jsme extrémy a nejhorší reakce a nejhorší horor bylo to, že se proti nám postavila veřejnost a začala nás považovat za škodnou.
Takže proto GF už nemá zájem dělat pro lidi cokoliv. Všechny informace jsou venku, X lidí za to zaplatili životem a naštěstí se tedy nedozvěděli, že de facto zbytečně, protože ty zmutované zrůdy to nezajímá. Kdo to mohl slyšet a měl buňky, aby slyšel, tak už to dávno slyšel.

Chemtrails, 5G, mind controll, psychotronické útoky, mimozemská okupace, kolaborace se zlými rasami, ufo reverzní inženýrství, napodobování mimozemských lodí, ilegální vesmírné programy, zločinné nacistické hrátky s časoprostorem … mnoho lidí zaplatilo životem, aby ty informace dostaly ven.
Teď o tom každá zkorumpovaná kráva může vyřvávat na YT a dostávat od svých vypatlaných fanynek srdíčka a lásečku.
A moje výpověď nemusí nikoho zajímat a jen si tu do mě sem tam anonymně kopne nějaký obsedantní úchyl.

Nádherný odraz stavu zmutovaných opiček.
Já ve skutečnosti nestojím o záplavu srdíček a mocinky loztomilých gifů, připadá mi to strašně debilní a myslím si, že je to ve své podstatě urážka, mě by to uráželo, že mě čtou pouze idioti, co umí kliknout na srdíčko. A taky nemusím anonymní obsedantní úchyly.
Všechny tyto reakce vypovídají o tom, jak je společnost nemocná.

Se zmutovanými prasopicemi se vážně musí zatočit, toto už nemá šanci na nějakou rehabilitaci a ozdravení do stavu, jak má být člověk.
A není pravda, že bych já a mně podobní byla nějaký nový okupant této planety.
Ne, já jsem tu žila za Atlantidy, naopak nás vyhnali okupanti planety a sundali naši civilizaci. Teď jsme se vrátili si to s těmi sviněmi vyříkat, většina z lidu Atlantidy se inkarnovala do mimozemských společností, protože tady byl zavražděný veškerý život civilizace.
Nevím, co se tady inkarnovalo, asi nějaký zločinci a zvířata, podle toho, jak se chová ten degenerát, ale mě to nezajímá. Ať vypadnou. Snad k tomu dojde a GF to nakonec vysvítí zábleskem.

Pro mě je důležité, že GF znovu dobyla planetu do svých rukou a že je tady konečně zaručena civilizace a rozvoj lidského ducha.
Z primitivity a vyloženě zparchantělosti a špatné povahy běžného degenerátského šmejda zvaného „homo sapiens sapiens“ jsem tedy v šoku. Tak ale co chtít od idiota, kterému ve škole nepřijde divné, že ač je víc podobný praseti, vyvinul se prý z opice, aby potom, náhle kolem r. 4000 př. n. l. zničehonic začal ovládat astronomii, matematiku, stavitelství, písmo atd. A protože byl tak strašně zničehonic schopný, tak si vymyslel plejádu bohů jen tak z nudy a postavil jim chrámy a nosil jim tam jídlo. A pak, po dlouhých tisíciletích, mu drží magnet na rameni a to je taky „v pohodě“.
Já nevím, než něčemu takovému věřit, není lepší si při takovém stupni demence raději vystřelit mozek z hlavy?
Ale dodneška se toto vyučuje na vysokých školách, tak hluboká je ta retardace.
Ty zmutované debilní degenerátské existence už se nikdy k lepšímu nezmění, prostě se to musí zlikvidovat.
Co je jednodušší? Docílit reformy učiva vysokých škol, aby se tam konečně přestaly šířit bludy, nebo vylikvidovat 80% lidstva?
GF odpověď má. Ty bezvěrecký svině je jednodušší zlikvidovat. Už tisíce let jsou vedeni k satanistickému bezvěrectví a k nenávisti ke GF, aby nenáviděli anděly, Krista a další dobré síly.
Je to vidět všude, kam se člověk podívá.

Třeba jsem blázen a Pavel Roško „vypitý schýzák“, jak se tu vyblilo to odporné anonymní hovado a žádní mimozemšťani nejsou. Existuje jenom zlo, nacisti a Fiala.
Ale co když jsou a my podivíni nejsme jenom duševně nemocní ha?
Co potom milánkové? Hnusná raso nacistických odporných zrůd.
Potom bude lidstvo odstraněno, přesně jak to říká GF, tomu věřím. Až budou vidět, že tu mají konečně vypěstovanou kastu lidí, co jsou dostatečně chápaví, rozumí věcem a chtějí jít do galaktické éry a vůči GF mají přirozenou loajalitu, tak to prostě spustí, giga záblesk, aby zmizel obtěžující degenerát.
Mně to připadá v pořádku vyhladit většinu lidstva, nespatřuju na tom nic zlého. Zlo by bylo tuhle zrůdnou chásku nechat dál množit a ničit planetu a zneužívat technologie, které nepatří do jejich prasopičích pracek.



U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4. > čtenář> 




Fakt nesnáším tyto debily, co se jenom anonymně vyblejou, takových kurev je. Já dokážu pochopit, že třeba někoho dokážu i naštvat, i když u expresivních dlouhých angažovaných textů je to velice neobvyklé, já nemám primárně za cíl vyvolávat vztek a hněv, to dělají jiné svině – třeba tady pan anonym – ti jsou vždy slušní a nikdy nic nevysvětlují, přesto jejich produkt je čisté zlo … ale když už bych tedy někoho tedy naštvala, tak bych čekala nějaké vysvětlení, argument, oponenturu.
Ne, to ne, od těchto černomagických temných sviní přichází vždy jen anonymní a okultní útoky.
No, však se ona se na ně voda jednou dovaří.

Ale zkrátka celý ten dlouhý text nad tím je přesně o tom, že jak asi může jít nějaký pokrok, nový věk, či cokoliv dobrého, když se společnost staví zadkem ke všemu dobrému?
To je doopravdy jak jednat buď se spícími, co jsou v mrákotách a nereagují tedy optimálně, případně rovnou s lidmi v neochotě, nebo rovnou v nepřátelství.

Když první aktivisti v dobré víře varovali před všemi těmi svinstvy, tak nejen, že třeba nepočítali s tím, že přijdou kvůli tomu o život, což se mnohdy zřejmě stalo – hlavně u těch prvních, jako je generace Greera atd. - ale myslím si, že nikdo nepočítal s odpornou pekelnou reakcí veřejnosti, kdy ukázala svoji středověkou tupost a je ochotna ty lidi ještě pronásledovat! A vůbec je nechápou jako spojence.

To je právě příliš i na tu GF.
Ta s tímto taky nepočítala, s takovou mrzkou ubohostí této hloupé rasy.
Vlastně už je to tak, že z člověka se stal vůči Galaktické federaci nepřátelský mutant. Pouze menšina z populace má lidskou duši, lidské DNA a je pro GF tedy jakkoliv atraktivní, aby je zachraňovali.
Jejich cílem je zlikvidovat degenerát, který se za jakýchkoliv okolností postaví proti nim, protože jsou zpotvoření od Drakoniánů a v tom DNA se udrží pouze zlé nepřátelské a zločinné duše a z této rasy vykřesat pouze to nejlepší a to dále kultivovat.

Já je chápu a fandím jim, to je v pořádku, to je jediná dobrá cesta.
Vystěhovat všechny kriply, co umí jen někoho anonymně obtěžovat a jim podobné z této planety, kterou dobyli. Což je samo o sobě zázračné, že se jim to podařilo. Stvořitel by jim určitě nepomáhal kvůli tomu, aby tu nechali agresivní zpotvořenou verbež podobnou člověku.
Někoho pohoršují lidi s jinou barvou kůže, feťáci atd.
Já si myslím, že nejvíc zla v současné době dělají anonymní krysy na internetu. Ne ve smyslu, že mají přezdívku, to nepovažuji za anonymitu – při vší té produkci – ale skutečně agresivní anonymní krysy na internetu, viz. poslední anonym tady..
Všechnu tu toxicitu a zlo ať si odnesou ve svém těle, nebo ať zaplatí sérii krutých životů.



U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4. > čtenář> 


A vy jste jako kdo? Nějaký úchyl z ezoscény? Despotický debil, co se neumí podepsat? Tisíckrát lepší být "vylitý schýzák", nebo cokoliv z těch vašich nesrozumitelných blábolů, než být idiot, co někam chodí anonymně ometat. Styďte se debile.

U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
Čtenář - 15.4. > PřilítliMimozemšťani> Pavel Roško je vcelku slušně vylitej schýzák a Přilítli Mimozemšťani - Grygarovo aborce = zkus jinej vynyl. Pleteš si sluníčka a hvězdy,kup si mikroskop studentko všeho možného.Bláto v hlavě máš.
U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4. >





Už to, že existuje takto brutální cenzura a naprostý zákaz všeho, co se týká kritiky 5G a upozorňování na možnosti této technokratické hrůzy, by měl být dokonalý důkaz, že existuje spiknutí proti lidstvu.
Ale málokdo to tak vidí, většině lidem je to jedno a ještě jsou schopní si myslet, že ti, co tyto informace chtějí dostat ven, jsou škodná společnosti, jak jim to sune mainstream, který řídí čiré zlo.
Jenže, s tím už se nedá nic dělat – je to právě průvodní jev toho, co tvrdí GF. Lidi jsou odpad a budou zlikvidováni. Tedy, říkají to ti, se kterými jsem ve spojení, říkají si GF a jejich objekty jsou na nebi v zastřené, jemnohmotné formě.
Tak já aspoň doopravdy mám hlasy, jsem blázen, schizofrenička, už jsem měla být v hrobečku, ale nejsem, protože jsem drze přežila a vyměnily se u mě mocnosti, které na mě mají vliv.
Nevím, co tvrdí ostatní, už to nesleduju, ani mě to už nezajímá. Už jsem unavená ze všech těch lží a debility, infantility a ezocukru.
To je asi jeden podvodník vedle druhého.
Nějak nechápu, jak by mohl někdo, kdo něco s mimozemšťany reálně zažil a chápe závažnost situace, si dovolit jít někam na YT velkohubě plácat nějaké hovadiny, aniž by nejdřív usiloval o výpovědi dalších lidí, aby se nejdřív dosáhlo nějaké reálně pravdivé a shodující se informace.
Ale tak se chová většina této alternativy.
Možná, že ten Pavel Roško je nevinný, tomu se prostě něco reálného stalo, zbytek asi kompaktně lže a vše dělá jen pro peníze.
Prostě je to hovadina, celé.
Co jsem tak zažila, tak GF skutečně uskutečnila válku o tuto planetu, válka o lidstvo však byla velice brutálně narušená infiltrací do GF, kdy ta zlá skupina vše zhatila. Založili třeba toxické zpravodajství typu Dr. Salla a Elena Danaan, všechno schválně táhnout falešným směrem. Protože ta původní galaktická mise sem byla infiltrovaná, nespolupracuje se podle Zákona Jednoty, ale naopak tito infiltráti se mohutně snaží, aby se vše rozemlelo na new-age bláboly, kde jsou na prvním místě peníze.
Takže, konečná, kontakt s GF je zmařen. Infiltrované svině budou lhát a reálná GF si na zem nesedne, protože vše je nastavené špatně. Proto se vyvalilo tolik odporných prolhaných podvodníků, aby vše zmařili.

Jenže – nic se neděje nadarmo, pro nic za nic. GF si nemohla dovolit naprosto reálně hodnotit lidstvo, když šli do mise, protože potřebovali dostat planetu pod kontrolu. Sice nebyli naivní a ve skutečnosti prý nepočítali s velkým osvobozovacím kontaktem pro celé lidstvo, počítali, že s nejvyšší pravděpodobností stejně bude nutné udělat depopulaci, ale stejně prý byli přehnaně optimističtí a realita je tvrdší a bezvýchodnější, než co si mysleli.
Co jsem viděla, tak se celá mise a projekt vlastně rozpadl, selhalo to, ale pak se do všeho vložil Stvořitel, nejvyšší kosmické vědomí a věc si pofackoval podle svého. Stali jsme se figurkami v obrovské kosmické show. Bylo jasné, že vše je přesně tak, jak to má být, včetně všech těch nedokonalostí a chyb, které teprve v tom procesu najednou zapadly do dokonalosti a měly svoji funkci. Stvořitel tu musel vylikvidovat ten vesmírný vir a nejhorší příšery z vesmíru, toxickou vesmírnou nemoc a proto musel „přebrat vedení“, GF bez vyšší pomoci by neměla kapacity takový hnus vyřešit.

Takže ve výsledku není třeba z toho dělat nějakou velkou tragédii. Mise dopadla dobře, planeta je pod kontrolou a lidstvo bude z většiny zlikvidováno. Super.

Jako je pravda, že mě už to taky uráží, ta situace.
Kdo nechce slyšet, neslyší a to je většina obyvatelstva.
Vždyť tu ty informace, o škodlivosti všech těch sítí, co s tím zamýšlí, jsou už víc jak 10 let určitě, spíš 20 a víc.
Ale nikdo to neslyší, nikoho to nezajímá. Prostě to tupý stádo úplných blbů nemá buňky, aby to slyšeli.
To je jedno, kolik iniciativ na toto téma ještě vznikne. Ten počet lidí, kdo to slyší, se zastavil a už se nezvyšuje. Ty lidi to slyšeli, kteří to slyšeli, už před dlouhými dlouhými roky.
Už když začaly všechny ty příšerný „chytrý pádla“, tak já jediná z toho cítila špatné energie, vysilující, unavující, uspávací, znemožňující myšlení. Nenáviděla jsem každou hloupou krávu, která mi svým debilním chytrým telefonem mávala v autobuse u hlavy a já cítila ty hnusné vlny.
Evidentně to žádné z těch debilních stvoření nevysiluje, jenom mě! Nikdo jiný to nevnímá!
A tak to je – prostě tu kritiku této zrůdnosti „slyší“ pouze malé procento lidí.
A je jedno, nakolik se to dostane ještě víc ven. To je jak se mnou – taky nikoho nezajímám, tedy čte mě několik lidí, třeba mě může „znát“ až takových 50 lidí, kdo to zaregistrovali a trochu chápou a nějak je to aspoň trochu zaujalo.
Ale taky mě četlo X set až tisíc fanoušků Křešové, kvůli těm článkům o ní, ale ty to nezajímá, co píšu, ti to neslyší.
A tak je to se vším. Prostě lidi „nemají buňky“, aby slyšeli podstatné pravdy. Nemají dostatečný duchovní vývoj, jsou trochu lepší dobytek.
Takže je jedno, kolik R. Vávra ještě osloví lidí, či starostů. Ti, kdo měli buňky a tudíž mohli slyšet, už tyto informace vědí víc jak 10 let, třeba ne všechny, ale zhruba. Ti, kdo ty buňky nemají, to neuslyší, i když se to bude šířit. Jakože nebude, protože FB je zločinná zbraň proti lidstvu a vůbec toto téma je velice pronásledované, což ale dobytku nevadí, jim to nepřijde divné, nemají buňky, kterými by mohli slyšet.

Nevěřím na nějaké další probouzení zkrátka. Ukázalo se, že publikum těch, co chtějí slyšet, je velice malé a jejich počet se zastavil.
Za probuzené nepovažuji nějaké hlupáky, ale jenom ty, co doopravdy něco chápou.

Kupř. ten FB zmařil vývoj, to je něco tak strašného. Nikdy jsem ho nepoužívala, odpuzovalo mě to. Proto jsem taky schopná myslet, něco formulovat atd. Kdybych si jako všichni založila někde kolem r. 2010 FB, dnes by ze mě bylo hloupé tupé hovado, neschopné formulace, které si úzkostlivě hlídá svůj pomyslný sociální kredit.
To je strašná síť, vyloženě děsivá.
Zatím většina toho, co jsem tam kdy napsala, zmizela. Spousta nějakých idiotů si mě zablokovali. Jak tam asi může vzkvétat nějaká inteligentní diskuze, když kdokoliv, kdo má nějaké správcovské možnosti v nějakých skupinách atd., může vyhodit kohokoliv jen na bázi své vlastní omezenosti a nepochopení a ještě k tomu si může kdokoliv zablokovat kohokoliv? Většina uživatelů má několik profilů, aby mohli obcházet tyto dementní blokace. Kdokoliv může nahlásit cokoliv a FB rozhoduje zřejmě podle počtu kliknutí, ne podle nějaké společenské nebezpečnosti.
Kdo tuto příšernou síť používá jako svoji „základnu“, tak je z něj za 10 let používání tupé blbé hovado, co si nic netroufne, neumí se vyjadřovat, protože je tam spousta negramotných debilů, tak od nich odkoukal hrubky.
Katastrofa.
Bylo zajímavé tu síť poznat, ale netušila jsem, že je to až taková zkáza.

Zkrátka je tu rozjetý ničivý projekt proti lidstvu, kam patří sítě 5G – 7G atd., sociální degenerativní sítě, snaha člověka degradovat eugenicky na hloupou tupou opici, která v příštích generacích poslouží svému panstvu jako otrocká základna.
Jakákoliv kritika těchto faktů je potírána a natírána na černo. Davy opiček tomu tleskají. Ti, kdo jsou schopní slyšet, už dávno slyší.
Je nás málo a víc nás už nebude, opice jsou proti nám, chtějí nás zničit.

Obecně se tyto iniciativy pojí s mystickým, spirituálním, ezoterickým chápáním věcí. To je další tragický efekt, který se stal, že se tu vše spojilo v jeden obrovský mišmaš. Protože „ezoterika“ se dá pojímat inteligentně a takřka vědecky, o což se snaží kritici té technokratické transhumánní zrůdnosti, kdy se snaží i pomocí ezoterických principů vysvětlit, jak zle vše ovlivňuje člověka a jak je to možné zneužít k regulaci mozkových procesů.
Ale pak je tady ještě skupina dlouhodobě potíraných a vyhnaných ze společnosti, proti kterým se nyní začal tvořit extrémní tlak. Ezoterici, mystici obecně.
Vždy byli pronásledovaní, už od christianizace, nejbrutálnější to bylo za komunismu.
Ale nyní pocítili možnost se konečně osvobodit a „svůj obor“ očistit, vytáhnout na světlo a dát mu vědecký rozměr. Ovšem tyto snahy byly zašlapány nasazanými prolhanými kriply, kteří dělají naschvál debily, nebo nějakými idioty na prachy, co nemají žádnou sebereflexi.
Jakýkoliv pokus této věci pomoci – kupř. projekt GF s mimosmyslovým přenosem informací na podzim 2021, který by dokázal racionalitu přenosu těchto informací – to si stejní, kteří „usilují o obrodu“ vždy odignorují, nepodpoří, případně na ty projekty rovnou zaútočí, aby je poškodili.
Takže tu máme směšnou ezo fašírku plnou naivních krav, který zaslouží pá facek, která zhanobila a znemožnila jakoukoliv obrodu nějaké magie, nebo ezoteriky a pozvednutí na vědeckou úroveň a zároveň pár skutečných aktivistů, kteří nemají v hlavě jen nasráno a nedělají to pro peníze, ale jejich publikum se zaseklo a již neporoste.
Kdo měl slyšet, už slyšel, kdo nemá čím slyšet, nikdy neuslyší.

Takže už nevěřím v jakékoliv zlepšení, věřím jen v GF zóny, které se časem utvoří na venkově (za předpokladu, že je GF GF a ne něco jiného, by to mělo být v budoucnu pravda) a ve velkoměstech se budou soustředit opice, které jednoho krásného dne dostanou pořádnou šlupku do palice a bude po nich.

Holt, svět je složitý a všechny ty naivity, co jsme si mysleli, byly jen pohádky.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Ten Vávra poskytuje racionální informace už dlouhou dobu, ale prostě na rozvoji kyborg transhumanismu 5G a následně nanobio 7G je založena mocenská globalistická struktura a v našich končinách jsou jakékoliv iniciativy, které třeba dělá ten Rudolf Vávra nemilosrdně ničeny.
A z vyššího rámce proti tomu skutečně není obrany, protože GF to za nás nechce vyřešit, dokud si pořádně nenamlátíme nos, to se dosud nestalo a tak to běží.

Jde o to, že v debilní populaci pro toto není pochopení. U nás jsou przněny a negativně eugenicky ovlivňovány už dlouhé generace lidí. Jsou z toho bezduché udavačské korouhvičky ve větru, které se dají ovládat státní propagandou.
Jak jinak vysvětlit obrat o 180 stupňů za 30 let?
To je dost zázračný i na pekelné eminence.
Ne, prostě jsme negativně eugenicky formátováni už 400 let, máme náskok, jsme o to víc v hajzlu a taky mazanější, když někdo stejně má vlastní hlavu a slovanskou identitu. Což je znak šlechty GF. To si jako dovoluje tady proti plazím příšerám kyborg vesmírného viru a jejich nabobských satanistických korupčníků.
Nabobství, zbachrovatění, prasoidní degenerace při rezignaci na spirituální růst a znásobení svých hmotných potřeb, to je populací prolezlé jako mor. Většinou tato prasata dělají v korupčním systému nějakou větší funkci.
Kupř. podobně Křešová – starostka podchycená pornem, která se asi„podchycená pouze pornem“ vydala na šovinistickou cestu s Q-Annon a Američkou jako světovým vůdcem na dobrodružnou cestu transformace z korupční NWO starostky malé obce na galaktickou prolhanou svini s NWO Galaktickou federací Světů, Aurím a všelijakými dalšími blábolisty, co se na ní nalepili ve snaze si vydělat. A to je ta lepší verze, že byla „pouze“ podchycená tím pornem a ničím horším. Že třeba zle nekráglovala zvířátka a děti.
Radši si nechat iluzi, že Andrejka je pouze nabobské hovado, co už vzhledem k své situaci nemá na výběr. Po své smrti, pokud není kyborg, třeba ani nepůjde do pekla, kdo ví.

To jsou nabobobé, prasoidní hovada uvízlá v nevratné degeneraci. Není toho až tak málo, stačí se rozhlédnout.
Ten Rudolf Vávra vyzýval k navštívení starostů s iniciativami jeho typu, jenže, když se člověk mrkne na svého starostu, často tam na něj zle mrká nějaké nabobské korupční mafiánské hovado, což je bohužel i můj případ a k tomu se vydat s jakkoliv kvalitně zpracovaným materiálem obnáší notnou dávku odvahy. Já tam nejdu, nejsem blázen. Navíc ty materiály zůstaly na „demokratické“ (je to z emeryčky ne?) sociální síti k přirozenému šíření se asi necelý týden.
Co tam bylo?
No že děti jsou náchylnější k poškození ze strany bezdrátového elektrosmogu a že tedy rodič má zavést LAN připojení po drátu a nastavit režim „letadlo“ na mobilu. Že ženy nemají mít laptopy na břiše a vůbec, že se člověk nemá s tou matlací placičkou muchlat jak hovado furt na těle.
Akorát slušně řečeno, vědecky podpořeno, graficky vkusně upraveno. To FB snese týden, víc ne.

Myslím si, že skutečně reálná cesta, jakože skutečně reálná cesta, když znám, nebo mám trochu vhled do těchto nadzemských mocenských postojů, je jen jedna:
1. Přestěhovat se na daleko méně zasíťovaný venkov a tam se snažit kultivovat půdu a snažit se udržet její přirozenou kvalitu. Tzn. snažit se co nejvíc vypěstovat pro sebe i pod chemtrailovým nebem. Mít auto, ideálně co nejvíc mechanické, když jeden minimálně bude muset jezdit do práce.
2. Tam si zavést LAN připojení a nepoužívat cokoliv bezdrátového, mít to maximálně jenom na nějaké rizikové situace, jako pojistku, či tak něco.
3. Žít co nejvíc v spojení s přírodou, vnímat její síly, vlivy, nechat se jí léčit a k tomu vést i svoje potomky.
4. Pro vlastní duševní zdraví nemít televizi a co nejméně sledovat mainstreamové halucinace.
5. Přesto se zajímat.

Bohužel se dá očekávat, že NWO bude proti tomu vyvíjet tlaky, to chce naopak veškeré lidstvo v gigapolích, jenže nemají kosmologický nárok, takže dá se říci, že kdo bude žít na zemi v přírodních poměrech, výrazně zvyšuje svoje šance na přežití. I pro svoje potomky.
Protože davy ztracených ve velkoměstech prostě zajdou, jsou bezprizorní.
Tam žijí v hluboké degenerativní mikrovlnné hypnoze matrixu.



U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4. >




Moje skepse je myslím si na místě, protože si připadám, že čím dál víc procitám do reality a ta mluví o tom, že jsme ve světové válce a spiknutí je doslova všude, je běžnou součástí naší existence. Ve Star Treku jako tom seriálu, je prý pojem „eugenické války“, které se rozjely v 21. století.
Ve Star Treku si můžou dovolit říkat pravdu. Já sice tyto sci-fi nemusím, připadají mi obludné a odporné všechny, s reálnou GF a jejich vyspělým prostředím tam žádná z těch slizkých postav nemá nic společného, ale co je o nich pravda, že tam se často říká pravda.
Protože nikde jinde být nesmí.
Kupř. poslední, co jsem zaznamenala a skutečně mě to nepřekvapuje, co se týká „pravdy a svobody“, je že Rudolf Vávra, aktivista proti 5G, který už je mainstreamem natřený načerno jako ten strašný dezinformátor, co tvrdí, že covid s 5G je zbraň proti lidem, (aneb mainstreamové zpravodajství pro vypatlané idioty), provozovatel stránek stop5G, podporovatel Jany Peterkové atd., si odvážil udělat si facebook. Tak tam nasypal všechny možné chytré články, shrnutí, které se dají vytisknout jako plakát, kde jsou vědecká fakta o tom, jak 5G ničí děti a jít s tím za starostou, zkrátka aktivizoval, žádné vulgarity, vysoká úroveň, věda, žádný pop a skandály …. tak už ho vymazali a zrušili.
Jestli měl ten profil týden, tak to je všechno.
Takže to je FB a moc a jejich politika.
Prostě toto – to 5G, transhumanismus, psychotronika – to jsou věci, které jsou doopravdy pronásledované. Narozdíl od tajných vojenských projektů v USA v 60. letech, nebo bezva Plejáďanech na nebi, o tom si může každý plácat, co chce.
Jenže to 5G a psychotronika zajímá minimum lidí a ti, co proti tomu aktivizují, jsou extrémně ničení.
Toto nemá šanci, nemá, jsme bez šancí v tomto.

To zasrané 5G nikdo nezastaví, nikdo. Ta arogance a převaha moci je extrémní.
Jak to chápu, není vůle to zastavit, není zájem, všechny mocnosti chtějí vybít lidstvo a to 5G je prostředek k tomu.
Navíc skutečně není možné, aby se těm kyborgovitým mutantům ve městech to 5G vzalo. Oni už jsou stejně zmutovaní, už v tom žijí 20 let.
Nevydrží se už vrátit a být zase člověk, už jsou mutanti, musí to dodělat do své smrti. Dokud nebudou mrtví, nebude možné dát pryč 5G.

GF taky nemá zájem udržovat populaci v plné míře a plánuje depopulaci ve prospěch lidí spirituálně vyspělých, jak už jsem mnohokráte psala.

Já sama jsem osoba, která byla nejprve napadená ze strany NWO nějakými kyborg příšerami z mimozemských kruhů, čímž jsem získala právo na ochranu ze strany GF, která mě začala chránit. Rozhodujícím momentem, jestli přežiju, nebo ne, byla vlastní chápavost, spirituální úroveň – tzn. moje práva na kosmologickou obranu a schopnost s tím jít – a naštěstí jsem tedy dopadla dobře, byla jsem z toho vysvobozená a GF mě dále zbavuje těch zlých sil a pozůstatků, co na mě ještě leží. Tím pádem jsem na tom skvěle, spadám do okruhu lidí, kterým se toto stalo a nyní už spadám do kolonky „speciální oběť“, tzn. už jsem do smrti držená v programu GF, který tyto lidi spravuje pod kontrolou.
V každém z tohoto člověka se udála nejhroznější děsivá eugenická válka, kdy se mohl změnit na úplnou zrůdu pod vlivem NWO a když ho zachránila GF, tak se „tranformuje“, transformace myslím si je ve své podstatě hlavně přeprogramování mysli.
GF říká, že už všechny tyto osoby, kterým se toto stalo, mají ve své správě. Pokud přežily. Pokud v jejich napadení zvítězila NWO strana, jsou už prý mrtví, spáchali sebevraždy. Já jsem zažila několikaletý extrémně vysilující boj plný chaosu a extrémních poznatků, extrémního obludného násilí a zároveň jsem viděla obrovský zázrak, kdy je z kosmického plánu rozhodnuto o záchraně a obrodě.

To, co na nás útočilo, je v první řadě hlavně fenomén „padlých andělů“, resp. kyborg zločinců z vesmíru. Když si člověk představí nabobského tupého, egoistického, arogantního mocnáře, jak si vleze do kyborg existence, stane se polostrojem, zalíbí se mu ještě větší moc a pak zjistí, že ta jeho „nesmrtelnost“ má háček v tom, že když nemá vitální duchovní energii, tak se propadá do temnot a tam to stojí za hovno … tak jde paraziticky vykořisťovat andělské světy …. jenže to trvá dlouho … a jemu mezitím odchází poslední biosyntetické tkáně v jeho pudrovém mozku … a nová kyborg podoba potřebuje při jejich zátěži třeba několik set let, aby z mumifikované kyborg příšery v rakvi natahala z mozku do mozku data …
prostě na blití.

Tohle na nás útočilo.

A proti těm tedy zasahuje GF a každý, kdo by se dostal do jasného útoku těchto zrůd, nebo se kdy dostal, bylo pomoženo z jejich strany. Podle toho, kam se jejich boj pohnul, jestli byli dostatečně chápaví a spirituálně prozíraví, jsou nyní v ochraně GF, nebo už spáchali sebevraždu.
Tento stav je extrémní, je to vlastně nejhorší forma schizofrenie, kdy je oběť brutálně pronásledována otřesnými zrůdami, kterým se říká tradičně „démoni“, ovšem to není přesné označení, protože jako démony bych chápala nějaké egregory lidského zla, toto však mělo nadstandardně málo magické pojetí, byla to vyloženě technická záležitost + tedy tato nekromansko – vampirická složka.
Jde o vesmírné zločince, kyborg zrůdy, které se po smrti většinou nenávratně rozpadnou, protože jejich vědomí během jejich kyborg tůry již ztratilo práva ke kosmické existenci.
Kupř. ten vesmírný vir, který byl původem vesmír, se rozkládal na tuto nicotu X miliard let. Než se mu naplnila rovnice, že veškerý jeho potenciál v nekonečnu, věčnosti a bytí již nikdy nebude stačit na napravení veškeré zlé karmy, všech škod, které napáchal.
Jenže to bylo vědomí, které to předtím dotáhlo na vesmír!
Co nějaký zkorumpovaný hovadský strejc? Pokud existuje vědomí, které to od počátku svého inkarnačního vývoje dotáhlo pouze na zkorumpovaného hovadského strejce, vlezlo do kyborg náhradního těla, převádí si svůj shnilý prašivý mozek z rakve do rakve s čím dál větší degenerativní chybovostí … no tak po pár staletích až tisícíletích takové „srandy“, při všech těch zločinech, co mezitím napáchá, když se ho podaří dostat a chcípne, doopravdy chcípne, i jako kyborg mašinka, tak je po něm, definitivně, v celém časoprostoru. Změní se na rozemletou temnotu, která odráží ještě rozmixované střípky jeho dřívějších existencí, která nakonec umlkne úplně a přestane definitivně odrážet světlo, nebude už ani tma, prostě se změní v „nic“.

No, jenže tyto zrůdy mají plno obětí. A kdo se tomuto nedokázal ubránit s podporou GF a vyšších kosmických sil, ten většinou spáchal sebevraždu.
Já tomu moc dobře rozumím, protože ta zátěž je pak extrémní a pokud se ji nepodaří včas odházet, tak pak člověk už je i poraněný, degeneruje, mění se na zrůdu, žije v extrémním vypětí a jednou to prostě už nejde a ten člověk se zabije. Navíc je k tomu i aktivně naváděn těmi nepřáteli.

Když mě zachránila GF a dalo by se říci, že se ty extrémní protisíly podařilo již dát pryč, tak nastupuje potom velice dlouhodobý léčivý proces.
GF se ke mně chová dobře, doopravdy si umím představit nést je v hlavě celý život, jsou podpůrní, moudří, nerada bych přišla o takové „známosti“, jsou doopravdy prospěšní a s moji hlavou a celkovou psychikou pracují v můj prospěch, abych byla stabilnější.
Od sebevraždy a podobných konin mě zrazují a používají svoje metody na naši psychiku, která je jejich, vidí do věcí a mají struktury a mapy v záležitostech, které leží v hladině „tabu“ i pro nejodvážnější psychoterapeuty.
Byl to extémní nápor a krize trvala několik let a proto i léčba trvá dlouho.
Jenže pomalu a jistě jsem na tom spíš lépe, mám větší sílu vnímat syrovou realitu a víc čelit problémům tohoto šíleného světa, takže myslím si, že mám štěstí a můžu být jedině ráda.

Nevím, jaké je procento lidí v populaci, kterým se toto stalo a hlavně těch, kteří vůbec přežili. Šlo o to, že toto bylo napadení ze strany pro nás nadpřirozených entit, mimozemských a těchto „kyborg“ zrůdiček a proto se do toho musela vložit GF.

5G už zřejmě spadá pod vojenskou lidskou techniku, doopravdy nevím, kdo to vlastně vymyslel, jaký je reálný vývoj této záležitosti. Jestli je iniciatorem rozvoje této technologie kolaborace USA se šedými rasami, nebo to spadá už pod lidské vynálezy.
Jde o toto – GF má obrovská práva tady zasahovat, ovšem skutečně se nerada vměšuje do vyloženě „vnitřních“ záležitostí nějaké rasy.
Pokud je 5G už lidská technologie, tak GF to nebude uměle dávat dolů, dokud my nepochopíme, co to je za svinstvo. A až teprve uvidíme následky tohoto svinstva a vyloženě hromadně požádáme GF o pomoc, tak pak nám pomůžou.
Prostě potřebují vidět, že kritické množství populace chápe problém, je z něj poučena a že když pomůžou, nevymstí se jim to. Protože kdyby sundali opičkám 5G a uvítali se s nimi, další akce opiček bude, že jim vrazí kudllu do zad, protože přišel zlý Drakonián a zmanipuloval blblou opičku bez primární zkušenosti.
Tak to s námi je.

Jak je vidět, 5G je kolosální problém. Nejdřív musí být vidět následky. Nyní vyrostla generace narozená po r. 2000, eugenicky odporným prostředím plným perverzního satanismu a technologickou mikrovlnkou 5G znetvořena na odporné chladné, pokřivené šmejdy, co rádi udávají. Pokud budou nemocní, neplodní, budou umírat na rakoviny, tam budou důkazy. Tam někde, možná, se začne vytvářet 20% populace, co něco chápe.
Nevěřím na to, že někdo rozumný může žít ve velkoměstech, v gigapolích.
Doopravdy, obyvatelé gigapolí jsou určeni k likvidaci, kdo chce žít, ať jde na venkov.
Tam se také při spojení s kultickými silami planety a vesmíru můžou těšit něčemu, jako je zdraví, tělesné a duševní a tam také můžou vytvořit kontrolní skupinu, která vůbec bude schopná analyzovat tu zmutovanou zkázu a nakonec zařídí obrodu.
Navíc si myslím, že z těchto přírodních, vesnických komunit se časem vytvoří mimozemské GF zóny, kde ty lidi už budou v předběžném kontaktu s GF.
Já doopravdy nechápu, proč bychom s nimi nemohli mluvit, vyspělý člověk to dokáže, je to „ounly lodžikl“

Takže tak.
Řádí eugenická válka. Jak nás mají nácci, žiďáci a satanisti rádi, je jasně vidět. Zvlášť náckové, nás Slovany, vždycky měli hrozně moc rádi. Takže v Rusku si eugeniku řídí Putin a spol., co tam naštěstí drapli moc, nám jako méněcennému okupovanému slovanskému národu to tady servíruje EU, čtvrtá říše.
Takže žerte 5G na střechách škol a v těch nechutný neukrotitelný chaos a neúctu, v médiích a dětských pořadech porno, sliz, perverze, nechutné amorální násilí, rozvrat hodnot, žer ty české dítě, žer sračky. Vyrostou z toho obludy a oploštělé svině.
Ale to naše taťky nezajímá, ne?

Vždyť nic takovýho není, žádný mimozemšťani, žádná psychotronika, žádný vlny, žádná eugenika, to na běžnýho Čecháčka není.
Ten přece ví, „že jde o peníze“.

Takže bohužel, lepší je nasadit skeptické vidění a naděje si postavit na chytřejší a složitější koleje.
Všechny ty nadějné blábolistky, co cpou a sypou cukr, jako je Křešová a podobné, co se tranformují do ráje a kdesicosi, jsou buď prolhané svině, co rejžují na lidské blbosti a nadějích, nebo jsou to lidi zasažení eugenickými válkami na přímější úrovni, kteří jsou stále ale v chaosu a mají přehnaně pohádkový výklad reality a jejich vize jsou často šidítko, aby se nezbláznili.
Transformace je realita, ale jde o eugenické pře-programovávání mysli. Je možné tak člověka zušlechtit, i degenerovat. Je to světová válka, tzn. válčí proti sobě mocnosti. My si nevládneme, naše území mají politicky nyní v hrsti nacisti a ti to s námi Slovany nikdy nemysleli dobře.
Eugenicky je zušlechťující spiritualita, vyčištěné kultické vlivy a příroda. Kdo na tom dělá sám a vědomě, má výhodu.
Kdo má děti, musí si je hodně pochytit, doba je zlá. A čím víc si je podchytí, tím víc nebudou zapadat do zrůdných degenerativních vrstevnických kolektivů a budou mít život těžší. Ale budou mít šanci něco změnit a dokázat.

U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Já myslím, že k tomu v budoucnu určitě dojde, ale protože jsme nejzápadnější země východních zemí, slovanského původu, tak bohužel tu jsme nejblíže ke všem těm toxickým problémům západní Evropy. V budoucnu jsem viděla, že tu stejně bude větší muslimský element, než dnes, jako na našem území, nebude většinový, ale stejně se to tu populací taky promísí.
Na druhou stranu neviděla jsem, že by to mělo být vyloženě špatné.
Já považuju za špatné to, co je tady teď. Knedlíkový ukrkaný národ hulvátů a toxických jedovatých slepic, kteří jsou rasisti a nacisti a nenávidí celý svět kromě Američky.
Nebo tak se navenek alespoň tváří. Prakticky je to debilní masa napíchaných idiotů, jejichž názory určuje koridor vytyčený mainstreamovými médii. Takže až jim zítra, nebo jindy seznam.cz a ČT začne tvrdit, že Rusko je milísek a máme se moc rádi, tak druhý den budou všichni milovat Rusko. Kolik je u nás doopravdy proamerických a proEU úchyláků netuším, je možné, že celý ten dojem dělá několik uřvaných hovad z Prahýýý.

Myslím si, že náš národ skutečně připadne k východu, obecně, k euro-asii, ideově k slovanství a Rusku, že se utvoří ten svaz států středo-východní Evropy a tím se odřízneme od západu.
Nevím, jestli se dá ještě mluvit o národu, protože to, co se tady docela vážně myslí na našem území, je jasný výraz toho, že národ už dávno zemřel, podle mě už žije jen slovanství a kultické vlivy.
Ostatní je přetvářka a nesmysl.

Rozhodně Američku a EU úchyly budu nenávidět už do konce života, stejně jako většina světa je nenávidí. USA se může pyšnit, že nemá přátele, že má jen zájmy a že jim tudíž může být jedno, že je někdo nenávidí, protože oni se svou převahou od šediváků můžou co si zamanou, ale aby kovbojové taky nenarazili.
Ono mít jenom nepřátele není do budoucna nic, co by se vyplácelo.
A USA už má jenom nepřátele.

Věřím, že se to srovná a Rusko půjde nahoru, jako nová civilizační základna budoucího světa, nebo jedna z těch civilizačních základen.
Nejdřív musí zmizet zbytečný lidi, kterých je většina, aby se to tu někam hýbalo.
Nevím, co měl znamenat celý ten „tranformační“ a mimozemský bordel, co tu prudil teď asi 20 let, aniž by se něco z toho kdykoliv stalo, lidi zdegenerovali a mimozemšťani se tu neobjevili s civilizačním kontaktem a digitální koncentrák nemilosrdně najíždí a evidentně to nic nezastaví. Jediné, co zbývá, je prchnout na venkov z dosahu zombies a tam nějak přežít šílenou éru NWO, než bude vyvražděna většina lidstva. Zabránit se tomu nedá, lidi jsou zmrdi a je jich všude moc. Žijou v betonu, mají nízkou duchovní úroveň a jediné, co jim pomůže, je smrt. Proto se nedá zabránit nástupu NWO. Ty zrůdičky ve velkoměstech si to zaslouží. A GF se nesmí stavět kosmickému zákonu.

Já mám svoje vysvětlení, které mi vykrývá celou tuto realitu, ale vůbec to nesedí na sladké kecy všech těch prolhaných zvěstovatelů, co se takovými sračkami živí, že to mají jako příjem.
Bylo to prostě o tom, že tato planeta byla od pádu Atlantis v moci zlých mimozemských skupin, přičemž nejhorší fáze přišla po výbuchu Gízy někdy za starého Egypta až doposud, kdy jsme byli plně formátováni satanismem a vesmírným nacismem a v dějinách je jenom minimum světlých momentů, jako třeba Buddha, Ježíš Kristus, nebo božstvo Alláh a těm se podařilo trochu něco nastavit dobře.
Většina je ale doposud zahalena satanismem, drtivá většina mytologií a duchovních nauk jsou zavádějící překroucené vyjebávky, co nás mají oblbovat a tlumit.
To, že se GF vůbec podařilo vyhrát válku o planetu je při degenerativním stavu lidstva zázrak, pro ně jako GF a jejich duchovní nauky tu nikdo otevřený není, nikoho to nezajímá, pouze malá část lidstva má frekvenční úroveň, která se dá považovat za lidskou.
Zbytek je degenerát, kterému nemá smysl říkat vůbec nic a je určený k likvidaci.

Protože jsou to tupí idioti, kteří věří, že žádné spiknutí není a nechtějí slyšet nic o škodlivosti mikrovln do hlavy, o možnostech psychotronického zneužití a bla bla bla …. proč tímhle varovat tupý dobytek v elektrické ohradě, už jsem se taky vysílila.
Ten dobytek to prostě nezajímá a nevěří tomu, stejně jako podle těch omezených mozečků není možné, aby tady byli nějaký mimozemšťani nejrůznějšího bizarního původu, ač mytologie jsou přesně tímto narvané.

Takže tento tupý dobytek se prostě zavře do velkoměst s matlací placičkou do betonu, zavede se jim sociální kredit, budou žrát syntetické sračky a hmyz a brzo chcípnou, nebo je nakonec vysvítí záblesk, nebudou se množit a brzo od nich bude pokoj.
Přežije jen venkov, v lidské podobě a kondici.
Když se tedy venkov začne obracet k těm správným božstvům a silám.
To je jak za antiky a těchto starých dob – musí být nakloněna ta správná božstva, protože mimozemšťani mají techniku, aby pomohli. Ale pracují s kosmologií, takže potřebují správné kosmologické naladění skupiny, které se má pomáhat. GF potřebuje lidi obracející se ke světelným, spirituálním silám Zákona Jednoty a NWO potřebuje co nejhorší zločince a satanismus.

Nemá smysl už někoho zachraňovat. Má smysl něco říkat dementovi s omezeným myšlením, který má zvířecí duši a duchovně chrápe? Ne, nemá. Naopak, pak to zneužijí satanisti, vysvětlí dementovi, jaký měl štěstí, že nám nenaletěl, protože my jsme ve skutečnosti ti nejhorší lidi ve společnosti, co dělají všechno to zlo a je potřeba nás zničit.
A to dementní zvíře tomu uvěří, vždyť jsme to viděli. Jenže jich je většina.
Takže nasrat.
Ať se každý zachrání sám.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Další věc, která by mohla pozitivně v náš prospěch vše ovlivnit, by bylo vytvoření svazu států střední a východní Evropy, jakože už se to pozitivně vyvíjí s Maďarskem a Slovenskem, u nás straší stále náckové, ale to se může změnit, dále by se k tomu přidalo třeba Rumusko, Bulharsko, Polsko, země bývalé Jugoslávie, nevím, jak je to reálné, ale zkrátka by se tato část Evropy slovanského a dalšího původu, který není anglo-saský, typicky západní, trhla od EU a EU by zůstala svým vlastním faši globalistickým anglo-saským rájem.
To by potom znamenalo změnu politického vývoje a větší přizpůsobení našim původním národním a etnickým zvykům a potření typicky globalistického vývoje, také by se tím mohla definitivně vypnout neustále trvající světová válka, alespoň na našem území.
Nevím, nakolik by to byl automaticky ráj, ale získala by se tím možnost další diskuze kolem všech těchto globalistických nátlaků, jako je transhumánní digi koncentrák, liberální urvanost, spirituální krize atp.

Také bychom si tím výrazně pomohli, co se týká muslimské otázky, protože západní Evropa je časovaná bomba, kde řádí falešný ISIL CIA muslimský vliv, který velice staví na „cool“ efektu.
To jsem zažila v dimenzionální válce, která se v mém prožívání notně motala kolem technologických pradávných zařízení na území Íráku a kde probíhala obrovská válka o vliv a zároveň se tím realizoval velice surový, divoký, nekorektní kosmický proces, který odsud vyhnal obrovské zátěže a usazeniny ze strany temných.
Jedna skupina byla falešná, byli provázání se CIA, byli vlastně ISIL, ale šlo o kliku nějaké galaktické mafie s hady a draky za zády, byli navázáni na babylonský marast, satanismus, v realitě asi byli nějaká černá šlechta, no prostě hnus.
A ti velice kladli důraz na „cool efekt“ a prý toto právě v západní Evropě hodně řádí, že jsou ti mladí muslimové lákáni do svaté války skrze „cool“ ISIL džihád. Můžou se jmenovat i jinak. Jde o to, že to je mafie a se skutečnou „svatou válkou“ vedenou Galaktickou federací nemají moc společného.
Popírají spirituální principy a v té reálné dimenzionální mimozemské válce ve skutečnosti stáli proti Alláhovi. Tzn. reálný Alláh z GF je nezajímal, protože oni satanisti jsou prostě s Jehovou, Šivou a ostatními hnusnými toxickými podvraťáky plazího původu a razili si vlastní bezbožný satanismus, který se skrze „cool“ efekt, což je takové zneužité „kouzlo“ právě Galaktické federace, snažil tvářit, že to má co dělat s něčím doopravdy silným a spirituálním.

Ten „cool“ efekt je velice silný a oslovuje to silně hlavně mladé a vykořeněné lidi, což mladí Evropané muslimského původu často jsou, protože začlenění se do většinové společnosti nemají lehké a také je to často proti jejich zvykům a hodnotám.
Fenomén „cool“ má původ v „alfa signálu“ nadřazených mimozemských ras. Tzn. kde se objeví fešný přiměřeně vysoký mimozemšťan z GF, tam mu všechny slečny padnou k nohám a muži taky.
Díky mystické satanistické znalosti se podařilo část tohoto „alfa signálu“ převést na ISIL. ISIL jednu dobu oslovoval „cool image“. Všichni štíhlí, silní, nadřazení … odhodlaní.
Dokonce k tomu používali i techno-oblečení, což jsem viděla ve svém zážitku. To bylo doslova oblečení, do kterého se stačilo navléknout a už to oblečení dávalo tak silný „alfa signál“, protože bylo původem mimozemského původu, že kdokoliv, kdo si ho oblékl, získal magickou moc „uhranout“ a „ohromit“. Byl to kouzelný superžupan, spíš to vypadalo jak specifická mimozemská kombinéza. Jenže to byla látka a vybavení s nějakým high-tech, které na nás působí uhrančivě už svým původem, který je nám nadřazený, tudíž už ten župan na nás září „alfa signálem“.
Je to zkrátka tok sympatií, „cool“, jakože to je dobré, to je správné, to je zdravé, to je silný proud, to se prosadí, to má sílu, s tímto si nehraj atp.

S tím je aktivně zacházeno i skrze moji generaci.
I my jsme byli ovládáni fenoménem „cool“, ovšem skrytým do subkultur. Spíše jsme se vyhraňovali příslušností, či sympatií k nějakému hudebnímu subkulturnímu stylu, než politickou orientací, nebo třídním původem. Byli jsme rovnostářská normalizační generace. Přitom bylo s tímto fenoménem „cool“ velice obratně a magicky okultně zacházeno NWO, kdo rozehráli tyto hry a kteří stejně tak založili i ISIL s tímto „cool“ podtonem, aby oslovili mladé evropany s muslimským původem.

ISIL spolupracoval se CIA, ti jim dodávali reverzní technologie i reverzní ideologie, byli to pravověrní satanističtí muslimští náckové. CIA jim dodávala blackgoo šedivácké technologie, od létajících talířů po elasťáky.
Byla to vyloženě hadí záležitost.
S Alláhem nikdy neměli nic společného.
Alláh se spolčil s Rusy proti nim, protože chce logicky vyhrát světovou válku a spojenectví Slovanů a kultur Islámu je jeden z pilířů GF, protože to taky odráží spojenectví dvou velkých epochálních galaktických civilizací.

Prostě všechno je to zašmodrchané, kulty a síly jsou zneužité a západní Evropa je časovaná bomba i v tomto ohledu a čím dřív se od nich dokážeme odtrhnout, tím lépe.
Jenže kdy se to stane a jak, je otázka.
Hlavně západ přesně toto nechce, na druhou stranu jsou to globalističtí úchylové, tak ať si poradí. To, co se u nich děje, je pouze malou měrou jakkoliv naše národní vina, špatnou karmu jsme nachytali hlavně až po revoluci, ale jako národ až tak provinilí v tomto ohledu skutečně nejsme, vždy jsme byli kolonizovaná země od Němců a s muslimy a svinstvy na jejich území a CIA nemáme moc co do činění. Takže karmicky, z vyšších hodnot, by to mělo být možné, abychom se od nich trhli a zařídili si vlastní země podle svého.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Jako nejpravděpodobnější proces, který se může reálně stát, je ten odstředivý a ten běží celou dobu. Už X let se od podstatných témat, která se výrazně týkají celé společnosti, odstřeďují 2 skupiny lidí. Není to jen „rozeštvávání lidí“. Je to obraz reality. Myslím si, že skupina „probuzených“ a „spících“ se od sebe odděluje čím dál více a skutečně tu běží 2 roviny vnímání a prožívání světa, přičemž jedna je „matrix“, to je rovina, kde se podléhá technologiím a mainstreamovému pojetí světa a je to rovina NWO a druhá je magická, planetární, dimenzionální realita, přírodní a kosmická, ke které jsou připojeni ti probuzení, jak se jim říká.

Co se týká toho „být probuzený“, tak obecně to asi znamená být proti globalismu, přiklánět se k národním a kultickým hodnotám, mít blízko k duchovnosti, esoterice, magii, spiritualitě obecně, mít úzký vztah s přírodou. To je asi takový základ. Nadstavba už je chápat nebezpečí transhumanismu, chápat cokoliv s mimozemšťany kromě růžového prášku od Aštara, doopravdy mít nějaké okultní a magické zkušenosti, chápat psychotroniku a kultické vlivy, doopravdy se vyznat v náboženství, nebo jakékoliv skutečné vědecké oblasti atd. To už není tak běžné.

Ale tak nějak celkově se dá říci, že ta skupina probuzených bude muset čím dál tím víc volit mezi dvěma cestami a pokud už jsou dostatečně na vlně spirituálního vzestupu a mají skutečně srdečný vztah k planetě a přírodě a tedy bez ní ani nedokážou být, tak si myslím, se budou muset stěhovat na venkov čím dál více.
A tam by potom, při dohodě obyvatelstva mezi sebou mohlo dojít k nějakému usnesení, že tam třeba nechtějí 5G zasíťování a že si vystačí s internetem po drátu a nějakým základním zabezpečením. Potom, kdyby si to prosadili, by věřím mohla i GF skrze konsensus kosmických sil zařídit umělou technickou podporu, že by byli nadpřirozeně chráněni.

Zbytek obyvatelstva se skrze svoji degeneraci nechá nahnat do velkoměst a tam zmutuje v mikrovlnném akvárku.
Doopravdy – on je boj proti 5G a následnému 7G a transhumánnímu propojení skrze nano-bio technologie do nějakého umělého matrix světa ve skutečnosti asi doopravdy nemožný. Zkorumpovaná věda nechce slyšet, jede se tvrdě technokratická vize.
Jenže – pro všechny ty lidi žijící ve velkoměstech, která zároveň i velice často stojí v nížinách, není jiná možnost než tato úchylná kyborg hovadina, protože bez toho je jejich svět o betonu a čtyřech rozích a kdyby jim to někdo vypnul, tak by se půlka z nich složila a ta druhá půlka by začala přemýšlet a zjistila by, že tohle nechce a chce to lepší.
Takže, problém. Proto věda neslyší.
A myslím si, že stav odstřeďování bude čím dál silnější, že prostě kdo chce jít s planetou, nebude moct žít ve velkoměstě, protože tam se budou stupňovat tlaky. Navíc, ve velkoměstě, kde třeba už pojede digi koncentrák se sociálním kreditem, nebude možné zlobit a něco si myslet. Když člověka zablokují, jakkoliv, bude v hajzlu. Na venkově mu třeba někdo podá přes plot brambory, to se mu ve městě asi jen tak nestane.
Kvůli kamerám a taky kvůli sociálnímu kreditu.

Takže to vše bude horší a horší a dokud nepřijde vlna, která to všechno sejme, tak se to bude takto štěpit.
Lidi žijící ve velkoměstském mikrovlnném akvárku nemají moc šanci se doopravdy držet planetárních sil a pokud si přiznají, jak věci jsou, půjdou na venkov, tam je myslím si skutečně možnost, že se docílí odstínění od té šílenosti s že si ty lidi podpoří GF, takže to třeba půjde, i kdyby se Schwaab a další kosmické tarantule na hlavu stavěly.

Jinak nevím, jediné, co toto může reálně vyřešit, jsou 3 věci – potopa, záblesk, izolace. Potopa by ve většině vyřešila kyborg lidi v nížinách, záblesk by vysvítil a roztavil všechny satelity a elektronická, případně i elektrická zařízení a izolace by se podle mě vyplatila v tom smyslu, že se kolem velkoměst udělá velká poklička s 5G signálem a ať dají zbytku světa pokoj.
Tak jsem zvědavá, jak to půjde, protože je myslím si dost znatelné, že NWO mnoho věcí nevyšlo, jak chtěli, jednou jsem je slyšela, jak se baví a přiznali, že jim chybí 30% napíchaných z globalistického světa (vše kromě Číny a Ruska, kteří měli vlastní vakcínu). Takže nedaří se jim tak, jak chtěli. Takže se dá předpokládat, že to tak bude i dál a protože „probuzené“ lidstvo, ač je ho málo, je stále ostražitější, tak si myslím, že probuzené lidstvo se bude držet zemědělské půdy a přírody a bude se čím dál víc koncentrovat na venkově a matrix kyborg degenerát bude čím dál víc směřovat do velkoměst.
To je jediné řešení.

Jinak skutečně už není možné jakkoliv plošně „probudit“ lidstvo. Vysvítit ano, utopit ano, ale osvítit doopravdy ne. Už nyní v megapolích, či obecně městském stylu života žije nadpolovina lidstva. A ti potřebují svoje 5G – 7G ptákoviny, bez toho nevydrží.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Davy vypatlaných idiotů, jejichž chabá duševní úroveň byla ještě skokově sejmuta dolů, jakože kde jsou ty časy, kdy ta hovada stála pouze za kulový… dnes už je to přímo apokalyptická katastrofa. Já netrpím pražádným optimismem, že jsou ty davy něco jiného, než zbraň namířená proti nám a fakt nechápu, jak je možné, že je v této tupé rase tak šeredný nesnesitelný rozptyl a spektrum kvalit lidí. Je to nesnesitelné, doslova nesnesitelné.

Ty odporné davy „lepších slušných“ lidí chystají nasadit fašistický režim sociálního kreditu, kdy nás bude hlídat AI. Co to je za dystopii?
Veškeré snahy o duchovní probuzení a povznesení skončily špatně, rozbité na okraji, s cejchem těch špatných.
Jenže kde nic není, tam ani smrt nebere.
Kde by se v tom dobytku vzaly nějaké vyšší kvality? Nejhorší je, že i GF byla původně optimističtější, že prý ta drťka, která tu reálně je, je tak nízká, že by kvůli tomu nepodnikali vůbec nic. Jenže šlo o planetu a neměli jsme na výběr. Museli jsme mít zavřené oči, abychom se zhluboka nadechli, do mozku si implantovali falešné naděje a šli jsme do toho. Protože ta planeta musí být zachráněná!
Což se tedy naštěstí děje.
Všechno ostatní je marné.

Dokud tu bude většina těch dementních hovad bez jakékoliv kloudné víry a mystického chápání, tak je vše bez šancí. Prostě tupý středověk s tupuou vírou v neexistujícího pánbíčka a nenávistí k jakýmkoliv jiným vyznáním! Jenže teď ta zvířata mají i jaderné zbraně a 5G nad hlavou, které jim nevadí, protože mají rozum zvířat, ale už ne ten instinkt.
Fašismus před nimi, digitální koncentrák, kde budou vládnout „lepšolidi“, tedy nejhorší nízká verbež této společnosti, etické dno.

Příšernost.
Skutečná duchovnost nemá šanci se prosadit, protože mocnáři nedovolí skutečný vědecký výzkum v této oblasti a dokud nejsou tvrdá vědecká fakta, tak si každý mamlas může věřit na co chce.
Jakou etiku může mít člověk, který věří na jeden život?
Tomu je logicky veškerá budoucnost po jeho smrti absolutně ukradená.
Ten nepředpokládá, že by si jednou vyžral následky své současné mozkové mlhy jako inkarnát žijící v betonovém korytu s dálkově ovládaným mozkem.

GF věří v reinkarnaci, evidentně je to mystická pravda.
V něčem by ta víra měla zlepšovat společnost, ač je to opět závislé pouze na úrovni všech členů. Kupř. v Indii ta víra k ničemu nepomohla, protože se zacyklili ve zlu.
Nevím, na čem je to závislé, podle mě pouze na kvalitě duší jako takových a ty jsou tu prostě mizerné, dobytčí a zločinné. Takže z toho může vzejít jenom totalita, nic jiného.
Podle toho, co jsou lidi zač, jak ukázali svou úroveň minulé roky, se nedá čekat nic dobrého.

Existuje pouze jakási duchovní obrana ze strany těch 15% + 5% populace, co mají lidskou, nebo nadlidskou duši, to funguje v dimenzionálním poli jako naděje.
80% tvoří ale nesnesitelnou společnost, která je fašistická a kvůli technickým drnčidlům už je i k ničemu se od té sloty vzdálit a žít jako poustevník. Už to nejde, jako dřív.
Prostě jsme rukojmí těch 80%, co jsou degeneráti.
Už aby to někdo odpravil.
Kdo žije ve velkoměstě, je podle mě už zombík, věřím, že ty lidi definitivně zmutují a zemřou na rakoviny. Věřím, že se zachrání jen lidi na venkově, který bude chtít NWO určitě vyprázdnit.
Ale přesto se udrží, protože bude mít aspoň nějakou obranu GF.

Má smysl se snažit o odstranění 5G?
Když 60% lidstva žije v gigapolích, které by se odstraněním té technologie staly nesnesitelnými a neobyvatelnými, už z toho důvodu, že by lidi neměli matlací placičku, do které by mohli promítnout svou ubohou existenci, aby nemuseli vnímat ten zbytečný život a beton kolem sebe?
Udělala bych kolem těch gigapolí umělé bubliny, ať je tam ta verbež uvězněná a nesmí ven. A žít bych nechala jenom vesnické lidi, ti mají ještě vztah k přírodě a nemyslí si, že zelí se vyrábí ve fabrice.
K čemu je ta přemnožená verbež?
Tak jo, ať datlují, ať zmutují, ať nepřemýšlí, ať nechají zaniknout mystiku. Stejně je čeká jenom smrt. Nic dobrého k životu nepotřebují, to dali jasně najevo, že vše dobré jim vadí a mají rádi všechno zlo na světě, co existuje. Od kavárničky po Bidena, všechno milujou. Tak ať už chcípnou, zrůdy hnusný.
To je taková bezmoc!
A nedá se s tím nic dělat.
Jednotlivec může akorát zabránit tomu, aby sem přišla další cítící bytost se spirituálním potenciálem, aby tu mezi tím dobytkem zbytečně netrpěla, jinak nemůže dělat vůbec nic!
Než čekat, až tuhle hnusnou chamraď sejme něco vyššího.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4. > PřilítliMimozemšťani> 


Nevím, jestli je vůbec nějaká šance se kdy dostat z totality, protože je to skutečně přímo závislé na duchovní úrovni společnosti a tato společnost je duchovně velice nízko a NWO se srkze šmakulády do krve a ve vzduchu snaží, aby se lidstvo změnilo na ještě dementnějšího a duchovně oploštělejšího tvora, než co je, aby přijalo dystopii, žilo v betonovém korytu s mozkem na dálkové ovládání a planetu přenechalo zrůdným existencím z galaktické mafie a globalistických satanistických struktur.

Kdyby se chtělo, tak by to šlo. Dnes už jsou metody a vědecké možnosti, že se dá potvrdit telepatie, dálkové vidění, psychometrie, reinkarnace, cokoliv.
Ale šmejdi nechtějí a většinová populace taky ne.
Máme přece „svobodu“. Takže pár lidí bude respektovat mystickou realitu a chovat se slušně a celý život doplácet na většinu, která je vypatlaná, chová se jak dobytek, protože prostě „nevěří“.
No ale kdyby byly vědecké výsledky, tak jim na „nevěří“ sere pes. Co se mají co chovat jako dobytek, když toto je lidská společnost?
Víra se nedá nakázat, ale dá se potvrdit, vědecky dokázat.
Pak už se nakázat dá a dobytek, kterému to nevyhovuje, prostě bude trpět, nazdar, tak jako teď trpíme my v bezvěrecké amorální společnosti. Když můžeme trpět my, tak může trpět i bezvěrecký dobytek a když se nebude chtít chovat slušně, tak skončí na okraji.
A ne to co se děje teď – pravý opak, že na okraji končí lidi slušní a ve středu společnosti vévodí zločinci a dobytek.

To je celé jenom o tom, svrhnout ty předchozí mocnářské šmejdy s Galaktickou federací.
Debílkům, co věří církvi, nebo materialistickému ateismu to připadá nenormální a nemožné.
Blokují duchovní vývoj a vědecké potvrzení mystických faktů.
Nechápu, proč jsem se narodila do tak dementní společnosti, nemůže mi nic dát, nic mě naučit, jsem evidentně jiná, absolutně jiná, než davy tohoto bezvěreckého tupého dobytka. Proč bych se rodila mezi tak blbou, tupou rasu, která mi nemůže nic dát, nemůže mi dát žádný spirituální vývoj, ani smysluplnou vizi?
Vždyť jsou to tupá dementní zvířata, kterým nevadí magnet držící na hnátě.
Ne, toto musí být mise, jinak to není možné.
Takže doufám, že nejsem jediná, kdo toto vnímá.
Jde o planetu, je potřeba vymlátit dobytek a nastavit spirituální řád.
To je celé, prostředky k tomu jsou.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Tedy střední generace plus ti o něco starší a mladší by měli být hybateli případných změn. Vzhledem k tomu, že generace 70. let prožily dětství a formativní adolescenci za socialistické normalizace, moje generace 80. let byla už cca od začátku školní docházky vymývána směrem na západ.
Ti další už nemuseli postřehnout žádnou změnu, generace 90. let už nezná rozdíl a její zaměření je plně závislé od nastavení v rodině.

Takže v těchto normalizačních generacích, kteří zažili tu stejnou vyjebanou trapárnu z obou stran, by mohl vzniknout odpor.

Tam je myslím si naděje, myslím si, že nejsem jediná, koho násilné rvaní do nacistického korporátního myšlení a výsměch všemu sociálně prospěšnému leze na nervy už minimálně 20 let. Ty lži už přerostly míru, je to nesnesitelné. Všechny ty lži o zločinné NATO politice se všemi těmi teroristickými organizacemi, které oni vlastně založili, pak uprchlická jupí Evropa, pořád zakázáno mluvit o skutečné roli zločinného USA, popření diskuze o 5G, násilná kyborgizace a debilizace přes arogantní nasazení chemtrails, covidu, vakcíny proti covidu, teď hysterické tažení proti Rusku a válečné štváčství …
vždyť někde ty satanistické svině musí narazit, ne?

Debilové, co toto všechno stále žerou a myslí si, že jsou demokrati, už jsou vážně degenerát, s tím nemá smysl se bavit.
Já bych měla asi problém za každého tohoto stupidního totalitního režimu, protože jsem spirituálně příliš živá.
SSSR musel padnout i kvůli tomu, aby bylo možné volně něco sdílet a psát na internetu, aby zmizely sovětské poměry, že jakmile někdo něco kritizoval, nebo mluvil o spirituálních záležitostech, nedejbože mimozemšťanech, byl povinně uklizen a zničen v blázinci. Stačilo udání „hodné paní“, většinou nějaké toxické paní s prasečím, či slepičím mozkem, která měla pocit, že tím dělá dobro. Mnoho takových sviní skučí po takových podmínkách ještě teď.
Ne ne ne, jen ať jsou blázni na svobodě a poradí si sami, psychiatrie nestíhají, tak tak, výborně, hlavně nepřiznejte žádné ty mystické pravdy a vůbec pravdy, jasně.

Furt je to lepší, než aby každá píča mohla každého, kdo říká věci, kterým ona nerozumí, zavřít do blázince.

Na blokaci a popření spirituality a duchovního vývoje stojí všechny totality, včetně té, co je teď. Protože fašismus taky moc nepodporoval nějaké duchovno, že? A co nám vládne? Bezohledný satanistický chazarský globalistický korporátní fašismus, který blokuje a zakazuje spiritualitu.
Jen idiot tomu může říkat demokracie.
Jen zrůda, co to dělá naschvál a idiot, co má IQ tykve.

Komunismus jakbysmet, kvůli tomu musel padnout sovětský blok. Muselo se uvolnit mystické poznání a základní práva pro lidi, u kterých se rozvíjí vědomí, komunikují s mimozemšťany, sdílí nové poznání na internetu. Protože bez toho by nikdo ve spojení s GF neměl šanci přežít, bez sdílených informací na internetu.
Proto padl SSSR jako velká totalita. Protože i GF má moc prosadit změny skrze kosmologické nutné nároky. A oni si museli zařídit podmínky, aby vůbec měli šanci.
Západ padne až teď jako další gigantická prolhaná totalita. Ti sice spiritualitu nezakázali, ale zprznili, udělali z toho komerční new-age, které hatí všechnu pravdu dodneška. To je totožný zločin a vzhledem k tomu, že západní lidi jsou také nespirituální a dlouhé epochy už žijí ve zločinném korporátním fašistickém režimu, je to důkaz, že západ je taky totalita a to obří.

Takže jsme se vydali z jedné totality do druhé totality a teď tomu budeme říkat demokracie.
Ne, je to totalita, tupá zločinná totalita, která potírá mystiku.
Viz. fakt, že u nás se většina alternativy, která se věnuje duchovním záležitostem, ezo věcem, mimozemským věcem, víceméně přiklonila k Rusku, nebo alespoň vyznávala výzvy ke klidu a mírovému řešení a hašení radikality, což je protistranou považováno už za dezoláství. A tito lidi se dostali málem na úroveň čarodějnic, jak ve středověku, že by mohli být pronásledováni a každé arogantní psychotické ukrofaši koště si na ně otevírá hubu. K ukrofašismu se přihlásil pouze Chobot (který je i přes svou oplzlou podivnost neviditelný pro „odborníka na náboženská hnutí“ vyhuleného neoliberálního fracka Jáhla) a možná pár dalších, ale bylo jich minimum.
Zajímavé, že?
Ono taky proč by se vyspělá duše hlásila k fašismu a nenáviděla Rusko, že?
Nějak se ta mystika nechce hýbat podle fašistických not.

Dokud je mystika, ezoterika, mimozemské civilizace a cokoliv aktivně duchovního potíráno a nahrazováno jezuitskými bezvěreckými darwinistickými a církevními prasárnami, tak vládne lež, pokrytectví, ubíjení ducha a totalita, která ignoruje skutečnou etiku a ta vychází se srdce a ze soucitu, ne z knížky úchyláckého filosofa.
A je jedno, jestli je středověk, nebo „moderní doba“.
Furt je to systém pro dobytek, který vyrábí další dobytek a ne lidi.
Takže až se obrodí mystika a spiritualita jako taková, tam skončí totality.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Ten politický a ideový konflikt mezi „euro liberálními nacíky“ a „dezoláty“ je myslím si nejsilnější ve střední generaci Husákových dětí, normalizačních generací 70. a 80. let.
Předchozí generace byly zatížené rokem 1968 a podle toho se dělily, tenkrát většina byla se socialismem spokojená a vyšilovala tady zdá se pouze sorta charaských rarášků, protože nikomu jinému to až tak nevadilo, že tu není spousta toho konzumního zboží a ty roling stouns.
Roling Stones je banda zparchantělých uřvaných feťáckých šmejdů a až tak kulturní taky nebyli, větší problém byl, že SSSR plošně blokoval duchovní zdroje.
Ale to nikomu až tak nevadilo, vlastně jim nic až tak nevadilo, celá „lidová revoluce“ 1989 je mýtus. Prý musely celostátní stávku zorganizovat odbory, či tak něco, prostě směšný, směšný, směšný.
Takže tenkrát bylo nespokojenců relativně málo, byli spokojení, no aby ne, měli krásnou pohodu proti tomu špinavému korporátnímu nelidskému svinstvu z Američky zjebaný.
Kolik bylo reálných ublíženců z 1968, taky těžko říct. Oni měli už zalepenou hubu velkolepými sociálními programy. Dnes už je tato stará generace vesměs v důchodu a jejich konflikty zavál čas. Dojatá pseudohumánní mumie Němcová a podobné obskurní postavy komunistického ublíženectví už se pomalu rozkládají pod nánosem času.

Mlaďoušci kolem dvaceti zase tyto věci neřeší, to je normální, veškeré fašounství a dezolátství jde mimo ně, stejně jako problémy jejich vyšinutých rodičů. To je normální, že se člověk začne víc zajímat o dění až po třicítce.

Zato my, 70. a 80. léta, jsme pěkně v plném proudu tohoto konfliktu. Když to vidím zpětně, tak si uvědomuju tu jejich výchovu, jak byly všechny kulturní instituce podchycené ideově prozápadními prožiďáckými NWO chazarskými sviněmi a jak všude, všude kde byla „kultura“, od VŠ až po hospody, všude seděl nějaký hlídač hodnot a usměrňoval nás, abychom neměli „špatné názory“. Už tehdy bylo podezřelé a nevalně hodnocené, když měl někdo Rusko v pozici něčeho jiného, než strašáka, když měl nedejbože prosociální názory a nechtěl předělávat bábu, nebo blil z „blobu“ Kaplického.
Ale ještě to nebylo tak brutální a nehorázné, jako dnes. Tehdy se snažili „vychovávat“ opatrně, já jsem se jim nepovedla, no, navěky ty krysy už nenávidím.
Dochází mi nehoráznost takového počínání, že si někdo dovolil nám lhát do ksichtu o nějaké prolhané demokracii, že jako začneme znova, přitom blokovali reálné diskuze na mnoho témat a místo toho nasouvali propagandu USA a chazarských nacistických sviní, nenápadně, ale všude nás neustále vystrkovali ze společnosti a šikanovali, když jsme neměli ty správné kapitalistické korporátní názory a dovolili si ne – nenávidět Rusko …. otevírá se kudla v kapse.
Toto je boj střední generace.
Když se někdo probral a zjistil, že byl od mládí podváděn a zločinně převychováván, aby se stal fašounským zmrdem, jak se to podařilo u většiny, ale on se nepovedl a uchoval si vlastní hlavu a jinou ideologii, než co systém chtěl … tak se taky přibližuje touha si to s těmi vychovatelskými zmrdy pořádně vyříkat.
Když třeba pozoruju míru nenávisti a sprostoty a zločinnosti nějakých prozápadních zfetovaných hejsků, kteří duchovní většinu, která se přiklonila k Rusku, hejtují a chovají se děsně arogantně, tak jsem v šoku, jakto, že jsme tyto šmejdy neviděli dřív.
Střední generace podle mě rozhodně. Bohužel je to jak za socíku – většina jde se zlem. Nakrmení povznášejícím dojmem, jaký jsou demokrati.
Snad je přece jen početně něco sejme, protože tento dav, který je pohodlný a tupý, je hlavní nástroj NWO.

Kdybychom se my, co jsme chtěli žít čestně a byli jsme ochotní reálně diskutovat a argumentovat, čestně, tak jak to má být a teď jsme zatlačení na okraj jako odpad společnosti a to kvůli tomu, že nás tam zatlačil reálný odpad společnosti, všelijaký arogantní debilní neoliberální hejskové a šmejdi, co se chovají sprostě a zločinně a s žádnými argumenty se nikdy neobtěžují, jsou to prostě amorální svině, hajzlové a psychopati … kdybychom se konečně nasrali a tyto svině zpráskali tam, kam patří, tak pořád tu bude strašit ta dementní tupá většina, která nemá názor, ta se chce mít jenom dobře. To je ten tupý zasraný dav, který dělá reálně zlo a který je hlavním nástrojem NWO.

Pokud jdeme do nového věku, tak se musí změnit model toho, kdo vládne, z člověka brutálnějšího, na bázi síly, na člověka moudrého, na bázi ducha.
Tak doufám, že procesy to umožní, že to přemnožené degenerativní stádo zmizí a stejně tak zle dopadnou arogantní kavárenští hejskové, co otravovali naše mládí a nyní by nás klidně poslali i do koncentráku, jen kvůli tomu, že nejsme zkurvený špinavý euro a emerický nacisti, co nenávidí Rusko, jako oni.
Toto jsou konflikty ve střední generaci.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Zatím se to pozitivní v realitě moc neprojevuje, spíš jsem zaznamenala plány NWO, jak jsem je vyslechla, že chtějí lidi nahnat do ulic a tam mezi nimi rozjet bitky. Protože jsem někde viděla titulek, že v Maďarsku se někdo „trhnul od Orbána“ a hecuje lidi do ulic. Což vypadá na jejich práci. Ono po tom, co jsme měli možnost vidět, se skutečně nedá jakkoliv věřit už žádnému hnutí a revoluci a je třeba být velice obezřetný.
Z Maďarska a Slovenska se může evropská nacistická chátra vyloženě posrat, dokonce je vyzývají k odchodu z EU, kéž by se rozhoupali a začali s tím, ale my s nimi, to bychom nejdřív museli svrhnout ty chazarské svině, co nám teď vládnou a mít nějakou normální vládu. Že bychom se jako odtrhli celé bývalé Rakousko – Uhersko, ale bez Rakouska. S nimi bych do žádného spolku jít nechtěla, co předvedli za covidu, výrazně stačilo. Jsou to magoři a rodí se u nich magoři.
Ale jinak by to bylo skvělé, trhnout se od šílené nacistické EU.
Oni pořád vyhrožují válkou s Ruskem, ale tomu může věřit jen malé dítě. Generalisima přiznávají, že nemají ani náboje a Ukrajinci už jsou vybití, spíš než další ofenzíva bude pořádný převrat, vždyť tam přece nemůžou tu zelenou buzerantskou krysu a mozeček, co je tam chce vybít do posledního, dál tolerovat, někde snad mají schopnost to už stopnout, ne?
USA chtělo prý porazit Rusko Ukrajinci.
Zrůdy zasraný.

Nejlepší je, že toto se už nenapraví, jsem si dost jistá, že události minulých let napáchaly nedozírné škody na veškerých vztazích a pořádcích.
Já jsem třeba v šoku z toho, že jsem jako mladá chodila do zařízení kultury, které řídila chazarská mafie, tzv. kavárnička a ač jsem z těch sviní cítila zlo, bylo to nečitelné a jiná kulturní zařízení a podniky prostě nebyly. Jenže tehdy jsme byli mladí a hloupí a teprve dnes je znát, kdo je kdo. Nemyslím si, že se to bude nějak zvlášť zatahovat, ty nenávisti. Myslím si, že lidi, co nejsou chazarská kavárna a nacistické svině a nechtějí, aby jejich děti byly ohrožovány tím, co oni v mládí, budou muset zařídit vlastní podniky. Že prostě to nebude jako dřív, že nacisti a „dezoláti“, tehdy ještě „mladá nadějná generace“, se baví spolu na jednom plácku, který řídí chazarská mafie. Doby naivity skončily.
Je to zvláštní. Nevím, jak se vypořádávaly post-nacistické společnosti s tím, co se stalo. Kupř. Německo. Asi jednoduše. Všichni byli nacisti, všichni byly stejný svině, až na výjimky. Mužský vybitý, ženský jsou přizpůsobivější vždy. Tak se prostě nechali jakože denacifikovat, když předtím byly všechny nacistické slepice a svině. Ale byli jednotní. Nebyli rozdělení. I v tom zlu byli jednotní.
Ale u nás? Tady se evidentně chazarská banda sviní, která byla za komunistů držena těžce u huby a bylo to velice dobře, jak je dnes vidět, po revoluci pěkně rozjela a rozhodla se „vychovat“ novou generaci na rusofobní nacistické svině. Jejich kultura vždy obsahovala esenciální zlo, ale tehdy to nebylo jasně k chápání, o co jde. Až dnes to je viditelné.
Takže musí vzniknout podniky pro chazarské nacistické obludy a pro dezoláty. Nebo ať zaniknou všechny, k čemu kultura, když máme takový stav?
Do tzv. kulturních podniků už stejně chodí jen kavárnička, děti disidentů a podobná chamraď. Normální lidi už nemají kam jít, mezi tuhle chátru nepůjdou.
Jsem zvědavá, kam věci půjdou.
Já bych byla nejšťastnější, kdyby tato kavárnická chazarská a jiná chátra, která brojí do války s Ruskem, dostala povolávací rozkaz a táhla na frontu.
Jenže oni tam budou chtít nejdřív poslat děti „dezolátů“ a mladé dezoláty, tedy lidi, kteří nesouhlasí s tímto nacistickým eurojupiies režimem.
Možná by bylo nakonec nejlepší se postřílet mezi sebou :-)
Rozhodně sladké doby, kdy jsme byli všichni „jedno“, už jsou pryč.
Chazaři se jasně ukázali a není dobré na toto zapomínat, ani zapomínat na ty, kdo se jasně přihlásili k nacismu.

Možná že se věci časem přeci jen nějak vyklidní, ale třeba taky ne a já nevím, co je vlastně žádoucí. Vyhraněných je méně, většina je tupá a ani si třeba nevšimla, že se něco děje. To je tupý dementní dav, který je obtěžován oběma stranami konfliktu a chce mít svůj dementní klid. To je hlavní masa a nástroj, se kterým pracuje NWO.

Těžko říci, jaký je reálný potenciál lidstva, ale zdá se, že ta část, co má přežít do budoucna, těch 20%, v sobě mají dostatečný duchovní potenciál světla.

Jak bylo to zatmění Slunce v Americe a údajně byl spuštěn CERN, tak ten den zemřelo několik lidí (kupř. prý i ten „objevitel“ božské částice) a nevím, jestli to bylo tím, že jsem si to vsugerovala, nebo to způsobilo zatmění, nebo doopravdy mělo NWO něco v plánu … ale včera jsem zaznamenala skokové zhoršení stavu, najednou jakoby se vrátila temnota a viděla a slyšela jsem mnohé ty obludné příšery, které se v minulých letech už pomalu vypařily. Měla jsem toho už dost, dostala jsem i záchvat beznaděje, že znovu na to všechno nemám.
Ale byla jsem ubezpečená, že se nic zlého neděje, že je to vše pod kontrolou. S planetou už mám takovou zvláštní dohodu, že mám jakoby „zakázáno“ pochybovat, že už se vše dobře léčí a je to podchycené, jednou jsem viděla a cítila, že to tak je, že je skoro hřích už o tom všem pořád pochybovat, planeta je prostě držená supersilnými kosmickými silami, které ji vedou trvale do bezpečí a tvoří ji podporu a skutečně je nemožné, aby byly tyto síly něčím ohroženy.
Takže vlastními pochybnostmi do všeho vnášíme jen kontrasíly.
Proto jsem byla planetou v tomto podchycena a byla jsem srozuměná, že se ve skutečnosti nic zlého neděje. Vypadá to, že to byla nějaká léčka, NWO se snažilo o něco, o čem tušili, že to bude fiasko. Ale dopadlo to pro ně ještě hůře, než čekali. GF jim nastavila nějakou léčku a oni do ní spadli a odhalili se, byli nějak schovaní a nyní na sebe upozornili, proto se najednou vše tak „vyvalilo“.

Další věc, že asi byla domluvená nějaká výměna, toto se stává opakovaně, že se krátkodobě objeví větší množství těch nepřátel, co už byli pryč, ale jen na krátkou dobu, kdy si mají vyzvednout svoje zajatce a vypadnout. Pak je zase o to lépe, protože pak jich zmizí ještě víc, než předtím.
Proto si možná ten hadí šmejd, jak mi motal hlavu a byl sestřelený do svého avatara, raději definitivně vymazal paměť, aby ho jeho šéfíci jen oddělali a nevzali si ho sebou. Smrt je asi krásná, proti konfrontaci s těmito jejich eminencemi.

Už mám na ty nízké zločinné svině alergii. Na mimozemské nízké plazí svině bez lidských rozměrů ducha, na lidsky vypadající infiltrované nacistické svině, na všechny tyto zločinecké obludy.
V reakci na přítomnost těchto zločinných oblud, co tu po letech zase straší, mě donutilo ziniciovat síly, na které jsem už taky tak dva roky nesahala. Prostě to je alergická reakce a obranná reakce.
Ať jde ta špína a zločin už pryč! Aspoň mi došlo, co jsme museli dřív zvládat, jaký toxický náklad.
Už zdá se vypadli, zřejmě to bylo jen krátké zhoršení stavu a vzali si svoje zajatce a odtáhli a další se nachytali do sítí GF a odhalili se.
Tak snad se věci ještě zlepší, už mám těch sviní plné zuby.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Planeta jako taková má lidstvo ráda, ale stejně trvá na depopulaci, protože jde podle Zákonů Jednoty. Je to její zájem a zájem lidstva je mít zdravou planetu.
V budoucnosti jsem viděla velké bouře, myslím si, že skutečně přijde něco většího. Nebudou to divné elektrické technické bouřky nabité čirým zlem, které řádily kolem r. 2013 – 2017, kdy apokalyptické černé mraky s divným kovovým břichem táhly krajinou. Zvláštní, že když to bylo tak strašně přirozené, jak nám tehdy tvrdili, i když nikdo nikdy nic takového neviděl, tak se tyto zvláštní mraky stejně tak ztratily, tak jako docela přirozeně, že.
Tak toto by byly bouřky přírodní, skutečně planetární, ale gigantické. Myslím si, že něco takového přijde, aby se nabila a ozdravila atmosféra, aby se změnily poměry vody. Viděla jsem, že v budoucnu má vyrůst na území Francie gigantický dub, tedy je to zvláštní magická úmluva, kterou si vymínila kultická strážkyně Francie. To by mohlo znamenat, že planeta má v plánu obnovit si „hřívu“, kožich. Což byly gigantické stromy, které tvořily mýtické pohádkové měkké a duchovně čisté prostředí v konejšivém stínu gigantů. Které pokrývaly pevninu.
Ovšem v současnosti jsou moře špinavá a souš čím dál sušší, je to dáno i hrátkami s počasím, kde jsou mimochodem velice důležité kouzelnické, šamanistické výkony, protože technika mnohdy nic nezmůže se silami vesmíru a planety a kouzelník, který dokáže docílit jednoty vesmírných, planetárních a technických sil, dokáže hodně. Takto se zrealizoval jeden hurikán proti USA, ve kterém jsem aktivně kouzlila, aby se stal. Planeta a vyšší síly a GF to podpořila. Tak se to dělá, toto je realita. Jenže když se někomu něco povede, násilím, nebo technicky, tak se rozmetá původní harmonie a někde je vody příliš a někde žádná.

Planeta jako taková byla před počátkem radikálních aktivních zákroků Galaktické federace, dále vesmírné policie a dalších aktivních vlivů z vesmíru a kosmu velice bezbranná. Nedokázala by se již sama ubránit. Viděla jsem úporné rovnoběžné technické síly, vypadalo to, jako když je nabodlá a nemůže se hýbat. Toto bylo odstraňováno během všech těch procesů, čistily se její energetické dráhy, kultická vřídla, zároveň se s tím očišťovaly a dále sílily čisté civilizační vlivy, ten proces stále běží a planeta stále sílí. Nyní jedná již s GF a pochopitelně dalšími silami, co se bude dále dít.
Myslím si, že někde v budoucnu se strhnou přírodní procesy, které silnými bouřemi vytáhnou spoustu vody do vzduchu a vzniknou silné deště a povodně, které mohutně zalijí pevninu a začnou znovu růst gigantické stromy a s nimi přirozeně bude muset jít i lidská civilizace, která ale už bude početně zmenšená a duševně jinde, než dnes.

To může být roků, ale myslím si, že k tomu vývoji to doběhne, i díky tomu, že je tu přítomná GF a ta dokáže takové procesy také nastartovat.

Dnes je 8.4., velký den se zatměním Slunce a údajným znovuspuštěním CERN, s tím, že to má souviset s mytologií hadů.

Je zajímavé, že v současnosti zažívám pozoruhodný vývoj ohledně zbytků NWO.
Jednou jsem popsala příběh, v článku, který se jmenuje
Události mimozemské války, dimenzionální technologie a pokus o rekonstrukci událostí
http://87.236.197.22/enda1.php?a=355441

… kde jsem popsala, jak jsem se docela dlouhou dobu bavila s mafiánskou partou, která se později ukázala jako podvraťácká a byla jsem ráda, že jsem se jich zbavila, přičemž z nich čuju, že mají na svědomí „falešnou GF“ Galaktickou federaci Světů podle Eleny Danaan, že to byla nepříjemná infiltrace do GF.
K jednomu z nich jsem měla dlouho blízký vztah a absolutně mě to dostalo, byla jsem z toho v šoku, i z toho, jak se pak choval, protože se mě snažil nepokrytě dohnat k sebevraždě a míra jeho nepřátelství byla nepochopitelná. Hlavně také zradil jednoho člena GF, na kterém mi hodně záleží. Byl velice citlivý, měl úžasný hlas, měl ale sklony k nemorálnosti atd., bylo z něj cítit právě něco hadího, měl takovou mentalitu, příšerný intrikám.
Totálně mě znechutil a rozhodla jsem se s ním vše utnout a odsekat se od něj, když jsem zjistila, že mě naschvál deptá a ponižuje a vytáčí z minulosti do mé přítomnosti, tzn. dělá něco, co se nikdy nedělá a že tím narušuje veškeré dosavadní pracně vydobyté výsledky a pak jsem viděla, jak tomu mimozemšťanovi z GF provádí těžký zločin s cílem ho velice poškodit.
Což jsem v dosavadním svém časovém toku událostí věděla a řešila a tomu mimozemšťanovi už bylo pomoženo, ale nevěděla jsem, že to má na svědomí tento hajzl, kterému jsem doposud věřila jako spojenci.

On se totiž pokusil jednoho docela důležitého a váženého člena GF sestřelit vědomím do avataru, kde mu vymazal paměť a vsadil mu falešné vzpomínky, podle kterých byl pozemšťan nevalného původu, který je nějak zavázán NWO a musí jim sloužit. Pak měl v plánu ho úplně zdeptat, aby ztratil definitivně ponětí, kdo je a jeho skutečnou mimozemskou osobu v hibernaci oddělat. Takže by zůstal už jenom v těle avatara a po smrti by se prostě vydal podle Stvořitele a definitivně by tím vypadl z mocenské mimozemské sféry vlivu.
Jenže to bylo naštěstí tak, že ten mimozemšťan byl vtažen do avatara částečně i z vlastního podvědomého rozhodnutí a ten proces mazání paměti jsem tomu skyrtému nepříteli skokem v čase zamezila dokonat a pak jsem mimozemšťanovi trochu pomohla a vše šťastně dopadlo, on se později dokázal znovu probudit ve svém mimozemském těle a pak se ještě několikrát vrátil do avatara, aby v podzemí pomohl, ale už to bylo podchycené GF a bylo to dobrovolné.

Zato tomu šmejdovi se nakonec stalo přesně to, co osnovoval mimozemšťanovi z GF. On byl totiž v tom avataru celou dobu, nemohl se ale skrze svoji špatnou karmu dostat zpátky do svého hibernovaného těla mimozemské identity. Ale věděl, kdo je. Táhl to s Drakoniány a nakonec vylezlo najevo, že je to jedna z hlav a špiček NWO židozednářských řádů a GF tedy zjistila, že si doslova hřeje hada na těle, takže když měli dostatek důkazů a měli absolutní jistotu, tak toho hibernovaného infiltrovaného mimozemšťana zabili.
Od té doby se zřítil vědomím na úroveň svého avatara a začal těžce prohrávat. Úplně zešílel, byl v pasti. Nesnášela jsem ho, obtěžovalo mě, že ho občas slyším. Byl čím dál zoufalejší, stejně jako celé zbylé NWO.
Novinka ze včerejška, kterou jsem se dozvěděla a měla možnost to „slyšet“ na vlastní telepatické uši, tak že byla ta skupina a hlavně on tak zoufalá, že se rozhodli si definitivně vymazat paměť, s nemožností si to kdykoliv vrátit. A protože nemají žádné spojence, kteří by to s nimi mysleli dobře, tak se jim ta paměť už neobnoví.
Udělal nakonec dobrovolně to, co chtěl udělat zločinně tomu mimozemšťanovi. Vymazal si paměť na svoji mimozemskou minulost a místo toho se naprogramoval do iluze, že je pozemšťan a nastavil si tam nějakou umělou minulost, aby se zbavil svého děsivého osudu a vědomí celé reality.
Takže se zneškodnil definitivně.
A byla to osoba namotaná do agresivního ISIL CIA zločinu, do západních „hadích“ kejklů. Jeho skutečná identita mi byla vždy velkou hádankou, co on je zač kosmologicky, rasově. Had by na něj hodně odpovídal.

Možná že to udělali i kvůli tomu, aby se vyhnuli odplatě „od svých“. Protože tyto hadí a dračí struktury moci jsou nemilosrdné a oni byli vyloženě v defenzivě a všechno totálně podělali. Oni mají velký strach ze svých nadřízených struktur.
Tak se raději úplně zneutralizovali. Ještěrky, toxické plazoidní mrchy, hadi.

Což by se mohlo někde taky projevit v realitě.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4. > PřilítliMimozemšťani> 


Je tu možnost, že by Galaktická federace mohla sejmout např. 5G, kdyby se situace vyvíjela naprosto zvráceně, jak jsem psala v jednom předchozím článku. Ale kdyby přišel takový zásah, lidstvo by se rychle zřítilo na technickou úroveň středověku, jenže stejně by tu byla snaha opět technický vývoj rychle dohnat, kupř. přes volnou energii, jejíž technologie byly údajně známy již v 19., či 20. století na začátku. Takže kdyby došlo k takovému zásahu, konečným cílem by nebylo lidstvo na stromech a v jeskyních, ale lidi, kteří předělali technologie, aby se vyvíjely jiným směrem, které Galaktické federaci nevadí.

Tento technický vývoj, který by si zvolila přirozeně lidská rasa, je neustále záměrně mařený. Je tu možnost, že volnou energii skutečně lidi vyvinuli už dříve, třeba v 18. století, ale vždy je tento nástup nové éry zmařen a nasunuto něco špatného. Jenže to dělaly okupační zlé mimozemské rasy s tajnými mocenskými spolky. Ne GF.

Naposledy se docela prokazatelně stal tento zvrat na začátku 20. století, kdy by se zřejmě vývoj ubíral cestou volné energie a tzv. éterové fyziky. Jenže Tesla, který tuto teorii vyznával, byl jak známo uměle zničen a místo éterové fyziky přišla Teorie relativity Alberta Einsteina, který prý však ke konci života přiznal, že vlastně lidi podvedl, protože udělal z rychlosti světla konstantu a to není pravda. Takže, kdyby nelhal, neměl by teorii, kterou by mohl popřít pravdu.
Dnes je ten fakt, že rychlost světla není konstanta, myslím už obecně uznávaný.
Protože se stále ale ještě neoprášila éterová fyzika a nezačala se mluvit pravda a stále máme mikrovlnné akvárko, tak to vrhá zvláštní světlo na veškerý vědecký vývoj v oboru fyziky od té doby.
Já tomu nerozumím, vůbec, ale čistou logikou z toho vyplývá, že veškerá teoretická a další složitá fyzika je jen divadlo, opona, na které se jakoby něco děje, ale je to jen zástěrka, nefunkční hovadiny, které žádný technický vývoj vůbec nejsou schopné nastartovat. Že je to ve skutečnosti tak, že veškerý super moderní vývoj technologií má na svědomí kolaborace se zlými mimozemskými rasami, které – šedivé rasy kolaborující s USA – sem nasunuly lidstvu škodící technologie, které mají za cíl zařídit děsivou NWO dystopii, kdy se člověk změní na dálkově ovládaného otroka žijícího v betonovém koridoru.
Takže je to celé jeden velký podvod.

5G bude muset jít dolů, ta technologie se dlouhodobě neudrží. Myslím si, že nejpozději by zmizela při záblesku, buď technicky vyvolaném, případně přirozeném.

Je skutečně otázka, jak se věci budou vyvíjet, GF říká tu tezi se zábleskem, to mi přijde logické, jestli k tomu vidí jako nutnost tu 80% depopulaci. A GF je ve skutečnosti mírnější, než planeta sama, která si přeje depopulaci ještě o něco přísnější. (Je zvláštní komunikovat přímo s duší planety, ovšem i lidi lovci v jeskyních komunikovali s „pány zvířat“, takže to je zřejmě přirozená lidská schopnost a zřejmě to máme umět). Reálné limity se pohybují někde mezi 10 – 25% přeživší populace, podle toho, kam se bude vyvíjet situace.
Kolik lidí se podaří opravit na funkční a odpovědné bytosti, na které se může GF spolehnout. Toto není pouze o nějaké loajalitě a přesvědčení, že se jako zařekneme, že už s GF na věčné časy a nikdy jinak, GF není Sovětský svaz a ani NATO, se kterými táhne na věčné časy prezident.
To je o poznání toho Zákona Jednoty, resp. je to o poznání mystických principů, spirituálních sil. Správně realizovaná duchovnost vede k pocitům blaženosti, splynutí v absolutnu, mluví o tom mystici celého světa. Nirvána, Ráj srdce, Absolutno atp., má to všelijaké pojmy, jde o to, že když má někdo čisté srdce a rozhodne se splynout v srdci s planetou a kosmem, dostane se do stavů hluboké lásky, světla, radosti, blaženosti. Kdo to zažil, ví, o čem píšu, kdo ne, musí to odtušit. Ale jde o to, že tyto stavy jsou tak skvělé, že to potom ty společnosti nechtějí opouštět, protože to je situace, jako se zvednout od příjemně hřejících kamen a vydat se do větru a studeného deště. Společnosti, které vyznávají tento princip, což je většina savčích ras galaxie, ale i dalších, ne jen savčích, prý i některé plazí to dovedou, tak tyto společnosti jsou následně řízeny zákonem lásky, vysokofrekvenčního způsobu civilizace a na svých planetách a základnách realizují společnosti, které směřují k ideálu. Utopie. Jenže to všechno stojí na rozvinutém duchu společnosti, který stojí na poznaném principu Zákona Jednoty.

Proto si nemohou dovolit ani to, co popisuje VK, i když to zní logicky, že by vrátili lidskou rasu redukcí a deviantními procesy zpátky na před-technickou úroveň.
To je obrovský zásah a strašný zločin na rase, která již začínala chápat mnoho věcí a rozvíjely se jí obzory.
GF pracuje s kosmologií, velice úzce, s kosmickými, magickými, „kvantovými“ zákony. GF má kupř. vysokou míru svědomí a na míře svědomí je závislá odplata z volného prostoru. Toto by nedokázali jen tak vydýchat, měli by z toho výčitky svědomí a tím by na svoje civilizace otočily zlé síly.
Kdyby nás zmasakrovali Reptiliáni, či šediváci, tak jejich svědomí je tam minimální, že by se jim nestalo nic.
Ale GF by to odskákala, protože má rozvinutý rozum i cit.

Takže kdyby se něco takového dělo, že bychom byli násilně svrženi, s technickou úrovní, tak by to byl moment pro restart a najití jiné, lepší cesty technologického vývoje.
A vývoj by šel opět rychle dopředu. Nezůstali bychom na stromech.
My nyní musíme stejně najít správnou technologickou cestu, abychom přežili a dokázali včas dát prostor přírodě k rehabilitaci. Jakmile se začne používat volná energie, příroda se velice rychle očistí. Tento efekt byl vidět při covidu. Jakmile se zastavil svět na půl roku, se vším tím ruchem, tak se příroda ozdravovala a bylo to vidět.
Takže zdaleka není všem dnům konec.

Jde vyloženě o degenerátský nános bytostí, které sice vypadají jako lidi, ale zřejmě skutečně neoplývají lidskou duší.
Zároveň je pořád málo lidí, kteří se orientují a uvažují jinak, než kus stáda.
Myslím si, že nyní je doba, kdy se hodně střízliví, ze všech těch stavů minulosti. Já jsem prožila několik let v bláznivé hororové i facinující pohádce vykoplá do kosmu a teprve poslední dva roky více stojím na zemi a jsem schopná zvládnout a přijmout to, co do té doby nešlo. Někdo jiný tvrdí, že se „probudil“, ale není tím myšleno to, co jsem zažila já, ale že to byl prostě stav, kdy se začal intenzivně zajímat o esoterické poznání a konspirační teorie. Kdy přestal věřit světu, jak mu byl do té doby předkládán.
Ať tak, nebo tak, tak doba jde myslím si víc do reality, že během minulých let se skutečně objevila spousta nových informací a vše bylo velice „free“, nebylo to nijak limitované, reálné informace se promítaly s úplnými fantastickými ptákovinami.
Že bude nutné se postavit nohama na zem a z těch informací konečně vystředit něco, co jsou tvrdá fakta, kterými bude možné doslova mlátit idioty naformátované z minulých dob, že každého, kdo říká něco jiného, než co jejich ptačí mozeček chápe, můžou posílat do blázince. A tím by se měl začít utvářet nový světonáhled a taky by to mohlo odstředit skutečné nesmysly. Nyní je to vše zakleslé do sebe.

Před námi je vývoj. Je nutné zbavit se degenerátu a špatných, nemocných částí společnosti, reálně i ideově a pak nastartovat novou éru.
Nevím, co by se stalo, kdyby se dala degenerátu volná energie, myslím si, že by to byl v současnosti špatný krok. Že by se vše morbidně rozbujelo. Jsem přesvědčená, že degenerativní procesy se musí ještě víc vyjevit, aby se dostaly k veřejnému přetřesu skutečně zásadní témata – transhumanismus, mimozemské civilizace, kyborgizace, NWO zločin, krize spirituality atd.
Jakmile se toto dostane ven, pak se věci začnou více hýbat. Do té doby lépe nebude, jen hůře.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4. >






V mimozemšťanech a jejich vztahu k nám je obrovský rozptyl všelijakých názorů. Je toho dost - od nejsladších pitomostí s pozvednutím do nebe a všudypřítomnou pozitivností a ubíjející láskou, což vím, že je produkce NWO, aby kdokoliv, kdo stojí víc v realitě vypadal jako „temný“. Dále přes takový střed, jako je třeba J. Chvátal, se kterým se asi tak nejvíc shoduju, fakticky. (J. Chvátal třeba dokáže vysvětlit nutnost 80% depopulace docela i zvesela a s úsměvem, aniž by si někdo všimnul, o čem vlastně mluví a ještě na tom vydělá, kdežto já to dramatizuji zadarmo, ale fakticky se mluví o tom a stejném a je vícero věcí, které vidím velice podobně, nebo je mám přímo zažité a shodují se) Až po „hrůziče“, jako je VK. VK taky mluví o mimozemšťanech a vidí to velice temně, ale přesto si to ráda poslechnu. Je taková protiváha těm cukrovým kecům o Plejáďanech.
V minulém díle se taky více rozpovídal:



2024-04-05 - Šéfredaktor zpravodajského portálu Aeronet.news pan VK komentuje aktuální události
https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/panvk-325:a

Volající posluchač se ptal na mimozemšťany, proč nás už nezničili, dále na nějaké časoprostorové záležitosti. A pak je odpověď.

cca 01: 09: 30
VK vysvětluje různé časové paradoxy, efekt mávnutí motýlích křídel, že není možné doopravdy odvodit veškerou budoucnost …
“ ...mávnutí křídly motýla na dostatečné časové ose dokáže změnit směřování celé časoprostorové interakce. Proto ani Nefilim, ani Syndikát, ani skupiny, které řekněme se omylem nazývají Annunaki, že Annunaki – sestoupivší z nebes, což je souhrnné označení pro úplně všechny skupiny. Annunaki, to není jedna skupina, jsem se nedávno dočetl, že nějaká skupina … je to souhrnné označení pro všechny tadyty rasy … a to co je vlastně zásadní, tak … oni nevědí jednotlivé kroky, které dělají, jaký budou mít dopad na jednotlivé interakční rámce, ale co oni nechtějí dopustit a připustit je zničení planetárního nosiče. To je přesně to, čemu oni brání naší populaci, naší civilizaci. Zničení planetárního nosiče. Co je ale důležité, co je klíčové, oni sami nechtějí na povrchu této planety řídit žádné procesy a svěřili procesy řízení „progos“ (pozn. či nějak podobně, nerozuměla jsem) . A redukce obyvatel planety je samozřejmě řízena právě snahou zabránit kolizi civilizací a vypuknutí obrovské války. Čím méně lidí bude, tím menší bude hrozba střetu. A čím menší bude technologické rozvinutí, tím menší hrozba jaderného střetu a jaderného zničení planety bude. Proces „zpátky na stromy“ , proces „wilderizace“, nebo chcete-li to znamená tzv. zdivočení je jeden z těch konceptů řízení Syndikátu. To znamená snaha suspendovat a zvrátit technologický vývoj. Zastavit technologický pokrok, zpomalit pohyb obyvatelstva, zpomalit rozvoj obyvatelstva, zhloupnout obyvatelstvo, snížit populaci pomocí degenerativních a deviačních procesů v civilizaci. Neplodnost skrze šíření hormonů v potravinách a ve vodě. Tohleto jsou všechno procesy , které de facto Syndikát sleduje, aby zachoval nosič.“


Nechápu, co přesně myslí tím Syndikátem a Nefilim a Annunaki, každý má jiné dělení. Souhlasím, že Annunaki je pojem, který označuje obecně mimozemšťana, to, co s tím pojmem udělalo šílené ezo-ufo, nemá smysl vůbec řešit.
Chvátal rozděluje „Annunaki Nefilim“ a „Annunaki Elohim“, kde Elohim mají být ti hodní.
Já si vystačím s pojmem Galaktická federace, kterou chápu jako galaktickou policii, galaktická mafie jako stranu mafie a Drakoniáni, reptiliáni a šediváci, proti kterým je schopna spřáhnout se občas policie s mafií. To je schémátko, které tak nějak chápu.

Myslím si, že to VK nevidí úplně reálně. On se snaží tomu volajícímu vysvětlit, proč nás mimozemšťani už nesejmuli a má to být tedy kvůli tomu, že nedokážou odhadnout následky takového činu a že nás hodlají vlastně umořit na beztechnickou úroveň v malých počtech, aby chránili planetu.

Ale ono je to myslím si jinak. GF musí chránit planetu, o tom žádná, ale oni musí respektovat tok kosmického zákona.
Myslím si, že je skutečně nejreálnější to vidění, co jsem si i zažila – šlo o válku mezi mimozemšťany o tuto planetu. A to, co se nyní děje, je výsledek války mezi nimi, naplno se neděje ani jeden z plánů jakékoliv skupiny.
A není pravda, že si mimozemšťani nedovolí tady řídit nějaké procesy. Naopak, všichni se do toho velice aktivně montují. Už ustanovit nějakou skupinu, co má plnit jejich vůli, je zasahování. Prostě zasahují a hodně.
Kdokoliv, kdo se z mimozemců dostane k moci, tak zasahuje. Že se neukazují, je technika NWO. GF nemá důvod se skrývat, nyní tedy ano, protože v současnosti si nemohou dovolit jasný kontakt, ale jinak zrealizovali mnoho telepatických, nebo CE- 5 kontaktů.
Když vládnou na planetě zločinci, NWO, tak buď děsivě zastrašují skrze kruté kulty, nebo se skrývají a založí tajné řády, z nichž pouze satanistické špičky těchto společenství jsou s nimi v přímém kontaktu. A vykonávají jejich vůli. Což by asi odpovídalo tomu Syndikátu podle VK a té skupině „progos“, či jakže se jmenují. Prostě Drakoniáni – satanisti, chazaři, židozednáři atp.
Když vládne na planetě GF, je Atlantida. Otevřená vyvinutá společnost, která žije v galaktickém kontextu podle Zákona Jednoty, tzn. skrze přímý kontakt skrze čisté srdce se Stvořitelem, jakožto nejvyšším kosmickým vědomím.

VK říká, že jejich snaha depopulizovat planetu nese i snahu nás nechat zdivočet, ale to si myslím není pravda ani pro jednu stranu mimozemšťanů.
NWO by z toho nic nemělo, navíc si nemohou dovolit člověka pobíhat ve vyžrané přírodě, která se plně neobnovila. Navíc zdivočení nese zvýšení inteligence, intuice a instinktu a to oni nepotřebují. Ti chtějí lidi nahnat do měst a tam je kyborgizovat na nemyslící otroky na dálkové ovládání. Tak zredukovat jejich počet na pro ně únosnou mez. Úplně úchylácké rasy jako šediváci, nebo drakoniáni, kteří nemají vztah k přírodě, by zničily a umučily i planetu samotnou. Žiďáci, náckové, satanisti, galaktická mafie a další pololidská cháska, by to brali, že by byli panstvo, které má k dispozici přírodu v čisté formě a také otroky na dálkové ovládání držené jak dobytek v betonovém koridoru, bez možnosti vymanění se z tohoto stavu.
Takže zdivočelí lidé se jim nehodí do krámu.

A Galaktická federace taky nepotřebuje zdivočelé lidi bez technologií. Ta jde proti kyborgizačním, transhumánním projektům, ale jinak je pro ně výhodné nás v současné době přenést do éry, která opět plně odpovídá Atlantidě.
Protože právěže proto, že potřebují, aby se planeta uzdravila a po této dlouhodobé okupaci nějakých vagabundských hovad se zotavila a dostala do bezpečí, tak taky potřebují, aby se člověk dostal do formy a pozice, kterou má vykonávat. A to je vědoucí strážný anděl této planety.
Jedině tak můžou docílit dlouhodobé prosperity této planety a ukončení všech těch ohrožujících eskapád.
A znovu se jim nechce čekat X tisíc let, než se zase technicky vyvineme do současné formy chápání a navíc, zdá se, že skutečně tu hrají roli další kosmologické reálie, třeba jsme zrovna skutečně v nějaké ose kosmických sil, které se potom třeba celé eony neopakují.
Potřebují člověka vědoucího, který je na jejich „vlně“. Nepotřebují tady zase X tisíc let dělat tatínka a maminku a hrát si „na božstva“. Oni chtějí, abychom pochopili, kdo jsou a že mnoho z toho, co považujeme za kouzla, je jejich technika. A abychom přijali normální spiritualitu Zákonů Jednoty a definitivně odvrhli satanismus a kyborgizaci.

Navíc tu hraje roli to, že člověk je bytost kosmologicky přímo svázaná s touto planetou a není dovoleno ji z vyššího kosmického zákona vymítit. Proto ještě nedošlo k zlikvidování této rasy na této planetě již dříve. Protože GF k tomu nemá kosmologickou povolenku a oni to neudělají, bez této povolenky. Kosmologickou povolenkou myslím jakousi souhru okolností a tahů sil, kdy je jisté, že se to smí udělat. Tak z vyššího kosmického rámce toto nebylo u lidstva této planety, při jakékoliv jejich degeneraci řízené ze strany NWO dovoleno, ač by bylo jasné, že kdyby se odstranilo lidstvo, planeta by se dala „urvat“ zpátky do bezpečí, do moci GF.

Jak se ukázalo v této době, bylo to proto, že pouze vysoce zdegenerované obludné lidstvo, brutální anděl mlátička, i v čarovném kosmologickém rámci, bylo schopné definitivně porazit ten vesmírný vir, konfrontovat se s ním a „vyřešit ho“. Proto nikdy nebylo dovoleno tohoto podivného podvraťáka člověka zlikvidovat, i když by to byla rána z lítosti.
Nyní je zase situace taková, že člověk, morbidní anděl, se musí jako strážce této planety rehabilitovat, vyléčit a očistit a znovu dosáhnout svých vysokofrekvenčních, civilizačních, andělských hodnot, zvýšit úroveň svého rozhledu, chápání atd. A opět se stát plnohodnotným strážcem planety, který o ni dobře pečuje, je si vědom jejího života i ducha, komunikuje s jejím duchem a zároveň je v kontaktu s GF a galaktickou realitou.
Že je to bytost na galaktické úrovni, která zná i galaktickou technologii a nepovažuje ji za zázrak. Je snaha nás přetáhnout do vyspělejší, i technicky vyspělejší formy civilizace, protože jen technika, rozvíjená s pomocí GF a ve filosofii Zákona Jednoty, tzn. s rozvojem spirituality, nám také dovolí překlenout toto období.
Společnost jde do nové éry, nebude se vracet na stromy, ani do jeskyní. Jde ale o filosofii jak technologie, tak rasy jako takové, jejího důvodu.

Co je nepopiratelný fakt, tak že je nás hodně a početně to půjde dolů. Technika psychického umučení, ve smyslu pomalého umoření, neplodnosti a otravy, to nevymyslel nikdo, to je naturální proces. NWO mělo plán, který jim selhal. GF měla plán, který se taky nenaplnil tak, jak původně zamýšleli.
To pomalé depresivní umírání je projev naturálního procesu, který z toho vyvřel. NWO to poškození mělo jako nástroj, k něčemu, co se jim nepovedlo. Poškození je realita, ale účel už se nenaplní. A GF není banda úchyláků, co se vyžívají v deviacích.

Proto mi nejvíc dává smysl to, co říká GF. Jestli potřebují chytré anděly, co se rehabilitují z degeneráta na člověka, tak víc jak 20% nemůžou chtít. Ale ještě lidští andílci nejsou dost chytří, myslím si, že skutečně vztah k planetě jako živé bytosti, větší kosmo rozhled a otevřenost galaktickým realitám a tvrdý a nesmlouvavý odpor k transhumánnímu kyborg nacismu je stále velká výjimka a že velká část lidských andílků budoucnosti ještě stále nic nechápe. A bez degenerátu to ani nepochopí. Takže degenerát musí otevřít andílkům oči a pak může klidně přijít depopulační umělý, nebo vyloženě jen pozitivní přirozený záblesk s evolučním skokem nahoru v pozitivní verzi J. Chvátala.
Pak vznikne spolehlivá rasa této planety, která je rozumná a plní svoji roli. Stačí do 2 miliard kusů. Víc je rizikové. Kdyby bylo 8 miliard rozumných andělů, vše by šlo vyřešit. Ale lidstvo současnosti jaksi nejsou andělé.




U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4. > PřilítliMimozemšťani> 


Naštěstí tady GF je a je plnou realitou, i přes všechny ty klacky pod nohy, co se jim hází, tak tu jsou, vyhráli a vládnou světu. Do médií se sice nikdy nedostali, všichni jejich velcí hlásiči jsou od protistrany, jejich myšlenky jsou předělány na konzumní srajdu kolikrát s opačným vyzněním, viz. Elenka Danaan, ale přesto jsou realita.
Takže dojde k odstranění přebytečného lidstva a nastolení pořádku. Tomu věřím.

Jak se nyní bavím odposloucháváním NWO v koutě, tak musím říct, že jsou doopravdy zoufalá parta, tito již nemají sebemenší šanci cokoliv zvrátit, ve vývoji.
Jejich šéfové jsou pryč, všechny ty šedivé a repťoušské příšery a Drakoniáni. Oni sami, bez svých šéfů, nemají šanci cokoliv dokázat. Jsou traumatizovaní a paralyzovaní, jakoukoliv akčnost pouze předstírají. Nemají šanci už cokoliv vyhrát.
Skutečně reálným důvodem, proč „nový věk“ vázne, jsou lidi a jejich hypnoza, demence, zkaženost, pokleslost, degenerátské DNA, neschopnost se obrodit. Reálné NWO už je minulost. Schwaab může ještě jakoby vystupovat, i když pochybuju, že ta entita ještě jakkoliv běhá po svobodě, ale vždyť je to jeden chrobák ne? To jako takový hovado má sílu strhnout celou rasu do pekel?

Viděla jsem zajímavé video na toto téma.

Je v tomto článku:
Tucker Carlson v rozhovoru s dr. Michaelem Nehlsem
https://bezpressu.news/videa/tucker-carlson-v-rozhovoru-s-dr-michaelem-nehlsem/

Německý doktor s tím moderátorem, jak udělal nedávno slavný rozhovor s Putinem, tam rozebírá, jak byl covid i vakcína udělány naschvál tak, aby to ohrozilo náš mozek a možnosti myšlení a paměti a poškodilo to duševní zdraví, aby si tady Schwaab a parta podobných úchylů mohli prosadit NWO.
Protože depresivní člověk, který není schopný přemýšlet a má poškozenou paměť, přijme NWO.
Vždyť jo, vždyť minulé roky byly šokovou průpravou přesně na tato témata.
Nejdřív se davy, šokující davy lidí při lehčím nátlaku (ať se na mě nikdo nezlobí, tady šlo o všechno a ten nátlak byl slabý vzhledem k tomu) se nechaly oočkovat, pak duševně sešly a pak začaly hajlovat se západním nacismem proti Rusku.
A nyní už se od těch hovádek božích nedá čekat nic, dá se doufat v jejich zrychlený konec. Je velký nárůst srdečních selhání a rakovin a demence a celkového snížení zdraví a menší mentální kapacity a … a … a. Je toho fůra.
Doktor je tedy větší optimista a věří, nebo ví, že se i očkovanci můžou dostat ze své mozkové mlhy, zdůrazňuje skvělé působení vitamínu D a nízkých dávek lithia, prý to má skvělý vliv.
Já věřím tomu, i GF mi to tak říká, že z očkovanců se nějaké menší procento zachránilo, že se včas probrali a zděsili, ale většina je prostě degenerát.

A degenerát musí pryč. Jestli se sem probublal před tisíciletími vesmírný vir a frekvenčně pohltil lidskou rasu, tak to je asi tak těžká otrava toxickým zlem, že se to dá řešit jedině smrtí starého a vysazením nového. Jako když se ořezává starý polosuchý strom. Nebo jako když se čistí záhon od plevele. S tímto principem nemá smysl se prát.

Až to tu nebude a všichni ti divní lidé, jak na nic nevěří,a věří jen na důchod a svoje právo konzumovat, nechápou, že zvířata a planeta mají svoje duše a inteligenci, nevěří na reinkarnaci, prostě mají své divné degenerátské vidění světa, kde pro svědomí a spiritualitu není místo a zajímají je jen peníze a konzum … tak až ti tu nebudou, tak už by mělo být dobře, protože ten vesmírný vir už je mrtvý, už se nemůže jakkoliv vrátit a jeho toxiny jsou intenzivně odstraňovány.

Takže to se musí stát, holt ti, co jsou živí a mají menší mozkovou mlhu a chápou, že by stačilo odstranit pár veleúchylů a bylo by dobře a chtějí kontakt s GF a ještě si pamatují něco normálního a nechtějí, aby naši společnost vedla nějaká AI a nenávidí korporátní fašismus atd. - tak tito se musí dále rozvíjet a hledat pravdu a sílit a být si jistější a jistější a ti, co mají odejít, tak budou dochcípávat na svoje děsivé mozkové mlhy a srdeční selhání.
A bude méně dětí a vůbec, všechno to zlo se projeví.
A dělá to lidská rasa, tady už není žádné NWO, na které by se šlo vymlouvat, ti už jsou poraženi. To byl právě můj nejdrsnější omyl vůbec – že jsem si myslela, že lidstvo bude NWO nenávidět a budou se ho chtít zbavit, že se o tom nebude muset diskutovat.
Ale jen na tomto webu mě svině vyvedly z omylu. A to byli asi lidi, ne NWO.
Lidi stojí za NWO a nestačí se zbavit NWO, je potřeba se zbavit společně s tím i lidí, co je hájí, jako děsivého degenerátu.
Tato planeta už je ale Galaktické federace, zločin už tu nebude prosperovat jako dřív. To by si měly zástupy těch sviní uvědomit, že jim éra skončila a že by třeba taky mohli zaplatit.


Nyní se hodně řeší zítřek, 8.4., že prý se má spustit znovu CERN po nějaké odstávce a do toho má být v USA zatmění Slunce, tak to celé vypadá velice temně.
Připadá mi to jako velká kravina celé, ale na USA to bude mít určitě obrovský účinek. Spuštění CERN po odstávce a do toho ještě zatmění Slunce. Mysli okultně zjančených Amíků budou mít určitě potenciál otevřít nějakou dimenzionální temnou bránu, to určitě jo. CERN je hračka pro děti, v rámci jakýchkoliv dimenzionálních poměrů a pro GF je doopravdy jednoduché v tom prdítku usměrňovat procesy. Takže žádný strach. Naopak, pokud budou miliony Amíčků intenzivně prožívat zatmění Slunce a do toho se třepat strachem z CERN, tak ta mentální energie temnoty a strachu má větší účinnost, než celý CERN.
CERN má pravidelné odstávky, nemám vůbec pocit, že bych je nějak zaznamenávala, že bych to jakkoliv cítila.
Třeba se pletu, co já vím, ale to zařízení mi nepřipadá až tak neuvěřitelně důležité. Jsou tu doopravdy daleko intenzivnější a silnější technologie, skryté v podzemí.
Na CERN se hodně svádí podle mě, ale prakticky je to v dimenzionálních poměrech asi prdítko a hračka pro děti. I když jsem taky něco skutečně navnímala, ze začátku jsem to zařízení taky řešila a entita Šivy tam skutečně byla a něco tam zkoušel. Ale pokud to bylo nějak nebezpečné, tak míra té nebezpečnosti byla nižší, než u jiných. Vnímala jsem to tak, že tam můžou nachytat duše a pak jim zpomalovat frekvenci, do velice nepříjemných poloh, ale stačilo se toho nebát a začít to vlastní myslí ovlivňovat, zrychlovat si svoji frekvenci a cokoliv podle svého, prostě nepřistoupit na jejich hru. To už je roků, celé toto. Pochybuju, když GF vyhrála dimenzionální a mimozemskou válku, že má CERN ještě jakoukoliv velkou účinnost a že je to reálně nebezpečné.
Spíš je nebezpečná ta temná legenda o datu 8.4. To jako nikdy nikdo neviděl zatmění Slunce, či co?


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4. > PřilítliMimozemšťani> 




Tato populace, která musí být řízena nějakými metodami „řízení společnosti“ je skutečně degenerát a její situace je neřešitelná, nedá se nijak masově napravit.
Vyplývá to z těch situací, co nastaly, jak jsem to popsala v článku. Že byla planeta přepadena, lidstvo svrženo zpátky na divoký jeskynní lid a následně vybouchla i Gíza a zemi pohltil vesmírný vir, který to zařízení do té doby drželo v limitech a izolovalo ho. Takže z lidí je dnes degenerát, to není normální lidská společnost, která vychází z předobrazu galaktických společností.
Proto musí být řízena. Protože je to dobytek, ten se bez pasáka doopravdy neobejde.
Věřím tomu, co jsem se dozvěděla od Galaktické federace, protože nemám důvod věřit v Darwinův jezuitský paskvil. Už to, jak se v 19. století zacházelo s vědou, s pravdou, je na blití, je známo, že archeologické podvody a zločiny byly tehdy výnosná živnost, tak proč věřit podle kostřiček nějakých opic, že to, co si vycucali z prstu nějací podplacení šmejdi je jakkoliv pravda? Evoluční teorie je jenom teorie, nic jiného.
Pravda je asi padlá Atlantis, starodávná Gíza a GF vracející se na zem, která tu našla degenerát.

Normální lidské společnosti stojí na cti, na Zákonu Jednoty, na spojení se Stvořitelem, neexistuje mezi nimi satanismus, korupce. Nejsou infiltrovaní a degenerovaní. Proto se nedostávají do tak morbidních stavů jako my.
Kupř. nikdy by se nepostavilo 5G a ten transhumánní zločin by se nerozjel do současných podob (kupř. teď prý odpadávali lidi na pražském půlmaratonu, prý že vedro – 20st. Celsia, chachá, no jasně že vakcínka, chemtraily a další ňamky, protože větší kriplové a předváděči se za každou cenu tam oproti minulým letům asi nejsou), kdyby lidská společnost byla lidská společnost, nebyli by zabíjeni odpovědní a věda nebyla zkorumpovaná a davy vedené k demenci, kdy jim nedojde, že mikrovlnné záření ŠKODÍ fyzickému, i duševnímu zdraví. Lidská společnost, kde funguje nastavení podle Stvořitele nad sebou nepotřebuje žádné vládce, kteří je organizují. To proto, že nejsou dobytek.
Takže kdybychom byli doopravdy lidská společnost, tak by se tyto plány diskutovaly na planetární úrovni a skutečné postoje vědců by nebyly zamlčovány a tím pádem by se dodržovaly i zdravotní limity a zkrátka by se došlo k tomu, že toto se nesmí postavit, protože to je proti přírodě i zdravému rozumu.
Tak fungují normální galaktické společnosti – nepotřebují „řízení společnosti“, protože nejsou dobytek. Jsou lidi, mají rozum, mají etiku, mají svědomí. Netopí se ve zločinu, který jim nasadily infiltrované zrůdy. Mají instituce, které fungují jako instituce, pro které byly založeny, ne jako prolhaná náhražka pro zločin. Jejich „vládci“ nejsou zkorumpovaná hovada, co myslí na svůj prospěch, ale jsou to vykonavatelé veřejné funkce, což berou jako službu, na kterou mají. V GF je to tím, že čím vyšší funkce, tím ve skutečnosti je nižší potřeba hmotné odměny, nebo vlastnictví. Je normální, že hmotnou potěchu a větší požitky a odměny potřebují spíš lidi níže postavení. Vysoké funkce obývají vysoké duše. A ty berou svoji funkci jako přirozenou službu své společnosti, ne koryto, na kterém se napakují, bez ohledu na následky ve společnosti.
Proto jsou jejich společnosti zdravé a nepotřebují „vedení“. Protože to vedení je Stvořitel, vedení je ta přirozenost, že se slouží prospěchu společnosti, že z toho prosperuje celá společnost.

Utopie pro tento degenerátský dobytek, který potřebuje být neustále organizován, persekuován, limitován. Je to následek tisíciletého působení nejhoršího vesmírného zla, které chtělo ve výsledku úplně zahubit planetu a dát ji všanc nějakým parazitickým zrůdám.
To není žádná přirozená evoluce.
Vždyť vidíme, jak vznikají ty války.
Tedy, několik promile až procent lidí vidí, jak vznikají ty války.
Tolerovaným bezohledným zločinem jedné strany, který je tiše odsouhlasen lidskou společností. Tady si zločinně řádí NATO a chazarský západ už pěknou dobu, miliony mrtvých, X zničených rozvrácených zemí. Říká se tomu „demokracie“. Na blití.

Takže se s tím už nedá nic dělat. Nějak si neumím představit to pokřivené DNA, všechny ty odporné zlé omezené „lidi“, jak se jako vzchopí na doopravdy civilizovanou úroveň.
Vždyť stále existuje ve společnosti církev! To je důkaz brutální degenerace.
Tak doufám, že GF skutečně zakročí a skutečně „jen“ potřebují, aby cca 15% populace prozřelo, k tomu, co tu prozřelo doposud.
Pak se udělá záblesk a ukončí to degenerátskou okupační éru a začne lidská éra. Když toto nenastane, tak už se v budoucnosti nic hezkého nikdy čekat nedá. Aspoň si to myslím, protože jsem skutečně ztratila víru v tuto divnou rasu.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Depopulace by se musela řešit tak, jako tak. I kdyby vyšla ta moje původní vize, že by se s námi otevřeně kontaktovala GF a následně by bylo lidstvo srozuměno se situací, která tu vládne a byla by odstraněna vrstva negativních infiltrací se zájmem nás zničit a psychotronicky ovládat, jak na vodítku, tak pak by lidi museli řešit svoji další situaci a vývoj a stejně by museli dojít k nějakému usnesení, který by do budoucna snížil jejich počty. Bylo by to eticky velice složité, ale kdyby se docílilo nějakého relativně spravedlivého přístupu, kdo a kolik může mít dětí, tak by se dalo docílit kvalitního života pro všechny členy společnosti, tedy i pro ty, kteří by se rozhodli být bezdětní, případně by nemohli mít více dětí, jak by chtěli a strádali tím. Vytvořilo by se prostě prosperující a lidské prostředí pro všechny.
Bylo by to složité, ale kdyby se chtělo, šlo by to.

Jenže ono se nechce a celé NWO je v současnosti spíš už jen zástupný problém, ve skutečnosti už jsou smeteni a jsou tu drženi jen jako důkaz, že toto skutečně existovalo, že si to nikdo nevycucal z prstu. Problém, skutečný problém, je lidstvo.
Degenerátská pakáž, kterým je u zadku transhumanistický převrat, vysmívají se spiritualitě a jakýmkoliv vyšším principům, jsou to jenom konzumentská vypatlaná hovada s narušeným DNA.

Můžeme jenom doufat v záblesk provedený mimozemskými civilizacemi, který tu odpráskne 80% lidstva. Případně v zázračný přirozený sluneční záblesk, který tu evolučně zázračně pozvedne všechno a všechny, aniž by se přitom umíralo. Moc tomu nevěřím, víc věřím první verzi.
Případně v planetární kataklizma, nebo velkou přírodní katatstrofu, dokonce i ve vražedný zabijácký vir, který zabije většinu této populace. To vše je ve skutečnosti požehnání.
Horší by bylo, aby se tato degenerativní materialistická bezvěrecká konzumní a tupá verbež nechala sama sobě. Chovají se jak kobylky, depopulaci jsou schopní řešit jen fašismem, skrze svoji duchovní omezenost, jakmile dojdou zdroje, nebo začnou docházet, což už se v některých případech děje, třeba u vody, tak se spustí nemilosrdný boj o přežití. Debilní zvířata.
V případě, že tu nejsou žádné podpůrné a moudřejší mimozemské civilizace, tak se dá velice očekávat, že nějaká skupina už začala skutečně podnikat plán, jak ukořistit planetu pro sebe a zbavit se miliard přemnoženého lidstva. Ta skupina je tedy NWO, žiďáci a náckové hlavně, mocnáři, kteří dále ale měli podporu mimozemských ras, o tuto planetu má zájem kdekdo.
Ti ale chtěli vše seřídit antilidsky, nacisticky, podle satanismu, tak, aby z lidskosti a andělské podstaty člověka nezůstalo absolutně vůbec nic.
GF to chce taky zredukovat, ale právě tak, aby očistilo lidstvo jen na anděly, protože jen s takovými nejsou problémy a jsou udržitelní na živé planetě.
Když doplním svoje storky z odposlouchávání NWO mocnářů na okraji, tak dokonce tam na mě jeden vybalil, že by si se mnou rád pohovořil o vedení společnosti, jak se má jako vést. Zase, kosmologický debil. Mě to znechucuje, řízení společnosti řeší jenom idioti a úchylové. Ve všech galaktických národech se společnost vede sama, protože ty národy fungují na principu Zákona Jednoty, ne satanismu. Takže společnost řídí čest, čistý zájem. Tam není nutné pořád usměrňovat nějaká dementní zvířata, protože ty společnosti sestávají z lidí, andělských bytostí, které mají svoje zájmy a ctí jiné zájmy a to je řídí. Nepotřebují „řízení společnosti“.
„Řízení společnosti“ potřebují jen dementní antispirituální přemnožená zvířata, jako tady.

Tak strejci jasně vědí, co chtějí. Dostat lidi do co územně nejmenších megapolí, zavřít je do betonového koridoru a mikrovlnného akvárka, pustit jim do matlací placičky a pak i do hlavy satanistickou fašírku a nechat je žrát brouky.
Aby neobtěžovali mocnáře, přenechali jim volnou přírodu a všechny zdroje a na následky tak děsivého brzy všichni vychcípali. Logika.
Mocnáři k tomu mají 5G a média a CO2 agendu A chemtrails.

Jenže jejich hlavní tah je přesvědčit lidstvo pomocí vadné ideologie, aby se do těch betonových 5G pastiček zavřeli sami a dobrovolně přenechali planetu náckům a žiďákům a jiné parazitické rase. Jenže parazitická rasa je vypráskaná a náckové a žiďáci ve skutečnosti nemají nic, čím by to mohli reálně dotáhnout do konce, tu depopulaci. Jejich nejsilnější zbraň je mozeček tupého satanistického zvířete zvaného homo sapiens sapiens.

Když se to vezme logicky, že holt někde někdy je potřeba oddělat nějakou přemnoženou pakáž, jako tady, když se ty civilizace vyvíjely třeba miliony let před námi a mají proti nám skutečně obrovský náskok a to i zkušenosti s vyvražďováním přemnožené pakáže na planetách, za které nesou odpovědnost, tak technika nějakého záblesku, který se dá seřídit i podle přesných parametrů, vypadá jako vychytaná záležitost.
A dá se k tomu krásně zneužít i ten systém toho 5G.
Věřím, že vědí jak do toho narvat hodně energie, aby to vysvítilo přebytečné lidi. Že se to dá nasměrovat na megapole, že si do toho mohou zadat parametry, které potřebují.

Asi nakonec bude ten systém 5G použitý k záblesku. NWO s tím nic moc nemůže, pochybuju, že si dokážou zařídit, aby do toho šel nějaký kosmický proud, nebo sluneční síla, ve velkém, plošně. Tolik energie nejsou schopni vygenerovat. Jsou schopní s tím terorizovat pouze jednotlivce, ale nejsou schopní s tím udělat depopulační záblesk, na to jsou pořád malí bozi, malí inženýři.

Na druhou stranu, když tu GF vidí, jaký je tu vývoj, že i přes to, že se mnoha lidem podařilo dostat ven pravdu o 5G, kolikrát za to položili život, nebo když se někomu podařilo přežít jako mě a vše jsem popsala nejlépe, jak umím, tak to prostě absolutně nikoho nezajímá a já si mám chcípnout klidně příště, když to nedám, protože já jsem bezcenná, já jsem blázen ….
tak jim vzniká kosmologické právo ten zbraňový ignorovaný systém otočit proti nám, jestli to technicky dokážou.
Takže kosmologicky mají právo pozabíjet lidstvo přesně tím systémem 5G, nebo nějakou technologií, kterou mají oni. Já jim dala požehnání.

A bylo by to to nejlepší řešení, neznám lepší.
8 miliard tupých sviní, co konzumují a vyhazují a čerpají zdroje a jsou bezvěrci a celá budoucnost je jim u prdele, to se musí zlikvidovat.
A když to bude vyvinutou technologií GF, jedině dobře.
Jinak nás čekají bitky mezi sebou. Chaos, staletí rozkladu společnosti, zabíjení lidí mezi sebou. Myslím si, že protože se jim nepodařilo pozabíjet šamany a nevyhrály mimozemské příšerky s nacisty, takže se zbytku NWO ani nepodaří zmanipulovat všechny, aby se nastěhovali do betonových měst a tam žrali brouky až do své rakoviny a smrti. U úplných idiotů, co věří médiím a nevěří v žádná spiknutí, tam se to asi podaří, ale u všech lidí se jim to nemůže podařit.
Propukne chaos, lidi se budou zabíjet mezi sebou, bude válka o zdroje.
Zlatý záblesk, který zabije 80% lidstva.
Zní to fantasticky, ale není to nemožné. Pokud je toto v technických možnostech GF a mají k tomu kosmologickou povolenku, jakože ode mě a od planety ji mají určitě, tak k tomu skutečně může dojít.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.4. >






Současnost je nervydrásající v tom, že se nic nestalo a přitom se stalo.
Když to beru zpětně, přes všechny svoje stavy v minulosti, kdy jsem nechápala, co se děje a byla napadená pomocí nezákonné technologie od NWO, až po dimenzionální válku, tak nikdy dříve mi nebylo tak skvěle jako dnes. To je reálné zhodnocení. Už bych se nikdy nechtěla vracet do dob, kdy NWO nebylo poraženo a já nic nechápala.
Když si vezmu horory roku 2019, kdy mě pronásledoval vesmírný vir a do hlavy mi slintala perverzní banda reptiliánů a ještě mě terorizovaly jedovaté ještěrky, tak musím říct, že to jsou naštěstí už zaváté horory dávných časů.
Zlom nastal už 2020, od té doby se to neustále zlepšuje a nedávno odpadla další nepříjemná skupina ještěrek a mocnářských úchyláků všeho druhu. Myslím si, že skutečně jsou odstraňováni odporní hnusní mocnáři, někteří jsou rovnou i archonti, jako řídící inteligence toho vesmírného viru. Třeba to není vidět v médiích, ale v poli je to cítit, zkrátka odpadli. A člověk na ně rád zapomene, rychle. Protože oni jsou morbidní úkaz za hranicí jakékoliv normality, takže mysl má tendence je rychle zapomenout.

Takže stalo se hodně, obrovský převrat. Jednak bylo v minulých letech skutečně poraženo NWO (ve smyslu těch mimozemských a dimenzionálních struktur z pekel – přičemž zdá se, že nejnižší kasta mocnářů NWO je skutečně tak blbá, že nevěří na mimozemšťany) a také se rozšířilo enormní množství informací, které byly předtím velice neznámé.

Kupř. ty principy jak funguje čas. Je dost jisté, alespoň to si umím představit, že je k nám zasahováno z budoucnosti. Tyto ovlivnění fungují tak, že jestli se napře mentální energie, případně někdo přímo cestuje sem z budoucnosti, vše se začne stáčet k časové linii té budoucnosti.. Je možné ovlivnit pouze minulost z budoucnosti, nikoliv naopak. V běžném toku času, jak ho žijeme, je možné ovlivnit pouze budoucnost. Ale v těchto časoprostorových kolotočích to funguje tak, že zásahy z budoucnosti jsou formativní, kdežto zásahy z přítomnosti do budoucnosti jsou nefunkční.
NWO, jak jsem to vysledovala, je přesvědčené, že veškeré tyto podivné zásahy, které se jim taky děly, mají na svědomí jejich nacističtí kolegové z budoucnosti. Oni prostě věří jen na materialistický ateismus, nacismus.
Proto zavedli tak extrémní nenávistná tažení proti skutečné víře, esoterice, magii, šamanismu a komunikaci s „božstvy“, s Galaktickou federací. Proti tomu jdou nejvíc – nenávidí ženy, přírodu, vysokou rozvinutou duši a schopnost magie. Jako tato dementní nacistická společnost veskrze.
Zkrátka – nacisti jsou mimo, věří ptákovinám, i to, co měli před očima, si vykládali materialistickým ateismem, že jsou to všechno projevy jejich budoucích nacistických následovníků.
Oni nepočítají s tím, že by v galaxii měl vládnout nějaký vyšší duchovní zákon, nebo že je v galaxii nějaká policie, která jim toto nedovolí. Drakoniáni to pochopitelně věděli. A určitá část NWO to taky věděla, jako i z „lidských“ kolaborantů, ač jsem si jistá, že v žádném z nich nikdy nebyla lidská duše.
Ale to, co zbylo teď a občas je slyším, to je parta úplně vydlabaných kreténů. Jednak už jsem popisovala svůj zážitek, jak jsem je krátce odposlechla a oni tedy vyjevili, že mají v plánu vyvolat pouliční revoluce a nepokoje a pak mezi sebou rozhádat skupiny a poslat je proti sobě, ale ještě jsem zaslechla, jak prý „musí zůstat vně kruhu událostí“, tedy že si myslí, že se můžou dostat do pozice, která je nade všemi a vše pouze nezúčastněně ovlivňuje.
Nevím, co to je za bandu idiotů, ale vypadá to, že to už je troska NWO, poslední pozůstatky, nějací vyjebaní tupí mocnáři, kteří najednou na všechno zbyli sami, protože vrchní vedení už nemají a tak si opakují manuál NWO jak básničku. Ale jsou tupí idioti, kteří z kosmologie nechápou vůbec nic, kupř. ještě teď jsou schopní věřit, že mají neodposlouchavatelná jednání, kam se jim ta GF nemůže nabořit.
Fakt hovada, tohle člověk nechápe.

Ale přesto není ještě vyhráno. Já věřím, že jsou lidi tak debilní, že se to těmto idiotům skutečně může podařit. Poslat je do ulic a tam je nechat se pozabíjet mezi sebou.
Vždyť to, že jsou lidi idioti, intenzivně prokazovali během minulých let. A myslím si, že nejsem jediná, kdo si všimnul, že sešli, zhrubli, zdementněli, duševně se oploštili a zešedivěli, zlé povahy jsou ještě horší, mezilidské kolektivy jsou tak brutálně toxické, že se v tom nedá už nijak vydržet.
Tak je to jednak dimenzionální válkou, kdy mnozí neunesli změny planetárních energií a vydali se na cestu degenerace, dále je to očkováním a transhumanistickým oploštěním, dále je to rezignace na všechny vyšší ideály a hodnoty skrze akt očkování, protože málokdo tam šel s veselou naivní myslí, že toto je doopravdy něco, co má pomoci. Většina podle mě moc dobře věděla, že je to sračka, která jim nepomůže, že je to zločin a dělají to z donucení a s očkováním spokli rovnou i svůj duchovní pohřeb. Pak už neměli důvod se chovat se slušně, tak rovnou přešli k ukrofašismu a šli proti slovanství a Rusku, kde hajlovali se západními zrůdami.

V tom nyní žijeme. Mezi těmito degeneráty. Dá se očekávat, že s těmito zombies sehraje to dementní NWO ještě monumentální divadlo. Dementi se zombíky.

My, co jsme se naopak duchovně probudili a spirituálně se začali rozvíjet a začali přijímat nové informace, kupř. o GF a vůbec realitě mimozemských civilizací, už asi těžko kdy splyneme s davem těch degenerátů. Ale máme to mezi nimi extrémně těžké.
Někdo třeba ještě poleví a pak zase zapne, rezignuje na ideály, nebo si je zase najde, ale těžko už se kdy stane, že „my“, co se tranformujeme, budeme ještě někdy věřit ve společnost tak, jako před covidem. Ne, já osobně už mám nedůvěru a nechci s těmi zrůdami jakkoliv splývat.
Oni s námi taky nehodlají splynout.
Jedni budou muset jít pryč.

Uvidí se, jak dlouho budou tyto procesy trvat.
Ale dá se čekat, že NWO si teď bude hrát s dementními zombíky a převedou nám hrůzné divadlo, kam by tato pokleslá a duchovně rozpadlá chátra chtěla táhnout společnost.
Musí k tomu dojít, aby ti, co si sedí na vedení, konečně prozřeli.
Myslím si, že co se děje, chápe naplno doopravdy minimum lidí. A většina tak nějak tupě věří a to i z těch, co mají přežít, protože mají potenciál, že jako už to bude dobrý. Že covid máme naštěstí za sebou, vakcína se zatím kromě nástupu zla, nacismu a demence a rakoviny nějak moc neprojevuje, ještě toho není „boom“ těch problémů, transhumanismus, ani mimozemšťani, jak ti, tak tamti je nerozptylují, na tyhle spiknutí nevěří, aby měli klid …
Tak někde se jim holt bude muset otevřít očko.
A jak se jim má jako otevřít očko, kdyby všechno bylo dobrý, že?
Ač je tedy neuvěřitelné, že jim covid a ukrofaši převrat neotevřel očko, tak možná potřebují už jen facku, aby se probudili úplně, třeba ještě mají šanci.

Takže z toho důvodu se musí nechat řádit mocenský dementní plebs od NWO, aby si pohráli s degeneráty. Degeneráty zvládnou, budou vně kruhu, na ně mají.
Na nás nemají a nás chrání GF.
Až probuzeným dojde, že jediné, co zbývá, je urvat moc pro sebe a degeneráty srovnat do latě, tak už budeme blízko záblesku.
Tomu věřím, jestli je potřeba odstranit 80% populace, tak záblesk je asi nejvyspělejší forma, jak to udělat. Třeba se dočkáme.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4. > PřilítliMimozemšťani> 






Tento princip, kdy GF telepaticky kontaktovala lidi a ti díky svým vědomým rozhodnutím následně dokázali vědomě operovat skrze planetární srdce a ty dimenzionální systémy, v propojení s vyššími vesmírnými a kosmickými silami, byl stěžejní pro vývoj války o tuto planetu.
Jde o to, alespoň já jsem to tak zažila, že se bojovalo o vyšší princip a kosmický zákon a zároveň se do toho děly různé záležitosti, které se týkaly vyloženě technických zařízení, pozemských i mimozemských, kde jsem musela vyvíjet nějaké aktivity, kdy jsem získávala moc nad těmito záležitostmi, nikoliv ale technicky, spíš na té kosmologické bázi jako takové, že člověk, jako bytost, má právo a sílu zvítězit nad terorem toho zařízení a jakmile tam vzniklo toto kosmické právo a nadvláda člověka, tak to přebrala GF a dále to technicky, vědecky a dále dořešila. Mě používali jak lakmusový papírek a odbojnou mysl člověka, jestli toto dávám, nebo ne a jestli oni tedy mají právo něco udělat, nebo ne, protože obě strany – GF i Drakoniáni NWO – znají kosmické zákony a nechtějí se o ně říznout a dělat zbytečně kosmologické hovadiny.
Dále to bylo o kultických planetárních vřídlech, kde tyto záležitosti vnímám jako energetická centra, čakry, planety a jejich energie se dá popsat spíše na pocitové bázi, kdy jde o přírodní síly různých efektů, vesměs vitální a pohádkově průzračně čisté, ale do toho je většinou vložený ještě nějaký informační, „magický“ koncept nějaké civilizace, kulturní platforma, která je následně hlídaná příslušnými inteligencemi, velice často to bývají „božstva“ GF, zkrátka předlohy dávných kultur z galaxie, nebo nějaké zemské a vesmírné inteligence. Není výjimkou, že je u těchto vřídel rovnou i technologické zázemí, mimozemské sály atd.
Tato vřídla byla velice zatížená zlými instalacemi, musela se obrozovat a čistit a následně se toky těchto sil mezi sebou harmonizovaly a sílily. To se děje stále. Jak planeta sílí a tyto procesy, že se kultické systémy obrozují, tak se asi taky lépe utváří vědomí lidí.

Nedávno jsem pocítila skutečnou potřebu v mezinárodním spirituálním poli, po upřímném planetárním setkání kultur, doslova z lásky, jakožto principu Zákona Jednoty. To není OSN, ani žádná jiná globalistická mašinérie. Jednalo by se o setkání společností a kultur, z přirozené potřeby to udělat. Jednat a diskutovat.
Nevedli by to chazaři, USA, jednalo by se o čestné setkání skutečných lidí, zástupců národů a kultur.
Třeba k tomu jednou skutečně dojde.

Jak sílí všechny ty kultické síly planety a různě se transformují kulturní platformy a snaží se vyčistit až ke kořenům a najít pravé podstaty svých existencí, tak se rozjasňuje myšlení těch, co mají lidskou duši.
Mělo by jich být těch 15%. Plus 5% pozitivních infiltrací, které by měly chápat přednostně.
Což by bylo na naše poměry 1,5 - 2 miliony lidí. U nás, v ČR. Je ale možné, že budeme „zalidněnější“ i po záblesku, že by tu mohla přežít cca 1/3 lidí, na rozdíl od západní proočkované Evropy, která by také případně schytala první nápor jakéhokoliv pohybu moře a oceánů.
Obecně se dá usuzovat, že nejvíc to odnesou lidi žijící ve velkých elektrosmogových megapolích u pobřeží. Ti nemají šanci se vyvíjet podle planetárních sil a také určují globalistický vkus.
Nejvíce mají šanci na přežití obyvatele Euro-asie, tak docela globálně. Taky hrozí, že by se třeba roztrhla Amerika na dva samostatné kontinenty a oceány se spojily. I v takovém případě mají největší šanci na přežití obyvatelé euro-asie a jejich stěžejní zájem, aby přežili, je udržení si základních kulturních principů a dokonalé zamezení globalistickému fašismu a fašírce.

Což se děje primárně přes kouzelníky a kultická vřídla planety a to je princip, na který vsadila GF, že musí podchytit tyto okultní záležitosti, protože vedeme válku proti kavárenskému globalistickému chazarskému satanismu a fašismu a tyto potvůrky nemají co právo sahat na kultické kořeny národa. Můžou si přivlastňovat vlaječku, dělat za nás planetární ostudu, hajlovat, lézt banderovcům hluboko do řitě, ale na skutečné národní vřídlo nemají šanci si sáhnout.
To řídíme my, proruští dezoláti, kouzelnická šamanistická vrstva.
Obecně se duchovní, ezoterici atd. jasně přiklonili k Rusku, až na pár výjimek, jakože dost divný Chobot si může být švihlý jak chce, ale na magických principech to nic nemění. Tato společnost, národ a kultura má v jádru slovanství a to je jasně a přímo namířené proti fašismu. Že to chazarská pudrová kavárna nechápe a je zpracovaná jejich globalistickou agitkou, je jejich ostuda.
Můžou zhanobit a zneuctít vlajku, státní symboly, udělat politickou ostudu, můžou nás urazit, ale nic neudělají s kultickým civilizačním zaměřením toho vřídla, které utváří tuto zemi.
Protože to dokážou jen kouzelníci a ty má podchycené GF. A ta je proti kavárně, chazarským nacistům a satanistům. Je na pronárodní linii.
Oni, globalistická pudrová kavárna, jsou bezvěrci, ti nevládnou magií. A v kultickém poli neznamenají žádnou hybnou sílu.

Jak se z třetiny tohoto národa stane vědoucí a probuzené osazenstvo této budoucí země netuším. Podle sledovanosti těchto témat na internetu se dá usuzovat, že je tu třeba 50 000 lidí, kteří něco chápou, všimli si změn, aktivně sledují, co se děje a snaží se to pochopit, rozvíjí svoje myšlení a sledují různé teorie. To je 0,5% této populace.
Dále tu může být několik set tisíc lidí, kteří mají v hlavě intuitivní nesoulad se systémem, ale tématem se nijak aktivně nezabývají, maximálně k nim některé myšlenky dolehly.
Věci se budou asi odvíjet tak, aby se to jádro, co něco chápe, dále vyjasnilo a už bylo možné i nějak definovat pravdivé reálie, aby se na ně dalo spolehnout a zbavily se puncu konspirací a odstranilo se asi možná.
Od toho už se dá nadále odvíjet cokoliv dalšího.
Problém je, že vše obnáší nutnost spirituálního chápání, většina pravdivých informací požaduje posluhače se solidním duchovním vývojovým i teoretickým základem.
Musí přijít situace, kdy bude zřejmé, kde je pravda, kupř. že 5G je zbraňový systém a že mikrovlnné akvárko je zabiják. Ale lidi v megapolích to nikdy nepřiznají a podle mysli těchto zombies jsme usměrňováni i my, lidi žijící v lesích a polích. V lesích a polích v sepětí s přírodou nemůže žít 8 miliard blbečků, tak žijí v megapolích v mikrovlnném akvárku.

Ono se to všechno někam vyvrbí.
Já přítomnost GF nepovažuju za konspiraci, vidím je na nebi, dá se to vyfotit, to, že to většina nevidí, je vyloženě jenom jejich problém. A kdybych byla mimozemšťan, co potřebuje dobít planetu a když se mu to přes naplánovanou misi podaří, když si dopředu nasune kouzelníky do lidských inkarnací a s nimi díky vysokokapacitnímu dimenzionálnímu zázraku získá planetu do rukou a během války zjistí, že většina lidstva je degenerát, co ho ohrožuje a přitom potřebuje tu rasu uchovat a osvítit, tak bych to taky udělala takhle.
Zinscenovala nějaké události, aby se pětina probrala a chápala a pak to vysvítila, to co nemá být.
Ti, co mají dál probudit a osvítit a ty, co ne, zahrabat a vysvítit.
Vždyť jo.
Je to logické řešení, protože degenerát vzniknul jako následek působení NWO a nikoliv samovolně, že by to jako bylo samostatné vývojové rozhodnutí této rasy, takže mají právo to dát pryč a nemusí to respektovat. Navíc, kosmologicky, pro ně velká část obyvatelstva není člověk a mají právo s tím zacházet z pozice mocenské nadvlády.
A protože GF nejsou odporný úchylové, co se vyžívají v generování co nejhorších energií, tak ten záblesk, o kterém mluví, může být naprosto reálná záležitost.
Jestli tam budou nastavené nějaké frekvenční podmínky k přežití, tak, aby to přežil pouze zdravě myslící člověk s pevně usazeným Zákonem Jednoty, tak to vysvítí megapole a očkovance a bude od degenerátu pokoj.




U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Kosmologicky nejfunkčnější je vize, že lidi, co mají lidskou duši + pozitivní infiltrace mají největší kosmická rozhodovací práva na planetě, tzn. jejich duše jsou největší a nejkvalitnější a tudíž jsou v rámci této planety nejvyšší autoritou, která má rozhodovací práva. Takže jakmile ti se obrodí a pochopí svoji roli, kvalitu a vliv, bude jich pětina, tak se věci začnou hýbat.
Funguje to v rámci jemnohmotného řízení, tedy jsou propojeni i s dimenzionálními podzemními systémy, které čtou jejich vůli, vůbec ji čtou, tedy ji berou v potaz a podle toho, v jakém stavu jsme, ve vztahu k planetě, tak podle toho tu otevírají, nebo zavírají šance a očistné proudy. Problém je ten, že pětina s lidskou duší je poctivá a poctivě zpytuje kde co, zatímco dobytek a zločinci nic z toho nedělají, bezohledně si berou, co chtějí a kvůli tomu, že je jich děsivá převaha, tak zle hypnotizují tu pětinu a ta od nich infikovaná není schopná prozřít a pochopit svoji sílu a moc, tudíž blbě programuje do dimenzionálních systémů a následkem toho se tu uchovávají nelidské ideologie a podmínky.

Takže skutečně vše je o pětině lidí, aby pochopili podmínky a svoji sílu a začali aktivně jednat. Kdyby byla pětina lidí, co chápou podmínky, co se tu děje a o co tu jde a jednali by tedy ve svém zájmu, tak by měli velkou převahu proti degenerativnímu zbytku a dosáhli by svého. A jestli má GF v plánu prvotně docílit pětiny chápajících a orientujících se lidí a pak oddělat zbytek při záblesku, nebude se ta pětina muset dřít s degeneráty vůbec.

Zároveň se ta pětina lidí duchovně a kulturně naformátuje podle kultických vřídel daných území, kde se ukrývají skutečné hodnoty daných společností.
Jak vnímám Bohemii, tak je velice spirituálně silná, s energií středoevropského prostoru, je mírná, zároveň ale velice silná, svatá, čisté vřídlo čistých sil s obrovskou účinností. Já vevnitř vidím slovansko – euroasijský vklad, nevím, co tam vidí někdo jiný.

Obecně mě v posledních letech skutečně znechutil boj o vlastenectví a o směřování tohoto národa. Zatímco kavárna si dovolí vypouštět věty typu, že odpad společnosti se chopil českých vlaječek, čímž myslí nás dezoláty, tam já zase odmítám tyto pudrové hochy brát jakkoliv vážně a pokud se do čela národního směřování postavil takový reálný odpad společnosti, nechci mít s českou identitou nic společného. S nacismem a židy nemám nic společného a odmítám mít.

Takže tato pachuť reality, kdy tento národ už je ve skutečnosti dávno mrtvý a cesta na nějakou rekonstrukci národní duše je zmařena, protože tu existují dvě naprosto odlišné výklady o tom, co znamená náš národ a když se toto děje, tak už je ta národní podstata mrtvá, tak to tu visí ve vzduchu, jak pach rozkládající se mrtvoly.
Myslím si, že se to skutečně vyřeší reálným vymřením národa. Těch zbytečných lidí, co tu žijí. Kdyby zmizela a vymřela Praha, možná bychom mohli ještě jednou provést revizi toho, co si představujeme pod pojmem Čech a český národ, možná by to konečně trochu dávalo smysl, ale je to jen možná a kdo zařídí vymření Prahy?
Prostě to ale vůbec nevypadá dobře.

Ale je tu ta vize, že duchovně silní lidé se obrodí mezi dobytkem, pochopí svoji roli a sílu a následně se stane záblesk a degenarativní davy zmizí, nebo se stane něco velkého v počasí, případně zemských deskách, spustí se něco velkého, většina zbytečného lidstva vymře a pak, ta obrozená, ale duchovně silná menšina, která má kosmická rozhodovací práva, ale neví o tom, proto rozhoduje blbě, by se obrodila a znovu civilizovala podle osvobozených kultických vřídel.

Dává to smysl, i to, že kouzelníci a ti, co s těmito věcmi zachází a vůbec o nich vědí, se většinou snaží být reálně národní a pracovat s místními kultickými silami. Tzn. kouzelníci se přiklonili k Rusku, nebudou trhat kmen a síly. Ti jsou podle mě národní.
Pudrová kavárnička na facku ať píše článečky, které kouzelníky přimějí k magickým akcím proti nim, jasně, proč ne. Nebo ať se naučí pudrová kavárnička čarovat.
Koho asi budou systémy poslouchat?
Kouzelníky, nebo pudr a kafe?


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Dost věřím na tvrdou depopulaci formou světelného záblesku, protože mi to připadá jako logické řešení, které odpovídá těm mimozemšťanům. Že je to skutečně o tom, aby tu dvacet procent populace vědělo, co se děje se světem, chápali pokus o převzetí moci NWO, chápali, že tu jsou nějaké mimozemské společnosti, které tomu zabránily, že jsou tu nasazeny zbraně na ovládání mysli, že 5G je zbraň proti nám, že to škodí přírodě, že je věda zkorumpovaná prolhaná děvka atd. Kupř. to, že pořád existuje církev, přisuzuju tomu, že je tu většina lidstva degenerát, protože kdyby nebyli degenerát, nenechali by si nic tak urážlivého a tupě dementního líbit.
A jakmile GF provede depopulační záblesk, tak se na tomto světě konečně rozhostí něco normálního, něco jako civilizace.

Do té doby to nemá smysl, o něco se pokoušet. Já to vidím právě na tom našem národu, který se v lůnu Evropy a civlizace držel 1500 let, ale za 30 let ho definitivně zlikvidovala zločinecká banda vyhejkaných sviní, která pochází z nějakého plácku za mořem, kde civilizovanost nikdy neviděli, žijí na bázi zločinu od začátku.
Takže tyto zločinecké bandy z nás udělaly otroky, kteří nemají téměř žádný majetek a ty staré domy, co máme, to nám chtějí vzít taky.

My jsme byli vychováni ke kolektivnímu chápání a myšlení, já jsem tak ještě byla vychovávaná taky. Jenže bohužel, to byla absolutní past, protože nás pak hodili k dispozici nejhorším zločineckým zrůdám.
Takže nejhorší členové společnosti bez jakékoliv výchovy a bez výchovy ku prospěchu společnosti, ke kolektivnímu chápání společnosti, kdy mají mít šanci a prosperovat všichni, stejně jako všichni mají mít důchod atd. - dlouhodobý vývoj uprostřed evropského prostoru k tomu došel – tak nejhorší nevychovaná chátra najednou měla výhodu. Všichni ti blbci, co mysleli něco poctivě, měli automaticky deficit rozhledu a dopředu velké klacky pod nohama.
Dementní zrůdy z necivilizované zločinecké země USA tu však mezitím sebraly veškerý národní majetek, který nám byl po revoluci prostě a jednoduše ukraden, to se jinak nedá říct, takže máme holou prdel.
Protože naše šlechta zanikla už 1620 a pak už tady byli jenom germáni, tak nám nezbylo doslova absolutně vůbec nic a v českých rukách je minimum. Peníze na vykoupení nemáme. Sami máme hovno, zůstali jsme oklamaní.
Prostě nás, civilizované Evropánky, zvyklé na kolektivní myšlení a sociální systémy, hodili zrůdám z USA.

Za 30 let jsme totálně v hajzlu a nemáme nic a ani nemáme žádnou budoucnost.

Hezký.
Jak se tohle mohlo stát?
No jedině tím, že naši lidi stáli za hovno vždycky. A jsou určení k depopulaci. Dementní cháska, bezvěrecká, tupá, materialistická.
O víru přišli už při christianizaci, o víru a identitu a kořeny. Pak už je to jenom dožívání, po r. 1620 jsme měli zaniknout úplně. Věřím, že se národní obrození stalo jenom kvůli tomu, aby tu vládla čeština, protože s nějakou dementní nehezkou germánskou chrochtající sračkou a identitou bych nemohla přemýšlet dostatečně inteligentně a nezvládla bych dimenzionální válku.
Věřím, že události se tu v posledních staletích stáčely tak, aby bylo možné vyhrát tuto dimenzionální válku a aby planeta připadla zpět do rukou Galaktické federace a Stvořitel, jakožto kosmické vědomí, tu události stáčel, aby to vyšlo.
Stejně tak z tohoto důvodu, aby bylo možné vyhrát dimenzionální válku, se rozpadl SSSR, jehož vedení zablokovalo kupř. Lobsanga Rampu a vydání jeho knih v sovětském bloku, ovšem vzhledem k tomu, že on byl jedinečný a měl obrovský úkol a nic jiného na západě nebylo, nic jiného, co by dokázalo s veškerou logikou, etikou a důsledností vysvětlit mystické záležitosti, tak bylo nutné, aby se tento zdroj dostal i do východního bloku. A protože L. Rampa neměl rád komunisty, tak to SSSR nevydal, ale musel se kvůli tomu rozpadnout, abych si já, dvanáctiletá holčička, v 90. letech ty knížky přečetla a měla tedy základ a šanci, abych zvládla dimenzionální válku.
Zlo bylo zkrátka extrémně silné a bylo všude, protože je v lidech, tak přirozeně, je v nich rozmáchlé, bydlí v nich, v jejich nedovyvinutých dobytčích a zločinných srdcích.

Je to dlouhodobou okupací NWO na této planetě, kdy z lidské rasy udělali bytost, do které se raději inkarnuje dobytek, protože pro lidské duše takové životy nemají význam a do dobytka se rodí nějaká špinavá drťka animálních energií, protože pro průmyslový chov dobytka na maso nemá smysl, aby se do toho inkarnovala normální dobytčí duše. I ta potřebuje nějaký vývojový plán.
To jsou prostě vesmírní nacisti, vesmírný vir, vesmírný zločin, to je výsledek jejich dlouhodobého působení.

Takže tomu odpovídá i náš národ. Doopravdy jsme padli při christianizaci, potom oficiálně 1620. Pak jsme byli zvyklí na poměry v Rakousku-Uhersku, kde se jako v typicky evropském společenství rozvinula i nějaká sociální struktura společnosti, různé záchytné sítě a způsoby myšlení, potom ovšem vyhrál socialismus a majetek byl zestátněn, tzn, soukromé vlastnictví lidí bylo zrušeno.
Tedy během komunismu došlo k tomu, že majetek českých a zahraničních lidí byl odejmut a dán státu. Po revoluci si tento majetek vzaly korporáty a podvodnické zrůdy, které rozuměly USA, že jsou to svině a ne ta vyspělá společnost z filmů a český lid nedostal žádnou kompenzaci. Kuponová privatizace byla ilegální podvod.
Takže ve výsledku jsme přišli o majetek budovaný 1 500 let a naše česká duše už přestala existovat úplně. Protože nyní jsme tu kupř. generace vychovávané kolektivisticky, ale podmínky jsou nastavené od necivilizovaných barbarů ze západu, kteří o sociálních systémech nikdy neslyšeli, od lidí, kteří jsou zvyklí pouze na tržní myšlení a zločin.
V USA mají 120 zbraní na 100 obyvatel – to je ta jejich zkurvená demokracie. U nás, stejně jako v Afghánistánu, je to 12,5.

A protože lid máme blbý, majetek ukradený a nikdo nás už nespasí, protože Rusko to tady taky nehodlá vyplatit a spasit, proč by to jako dělali, no, tak jsme v píči.
Už na furt, už nám nikdo nepomůže.
A my jsme uprostřed Evropy, my máme historii, sociální systémy, takové myšlení, ale sežerou nás západní svině bez svědomí.
Prostě jsme v píči, tento národ už skončil.
Nemá smysl si hrát dál na Čechy, mít děti, věřit v národ, obelhali nás, chtějí nás zničit a protože jsme super hloupí a naivní a takové zlo si nepřipouštíme, tak tak skončíme. Asi ano.

Ale asi je to v pořádku. GF chce pouze 20% obyvatel.
A v této úrodné a kulticky vzácné kotlině žije zbytečně moc idiotů a zlých lidí.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Degenerace obyvatelstva se určitě taky velice zintenzivnila během dimenzionální války. Jestliže já jsem byla ve stavu, kdy jsem byla proti NWO, byla jsem od nich napadená a byl učiněn pokus mě vyloženě sejmout, nechat spáchat sebevraždu, nebo úplně zešílet (pak jsou taky případy, kdy dotyčný v tom stavu někoho zabije, nebo spáchá těžký atentát) a jediní, kdo mě chránili, byla Galaktická federace a v těch stavech jsem se tedy pohybovala aktivně a díky tomu, že vyhrála GF, tak jsem taky naživu, tak jiní mohli být pod tou stejnou ničivou palbou, ale protože jsou notně tupější a zlejší, tak to nevnímali jako konfliktní stavy a prostě pod těmi psychotronickými salvami a měnícím se dimenzionálním prostředím intenzivně zdegenerovali, protože ani neměli hodnoty, které by hájili, takže se teď jim dá říkat člověk jen stěží.

Taky do sebe narvali očkování a začali se hlásit k západnímu fašismu skrze nenávist k Rusku, takže se jim ztratily poslední světlé momenty jejich bludné mysli a už jsou z nich navěky zombies, orkové, degenerativní příšery.
Takže to tak vypadá, že holt, jak říká GF, je tu 40% dobytka, který nemá dost volných pastvin a těl a průmyslové chovy na jatka pro ně nedávají inkarnačně smysl, tak se rodí do lidských těl, dále je tu 30% všelijakého vesmírného nánosu, od zločinců, po speciální experimentální mise, stáže a výzkumy, dále tu máme 20% lidstva s lidskou duší ( kde je to cca 15% skutečných lidí a 5% inkarnačních pozitivních infiltrací, třeba z GF ) a 10% inkarnačních zlých infiltrací.
Takže dobytek, vesmírný nános, co mu tu o nic až tak nejde, tak ti už jsou vzatí.
Lidstvo musí vydržet i tak, těch 20% se teď holt musí rychle rozkoukat a co nejrychleji chápat a snad, snad to už řídí pevně GF a nedovolí, aby ta hnusná NWO chamraď na tomto světě vyhrála.

Když svět už řídí GF, neznamená to, že jsou ve všem absolutně všemocní, protože pevně uřídit vývoj 8 miliardové vyšinuté masy na planetě asi dost dobře ani nejde, ale spíš, že nehrozí jaderná válka, kdyby chtělo NWO vyšilovat přespříliš, tak i GF má svoje páky, jak zastavit obludárium moci NWO (kupř. zastavená covid mašinérie Putinem, nebo v r. 2019 odvrátili válku proti Íránu, skrze politické možnosti). Kdyby chtěl někdo poškodit planetu, tak tu jsou síly, které to utnou.

Jinak, co plánuje NWO, asi nic hezkého.
Včera se mi stala taková zábavná věc, že jsem se najednou zničehonic připletla k jakémusi jednání, kde ač jsem nic neslyšela, tak tam zoufale nějaký chlap nadával, že tohle se jim nesmí stávat, že žádná ženská sem nesmí a jakto, že je tady ženská, že sem smí jen a jen muži. A myslel tím mě. Bylo to zase nějaké globalistické jednání, strejci NWO se nervozně radí, vůbec nevím, jak se tam jako ocitám, neboť tam nejsem, jestli je to nějaké jemnohmotné, astrální jednání příšerek, nebo je to naprosto hmotné a reálné jednání nabobských mocnářských superidiotů (vždy, kdy se mi to stane, jim připomínám, jak jsou kosmologicky dementní) … kteří jsou ale kvůli tomu, že je pořád chce někdo parapsychicky odposlouchávat, ošetření nějakým high-tech, který hlídá i jemnohmotné sféry, takže když se tam vyskytne nějaké vědomí, jako já, tak to high-tech zaregistruje a začne to hlásit a hned na to začne vyšilovat nějaký přiblblý vocas, že ženský sem nesmí ….
No nic, chvíli jsem se s nimi hádala a posílala je do prdele, vysmívala se jejich debilním reakcím a pak jsem si říkala, když už tu musím řešit takové nesmysly a hádat se s nabobskými mocnářskými idioty, tak mě začalo zajímat, cože to vlastně tedy řešili a v duchu jsem se v času vrátila asi o pár minut zpátky, abych chvíli špionovala, jen tak z legrace.

Tak říkali něco ve smyslu, že jestli se vzbouří a začne jim to vadit (tím mysleli asi obyčejný lidi), tak že budou muset vyvolat nepokoje a vzpoury, prostě dostat lidi do ulic a pak je mezi sebou rozhádat a poslat je proti sobě.
Takže toto jsem slyšela, pak už se asi začala naplňovat ta časová smyčka, když mě zaregistroval high-tech a začal na mě řvát nějaký trouba, že jako ženská tam nemám co dělat.
Pak se mě ptali, co jsem slyšela, tak tohle jsem slyšela, můžou si to přečíst na totemu.

Nedivím se, že tam nesmí žádná ženská, do těchto jejich jednání, protože tito idioti potřebují doslova monotematickou idiocii, zkrátka jen jeden princip, žádný život, žádný rozum, kdyby tam byla ženská, moc by je to přivádělo do reality.

Takže takto přemýšlí.
Asi už je v Evropě a tak různě na světě těchto ubožáků už různě dost a lid by se asi už vzbouřil, kdyby se ukázalo, že demokracie je výmysl a že Chazaři krytí neoliberalismem uzurpují moc násilně a nezákonně.
Takže tady je jejich plán – vyvolat občanské nepokoje a vzpoury a pak mezi nimi, mezi skupinami lidí na ulicích, rozjet bitky.
Říkali to tedy s akcentem, že to je poslední, co jim zbývá.
Lidi jsou vypatlaný kreténi, určitě jim to vyjde.

Smála jsem se jim, to jo. Pak se mě ptali na budoucnost, poslala jsem je do piče, že nevím, oni sice ví, že jsem od GF, ale myslí si, že vím víc, než co vím. GF si zase jistí, abych nevěděla moc, protože co nevím, to neřeknu.
Takže spolu komunikujeme jen tak, holt, sereme se navzájem.
Teď už vytáčím asi víc já je, než oni mě.
Taky se tam divili, že něco, co se nikdy podle jejich plánů nemohlo stát, se stalo. Měli v rukách technologie, o kterých si mysleli, že jsou vyloženě neporazitelné. Že toto nemůže selhat.
Nevěděli o GF, to je na tom to vtipný. Protože toto je skutečně už nejnižší kasta NWO, to jsou lidi, je srandovní si z nich dělat prču a deptat je. S reptiliány, drakoniány, ještěrkami, ani pravověrnými nácky to nejde. Se zkorumpovanými lidskými mocnáři ano.
Tak jsem jim říkala, že jim to prostě nabořili mimozemšťani, no. Galaktická federace. A ten jeden začal už úplně zoufale kvičet, že už má všech mimozemšťanů plné zuby, že už o tom slyšel fůry, že ho to sere, že s tím furt někdo otravuje a že s tím furt vyhrožujou. Ale kde že jsou prý nějaký mimozemšťani? Tak ať si už sednou a ukážou se, nebo ať je teda sejmou. Zkrátka, tihle supermocní veleúchylové přemýšlí jak my lidi. Takže proti mimozemšťánkům nemají šanci.

Zdá se, že taktika GF je mazanější. Je fakt, že když se chtějí zbavit 80% zbytečných lidí a pročistit to tady, tak NWO ještě k něčemu potřebují.
Dá se předpokládat, že když mají běžně IQ 1000+ a fungují v Zákonech Jednoty, že si s nabobskými mocnářskými dementy dokážou pohrát tak, aby docílili svého.
Jak jsem pochopila, tak je tu skutečně problém, že kdyby GF oddělala NWO a zůstalo ji tu lidstvo v plném počtu, tak s touto kvalitou nemůžou uskutečnit kontakt a stejně je nutná depopulace. V tom zase věřím, že pak tu depopulaci můžou udělat přesně provedeným zábleskem s přesně zadanými parametry. To je v jejich technických možnostech.
Ale asi tyto šašky od NWO potřebují k tomu, aby se dohrálo poučné divadlo, aby skutečně vznikla vrstva 20% lidí, co plně chápou realitu.
Teprve pak to můžou odprásknout, ten degenerativní zbytek.

Útěšné je to, že věci neběží podle plánu vůbec nikoho, ani idealistů, co chtěli kontakt s GF a ani NWO. Tato spodní vrstva NWO, kterou jsem „špionážně“ zaslechla, to jsou idioti, co nic nechápou a neřídí. I když si myslí, že ano. Jen pro úplnost – já tyto mocnářské špionáže nedělám, toto se mi stalo samovolně. Když jsem zkusila něco samovůlí, tak jsem se v intenzitě tohoto procesu velice psychicky zacuchala a zkomplikovala si život na několik týdnů a předpokládám, že GF má vybavení, aby slyšeli, co potřebují. Takže nedělám špionáže a hlavně, na to, abych poslouchala tyto jejich demence, nehodlám jakkoliv plýtvat duševní síly.
Když jsem se s nimi hádala a špičkovala, tak se mě ptali, jestli vím, kam míří svět. Kam míří svět? Tak jsem mu říkala, ať ze zeptá světa. Že já nevím.
Pak jsem se musela smát a napadla mě planeta, přirozeně, tak jsem se spojila s jejím vědomím a ta slíbila jednomu tomu kokotovi, že hned jak ho vyšoupnou a vyzmizíkují, že bude dobře, velice dobře. Planeta je velká optimistka a tyto hajzly pojímá jako toxiny, které chce vyloučit.
Takže nikdo neví, co takhle jako bude se světem.
To je dobře.



U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Je hodně pravděpodobné, že se tu semlely mocenské bitky a že nakonec se z nějakého důvodu usadil pojem Čech, což se následně začalo přejímat a nakonec to všechno patentoval Alois Jirásek ve Starých pověstech českých.

Co to znamená Čech, těžko říci, najdou se všelijaké teze:

Kupř. tady se něco píše:
https://www.czechency.org/slovnik/%C4%8CECH

„na základě slovinských a kašubských apelativ etnonymu +Čexъ připisuje význam ʻchlapec’, primárně ʻ[mladík] s vlasy, vousy a ochlupením dospělého’“
Tzn. zelenáč, ještě úplně nedospělý muž, klacek, atd. Možná by to odpovídalo.

Tradičně se tomu tady říkalo Boemia, což je asi latinský pojem a jak si říkalo skutečné místní obyvatelstvo, se nedozvíme.

Je otázka, co se tu dělo. Údajně tady byla Sámova říše, což byl francký kupec, tzn. etnicky germán a byl ze západu. Pak tedy až prý přišli Slovani.
Kdo se v tom má hrabat?
Přes všechny ty Slavníkovce a Přemyslovce, Lucemburky, pokusy o národní vedení, Jagellonce, Habsburky, přes židozednáře, co lezou do prdele západu, nacisty, komunisty a tu zrůdnost, co tu máme teď, je marné se v našem národě něčeho chytat a snažit se z toho vytáhnout reálná fakta.

Kupř. lidi si idealizují Karla IV, ale kdyby vládnul moudře a nedělal svinstva, tak tu asi o necelých sto let později nepropukly husitské války.
To spíš vypadá tak, že po tom, co se to tu nějak navzájem zkopalo a vymlátilo, tu zůstal nějaký slovanský kult a obyvatelstvo, které se nějakou dobu rozvíjelo podle svých představ, ale byli násilně christianizováni, vyvražděni a rozmohla se tu nějaká mocenská mafie Přemyslovců, která tedy byla ochotná zradit slovanské hodnoty a přistoupit na tu buzerantskou pakárnu. Pokud to mělo podobu, jako dnes, celé křesťanství, tak to musel být krvavý masakr, protože Slovani museli mít tehdy spiritualitu už dávno na úrovni védských principů, což byla Kristova „novinka“ mezi zpráchnivělými žiďáky. Protože ti to mezitím totálně zkopali zase na žiďáctví, tak sem přinesli duchovní mor a zabili ducha a s tím i většinu obyvatelstva. Ti by takovou zrůdnost nepřijali.
Ale i po tom šoku se tu naivní slovanské obyvatelstvo zřejmě snažilo z toho debilního náboženství udělat něco normálního a zřejmě to ještě takových 200 – 300 let dojíždělo. Pak ale přišel Karel IV a tvrdě utužil náboženský režim, takže podpořil církev a její mocenský vliv, musel utuhnout dementní křesťanský řád a musely se zakázat poslední zbytky zdravého rozumu, prostě fašistický převrat, jako teď. Aby se dostálo „říše“ a Praha mohla i s Karlíkem prezentovat skvěle to NWO své doby, tak tu bylo potřeba napáchat obrovské škody na duchu, na slovanském obyvatelstvu.
Kdyby se toto nedělo, asi sotva vznikl Jan Hus, který byl, jak se ví, extrémně naivní a myslel si, že v Kostnici bude něco obhajovat. Prostě naivní Slovan, který nechápal, že celá církev a moc nemá se spiritem ale vůbec nic společného. Kdyby nebyl naivní, držel by zobák.
Žižka nebyl naivní, ten musel vědět, co to je za svině.
Je otázka, kdo byl Žižka doopravdy, ale to je jedno.
Pak se znovu ukázala slovanská naivita napojená na védské principy, když jsme tu měli Jiříka z Poděbrad, což bylo idealistické pako taky a nechápal, že dobrým úmyslem a srdcem na dlani ty odporné satanistické zrůdy z černé šlechty západu doopravdy neohromí.
Pak už se tu vedly se západní šlechtou jenom iracionální spory o výklad náboženství a pak, rup šup, Bílá hora, pohřeb národa, třicetiletá válka a šlus.
Od té doby jsme se nezvedli.

A když si člověk srovnává ty epochy národa, tak ve skutečnosti jsme v hajzlu už velice velice dlouho a je skutečně vysoce pravděpodobné, že jsme ve skutečnosti o národní identitu, jakožto zakládajícího národa, přišli už při christianizaci.
A těžko se dá jakkoliv se identifikovat a duševně se spojovat s jakýmkoliv známým obdobím tohoto národa. Údajně národa.

Je pravda, že přizdisráčství k západu je trvalou součástí lidí, co tu žijí, vlastně většinu dějin jsme byli debílkové, se kterými si hrály západní zrůdy a za těch tisíc let, co se to děje, se tu už absolutně rozpadlo národní povědomí a ty lidi, co tu žijí, nejsou nijak spojeni s kultickými silami, které utváří na tomto území civilizační kořeny.
I o Bohemii a její energii a náplň se vedly války, nacisti tu chtěli svůj ráječek protektorát Bohemie, oni to tu taky chápou, jako svoje, já jsem si našla tu slovanskou energii s napojením na euro-asii, ta mi přijde silná a líbí se mi, dále je tu určitě přítomno něco pudrového, žiďáckého a franckého, asi ještě od toho Sáma.

Lidi jsou tu dost svině, hlavně jsou slabí a nevládneme svému území.

Takže když se člověk neidentifikuje podle NWO, tedy že je hlavně materialista, který je blaženě poprděný ze všeho toho konzumního zboží, ale má i nějaké duchovní hodnoty a svědomí a nenávidí USA a nacismus, tak má v této zemi velký problém se něčeho chytit.
Skutečná duše národa je pohřbená někde před christianizací a vše se musí rekonstruovat, myslím si, že ta rekonstrukce proběhne podle nově obrozeného a posíleného kultu Bohemie, kde se vyčistily síly a kde je skutečně obrovský vzestupný potenciál, protože je to proud, který je jeden z nejsilnějších v Evropě, je to srdce Evropy, má její duch, mírný a zároveň agresivně duchovně progresivní, protože je spojený s kosmickými silami.

Nevím, jak to spolureaguje s těmi davy podivných pokřivených lidí, kteří sice mluví slovanským jazykem, češtinou, ale duševně jsou židi, anglosasové, germáni, šlechta atd.
Je škoda, aby na tak krásném a spirituálně superdůležitém území žila nesuverénní banda bezvěreckých konzumentských pitomců, kteří nemají vládu nad svým územím a jsou dokonale odtrženi od svých kořenů.
Tak snad se to během několika desetiletí vyřeší a staneme se konečně suverénním centrem Evropy, kde slovanství už nebude možné nikdy ponižovat.




U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4. > PřilítliMimozemšťani> 





Já všelijaké tyto lidi, co extrémně inklinují k západu a na internetu, na sítích, v diskuzích aktivizují proti Rusku a jsou cca moji vrstevníci, někdy se zájmem sleduji. Nejvíc mě fascinují skutečně rusofobní jedinci, kteří se rádi předvádějí, ale krátce, nenávistně a provokativně. Nevím totiž přesně, o jakou sortu lidí jde. Jestli jsou to děti lidí, co ztratili kvůli kolektivizaci a zestátnění nějaké majetky a dědkova nenávist se táhne rodem už skoro 100 let, nebo jsou to potomci jakési šlechty, co jsou v současnosti vyhecovaní soudobou hysterií k nevídaným kouskům, nebo jsou to potomci jakýchsi západem vydržovaných „revolučních“ fetek, jakýchsi disidentů, nebo jsou to čistokrevně infiltrace do lidské rasy, nebo jsou to individuálně vyšinutí psychopati zpracovaní kavárnou, kde rodinná minulost nehraje žádnou roli…. Doopravdy v tom nemám jasno, co tyto lidi skutečně spojuje.

Ale je zajímavé někdy číst jejich neuvěřitelně arogantní myšlení a provokace. Kupř. jedna ženská se hádala s jakýmsi obhájcem vystoupení z EU a NATO, kde jako bere drzost si vybírat spojence?
To mě rozesmálo, protože přesně tato arogance moci, kdy není možné naši zemi vyvléknout z vazalství USA a obrovská nenávist k té zemi mě přivedla ke Galaktické federaci a spojila jsem se radši s Alláhem a mohamedány, než s čímkoliv, s čím oficiálně spolupracuje naše země.
Ve výsledku to má větší efekt, než bych si myslela.
Sice oficiálně s nadvládou NATO a EU a USA a NWO v naší zemi nic neudělám, ale přes mimozemské čachry a dimenzionální a kultické změny se dá docílit víc, než v občanských a demokratických volbách. V hlavě a srdci si můžu zvolit, jaké spojence chci, pro svoji zemi a to si může čůza arogantně vymiňovat, že jako obyčejný člověk mám držet hubu a dívat se na morální pád svého národa do nacistické prdele a jeho podílení se na nejhorších zločinech globalistických zrůd.

Jinak, co se týká „České republiky“, tak to už je skutečně paskvil, naposledy jsme jako národ, nebo státní útvar dávali smysl ještě jako Československo.
Pouze Česká republika je takový paksvil, jak člověk s uříznutou nohou. Samo o sobě to nemá velký význam. Je fakt, že i pojem Čech je dost divný. Když jsem se snažila se s tou energií nějak sžít a jasněji ji pochopit, působila na mě pudrově, s odkazem na Francii a Vikingy a žiďáky a vlastně mi byla dost nesympatická a se slovanstvím to nemá nic společného.
I ten pojem mi moc sympatický není.

Na druhou stranu kultické vřídlo Bohemie, jak se tomu dost všeobecně říká, mi je sympatické a mám ho ráda, je velice silné, probíhají tudy velice silné kosmické energie, v sepětí s planetárními, velice přívětivými a mírnými, svatými silami, přičemž je v tom od prvních Slovanů, co sem přišli a kteří v sobě nesli odkaz starověkých národů – Egypta a také Persie – je sem vložen civilizační stimul, odkaz, který s tím kultem velice dobře spolupracuje.
A ten se rehabilituje, toto je silné. To jde dopředu, ty energie se neustále pročišťují a sílí. Ale stojí na slovanských a euroasijských energiích a přes GF je v tom udržováno civilizační mystérium.

Vlastně ta svatá energie, kterou vnímám a vím o ní, ty informační zámky v energopoli kultických sil, o kterých vím, nestojí na něčem, co by ladilo s pojmem „Čech“. Věřím, že minulost je hodně zmanipulovaná a probraná, zcenzurovaná a bůhví, jak to bylo.

Rozhodně ta porucha identity tohoto národa je jasná a znatelná a já jsem si našla svoje sakrální plány tohoto území asi v něčem jiném, než co odpovídá tomuto obyvatelstvu.
Byla jsem dlouhodobě, po dobu několika let vystavená útokům i na naši zemi, ze strany západního NWO, kdy jsem ji musela obhájit pro příslušnost k euro-asii a odpoutání se od západu, takže jsem musela hledat silné body a je jich zoufale málo. Já kupř. neprdím blahem z Karla IV, to byl typický globalista a iluminát své doby, je těžké hledat skutečně slovanskou sílu v našem národě a je fakt, že národní síla a duch je velice rozpadlý. Takže jsem se musela soustředit hlavně na kultické síly, jako takové, než hledat oporu v historii, nebo v současné populaci, jejíž názory jsou děsivé vesměs, respektive nadpoloviční většina táhne úplně jiným směrem, než co potřebuju.

Jsem z identity tohoto národa definitivně zmatená, protože jsme vesměs chudý vazalský národ, který ztratil jakoukoliv suverénnost již 1620 a předtím ji ztratil už při christianizaci, tam někde se ztratil odkaz zakladatelů naší společnosti a dejme tomu, že do r. 1918 se držel slovanské naděje a držela ho touha se obrodit od západní nadvlády. Resp. německé nadvlády. Zkrátka vytrhnout se nadvládě arogantní evropské šlechty.
Ale pak se to prostě rozpadlo.
A ať ty debilní fňukny přestanou brečet nad tím, co tu Rusové způsobili. Ať se podívají, co tu způsobili Američani. Rusové vybudovali, Američani rozložili. Jednoduchá matematika.
A iluze o emerické demokracii, jakožto jediné pozitivní změně proti totalitě komunismu, vzaly za své v minulých letech. Je to prostě teror nacistické mafie, nazdar.
A teď máme území plné lidí, co jsou trvale a hluboce rozděleni, jedni chtějí táhnout se západem, druzí s východem a ten poměr je nebezpečně rozklížený, tzn. žádná skutečně pevná většina neexistuje. Jsou to z většiny korouhvičky, které otočí hlavu podle toho, z jaké strany dostanou facku a co se jim bude povídat v televizi.
Zkrátka, ten národní duch se rozbil.
To bylo poznat už na tom obnoveném Mariánském sloupu na Staroměstském náměstí.
Naši předci, co ho sundali hned v listopadu 1918, by nám zakroutili krkem, těm kolaborantským sviním. Ale – nikomu to divné nepřipadalo.

Proto nevěřím v pokračování „Čechů“, protože nevím, kdo to je a co to má představovat a ten název mi není sympatický.
Zároveň se tu otevírají veliké síly s obrovským potenciálem, kde je jako civilizační funkční platforma tohoto území vložená slovanská kulturní podoba s dalšími vlivy GF a Egypta a starodávné euroasijské vzdělanosti, tzn. i s odkazy na Persii a další dávné společnosti. A dále to spolureaguje s dalšími velkými kultickými vřídly, kupř. i s atlantským v Americe. To všechno má i velice progresivní možnosti a má to obrovský potenciál zvednout člověka.
Takže důležitější je slovanství a kultický systém ve středu Evropy, kde je slovanství pevně usazeno, než „češství“ jako takové.
Doopravdy ani nechápu, co to je. Takže Čech je tedy povolný hloupý otrok, co rád pracuje pro západ, ano? Je to původně slovanský kmen, který se ale odřízl od slovanství a hraje si na anglosasy, či jak? Jak to mám chápat? Nevím, už mě to znechucuje a nebaví mě o tom ani přemýšlet.
Myslím si, že „Česká republika“ zanikne určitě, ale věřím tomu, že základní kultura v této společnosti zůstane slovanská a že tento vliv zesílí. Tzn. že tato kotlina „Bohemie“ bude obývaná slovanským obyvatelstvem, které tyto hodnoty právě obrodí. Ale nemusí to být přímo Češi, protože je dost dobře možné, že tento národ už skutečně zahynul a je to pouze špatná název pro ideově a kulturně velice nesourodé obyvatelstvo, které je už dávno vykořeněné a ztratilo kontakt se svou zemí a krví a jediné, co ho spojuje, je jazyk, který vymysleli lidi, co tíhli k Rusku a státní příslušnost. Jinak nic. Jo a čétéčko, jako státní televize, že jsme jako měli stejnou propagandu v televizi.
Takže to je málo. Není jasné, co je vlastně náš národ, co chce, o co usiluje a kde jsou jeho hodnoty. Já odmítám, aby součástí naší národní identity byl západní nacismus a chazarská nenávist k Rusku, to jsou anglosaské hodnoty, nikoliv slovanské a tato země má být slovanská a v kultickém poli to tak je.
Ale – u nás je nepřiměřené množství idiotů, kteří to vidí přesně obráceně a chtějí nás, slovanskou zemi, odříznout od kmene, což je Rusko.
Taková schizofrenie není dlouhodobě únosná a vyřešit se to nedá. Tak si myslím, že i náš národ v podstatě zanikne a vznikne tu něco jiného, nějaká obrozená naše země, se slovanskou identitou. Ale už nemusíme být „češi“, protože bůhví, co to má vlastně být. Třeba máme doslova i špatný název země. Česká republika, Česko, nebo ta zpotvořenina „čechia“, to zní strašně. A blokuje to vývoj civilizace našeho území.


U příspěvku:Galaktická federace a její dlouhodobější situace a vztah k planetě, Gíza, starověké kulty a jejich zkažená božstva a nové znamení, které se ukázalo na keři
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.4. > PřilítliMimozemšťani> 


Diskuze pod tím článkem je velice agresivní, odráží se v tom jednak působení chazarských trolů, ale vesměs všechny konflikty ve společnosti, které tu existují.
Nejhorší efekt je asi ten, že lidi o těchto věcech vědí, ale je jim to jedno. Považují to za takovou zajímavost, nemají pocit, že je to ohrožuje.

Hodně se v tom všem odráží přesvědčení, že „ruské svině“, nebo jak nám říkají, konspirační lidé druhé kategorie, či jak nás chápou, že jsme idioti, co si všechno vymysleli, že si jako cucáme z prstu nějaké storky. Že jsme idioti, kteří nepřemýšlí a tupě přejímají jakousi propagandu a že jakmile není nepřítel USA, ale Rusko, že jako proti tomu bud řev, že je to výmysl, ze strany „dezolátů“.
Těžko říct, kdo s tím kdy začal, k tomu nejsou relevantní informace, s těmito těžkými psychotronickými systémy na ovládání mysli zřejmě začali nacisti, všechny země ale měly výzkumy na ovládání a fungování mysli, vlastně od dob, co USA otevřeně kolaborovalo s šedivými mimozemšťany, se nekontrolovatelně šíří absolutní zlo a je těžké hledat, kdo s tím začal.
Myslím si, že je to jako vždycky, že zloděj křičí chyťte zloděje, tzn. skutečně extrémně teroristický a nehumánní západ hází ty svinstva, se kterým začali především oni, na Rusko a že předpokládají, že když bude s tou „konspirací“ spojeno Rusko, že se jako od toho ustoupí a bude se tvrdit, že to není pravda…
Já nevím, jsem z těch lží unavená.
Mně je to jedno – já děti nemám, pokud si někdo chce vzít na triko, že jeho haranti skončí jako loutky na dálkové ovládání, OK, každého věc. Já bych si to na svědomí nevzala a to se umím aspoň ubránit.
Ale když je to všem u prdele, že se takové věci dějí, tak ať si to vyžerou.
Ať si to zažijí a až ty hrůzy budou viditelné pro pětinu, hrůzné divadlo bude vysvíceno a zůstanou tu jen lidi, planeta a GF.

Takže se tam v diskuzi perou všelijací zástupci starého zla starého věku, kteří si nechtějí přiznat, že něco takového existuje, s těmi, kteří nenávidí konspirátory a lidi se svědomím, co inklinují spíš k Rusku, dále se tam odehrává rusofobní divadlo ze strany nějakých narušených individuí, kupř. toto:





Toto píšou spíš už psychicky narušení lidé, u tohoto věřím, že je to skutečný člověk, nějaký narušenec, než chazarský trol, či vládní trol, že by byl nějak placený.
Protože z tohoto zoufalství jen čiší.
Já jsem si začala všímat těchto divných politických fenoménů taky až v poslední době, jinak jsem u svých vrstevníků vztah k Rusku nikdy neřešila, až v současnosti člověk žasne.
Ale nikdy jsem nevěnovala pozornost doopravdy vyšinutým rodinám, které jsou tak rusofobní, že se nedívají ani na Mrazíka o Vánocích a jsou zoufale a nenormálně namířené na anglosaský svět. Většinou jsou to dost divní lidé, mně jsou tedy nesympatičtí. Připají mi arogantní, mají nesympatické rysy, nesympatická jména. Jsou to fanoušci americké hrůzy, co zničila naši zemi. Jejich děti s anglosaskými jmény, Patričkové a Dominičky rozkládají školství.
Nevím, co to je za lidi, museli tu žít vždy, ale teprve teď jsou tak nějak víc na očích a analyzovatelní. Asi jsou to haranti harantů ublíženců 1968.
Tito lidé mají hodně pokřivené hodnoty a můžou být malá řvoucí skupina, co vyvolává extémní nenávist.
Tak debilní výblitky přece nebude psát trol, aby vytvořil dojem, ža nenávistníci Ruska jsou duševně nemocní.

Už to, že se takto vyjevila realita o stavu populace je velice přínosné. Žijí mezi námi divné skupiny lidí a nic, jako národní duch už neexistuje, protože neexistuje shoda v tom, co to je.
Jakmile je možné zpochybnit, co to je „češství“ nacistickým převratem a již ten pojem nemá šanci na očistu, už je bezcenný navěky.
Zkrátka nemá smysl už trvat na národní identitě, pro mě češství už ztratilo hodnotu. Už je pro mě jen slovanství a kultický systém v srdci Evropy, národ už zemřel.
Jsme tu divná směska lidí, je zajímavé to pozorovat. A smysl má bojovat už jen o slovanskou podstatu a systém hodnot jako takový a o území jako takové, než o nějakou „Českou republiku“. Doufám, že se politika bude vyvíjet takovým směrem, že se státy střední a východní Evropy spojí a vytvoří trvalejší a dlouhodobý svaz se slovanskou identitou.


 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter