Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Cestopis
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.3. > PřilítliMimozemšťani> 


se směju tak, že mě bolí ledviny



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.3. > čtenář> 





Rouranský kaganát (toto není fikce)
https://en-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Rouran_Khaganate?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 18.3. > Lehce Tě ctím.Jujalarim.(kuře).
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.3. > čtenář> 





„Absolutní veget je ten internet když žvanit tak zpoza rohu a všem se chechtat bez diskuze = velkej um.“

Toto je jediná reakce, která by se dala označit tak, že něco skutečně kritizuje na mém jednání, fakticky.
Zkusím to rozebrat.
Nevím, jak mám s někým diskutovat na poli mimozemského kontaktu, když nikdo takový neexistuje. S „velkými jmény“ typu Suenee nemá smysl diskutovat, to jsou velké koráby vytvořené na vedení špatným směrem. Ti si můžou přečíst maximálně tak sdělení někoho zpoza rohu, ale tipuji, že je to nezajímá. Jinak se od těchto dá očekávat uzavřenost a arogance, protože je to nějaká židozednářská sviňárna.
S Křešovou se odmítám bavit, navíc tato baba maže jakoukoliv kritiku, od začátku naprosto striktně zakázala kritickou diskuzi a já aspoň, když kritizuju, jasně píšu proč a co mi vadí.
Kdyby měla čím oponovat, už to dávno vybalila.
S Aštarovskými bláboly a jejich šiřiteli se bavím laskavě, abych se jich co nejdřív zbavila, protože jsou to duševně nemocní a intelektem většinou příliš nevybavení lidé.

Se zbytečnými diskuzemi, otevřeností a vycházením vstříc jsem přestala po zkušenosti na diskuzi Silvie Válkové na Indigovém zpravodaji, kde se vyskytla societa jejích obdivovatelů, kterými jsem byla následně vyštípaná skrze nesoulad s jejich postoji a navíc tam drasticky selhalo moje očekávání, že se musí vyskytnout jiný kontaktér, se kterým bych mohla srovnat zážitky.
Nikdo takový se nenašel, nikdo kontakt nemá, byly akorát kontakty s Galaktickou radou u několika ženských, které skončily na konci r. 2021, po rozebrání psychotronické mimozemské sítě.
Když Válková vytáhla Aštara podle Elenky Danaan, vyjádřila jsem hrubé opovržení z takového vývoje a byla jsem BEZ DISKUZE odtamtud vyražena.
Bylo to i po tom, co jsem se děsivě vytočila na šamanku Namu a s jejími obhajovači jsem se v té diskuzi nehezky zhádala, pravda.
Prostě velký rozkol a nemožnost diskuze – není s kým.
Existují jen čtenáři, tupí následovatelé a pár bláznů. Nic víc.
Nikdo s kontaktem neexistuje a není s kým diskutovat.

Není s kým, není o čem.

Moje postoje nikoho nezajímají a já si tu kdysi dávno založila tento profil pro účely popisu a varování, abych převyprávěla svoji zkušenost.

Tady je možnost diskuze.

Reaguje málokdo.
Zahnala jsem skupinu slepic, co si myslely, že mě tu budou krotit svoji domnělou moudrostí a láskou a pár rafinovaných trolů.
Jestli chce někdo diskutovat, vždy mi tu může napsat – jsem ochotná klidně reagovat na klidně položené otázky a argumenty.
Jestli mě někdo bude srát nějakým faulováním, nebo snahou mě vychovávat, schytá neklidnou a ostrou reakci.

Co se týká politiky, tak s nácky už jsem udělala závěr, že je to oploštělá forma života, poškozené DNA, jsou to bioroboti a s čímkoliv z „kavárničky“ odmítám diskutovat, když mají v hlavě nasráno podle čété a já musela zvládnout dost složitou mimozemskou válku, kde ti dobří jsou na straně euro-asie, jak to popisuju.
To je problém spíš kavárny, než můj. Vývoj se podle toho ubírá, podle tohoto faktu a JIM teče do bot.
Jestli to čtou a pije jim to jejich modrou krev, tak je to taky jejich problém.
„Tak mi to teda nandej, tak mi to teda nandej bejby“ - chtělo by se říci.
Ale kavárníčci nediskutují, ti spoléhají na uražené ticho, udávání a systém na jejich straně. Ažse jim toto vše začne hroutit, tak nemají žádné ostré náboje, proto mlčí už teď.
Nemají čím mi to nandat, tady v rohu, i kdyby mohli – může tu napsat každé anonymní hovado.

A psát to jako knihu nebudu - to už je jen pohřeb ideálu.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 18.3. > Absolutní veget je ten internet když žvanit tak zpoza rohu a všem se chechtat bez diskuze = velkej um.Tak si tu schýzu někam dej do záznamu,když to vyjde knižně tak vyděláš víc než Ignacius Reilly. ernestýna shucknahwaru.
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.3. > PřilítliMimozemšťani> 






V tomto mimozemském mišmaši války o tuto planetu je nejzáhadnější celý fenomén ufo kontaktérů a channelingových psychických médií, kteří o daných mimozemských civilizacích mluví a v jakém politickém rámci.
Protože já jsem jedna jediná, která razí tezi, že Galaktická federace ve skutečnosti vůbec není ta zpotvořenina od Elenky Danaan s Aštarem Šeranem na měsíčku u Jupiteru, protože to je celé vyjebávka od CIA a není tam žádný Aštar, ale Alláh + další božstva něčeho, co by se dalo nazývat „védským“ okruhem spirituality, přičemž je tu velký důraz na slovanské a muslimské kultury, aby uhájily pozici člověka na planetě při náporu zlých Drakoniánů, s technokratickým kyborg nacismem, kteří se uhnízdili na západě a pád západu je projev jejich porážky.
To jsem jediná, kdo toto otevřeně říká. Jinak je to samý láska a světlo a kvantová láska a světlo a popis času a prostoru a krystalických technologií a taky opět – láska a světlo – a Američka jako vůdčí a Q-Annon a jiné žvásty a Plejáďani sem letí a letí …. žvásty.
Nebo případně něco, co dělá Suené, toužebně upírajíc zrak k Pentagonu s výrazem lobotomického idiota, který si neuvědomuje základní okolnosti záležitostí NWO satanismu versus normální galaktická realita národů. Prostě je závislý na tom, co řekne, nebo neřekne Pentagon. Hlavně – i kdyby to kurva ten Pentagon už tedy přiznal – přiznali, že jim UFO řídí jaderná zařízení, co víc kdo chce? - tak co jako?
Navíc na toto nebude čas, USA se rozpadnou, protože jsou tak nastavení. Podstata USA je už dlouho chazarský nacismus. Od začátku je to eldorádo zločinců, tak ten stát vznikl.

Tak mi právě vrtá hlavou, jakto, že jsem jediná, co říká, co říká a neblikají mi plazím stylem oči, neznám žádné dementní modré mimozemské pivo, nesnáším Aštara a Američku a to jsem jako jeden jediný debil v celé republice, kdo se nakontaktoval a myslí to doopravdy?
GF mi říká, že je to v podstatě tak, že většina těch, co jsou, nebo byli nakontaktovaní, mají v hlavě takový binec a bordel, nechápou půlku toho, co já a že já jsem fakt jedna z mála, co dostala vůbec povolenku od GF něco žvanit, protože většina těch, co mají nějaký kontakt, mají zároveň i doporučení, nebo jsou v takovém stavu, že nemají aktivizovat.
To proto, že prý jsem jedna z mála, co chápe věci po dostatečnou úroveň, aby mě nesemlela nasazená dementní falešná alternativa a zároveň útoky od NWO, psychotronické, nebo digitální přes internet, mám dost zkušeností a dokážu psát dostatečně „na úrovni“ toho, co GF doopravdy chce.
Tedy u mě nehrozí, že ve mně vyhraje debilní civilizační západní formátování a nezměním se na cukrovatou láskyprdnou svini, co milískuje USA.
Vzhledem k tomu, že nepodléhám ani křesťanským ideologiím, nevyhlížím Krista a nedělám si iluze o vojenství i v galaxii, tak jsem ideální prototyp někoho, kdo vůbec může dostat povolenku k nějakému vyjadřování se na téma Galaktické federace.

Jinak kam se to došine mimozemská aštarovsko – plejádská – arkturiánská blbárna fakt netuším. Dřív bylo vícero všelijakých galaktických vyslankyň, které tvrdily, že se baví s Galaktickou radou, vždy říkaly „galaktickou rada“, nikoliv federace – což trvale opadlo na konci r. 2021, kdy byl dle mých zážitků rozebrán mimozemský rozsáhlý psychotronický energetický systém, taková zlá síť, která obsedala celou sluneční soustavu a která se dá nazývat tím „Matrixem“.
Tehdy jsem o tom napsala článek:

http://87.236.197.22/enda1.php?a=354979


No a od té doby všechny tyto baby s Galaktickou radou drží zobák.
Zajímavé.

Takže minimálně půlka a více z celého mimozemského kontaktu jsou SS, nacisti, Elon Musk, žiďáci z okultních řad, dále a to je na tom to nejnebezpečnější – galaktická elegantní zhýralá mafie, která zná reálné prostředí GF a umí je imitovat, ve skutečnosti jsou to špičky všelijakých lóží, řídí to, prostě nacisti z řad mimozemců.
A do toho jsou nasazené potvory, co uvědoměle řídí zkázu a udávají tón, co se mimozemských civilizací týká.

Takže netřeba se divit, že českou mimozemskou agendu ovládla bába s vystrčenou prdelí a celou otázku podpory GF Slovanům strčil do blázince chlap s lobotomickým výrazem, Rouran.



U příspěvku:ANDĚL
analfagot (Stálý) - 18.3. > díky
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.3. > PřilítliMimozemšťani> 



Číst naše média je dlouhodobě velice toxické, od r. 2014 však jede tvrdá rusofobie v médiích, na podporu nacistické Ukrajiny po násilném, ze západu vedeném převratu na Majdanu (podle svědků byli protestující štědře placeni v západních dolarech), načež se na východě Ukrajiny vyvalily hordy divných hrdlořezů, asi typu, co předvedl tzv. Mosad 7.10.2023 a šli po Rusech.
Takže pak, o 8 let později, ten Putin „zničehonic“ a „bezdůvodně“ „napadl“ Ukrajinu a od té doby nám v médiích jede jenom nefalšovaný nacismus a evidentně je zamýšleno, že to už nikdy nepoleví. Což je skutečně něco neuvěřitelného a bohužel, zástupy nacifikovaných mlaďoušků, vedeni žiďáckou chazarskou kavárničkou, nás, nesouhlasející, hodlají odstranit ze společnosti a pak si jet svoji transhumanistickou kyborg dystopii.

Jsem v šoku a hrůze, co se se společností děje. Ta zombifikace je příšerná, Ty lži také.
Kdyby tady nezasáhla Galaktická federace, tak se skutečně události rozeběhly nemilosrdně podle nacistického vývoje a transhumánní kyborgizace a nebýt jich a jejich podpory, neexistoval by Putin, který by v r. 2022 nezastavil globalistickou covid agendu a Rusko by jasně nevyslovilo, že jde proti NWO a nacismu. Což dodalo naději lidem, kteří nenávidí NWO a nacismus.
Prostě by ta hrůza neměla žádný odpor, toto všechno je práce GF. Ten odpor je podle mě malý, snad se skutečně spojí Slovani a kultury Islámu a západ bude muset být definitivně zničen.
Vybit. Žádný převychování, žádná denacifikace, ty kriplové to mají v krvi, zlo a nacismus, nejsou Slovani. Musí být zničeni – jsou napíchlí, tak dostanou turborakoviny, jsou napíchlí, tak se jejich haranti už nerozmnoží, žijou pod pokličkou non-stop chemtrails, do hlavy jim denně duní prolhaná média a 5G, jsou to elektroničtí lidé s toxickými hodnotami, taky jim pomůžou masivní bombardování a vylitý oceán … a nakonec ty svině vysvítí sluneční záblesk.
Zmizí ze světa.

Toto je výrok VK: „Jak už jsem v pátek říkal na SVCS, mám velké obavy, že nacismus a podporu pro fašistické procesy máme v sobě, že je to ukryto kdesi hluboko v národech Evropy a vždycky po nějaké době a za určitého podnětu se začne ta rusofobie a snaha o tažení na východ a proti Rusku znovu projevovat mezi populací.“

On žije myslím někde v Německu, myslím si, že se to skutečně projevuje jako pravda, ale toto se nemá týkat slovanského genomu. Slovani jsou tady nasazeni PROTI nacismu. Ti mají mentalitu a genom, který má být hlavním protivníkem nacismu a nemá tomu podléhat. Jsou to hlavní koně GF, spolu s muslimskými společnostmi.
Takže Rusové, jako typičtí Slovani, mají nést kvalitu odpůrců nacismu.
Kdo se zdegeneroval na nacistu, není Slovan. Ale myslím si, že ve skutečnosti se zdegenerovali na nacistu hlavně ne-slovani už geneticky. Kelti, Frankové, Germáni, Židi, Anglosasové, Vikingové … tato směska, to jsou fašisti. Slovani ne, protože mají v DNA odpor k nacismu, pochází z galaktické rasy, která bojuje proti nacismu už dlouho.

Kdyby nebyl Putin, tak západ v současnosti Rusko položil na lopatky, znásilnil, rozebral, okradl a umučil. V 90. letech se to západu dařilo, po tom, co se jim podařilo rozbít SSSR, tak tam měli ožralého Jelcina, ten by jim vyhovoval.
Naštěstí přišel Putin a začal Rusko chránit – já mám myslím si dostatečně slovanský genom a ruský náhled na věc, takže to vidím takto a myslím si, že drtivá většina Rusů to vidí taky tak. Chazarský kvikot našich médií o násilných volbách v Rusku, kde vyhrál ten despota Putin, ač by většina Rusů jinak volila určitě někoho jiného … směšný.

To stejné jako bombastické články o tom, jak strašně sešlo ukrajinské zdravotnictví poté, co tam přišli Rusové. Prý že úplatky a korupce a nedosažitelnost služeb!
To je zajímavý, jak ale vypadalo to ukrajinské zdravotnictví předtím? No byly tam úplatky, korupce a nedosažitelnost služeb! Jeden Ukrajinec, co žil tady dávno před 2022, tvrdil, že na Ukrajině je to strašný a to mluvil o západní Ukrajině, že tam, když nemůžeš chodit, že máš třeba zlomenou nohu a sedíš na nemocničním vozejku a sanitář tě má někam odvézt po nemocnici na vyšetření, tak že sanitáři musíš dát úplatek, jiank se na člověka vysere! Že to tady není.
Takže tak.

Ale co, to je jenom pro lidi se slovanským genomem, kteří pochopili, co se děje. V naší republice je nás prý menšina, asi ta třetina.
Holt, bude válka a jak se ukázalo, anglosaský svět bude vyvolávat války každé století a pokud nechceme války, musíme definitivně zničit západ.
I GF to tak vidí, oni nejsou hloupí a jsou proti nacismu.
Tak snad tento plán dotáhnou do konce a tyto toxické svině, co ničí non-stop lidskou společnost, doopravdy časem definitivně odstraní a vyhladí z povrchu.
Nevím, jak dlouho ještě budeme muset číst protektorátní média a pozorovat prolhané toxické nacistické svině uprostřed vlastního národa.



U příspěvku:Nápověda
El condor (Stálý) - 18.3. > eddie1111> Ahoj! Sjeď dolů pod seznam svých dílek. Tam jsou 4 okénka s roletkami. V tom prvním, vedle kterého je tlačítko PROVED´, vyber z nabídky, co chceš dělat, zaškrtni čtvereček vlevo u názvu vybraného dílka a pak klikni na PROVED´. Doporučuji pak zase vrátit roletku zpět
na 1. řádek...
P.S. Měj strpení se systémem, když vkládáš komentík či příspěvek zde nebo na fórech. Je pomalý a pokud to netrpělivě znovu odpálíš, bude to tu víckrát! :-) P.Z. Tady ty své duplikáty smázneš, když klikneš vpravo na ZMĚNIT, vymažeš obsah a odešleš prázdné okénko. Stejně ošetříš i znásobené komentíky u jiných dílek. Tam je neustále funkční to UPRAVIT. A zase odeslané prázdné okénko se skryje.
U příspěvku:Nápověda
El condor (Stálý) - 18.3. > Proč se tu neobjevuje, co jsem sem vložil? Už jsem mezitím zjistil, že editovat či mazat lze prostřednictvím těch čtyř okének s roletkami pod seznamem mých příspěvků. Ovšem ještě z mobilu jsem si na fóru nechtěně nasekal tentýž dotaz jako více duplikátů. A to asi já nesmažu! Zapomněl jsem, že systém je líný. U komentářů pod dílky to lze odstranit tak, že u duplikátů přes "upravit" vymažu komentík a odešlu prázdné okénko.
U příspěvku:ANDĚL
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.3. >
Je to hezké.
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.3. >




Vše se intenzivně šine k vizi, že bude Praha vybombardovaná, aneb probíhá příběh, jak Eman táhnul.
Macron, jak je známo, hodlá možná a asi vyslat udatnou francouzskou a asi i všeobecně evropskou fašinaci armádu složenou z nadšených udatných doborovolníků a nenávistníků toho RuSSka proti Rusku a tím zpečetit osud západu navždy, v symbioze se zdá se že nevyhnutelnou občanskou válkou v USA, příště už prostě Američce.
Vyšly o tom články na mainstreamu a je zajímavou sondou se brodit diskuzními příspěvky. V době, kdy je člověk již po intenzivních letech prudkých deziluzí, kdy se musel smířit, že doopravdy většina společnosti je dystopicky bezvěrecky na zničení a že vizi mají transhumanistickou a že jim tedy nevadí, že jim na rameni drží magnetka a že jsou to prostě tupá blbá biorobotická degenerativní hovada s fašistickým myšlením a pochroumanou genetikou, kdy se zkrátka v těchto zplanělých a geneticky narušených tělech, co imitují člověka, nachází nějaká zločinná vesmírná sebranka všelijakých vyděděnců, zmetků a nepovedeností z širého vesmíru a že vlastně probíhá ten Armageddon, který všechny tyto odstraní a nechá tu jenom bytosti s lidskou duchovní matricí … tak v tom případě se dá toto sondovat i s náležitým odstupem, aby z toho člověk jen zbytečně nešílel. Jinak je to samozřejmě k zešílení a vzhledem k tomu, jak se šponuje nenávist mezi dvěma náhledy na svět, z nichž jeden je evidentně velice vadný, se pod vlivem tuny lží začíná rozpadat lidská duchovní matrice. Selhávat rozum, jakákoliv etika a čest.

Ale je to zajímavá sonda do smýšlení doopravdy velice idiotických bytostí, které mají několik vaxů a věří anglosaskému světu, který je vyhlášený tím, že nikdy žádnou dohodu nedodržel, věřit se jim nedá a hlavně – už je jich dost. Což si může vydedukovat kdokoliv, kdo má aspoň trochu nějaké historické ponětí a zná třeba pojmy jako je Mnichovská dohoda, nebo Minská dohoda.

Prasoopicím to nemá smysl vysvětlovat, ani s nimi vést jakýkoliv dialog, minulé roky nás poučily, že mají v hlavě nasráno a jsou prostě magnetičtí svědci covidovi a vědí, že to RuSSko je prostě to zlo na zemi.
A věří v masakr v Buči.
Jejich intelektuální perly jsou fantastickým obrazem končíčícho svět západu a napovídají, jak se stane, že Praha bude vybombardovaná:




„Stejně se už k tomuhle rozhodnutí schyluje dlouho. Celý Západ začíná chápat, že Ukrajina tohle nemůže vybojovat sama. A je to lepší, než když budou lítat Ruské rakety na našem území. „

Tento postup je typický pro západ. Domnívají se, že Rusové nemají vůbec žádný zájem normálně a čestně fungovat v mezinárodním diplomatickém, politickém, ekonomickém, vědeckém a kulturním okruhu, ale místo toho neustále vymýšlí, jak roztáhnout svůj vliv a zničit co nejvíc světa kolem sebe. Inu, chovají se podle modelu: „podle sebe soudím tebe“. Takže západ, nemaje žádné vnitřní hodnoty, přenáší svoje formy chování na Rusko, do nich projektuje svoji mysl a tedy neustále vyvíjí aktivity proti Rusku a snaží se vyprovokovat medvídka k sebeobraně. Když medvídek konečně po dlouhých ságách klidu, rozvahy a naivní důvěry v západ, že se jako změnili denacifikací po 2. světové válce, nebo předstíranou důvěřivostí v tuto zdánlivou realitu, se probral a zakročil, tak pak tuze kvičí, že se medvídek probral.
Přitom to vypadá tak, že kdyby Eman netáhnul, tak si Rusko, Polsko a okolní státy Ukrajinu prostě rozeberou a bude od banderovských fašounů, vyšinutých kozáckých samovůdců a jiné sebranky chaosu pomezí mezi Ruskem, Kavkazem a nácky pokoj.
Ale Eman potáhne asi a prý možná a tudíž Rusko konečně začne házet ty bomby. Protože nebude stačit naházet inferno na ukrajinskou půdu, aby se pohřbili další vyšinutí tajtrlíci ze západní Evropy, co táhnou na Rusko, bude potřeba jim na západě zavřít hubu komplet, aniž by se nožka Rusa jakkoliv dotkla půdy Evropy.

A to se mluví tedy o těch jaderných bombách, nicméně je tu ten fakt, že Galaktická federace tu intenzivně iniciuje proces udzravování planety, kdy to vypadá, že časem znovu vyrazí gigantické stromy (první s vysokou pravděpodobností na území zaplavené a posléze zase odplavené úrodné sladké Francie) a jaderné bomby povolí jen do takové míry, dokud bude potřebovat zvýšenou radiaci pro ten proces.
Vzhledem k tomu, že se nebavím s žádnými světelnými andělíčky ze světelných lodí, kteří respektují právo této podivné rasy se vyvíjet podle svého uvážení – tedy cestou zničení planety – ale bavím se s reálně se na nebi pohybující Galaktickou federací, která má o hodně akčnější postoje a docela normálně tu zasahuje i vojensky a co tak vím, tak Rusko a Persie jsou jejich miláčci, tak si myslím, že věc se může odebírat všelijakými zajímavými cestami.
Třeba GF pár jaderných bomb jednosměrkou pustí – umím si představit takové dvě tři jaderné bomby, jak vyhladí Londýn, Prahu a další skvělé žiďácké destinace, ale je také možné, že bude nasazená ještě jiná zbraň, nejaderná, třeba soudruzi něco vyvinuli a neflákali se a našli způsob, jak srovnat se zemí město plné idiotů bez jaderného štěpení.

A nebo, budou nasazeny ještě jiné zbraně, všelijaké vesmírné základny s intenzivními paprsky, co z volného vesmírného prostoru zaměří planetu a vyšlou impuls do jejího pole, nebo jsou už nyní nasazovány psychotronické zbraně a radiozbraně s extrémní elektrosmogovou zátěží, pod jejichž vlivy se dokonale rozpadá duchovní matrice prasoopic a lidskou identitu a kvality si dokáže udržet čím dál méně lidí, to díky tomu, že jen minimum lidí tuší, že na tom musí aktivně pracovat a umět se propojit s planetárními silami… nakonec, až se GF nasere, prostě do počítače zadá frekvenční záblesk, kde bude nastavená frekvenční hladina bytostí, jako hranice, kdo smí a nesmí přežít.
Tak, aby to přežila zvířata a lidi.

To proto, že GF má s touto planetou léčivé záměry a chce ji obrodit a lidstvo vyhodnotili jako zdegenerovanou chamraď na odstřel a s budoucími notně prořídlými generacemi hodlají geneticky pracovat.
Přičemž, jestli má někdo představy, že jeho indigové a křišťálové děti narozené po r. 2000 jsou ta vyvolená liga, tak nechť se informuje o stavu vysokého školství, kam právě dorazila extrémně proočkovaná ADHD apokylyptická generace, která zdá se bude mít možnost vycestovat na Ukrajinu a tam zhynout, pokud má dostatečně pravičáckou a prozápadní famílii.


Jinak myšlenkové produkce nenávistníků RuSSka jsou výživné a blouznivé:

„Evropa už tak nebude mít jinou možnost, než následně pochodovat na Moskvu a bojovat do absolutního vítězství a porážky russka stejně jako se za 2svv muselo obsadit Německo. To je dobrý příklad, protože stejně jako kdysi Německo a němci se budou muset russko a russové převychovat a naučit se stydět za své postoje, politiku, názory a válku kterou rozpoutali. To zajistí že russko jako národ bude mít nějakou šanci na budoucnost a Evropa bude mít mír.“

To je dost bláznivá představa, že by se Evropě podařilo konečně jednou tedy dobýt to Rusko, tam ho definitivně převychovat a zmocnit se Sibiře :-) Ale evidentně to v hlavách některých supervyšinutých jedinců vězí.
To se podařilo ještě tak s naším národem, byli jsme poraženi 1620 a 400 let jsme v hajzlu, doopravdy se tu podařilo převychovat, ale přesto tu, i po těch 400 letech stále zůstává slovanský odpor proti tomuto vyšahanému západnímu fašismu.
To jako nevím, kde pan nemocný přišel na to, že by toto šlo provést s Ruskem.
Navíc, pokud tak tuším, tak Rusko má nyní zaktivizovanou válečnou morálku, válečný průmysl, nehledě na fakt, že nikdy nezrušilo vojenskou službu. Narozdíl od Evropy, která by musela toto vše teprve zaktivizovat, jinak prý údajně mají náboje na 5 dnů.
A Evropa je plná debilních jupíků, co neabsolvovali žádnou vojnu, jsou jen tupá konzumní rozjívená verbež na facku a likvidaci. A kdyby Eman konečně sebral všechny tyto idioty a odtáhl s nimi na východ, tak doma si to přebere národní nazuřená societka, co se mezitím spojí s mohamedány, tyto Ynteligentní západní móresy už pro naše nově vzniklé přátelství udělaly hodně.
Tak nevím, jak tato vize pana blouznivého dopadne.

Asi nějakým novým typem dálkově naváděné masivní bomby a nějakým geomagnetickým zásahem a nakonec asi zábleskem od GF.


U příspěvku:Píseň+česká new verze+ WHO předání moci EU+ČR
analfagot (Stálý) - 16.3. > https://fb.watch/qRAeterMJ7/

tohle opravdu voliči AB a ANO chtějí?
Předání moci WHO EU orgány, včetně česka chtějí! Souhlasí i AB a Fiala!
U příspěvku:Píseň+česká new verze+ WHO předání moci EU+ČR
analfagot (Stálý) - 16.3. > j.f.julian> já na to zapomněl juliáne, dík!
Tak zopakuju, že píseň v češtině není tak expresicní jako originál, ale text je super přeložen, nebo prostě volně přeloženej, ale bezchybně!
U příspěvku:Píseň+česká new verze+ WHO předání moci EU+ČR
j.f.julian (Stálý) - 16.3. > nic si sem nedal, tak já to doplním

U příspěvku:ANDĚL
j.f.julian (Stálý) - 16.3. >
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Celá církev má za úkol jediné – blokovat rozvoj skutečné spirituality. Třeba Halík se potlouká po veřejných médiích již dlouho, stejně jako množství jiných blbečků z církve, včetně papeže a za celý můj pro víru formativní život nevyplodili nic, co by stálo za pozornost.
Jako člověk, co se spiritualitou velice zabývám de facto celý život a je to jeden z hlavních motivů mého života jsem doopravdy ze strany církve nikdy nezaznamenala nic, co by stálo za řeč.
Nebýt Lobsanga Rampy a dalších mystiků, tak se neví lautr ale vůbec nic.
A to církvi vyhovuje.
Vždyť i Halík si pochvaluje, co je všelijakých „něcistů“, jakože v „něco“ věří.
To je tedy úroveň, vyloženě žasnu, po 2 tisících letech blokace magického vědění a schopností to je tedy doopravdy výkon, měli by si pogratulovat, žiďáci hnusný, jak dokázali za ty tisíce let zlikvidovat veškerého ducha a spirituální vývoj. Že bandy pověrčivých pitomců věří v „něco“, to je fakt geniální, v jejich měřítkách to je určitě dobrý výsledek.

Jak mají lidi věřit v nějaké nesmysly, co produkuje církev? Vždyť kdyby se měli doopravdy zabývat spiritualitou, tak už se dávno rozpustili.

V 17. století se díky jejich lžím a neschopnosti jakkoliv obhájit vyšší kosmický zákon podařilo prosadit naprosto devastující bezvěrství a materialismus, který v současnosti graduje do transhumanismu a definitivního popření vyšších kosmických zákonů, fašismu, který je odhodlaný sprovodit ze světa nepohodlné osoby skrze globalistickou agendu.
A za to může církev, protože vždy byla součást NWO!
Ti nemají absolutně žádný zájem na tom nějak kultivovat spirituálně obyvatelstvo!
To jen chronicky a systematicky blokují spirituální poznání se svým obskurním nekromanským institutem, dělají zlo, vždy se přiklánějí k NWO a pak apelují na pseudohumánní žvásty.

Nejdřív dokonale zničili slovanské kultury a rozprášili jejich vědění a kulty a duchovní, kteří stáli na východních, nebo normálních, spirituálních zákonech a nahradili to násilím, soustavnými nesmyslnými žvásty a intrikami a institutem církve, který se staví mezi člověka a Stvořitele a bere mu to nejpřirozenější právo vlastního vnitřního kontaktu, duchovní praxe a rozvíjení a získávání spirituálních, magických dovedností!
A všechny kultické, magické a okultní metody zakazuje!

Takže se tu musí konečně za nelidského úsilí několika jednotlivců prosadit východní poznání na západ (třeba Lobsang Rampa) a potom, protože to není všechno, musí přilétnout Galaktická federace a rychloškolou naučit šamany daných etnik se orientovat a začít hodně rychle a vědomě realizovat magie dávných předků!
Protože – nejen, že je hodně z toho high-tech, ale taky je to hodně o kultických silách planety, jejích systémech a energetických a informačních silách a propojení skrze dimenzionální vesmírné systémy na vyšší vesmírné a kosmické síly!
A to se člověk musí naučit, aby odvrátil útoky zlých potvůrek od církve a NWO obecně, od zlých nacistických sviní a žiďáckých příšer!
No, a na tom tady církev fakt dlouho dělala, aby nikdo nic nechápal a toto, co se mi podařilo přežít, bylo vlastně absolutně nemožné.


Hlavně že sedí u moci a hrabou svině.
Co doopravdy přináší společnosti? Možná několik jednotlivců ano, protože uvěřili vlastně v něco jiného, než co je učili. Jako faráři můžou být fajn, ale s církví mají problém, aniž by o tom věděli. Církev by měla ztratit status výlučnosti a základní duchovní jednotky této společnosti. To může Halík slintat, že ve skutečnosti necírkevních věřících přibývá, ale to je práce východních mystiků a mimozemšťanů, né té jejich odporné církve!
Tak ať už se dostanou někam na úroveň svědků Jehovových a podobných obskurních uskupení a mělo by se začít aktivně uvažovat nad předěláním spirituální krajinné sítě, protože ty katedrály a kostelíčky se zlou církevní energií už nejsou pro dnešního člověka.
Jako vždy, k tomu, aby se s tímto kupř. začalo něco dělat, chybí ve společnosti skutečná vyšší vůle a dobrý zdravý duch, takže se to rozfláká asi ve válce.
Jako vždycky. To je kvantový zákon. Je to prázdné a zbytečné a škodí to a ti, co by mohli, to přesto nehodlají zbourat? Pak se vytvoří kvantové přepětí a rup, šup, bomba a katedrála na sračky.





U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3. > PřilítliMimozemšťani> 






Tomáš Halík má taky rovnou rozhovor, že je prý chudák, neb pro skupinu lidí představuje čiré zlo.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-galerie-osobnosti-jsem-prazak-knez-havluv-pritel-presne-co-cast-lidi-nenavidi-rika-halik-245165

Říká: „Uvědomil jsem si, že pro značnou část společnosti reprezentuju přesně to, co oni nenávidí – nenávidí Pražáky, nenávidí kněze, nenávidí bývalé disidenty, nenávidí přátele Václava Havla, nenávidí intelektuály. Já jsem toto všechno v jednom. Nenajdete člověka, který by v sobě ztělesňoval všecko, co tihle lidé nenávidí,“ říká s naprostým klidem v hlase profesor Tomáš Halík “

Chudinka jeden, třeba to vážně schytává, protože je mediálně velice známá osoba a jeho vejšplechty se usadily v české veřejnosti jako typický znak arogance a tuposti moci, církve a všeho zla za celé dějiny.
Navíc vypadá jako černokněžník, nemá to lehké, opravdu.
Tak jsem si říkala, však ty dědku vysypeš zase něco na blití, jak to umíš no a taky že jo.


„To bylo na počátku, když svatý Pavel řekl: ‚My, křesťané.‘ Tam už není důležité, jestli je člověk Žid, nebo pohan, muž, nebo žena, člověk svobodný, nebo otrok… „


Někde se to muselo vyvalit, já to nebudu poslouchat, stačí přečíst článek a hned se to vybleje, ten vzorec myšlení.
Jaký Žid nebo pohan? Svobodný nebo otrok? Co to mele za sračky proboha? Takže plus to dobrý je Žid, svobodný a muž jo? A mínus to špatný je pohan, žena a otrok jo?
Kde mají tihle kriplové probůh umístěné židy? A co jako myslí těmi pohany?
Vždyť žiďáci, ta bezvěrecká grupa kolaborantů s Drakoniány zničili pohanskou spiritualitu, kterou nyní zoufale dolujeme zpátky, po nadvládě těchto sviní.
Jakým právem se staví na vyšší laťku?
No prostě tyhle prožidovské chazarské jednotky zla a pokrytectví to mají v krvi. Náckové, chazaři, židi, satanisti, církev … vše co se táhne od Babylonu.
Vše temné, vše projev okupace planety.

Už ta idiocie všech těch debilních katedrál, jak oxidují na energetických místech, na vršcích těchto energo-center stojí nějaká depresivní kvadratická struktura, která blokuje energii a v ní se odehrávají nějaké ceremoniály, ze kterých má normální člověk chuť mlátit hlavou do zdi. Vyvolávání tuposti, démonů zla, utužování židoneřádu, ceremoniální tupá liturgie.

Spiritualita už je definovaná, všechna ta učení světa už dávno znají pravdu. Všechna pravda byla vždy ukrytá ve východních filosofiích. Jen kvůli židům trvalo víc jak 2500 let sem tu pravdu dopravit, do této části světa a stálo to skutečně neuvěřitelné množství mrtvých.
Teprve nyní, díky extrémním činům konkrétních lidí, jako je ten Lobsang Rampa třeba a díky vyšší možnosti informačního přenosu se podařilo dostat mystickou pravdu i na západ.
A protože nejsme asiati a objevily se ještě další informace a začalo být jasně vidět další a extrémně závažné žido nacistické anglo-saské spiknutí proti lidstvu, tak se začínáme obrozovat jako samostatné slovanské území a společnost kultur.

Což velice chytří inťoušci srovnávají s árijstvím, že jako panslovanství je obdoba nacistického árijství.
Tak v něčem to skutečně podobné je. Nacisti si přilákali drakoniánské a šedivácké nestvůry a uvěřili, že oni, jako blond svině, mají nejlepší DNA a dodnes s tím vyhrožují, že se vrátí jako Plejáďani, kdyby se jim podařilo náhodou porazit Galaktickou federaci.
Slovani jsou podporováni Galaktickou federací, která dále podporuje muslimské národy a obecně Euro-asii a s tím i další přilehlý svět v rámci Zákona Jednoty. Bojuje proti NWO, proti náckům a tak potřebuje podpořit zakřiklé a anglo-saskými, v podstatě chazarskými sviněmi dlohodobě tyranizované společnosti, které mají slovanské geny. Takže jim říká, ať se seberou a zničí západní nacismus. Takže jen díky putinovskému Rusku nemáme všichni vax od Rakušáčků.
Aha a proto je to stejné, jasně.

Miluju úvahy všelijakých takových hlaviček.

Já vyznávám obecnou spiritualitu a ráda bych tu kamennou obdélníkovou kraksnu katedrály dala z Hradčan pryč. Protože tam přes temnou NWO církev tlumí naši národní energii.
No, tak kdo mi pomůže?
Snad ruská bomba.
Slovani. Já tam chci rovný plácek, ufoport a možná dubový háječek.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Já mám o Katedrále sv. Víta svoje pochybnosti a zkoumala jsem možnosti architektonické přestavby toho místa a co by se mohlo stát a o co tam jde.
Tady jsou taková základní zajímavá fakta o této katedrále z wikipedie:


„““
Dne 21. listopadu 1344 Jan Lucemburský položil základní kámen katedrály sv. Víta v souvislosti s povýšením pražského biskupství na arcibiskupství.


Nedostavěná katedrála od západu za korunovace Ferdinanda I. v roce 1836

V září 1929, za účasti prezidenta Masaryka a arcibiskupa Františka Kordače (jak je uvedeno nad klenbou triumfálního oblouku chóru dómu na straně jižní), byla dokončena dostavba katedrály u příležitosti tisíciletého výročí zavraždění svatého Václava.


Takže dalo by se říci, že na dost divné datum založil velice nenárodní Jan Lucemburský základ této katedrále, jejíž stavba se táhla skoro 600 let a většinu času byl tento národ bez této funkční katedrály, jak je vidět i na obrázku z r. 1836. Teprve když na dost morbidní výročí konečně dostavěli tuto katedrálu, tak se skutečně začala otřásat národní duše českých lidí a prodělávat velice tvrdé zkoušky identity.

Sama jsem tam byla určitě několikrát, asi se školními výlety atd. A vím, že to na mě nezanechalo nijak úchvatný dojem, pamatuju si, že to je beznadějně obdélníkové a v něčem se tam tlumí energie.

Tak jsem se vydala hlubinně zkoumat možnosti svojí architektonické přestavby tohoto místa a domnívám se, že by to šlo. Protože když jsem vlezla dovnitř, přerazila se a málem jsem se zadusila o Halíka a katolickou církev. Když jsem to konečně odehnala a dokázala se soustředit na podstatu tohoto místa, tak skutečně, je to dělané tak, aby to tlumilo energii toho místa.
Tak jsem Katedrálu sv. Víta v duchu nechala vyhodit do vzduchu, abych zjistila, jaké síly to tedy dusí a dostala se do podloží. Ty síly jsou dobré a vitální, je v tom kus síly jako takové, není to nejduchovnější proud, který tudy zrovna prochází, ale patří k vitálním, je v tom hodně zemské energie, věřím, že s touto energií dokázali velice přirozeně pracovat Slované na tomto území kdysi dávno. Tím, že na tomto energo proudu stojí nějaká taková obdélníková kraksna a církev v tom dělá svoje ducha ubíjející rituály, tak to tlumí národ.

Tak si místo toho představuju staticky vyřešený plac, jedno, jestli travnatá plocha, nebo dlažba, nebo křišťálový bazén … hlavně, ať je to horizontálně zarovnaný funkční ufoport.
Původně jsem tento architektonický návrh chtěla realizovat s Vatikánem, ale je fakt, že pro přistání GF je vhodnější naše země a s katedrálou sv. Víta je toto jednodušíí zrealizovat a taky se tím rozfláká o dost méně výpravnější stavba.
Takže kdyby na to čirou náhodou spadla nějaká bomba, netřeba se z toho hroutit.


U příspěvku:ANDĚL
love (Pravidelný) - 14.3. > 5D
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.3. >


Nejvíc se to dá fakt asi vysvětlit na chovatelské stanici. Chovatelská stanice Atlantis plná ušlechtilých pudlů, labradorů, dobromyslných bernardýnů a roztomilých tažných husky atp. byla přepadena, infiltrovaná hnusnými smradlavými hyenami, olysalými ořechy s křivou povahou atd. A chovatelská stanice byla skrze nastálý chaos přepadena a původní správci stanice vyhnáni.
Když se po dlouhých bojích a ságách vrátili na chovatelskou stanici a vyhnali tu nízkou mafiánskou verbež překupníků se psy, našli tu místo svých miláčků všelijaké zlé a nemocné čokly s vysílačkami.

Takže toto dále nejde, vadný chov se prostě zlikviduje (protože toto rozvážet NENÍ žádoucí) a taky není žádoucí vadný chov nechat dlouho oxidovat mezi nově vzniklými znovu krásnými, ctnostnými, čestnými, věrnými a přátelskými husky, labradory, bernardýny atp.

Což doufám, GF prakticky a elegantně řeší tím, jak mi namlouvá, že ve skutečnosti všechny ty vadné ořechy s křivou povahou a pochybnou morálkou a inteligencí ve skutečnosti přemístili na náhradní planetu, která simuluje tuto naši originální, s tím, že do vesmíru se nikdy nepodívají a věří ve fašismus, tak to není až tak složité a tady máme jejich klony. Které elegantně zmizí jednou při záblesku, který může být všelijaký a to sice přírodní, i technický, kdo ví… ve skutečnosti se dodnes hádáme na čem žijem, protože vesmírné programy jsou dost dobře asi jenom promítačka v kině, po všech těch skandálech se Stanley Kubrickem a údajném přistání USA na měsíci atd. - zkrátka nikdo neví nic a vše je možné.
Jen asi není možné, aby si toto vyšinuté lidstvo mohlo dělat bordel ve vesmíru a tady doma říkat, že jsme ve vesmíru sami a žádní, ale vůůůůbec žádní mimozemšťani tady NEJSOU, to protože to NENÍ možné. A maximálně sem letí nějaký ty Plejáďani, kteří přistanou HNED jak se podaří tady náckům zničit GF v přilehlém galaktickém prostoru a tady nastolit NWO dystopii.
Už to bude, už se to blíží prý a už a už … a letí sem.

Mezitím je nebe naflákané loděmi GF, které se drží v krycí frekvenci a není až takový problém je normálně vidět.
A tak to jde stále dále a dále.

Jde o to, že se musí vylikvidovat nejen fyzická základna pro vadné existence – tzn. že to musí vychcípat, všechen ten bezvěrecký agresivní nepřemýšlející bordel, který se vyhnul lidství už zdálky. Ale taky – a to je na tom to extrémně důležité – musí zmizet jejich duševní otisk v lidském kolektivním poli. Tzn. astrální pole zeměkoule se musí vyčistit od idiotů a musí být nahrazeno silnějšími duchovními vlivy, musí zesílit čistá kultická podstata planetárních sil, planeta musí energeticky posílit, frekvenčně se zvednout, ještě více se uzdravit.

No a s tím budou ubývat idioti, buď postupně a pomalu, nebo katastroficky a rychle a s tím se budou tyto duše vyvádět z planetárních systémů a posílány do svých frekvenčních světů a s tím, jak bude ubývat lidstvo a dětí normálně přirozeně narozených bude méně a budou do toho vpouštěny duše jen na úrovni planetárního léčícího a šlechtícího plánu – tedy ty atlantské a lepší – tak se budou uzavírat možnosti pro znovupříchod prašivých čoklů.
A s tím budou zredukovány i rasy a jejich genetické typy a budou vytvořeny nové, lepší. Protože GF má nyní obrovské množství dat, co z kterého ořecha kde vypadlo a co už URČITÉ NEDĚLAT. A taky tu mají experimentální novou mixku, která je ve stavu pozorování a z toho jsou taky data. Dále má ověřené genetické kmeny, které vydržely i teď a nesesypaly se v lidské matrici a kultickém spojení s planetárními vlivy.

Takže si to takto hezky pořeší a pofackují.
A Plejáďani sem už třeba kvůli tomu jen tak nedoletí.
A GF přistane na plácku, který jednou v budoucnosti zbude po Katedrále sv. Víta.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.3. > PřilítliMimozemšťani> 




Asi je to vše zřejmě skutečně velice věc genetiky, k čemu člověk inklinuje, co mu přijde sympatické a co nesympatické a pro mě, která se identifikuje jako Slovanka a válka proti Rusku je pro mě zapovězená a nikdy bych nepodporovala jakékoliv provokatérské akce proti Rusku atd. - tak pro mě se děje nesympatický kulturní vývoj už dlouhodobě.
Viz. prudký rozvoj kokrhelů na palici u každého režimního hovada, nebo prudký rozvoj nevkusného tetování, povrchnosti, hlouposti … prostě západní vlivy jsou mi krajně nesympatické, všechna ta povrchnost, vyžveklost, násilí, tupá prázdná gesta, špatné účesy, plýtvání, konzum … demence.
Nesympatické, mně jako osobě, která je slovanská, nebo se se slovanstvím přirozeně identifikuje, jsou tyto vlivy nesympatické.
Uznávám jiné hodnoty, kupř. nelhat, říkat pravdu, snažit se jít k jádru, jsem přesvědčená o relativním rovnostářství jako jediném způsobu společnosti, který funguje. Myslím si, že je potřeba klid a potírat povrchnost a uřvanost, že je třeba hledat hlubinná řešení a držet se určitých konkrétních čistých vztahů k přírodě, světu a sobě, že je třeba hledat svědomí a věci konzultovat k jádru a pravdivě.
To je asi to slovanství a je možné, že to prostě patří jen ke konkrétním typům DNA, přičemž mimozemšťani opakovaně tvrdí, že zrovna Slovani jsou druh lidí s nejlepším DNA potenciálem.
Asi jo, asi to tak je. Všechny ty chazarské stepní držky, nebo ty západní germánské, keltské, či vikingské vlivy a druhy DNA jsou prostě narušené a vytváří to z nich divné rozjívené kriply napřesdržku, co ničí jakoukoliv hloubku a úctu čehokoliv.

Asi to tak je. Je to možné, že drtivá většina genetik světa jsou prostě nefilimské zpotvořeniny, které znemožňují, aby se v tom usadila plnohodnotná lidská duše a vždy se do toho dokáže narvat jen nějaké roztěkané koště, co nemá hlubinné přístupy nikam, ani nemá vyšší napojení do světa vyšších hodnot. Takže z toho vznikne LGBT divná buzna s vyklepaným mozkem, co si dá na palici kokrhel a s výrazem nepříčetného ADHD spratka jde rozjebávat slovanský duchovní prostor.

Je možné, že doopravdy slovanské DNA má jediné, nebo je jedno z mála, které drží kompaktní informaci o tom, jak má vypadat a chovat se člověk a všechno kolem je rozbitá veteš. GF jak jsem pochopila, hodlá budoucí lidstvo postavit na euroasijských základech – Slovanech a Arabech a Peršanech a na jihu tedy Afrika. Na východě určitě nějaké asijské genetiky zůstanou, ale asi taky ne všechny. Holt, je doopravdy možné, že hodně druhů genetik je zparchantělá veteš, že se od toho nedá očekávat, že se do toho vůbec může narodit plnohodnotná lidská duše.
A proto GF dávají důraz na nás, na Slovany.

Tak on je rasismus zakázaná věc, v rámci pseudohumanity se musí říkat, že druhy genetických sad člověka jsou všechny rovnocenné, ale evidentně to tak asi není, rozhodně GF je vlastně z pohledu západní pseudohumanity docela rasistická.
Ale já si to umím představit. To je jak mít chov čistokrevných psů. Vytvoří se několik ras a ty rasy mají skvělou kvalitu – pěkně vypadají, mají dobrou povahu, super. Pak se ta psí farma dostane do problémů, někdo ji ukradne a po dlouhých válkách, když se vrátí původní majitelé, najdou hnusné ořechy, co zplaněli, povahy těch nehezkých čoklů jsou vyloženě špatné, místo ušlechtilého vznešeného dobromyslného pejska tu pobíhá nějaká poloagresivní bojová obluda s nepřátelskou povahou…
holt genetika a šlechtitelství je asi zábavná věc.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.3. > PřilítliMimozemšťani> 





„S typickým kozáckým chocholem byl v ukrajinském parlamentu nepřehlédnutelnou postavou. Bývalý poslanec Eduard Leonov dnes vede dobrovolnickou jednotku u Chersonu.“

Eduard Leonov -




Tato věta mi dost utkvěla v mysli, že tento účes, kterým se honosí všechny svině už minimálně od r. 2014, je „typický kozácký chochol“.
Tenkrát jsem nechápala, proč se rozjela taková hnusná pseudo-punková móda, že mají všichni vyholené skráně a na vršku hlavy kus vlasů jako přehazovačku, nebo si ji uchytí jako úchyl do gumičky. Všechna nesympatická hovada měla tento účes, všichni zlí učitelé na VŠ měli tento účes … moje genetické paměti mi říkají, že když uvidíš někoho s takovým účesem, je v pořádku vzít sekerku a zprovodit to individuum ze světa, holt historické paměti v DNA nelžou, ale máme demokracii a občanskou společnost …
takže hovno, že to byla nějaká manýra a blbá móda, ne, toto je normální regulérní rusofobní spiknutí, které na našem území jede už minimálně od 2014, ale prakticky to začalo mnohem dřív, protože skutečné echt satanistické svině nosily tento účes už dávno předtím.

Je skvělé, jak se nám otevírají oči, to by mohlo pomoci.
Protože dřív by mě tedy nenapadlo, že to je spiknutí, myslela jsem si, že to jde nějak od „punku“ a že si s těmito lidi nerozumím skrze všeobecný vkus, protože tyto uřvané alkoholické špinavé styly hudby nemusím, punk a metal šly vždy dost mimo mě … že lidi, co tento účes nosí, jsou mi nesympatičtí a vůči mě i nepřátelští z důvodu, že je to věc kulturního vkusu.
Ale že to je věc AŽ TAK MOC věcí kulturního vkusu, tak to by mě nenapadlo, že to je typický účes nějakých chazarských sviní z Ukrajiny.
A že všichni ti záludní bastardi, co naprosto zkazili moje studia tím, že se začali roztahovat ve škole, nejsou jenom mondénní nafoukaná prasata, co chtějí mít na hlavě debilní kokrhel, aby vypadala zajímavě, ale že jde na férovku o řízený chazarský převrat, jehož pointa je nyní již jasně viditelná, protože většina obyvatelstva jim to žere.

Samozřejmě i naštěstí už nebožtík Karel Schwarzenberg měl tehdy nějaké takové číro na své satanistické kebuli a snažil se tím oslovit mlaďoušky, někdy kol. r. 2014.
Takže hovno, že punk, ne, tady jde o chazary z Ukrajiny.
Proto se tento dementní účes, který dělá z lidí úplná prasata na pohled a mě osobně je krajně nesympatický, tak strašně moc prosazuje a šíří se jak mor.
Takže záplava hochů s chocholkem, co zničili vše dobré a nahradili to mondénními gesty a přetvářkou a ničením dobrých lidí a tichem a trapností … to byl záměr, to bylo řízené.

A teď je tady máme, ty kriply. Ovládli náš národ, chazarské špíny. Už jsme víc Ukrajina, než česká země, rozhodně my jako původní obyvatelstvo nikoho nezajímáme.
Asi bude válka a v té válce bude příležitost jedny vybít.
Tyto kriply se nám snad podaří vybít.
Buď v evropské válce proti někomu – tady asi proti Rusům, tam by se měli tito vybít a nebo v občanské válce, která už mi přijde v pořádku, já tu tyhle kriply nesnesu a než abych jim dala naši zemi, klidně radši umřu v boji proti nim.
Radši tu budu mít mohamedány, než tyhle kriply s chocholem.

GF plánuje větší čistku různých špatných DNA a závadných etnik, příliš velká rozmanitost taky škodí, de facto má z planety zmizet 6 – 7 miliard lidí, věřím, že chocholáčci chazaři jsou mezi těmi etniky, co mají definitivně zmizet.
Budou zničena těla na hmotné úrovni a také budou zničeny astrální struktury v poli naší planety, které přináležejí k těmto DNA skupinám, aby se ty duše už nikdy nesměly narodit na naši zemi a byly nuceny naprosto opustit rámec naší planety.
Tedy, to plánují moji mimozemšťani, nemluvím za všechny posly jejich dokonalých mimozemšťanů, kteří se ani neotěžují svým kontaktérům objevit na nebi, zato furt serou lásku a světlo.
Potřebuju svoji GF odsekat od těchto světelných kriplů, nějak mi došlo, že s nimi nemám absolutně nic společného.
Ani nevěřím, že takové žvásty někdo dokáže reálně zprostředkovávat jako médium. Prostě ti se světelnými přiblblými mimozemšťany lžou a jenom na tom vydělávají. Reálná GF není cukrové žužu.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Hlavně je potřeba, aby se vymazala pseudohumanita a falešné vedení společnosti a samozřejmě taky, aby se odstranila děsivá úroveň současného lidstva a nahradilo se to doopravdy lidským typem společnosti.
To, co tu běhá nyní, je prý nějaká nefilimská zpotvořenina a já tomu věřím.
Nevím, nějak to, co se tu usídlilo jako společnost, nemůžu považovat za lidi. Věřím, že je v tom zlá bytost, jsou to zločinci a duše z Atlantidy se odsud musely tehdy vzdálit a nyní se snad začnou vracet a generaci za generací budou vyměňovat ty vesmírné zločince, aby odsud vypadli, populace se zeštíhlila a příchodem nových duší z Atlantidy se zkvalitnila a ta populace se zvedla z prasečí degenerace.

S „kozáckými“ číry nás tu vytáčí už skrze pokleslou kulturu, ukrajinským nacismem, špatnou módou už X let a Evropa jede ve fašismu kvůli těmto chazarským špínám a není proti tomu obrany. A proč? No protože naše společnost není lidská.
Jsou to hovada, jsou to primitivové. Běžný běloch je rasista, který věří, že muslimské země jsou teroristické a že WTC sundala parta chlápků v sandálech. Proto mu srdíčko nepláče kvůli prasárnám NATO. Protože je rasistický prase a dobytek. Je to nevěřící dobytek, takže nemá důvod hledat svědomí, věří jenom ve hmotu a tak to prase si dobře spočítalo, že když si všimne svědomí, ubude mu ve hmotě. A proto je napadání muslimských zemí ze strany NATO pro tahle prasata v pořádku a kdokoliv s vírou a vědomím kosmických zákonů je v této společnosti ten špatný.
Maximum věřícího v této společnosti je křesťansko-židovská svině věřící v jeden život. To je taky vadné náboženství, jakákoliv víra pouze v jeden život je zlo.
Takže takto omezená tupá bytost nemá šanci uvažovat správně, mít nějaké základy etiky, ani domýšlet následky svých činů.
Proto ten vykotlaný dobytek dovoluje ten stav, který je a nezasahuje proti tomu, protože ty špinavý svině to nevidí jako špatný stav, oni to chápou tak, že to je dobře, pořád si ty špinavý bílý hajzlové myslí, že z tohoto vyváznou dalším pokrytectvím a porušováním kosmického zákona, že utuží bezvěrství, zavedou transhumanismus a zabijí mystiky, aby nebyla žádná opozice.

Přes nějakého zkurveného kozáckého chochola z Ukrajiny. Pořád máme v médiích titulky typu: „ Kozák, který Krymu vypnul proud: Zrádce je horší než Rus. Nebudeme shovívaví“ Ať tady v našem prostoru taková ukrajinská svině neotravuje, tady je ČR a střední Evropa, ne jejich stepi a primitivní satanismus. Nechci číst o takových držkách, co rozkládají naši kulturu.
A já jsem tady doma taky, tohle není Ukrajina!

Co se týká jejich slavné války na Ukrajině, tak na tom je vidět pseudohumanismus, jak funguje. Biden, než poslal Zelenského do píči úplně, mu prý nařídil, aby na Ukrajině bojoval s korupcí a Zelenský pak vybuchl v odposlechu a své ženušce se rozzuřeně svěřoval, jak si to dědek představuje, že Ukrajina bez korupce neexistuje a že u nich není nikdo, kdo bojuje za vlast, že kdo tam bojoval, tak jedině za peníze! To je ta jejich země! Zkorumpovaná díra!
A západ? Jak funguje západ? Tak, že tam vládne chazarská mafie, nějaký Rotschildi, špinaví korupčníci, satanisti, tzv. demokracie je jenom zástěrka pro extrémně tupé davy.
Takže co bude nejlepší? Zrušit pseudohumanitu, vždyť je to sračka, která zakrývá reálný obraz věcí. Všechny ty humanitní ideály, které reálně existují pouze na vysokých školách! Kolik zla už to nadělalo! Pořád se musí udržovat oficiální pseudohumánní výklad reality a udržovat pseudovlády, aby si skuteční zločinci mohli řídit svět, že?

A kdo to umožňuje?
Povrchní vypatlaná bezvěrecká konzumní duševně omezená pakáž, dobytek, který je zvyklý být veden a nepřemýšlet, téct jak voda, vyhýbat se překážkám, žrát každou lež.
Ubohá nízká chamraď bez ducha, bez víry, bez poznání.
Kriminální živly, které byly ukovány do inkarnací na této planetě za dob, kdy tu vládlo NWO a nebyla vyhlídka na zlepšení.
Ale teď přišla GF a my jsme to tu i přes zástupy těch nevěřících prasata a nízkého dobytka dostali pod kontrolu. Tak ať ta chamraď vypadne a vrátí se lidská úroveň společnosti.



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Že si zrovna Francie myslí, že si ještě může vyskakovat, mi úplně vaří krev. Protože ta relativně malá země zničila tolik větších zemí a za historii napáchala tolik zla a projevila tak echtovní demenci, že si otevřela území množství muslimů a zároveň nepřinesla nic až tak významného, kromě množství pudru, prostitutek a pochybného umění … že si nezaslouží být dál. Její kultické vlivy zmizely, stráž se odtáhla, Notre Dame vyhořel a teď si nějaký nacistický chcípák vyskakuje, že potáhne na Rusko?
Neskutečné.
Proč by se proboha naše země měla jakkoliv spojovat s těmito západními sviněmi, jako je Francie, Belgie atd.? S prohnilými, karmou zavalenými, zločinnými a nacistickými zeměmi?
Vždyť je to ostuda! Ničí to národní karmu a vývoj!
No jo, jenže většině materialistických ksindlů jsou všechny vyšší hodnoty šumák, to je ten problém, že žijeme s bezvěreckými materialistickými hovady bez jakýchkoliv vyšších hodnot! Ty zajímá jenom majetek, hmotná prosperita, mít, vlastnit, jsou to prasoidní degeneráti. Už jim zmizela možnost duchovního vzestupu, prostě se zasekli v materiálním způsobu života a prasoidně zbachratěli a znásobili svoje požadavky. Proto se děje, co se děje, kéž by to vychcípalo na očkování a časem zmizelo na neplodnost, tento typ lidí, bílé bezvěrecké materialistické prase bez svědomí.

Ale jen ať si Eman hraje na vojáčky. Ať dá dohromady udatnou francouzskou fašistickou armádu a táhne na Putina. Jen co odtáhne i se svoji slavnou armádou, tak si ve Francii udělá pořádky islámská vrstva obyvatelstva. Už teď těch pár policajtů nemá šanci zvládat a zajišťovat pořádky, aby sladká Francie byla sladká Francie, už se tato zaprášená země plná buzerantů, dementů a obecně bílého obyvatelstva kombinovaná cca pětinou muslimů šine ke svému konci.
Jak jsem viděla, nakonec by měli být zaplaveni oceánem a teprve jednou, až voda ustoupí, by měla být naděje, že se na tom území ocitne doopravdy lidská důstojná populace s vysokým duchem. To už ale nebude Francie.

Už je zkrátka období, kdy bude muset západ definitivně zavřít zobák a i se svými dementními zásadami a tzv. hodnotami ustoupit do propadliště dějin.
Co jsem naživu, tak zlo dělá jen USA a západní Evropa. Mám dojem, že jakmile nebudou, zmizí války. Vypadá to tak, že za vše zlo může prostě nějaká blbá chazarská verbež, která se nyní může posrat z Ukrajiny. Už před dávnými časy je vyhnali Rusové, špinavou doslova satanistickou chásku a oni se od té doby mstí, přičemž kontinuitu jejich snažení jim zajišťují zlé síly jako takové, je to prostě satanistická chátra, která slouží Drakoniánům a oni dělají zlo. Oni.
Až nebudou, až nebude jejich současná základna – USA a Evropa a Izrael – až převládnou jiné síly na pozadí, což už řídí právě GF, aby se tato satanistická chamraď zase někam neprokroutila – tak věřím, na světě zmizí tyto uměle vyvolávané války a události.
NIC z toho, čeho jsme byli svědky minulé roky, nebyly přirozené události, vše to byly uměle simulované události z dílny chazarské mafie.
Snad jenom ten Putin, jak jim vlezl na Ukrajinu, to nebylo v jejich režii.

Prostě chazaři = západní svět = nacismus.

A kdo toto nevidí, tak je bezvěrecká prasoidní svině bez svědomí.
Nebo se ve vývoji a pozorování světa zasekl s Vencou Havlem v devadesátém druhém.
Ať jdou takový lidi už do hajzlu. Ať zmizí z povrchu světa – ve válkách, v nemocech, ať je odpráskne elektro paprsek nebo ať se nenarodí.



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 12.3. > Dobrý den paní,jmenuji se Ivo Benda a Moje federace mne zplnomocnila k tomu abych všem čtenářům Vašich bludů je doporučil a s ohledem na jejich duševní zdraví konzumovat vše co jste sem nazvracela + řehtat se jak kůň.S pozdravem Aštar.
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Nyní je ta situace nesnesitelná, protože ač jsme obětovali životy, přežili děsivou mimozemskou válku, dokázali odvrátit NWO a odrazili nacistické pokusy o zabití mystiků, tak se nic dobrého nestalo a vše debilní běží dál.
Vyhráli betonoví zlí lidé starého věku, to tupé konzumní stádo bezvěreckých sviní bez vyšší etiky. Které nám zabránilo přestoupit na nový civilizační stupeň, protože jejich dementní držky nejsou schopné pochopit nic z toho, co je třeba chápat.
Nenávidím je a doufám, že pochcípají. Určitě jsem nebojovala za jejich štěstíčko.

Stejně tak ty chazarské svině, co mě obtěžovaly, co měly na mě drátky do hlavy a chtěli mě duševně umučit a dohnat k sebevraždě, stále běhají po svobodě. Satanista 666 je stále naživu. Ale já si myslím, že nevinný není a doufám, že jednou uvidím jeho popravu. Ale k tomu potřebuju vyšší autoritu GF na zemi, aby to dosvědčila a určila jako pravdu. Jinak mu můžu podříznout jeho prasečí hrdlo a jít za to sedět, což se mi stále ještě nechce. Ale jsem si dost jistá, že je to chazarské prase a takové je v pořádku zabíjet.
Doufám, že se dosáhne spravedlivosti. Stejně tak, že zaplatí tato chazarská nacistická vláda, která dělá jen pro Ukrajinu. Máme obrovskou nezaměstnanost, Češi jsou vyházení, makají Úkáčka. Vláda to ale tají. Celá naše země šla do hajzlu, kvůli zkurveným chazarům, nacistickým žiďáckým sviním.
To jako zůstane bez trestu?

Bohužel, kvůli vypatlané většině nacistických idiotů asi ano.

To je děsivé. Ale asi to tak bude. Ti chazarští chcípáci to prý mají vymyšlené tak, že už nic řešit nebudou, že všechno rozeserou nejvíc, jak můžou a pak nás naženou do války s Ruskem.
Protože se prý v USA nepočítá už s ničím jiným, než s občanskou válkou a ten hanebný stát se stáhnul mocensky z Evropy, tak se prý v Evropě mocipáni teď snaží vytvořit si nové pořádky a prý se chce vyšvihnout nahoru Francie a prý i Poláci.
Takže chtějí jít do války s Ruskem, už si zase nějaký zmrdeček brousí zuby na Rusko, že jako skrze jeho porážku dosáhne věhlasu.
Šlupku do hlavy takovým kurvám.

Ale co – Evropa je evidentně plná zmrdů, nacistů, primitivních bezvěreckých materiálních hovad, bez vyšší etiky, bez spirituality. Jsou to napíchaní fašouni, jediné, co umí, je žít na něčí úkor.
Tak ať to Rusové vybijou do němoty.
Ale pochybuju, že Rusové budou tak hloupí, že by to dřeli postaru, jako se všemi těmi Napoleony a Hitlery a dalšími kurvami, co tam skoro každé století přitáhnou. Že kvůli tomu zase vybijou národ.
Ne, teď už budou lítat atomové bomby, tomu věřím.
A taky věřím, že to GF ohlídá, aby to fakt rozsekalo jenom západ, aby nazpátek nemohli hodit vůbec nic.
Francie je tak špinavá a zbytečná země, že bych ji vyhladila okamžitě bez mrknutí oka.
Za Libyi a celou jejich špinavou historii jejich špinavé země si zaslouží totální likvidaci.

No nic no, je třeba zničit západ.
USA se vybije mezi sebou a běloušci se budou muset stáhnout asi do Kanady a jih nechat hispáncům a Evropa bude mít dvě fronty – východní, kam se můžou jít nechat vybít nacisti a jižní, kam se můžou nechat jít vybít ostatní.
Protože jakmile se Evropa trošku vyčerpá vojensky, tak z jihu půjdou muslimové, potom, co odpraví Izrael.
A je to tak v pořádku.
Kam si ta bílá verbež myslí, že ještě může?



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3. > PřilítliMimozemšťani> 




Tady se musí kompletně vyměnit civilizace. Evidentně se sem inkarnovala kasta nějakých vesmírných zločinců, všelijakých špatných osob, kterým vyhovovaly příšerné antispirituální podmínky, které tu nastavilo NWO ve svých historických podobách. Atlantské duše, které musely odejít při kataklizma, by tu neměly co dělat, tak se vyvíjely jinde.
Teď ale dostala GF planetu konečně pod kontrolu a tak tu chce nastavit civilizaci na úrovni, která odpovídá planetě. Takže se musí vyházet všechny ty špatné duše a do dalších generací, které se ještě normálně narodí (snad) pouštět pouze atlantské duše.

Připadá mi, že ti, co se probudili během minulých let a předtím, můžou jen s úžasem pozorovat, co vyvádí zbytek populace, který je k neprobuzení a to z toho důvodu, že je v tom vesmírná zločinná vrstva duší, takže jim chybí vývojové kapacity a taky jakákoliv ochota něco měnit.
Těch je absolutní většina – jestli dochází k nějakému odhalení, tak k tomu, proč je v pořádku, když tito lidé zemřou.

V současnosti mi připadá jako nejhorší vrstva obyvatelstva právě ta naočkovaná fašistická s ukrajinskými vlajkami, se sympatiemi k západu a nenávistí k Rusku. Jsou to režimní lidé, nikdy nekladou odpor, nemají vyšší světy, kvůli kterým by kladli odpor, jsou jak voda, tečou, kam se jim dovolí a dokud z toho můžou prosperovat a být považováni za dobré, tak to dělají.
Tento odpad je nejhorší zátěž společnosti. Za komunistů jsou komunisti, za Američky jsou emeričtější než emerika.
Nyní se dostali ale na prokazatelně nacistickou notu a nyní je v pořádku je zlikvidovat. Teprve když se zbavíme této části společnosti, odpadne starý věk a začne se hledat něco nového. Zmizí staré paradigma jejich tvrdého světa materialistického betonu a omezené mysli.
A ze společnosti zmizí nejškodlivější část populace.

Třeba se to stane přes válku NATO s Ruskem. Já myslím, že jejich chytráci taky musí vědět, že je ve slovanských zemích vůči tomu jejich banderovskému fašismu odpor a že už jsme přes ty jejich covidové roky, kdy jsme se stali antivaxery a následně ukrofaši roky, kdy jsme se stali dezoláty, už dostatečně nasraní a dáme jim to sežrat. Protože u nás je to cca 1/3 populace. Na Slovensku ½.
Tak jestli budu chtít chazaři pateticky bojovat proti Rusku, asi budou muset udělat tu evropskou fašistickou armádu. To by mohla být příležitost pro všechny ty kriply, jak od začátku vyřvávají, že je v pořádku na Ukrajinu posílat zbraně a ať ty ruSSSSSSSký trolové jdou za mříže. I pro jejich ženy, dcery, snachy, sestry. Ať jdou hajzlové na frontu si to vyříkat s tím strašným Putinem a jejich paní ať nastoupí do nějaké německé zbrojovky, ať jim do toho my dezolátky neházíme vidle a neděláme jim ty sabotáže.
Mají k tomu telku i rádio a internet a vůbec podpůrný mainstream, ať si tam pustí nějaké hezké písničky, poplácají se za své hrdinství po rameni a táhnou. Ať táhnou.
My to ještě nějakou dobu vydržíme, že jsme ty protinárodní špatný živly, antivaxeři, co zabíjí babičky a dezoláti, co ale vůbec nechápou tu demokracii a že nemáme prostor v médiích a že nás cenzurují. My to ještě chvíli vydržíme, hlavně když bude potom od těch správných lidí brzo pokoj.

Až zařvou na frontě a jejich ženy spáchají sebevraždy po zbytečné šichtě v německé fašistické fabrice, bude Evropa zbavena chazarských vlivů.
Kéžby to tak nějak bylo.
Kdo tu má s těmi fašistickými hajzly pořád existovat?

Jakmile se zlomí nácek = chazar, je konečně pokoj od věčné vyjebané Evropy, která skoro každé století spustí novou světovou válku PROTI Rusku.
Nyní zdá se už hrají poslední velký vabank a hodně hodně s tím lezou na nervy.
A protože je nacismus integrální součástí mysli západního člověka, mají tak pěkně proočkovanou populaci Pfizerem. Asi se bude ještě stupňovat ta neplodnost a doufejme, že nebude dost klidu na nějaké úchylné transhumánní pokusy v Petriho misce. Ať se ta napíchaná faši společnost už nemnoží a ať je od nich pokoj.
Až nebude plodnost, třeba si lidi všimnou role lásky a teprve ji začnou realizovat.
Ale to není pro fašistické lidi starého věku.



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3. > PřilítliMimozemšťani> 



V jistém ohledu by to mohlo být i přínosné. Protože většina je nacisticky založená, tak islamizace, nebo slovanizace by se jim nemusela líbit a kdyby se rozhlásilo, že to dělá to 5G a psychotronické zbraně, najednou by to konečně mohl být problém.

Dokud jsou ničeny jen antinacistické ženy a zabíjeny na dálku, tak to nacistickému obyvatelstvu pochopitelně nevadí. To jim jde do plachet a tak jim tyto bestiální prostředky nijak nevadí. Vždyť jim a jejich harantům to vyhovuje, že budou ze společnosti odstraněny nějaké ezoteričky a proslovansky uvažující lidi.
Ale když to půjde po krku jim, nacistické většině, tak by konečně mohli začít kňučet a něco by se mohlo v této věci změnit.

Jde o to, že nás, antinacistických ezoterických žen, se zastala Galaktická federace. Jich, nacistů, se nezastane nikdo, protože jsou to spirituálně méněcenné bytosti.

Taktéž 5G může být zbraň nejen v rukách NWO, ale taky v rukách GF. Může s tím odstřílet nežádoucí lidstvo a dokud toto blbé lidstvo nechce tu sračku sundat dolů, je to obojetná zbraň pro obě strany.
Debílkové bez spirituální úrovně chtějí kyborgizaci, vždyť jsou bez šancí, že se jim rozvinou jakékoliv spirituální dovednosti, i fantazii mají chabou, tak se do toho poženou.
Snad se v budoucnosti vytvoří stav, že všechna tato chamraď bude mrtvá, 5G se sundá a na této planetě už zůstanou jen normální lidi, kteří ctí normální duchovní vývoj.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3. > PřilítliMimozemšťani> 




V průběhu let se ukázala větší pravda a je to vcelku hrůzné divadlo.
Nevím, co se přesně stalo, mě chtěli zabít a zachránila mě GF. V této společnosti jsem prostě dlouhodobě nežádoucí a mám problémy, podle poznatků je to tím, že společnost řídí Chazarská mafie a té nevyhovuju.
Správný Čech má být 3x napíchaný fašistický debílek, co věří pohádkám o liberální demokracii, USA má za vzor svobody, muslimské země považuje za teroristické, Rusko za Mekku zla. Pracuje v korporátu, je in a cool, má 2 děti, které pěkně podomácku přetváří na malého fašounka. Vlastní ošklivého psa typu pitbul a je tetovaný.
Tak tato odporná bytost je „správný Čech“.
Je peklo vyrůstat mezi něčím takovým, tato hovada vytváří tak děsivou společnost, že oponentům přirozeně znemožní rovnocenný život. Tzn. kupř. jen oni zakládají rodiny a my nemáme děti.
Všichni, co chtěli udělat kariéru, jsou uvědoměle proameričtí, nemají svědomí, jsou velice demokratičtí … prostě ty stejný svině, jako za komoušů. Ty stejný svině, ta stejná sorta lidí. Zlo.
Systémem k tomu ale byli vychováváni. Aby se z našeho národa stal takový nacistický odpad.
Nejtoxičtější problém byl kulturní underground, tam paradoxně bylo nejvíc těchto toxických sviní. Možná je to logické, že z dob komunistů byli silně prozápadní, tak jim to zůstalo. Ovšem už v 90. letech se ideový odpor dostal do protiglobalistických vod, tzn. i proti USA. V této skupině to však nezarezonovalo, byly to fašistické svině tehdy a jsou jimi i teď. Byli to vždy Chazaři, tato kultuní kavárna, dnes to je zpětně dobře vidět. Blbečkové, co u nich uvízli a nejsou chazaři, mávají ukrovlaječkami, LGBT a dalšími úchylárnami, jsou buď extrémně debilní, nebo placení.

Výsledkem ale máme fašistickou vymletou zpracovanou populaci, která je ztracená, bez národního ducha, jsou to jenom pohůnkové USA.
Doopravdy netuším, co se bude dít dále, až kupř. Rusko nějak zaútočí, jak se toho pořád u nás všichni bojí … jestli to doopravdy dopadne tak, že „chlapi půjdou na frontu a ženský do fabrik“. Já bych to brala tak, že jsem nasazená v nacistické výrobě a tak budu dělat sabotáže. Nechci, aby český fašounek vyhrál proti Rusům.
Jestli tam vážně ta americká generace poběží, moji vrstevníci, jestli se nechají vybít na frontě, jestli dopadneme jak Ukrajina. Aby se tato země uvolnila pro jiné … těžko říct.
Nebo jestli se korouhvička v hlavičce ubohého Čecháčka pod sílou ruského vlivu přetočí a ještě než Rusko jakkoliv zaklepe na hranice, tak bude u nás fašounská Fialova vláda svržena a srp a kladivo bude vlát nad pražským Hradem … těžko říct, co předvede ta hanebná cháska, ze které sestává náš národ.

Dříve to vypadalo, že se přeci jen stane něco dobrého, kupř. ta možnost mimozemského kontaktu vypadala dobře, bylo spousta pozitivních tezí a vizí, ale bůhví, kde je pravda.
Co vím, podle svého zážitku, bez nějakých světelných keců, které bych si do toho uměle namontovala, tak je to válka tajných služeb, okultní a technická, přičemž GF vyloženě straní euro-asii, nikoliv západu. Tedy chce podpořit muslimské země a slovanské země. Chce definitivně zničit Chazary, židy a západ obecně, tedy tu vygumovanou, povrchní, tupou, bezvěreckou a konzumní společnost, která si myslí, že podle toho, jak píská, bude skákat celý svět.
Chce je výrazně zredukovat, jsou degenerát po Drakoniánech, západ a jeho politika byla vždy židovská – chazarská – řízená Drakoniány. Už nemají nic původního, svého.
Svět před Drakoniány ubránil hlavně Blízký východ s Alláhem z GF a dále politika Ruska. Díky těmto zemím a jejich iniciativám se podařilo zlámat tirumfální převzetí planety Drakoniány a zavedení globálního nacismu.
Nebyla jiná cesta. Toto byl způsob, jak je zničit. Napsala jsem o tom všem, co se dělo, už hodně.

Takže tyto vítězné mocnosti, hlavně tedy z toho nejvyššího vedení už v Galaktické federaci, si uzpůsobí svět podle sebe. Takže podle mě probíhá intenzivní formátování do podvědomí skrze psychotronické technologie, které prý neexistují a myslím si, že formátování na proamerického fašounka už je za zenitem, že nyní běží jiné formátování do podvědomí a někde v budoucnu se hodně projeví. To formátování se projeví, když padne kulturní přetvářka o skvělém demokratickém západu.
Jistě, svině budou dál zarytě lhát, jim to nevadí, že západ je zlo. Jsou to svině, nemají svědomí, vyhovuje to jejich kariérám a jejich odporným harantům.
Ale stejně někde dojedou.
Už tím, že si vytvořili vnitřní kolonu ve vlastním národě proti nim, že najednou jsou skrze ty procesy minulých let jasně vidět, už to je obrovské nebezpečí pro jejich další pohodlnou jízdu na náš účet.

Dá se očekávat, že budou mít zdravotní problémy, že jejich děti se nerozmnoží, nedočkají se vnoučat, podvědomé programování vzbudí obrovské nepokoje v západní Evropě a jak se začne bělošská prolhaná společnost stojící na pseudohumánních nesmyslech rozpadat, zvítězí Islám a čím dál silněji. My, když budeme mít štěstí, tak si uchováme slovanskou identitu, ovšem při počtu fašistických zmrdů ve vlastním národě se tu dá taky počítat s islamizací a redukcí bílé populace.
A světelné krávy můžou hejkat svoje nesmysly o lásce a světelných rasách, které sem už letí, ale realita je asi daleko pragmatičtější.
GF prostě nacismus nenávidí, já nacismus taky nenávidím, proto v této nacistické společnosti trpím. Ale přežila jsem, ač se to této tupé společnosti nelíbí. Už to je znamení, že se věci zlomily. GF tuto společnost má v plánu zlikvidovat, bez nějaké lásečky a světýlka.
Protože nemá ráda nácky. Takže přijde asi prudká depopulace a do toho formátování mysli prostředky, které ale vůbec neexistují, že.



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3. > PřilítliMimozemšťani> 




A skutečně nevím, s kým se vybavují ti případní jiní kontaktéři, jestli doopravdy existuje ještě něco mimo rámec toho, o čem mluvím, tzn. skutečně existují nějaké super světelné rasy, které visí jak andělíček na nebi a jsou nám platné jak mrtvému zimník.
Já aspoň něco na tom nebi vidím a to, co vidím, jsem vyfotila. Což většina „kontaktérů“ neřeší, že by jako něco viděli a obtěžovali se s focením. Prostě mají hlasy v hlavě, jupí.
Mám představu, jak to se mnou je a píšu to narovinu. Většina je světelný pracovník a neví, co plácá, ale protože plácá stejné pičoviny jako ostatní, je ten správný a ve svém světelném houfu NWO.
Nemusím mít pravdu, ale mám aspoň kousek sebereflexe, abych s tím nelezla „do televize“, čímž je míněno nějak na YT kanály ezo mainstreamu. Protože jsem jedna se svou výpovědí, jedna.

Co mají v hlavách všelijaké ty kontaktérky, těžko říct. Některé mají plazí oči a melou o Aštaru Šeranovi, tak tam se dá odhadnout, že jsou napíchlé chazarskou mafií, nacisty a CIA.
Někdo je mentálně tak slaboučký, jako třeba Arkturiánka z fialové planety, že se dá očekávat, že za tím nemusí být ani žádná tajná služba, ale můžou si tam hrát bandy zlých duchů.

Netuším, jak dopadla většina lidí, kterým se stalo něco podobného, ale vzhledem k tomu, že nikde nevystupuje nikdo, kdo by měl záběr, kromě plazích vědem nic nikde není, tak asi zešíleli, skončili v blázincích, spáchali sebevraždy atd. I kvůli tomu, že pořád někde lže nějaká čubka napíchlá od CIA a šíří falešné informace. Nevím, co je v bytostech, kterým plazím způsobem mrkají oči, jestli mají hacknutý mozek, nebo jsou to nějaké plazí infiltrace.
Já, abych to přežila, jsem musela chápat rychle a vydržet ledacos. Umím si představit, že ty mety kdekdo nezvládl. Ono to totiž celé skákalo v času a násilí bylo naprosto přiměřené situaci, kdy jim jde o to mě donutit k sebevraždě. Dělo se přesně takové násilí, jaké vznikne, když primitiv dostane k někomu dálkové ovládání a úkol ho duševně umučit a dotáhnout k sebevraždě a oběť má pouze holé ruce a k pomoci GF, která se ji snaží chránit a dobře magicky vést. A když se oběti podaří překonat tento nápor, tak se zaktivují všechny intrikánské kliky infiltrované do GF a pokusí se mě stejně zdeptat a zabít.
Takže nemám už žádné velké iluze a ideály, kor po tom, co jsem viděla, že provedli naši lidi, jak se nechali tupě očkovat a pak se stali ukrofašisty. S tímto materiálem nelze nic změnit.
Vážně jsem netušila, co je náš národ za materiál a měla jsem o něm optimističtější představu.

Nechápu tu věčnou idiocii, zaseklost a myslím si, že ezo-ufo je záměrně vedeno lidmi, co lžou a dělají blbé, aby se to neřešilo, protahoval se čas. Asi je to dobře, protože GF si potřebuje zařídit nové světové pořádky, udusit západ, zvednout euro-asii, zredukovat rasu.
Proto je v populaci udržován debilní náhled na věci. Aby si nány myslely, že jim 5G pomáhá v duchovním růstu a stoupáme do 5D. Bůhví, co se děje s planetou, já tedy změny vnímám, planeta aktivně pracovala na svém osvobození, tím, že vedla svoje šamany a šamanky, pomáhala i GF, je z jejich přítomnosti nadšená, její energie byly osvobozeny od působení zlých instalací. Ale jestli někam stoupáme, to opravdu netuším a nemáme šanci to zjistit, protože tu neustále drnčí 5G. A je bez šancí, že to tato vypatlaná blbá rasa někdy vypne. Takže se nedá zjistit, co je vliv technologie 5G a co je něco jiného.

Všude jsou akorát nějaké svině, co mají rády peníze, hrají si na léčitelky, ač samy patří do blázince, lžou, šíří patetické světelné žvásty o ničem a natahují ruku.
A tento stav se nebude měnit. Jediné, co se může stát a na Jáhlovi je vidět, že takové tendence by byly – celé toto dění zneužít k nové inkvizici a utužení nacistického bezvěrství a technokratického satanismu, potření ezoteriky a zašlapání veškerého duchovna kromě odporné církve.
Něco pozitivního by se mohlo stát jedině tehdy, kdyby bylo dost chytrých lidí s vysokým duchem, kteří by aktivně zakročili, jenže ti nejsou, prostě nejsou, jak ukázaly minulé roky.
Vše zlo je na očích – kupř. ta kulturní žiďácká měststká kavárnička se odkopala tak, jak to nikdy vidět nebylo. Teď to je vidět, co to je za zvěř. Co celou dobu byli zač. Škoda, že to před dlouhými roky nebylo tak jasně vidět, že jsou to chazarské proUSA svině.
Je naplno vidět zlo a hrůza a demence této populace, řešení ale vidět není.


 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter