Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Cestopis
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3. > PřilítliMimozemšťani> 



V jistém ohledu by to mohlo být i přínosné. Protože většina je nacisticky založená, tak islamizace, nebo slovanizace by se jim nemusela líbit a kdyby se rozhlásilo, že to dělá to 5G a psychotronické zbraně, najednou by to konečně mohl být problém.

Dokud jsou ničeny jen antinacistické ženy a zabíjeny na dálku, tak to nacistickému obyvatelstvu pochopitelně nevadí. To jim jde do plachet a tak jim tyto bestiální prostředky nijak nevadí. Vždyť jim a jejich harantům to vyhovuje, že budou ze společnosti odstraněny nějaké ezoteričky a proslovansky uvažující lidi.
Ale když to půjde po krku jim, nacistické většině, tak by konečně mohli začít kňučet a něco by se mohlo v této věci změnit.

Jde o to, že nás, antinacistických ezoterických žen, se zastala Galaktická federace. Jich, nacistů, se nezastane nikdo, protože jsou to spirituálně méněcenné bytosti.

Taktéž 5G může být zbraň nejen v rukách NWO, ale taky v rukách GF. Může s tím odstřílet nežádoucí lidstvo a dokud toto blbé lidstvo nechce tu sračku sundat dolů, je to obojetná zbraň pro obě strany.
Debílkové bez spirituální úrovně chtějí kyborgizaci, vždyť jsou bez šancí, že se jim rozvinou jakékoliv spirituální dovednosti, i fantazii mají chabou, tak se do toho poženou.
Snad se v budoucnosti vytvoří stav, že všechna tato chamraď bude mrtvá, 5G se sundá a na této planetě už zůstanou jen normální lidi, kteří ctí normální duchovní vývoj.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.3. > PřilítliMimozemšťani> 




V průběhu let se ukázala větší pravda a je to vcelku hrůzné divadlo.
Nevím, co se přesně stalo, mě chtěli zabít a zachránila mě GF. V této společnosti jsem prostě dlouhodobě nežádoucí a mám problémy, podle poznatků je to tím, že společnost řídí Chazarská mafie a té nevyhovuju.
Správný Čech má být 3x napíchaný fašistický debílek, co věří pohádkám o liberální demokracii, USA má za vzor svobody, muslimské země považuje za teroristické, Rusko za Mekku zla. Pracuje v korporátu, je in a cool, má 2 děti, které pěkně podomácku přetváří na malého fašounka. Vlastní ošklivého psa typu pitbul a je tetovaný.
Tak tato odporná bytost je „správný Čech“.
Je peklo vyrůstat mezi něčím takovým, tato hovada vytváří tak děsivou společnost, že oponentům přirozeně znemožní rovnocenný život. Tzn. kupř. jen oni zakládají rodiny a my nemáme děti.
Všichni, co chtěli udělat kariéru, jsou uvědoměle proameričtí, nemají svědomí, jsou velice demokratičtí … prostě ty stejný svině, jako za komoušů. Ty stejný svině, ta stejná sorta lidí. Zlo.
Systémem k tomu ale byli vychováváni. Aby se z našeho národa stal takový nacistický odpad.
Nejtoxičtější problém byl kulturní underground, tam paradoxně bylo nejvíc těchto toxických sviní. Možná je to logické, že z dob komunistů byli silně prozápadní, tak jim to zůstalo. Ovšem už v 90. letech se ideový odpor dostal do protiglobalistických vod, tzn. i proti USA. V této skupině to však nezarezonovalo, byly to fašistické svině tehdy a jsou jimi i teď. Byli to vždy Chazaři, tato kultuní kavárna, dnes to je zpětně dobře vidět. Blbečkové, co u nich uvízli a nejsou chazaři, mávají ukrovlaječkami, LGBT a dalšími úchylárnami, jsou buď extrémně debilní, nebo placení.

Výsledkem ale máme fašistickou vymletou zpracovanou populaci, která je ztracená, bez národního ducha, jsou to jenom pohůnkové USA.
Doopravdy netuším, co se bude dít dále, až kupř. Rusko nějak zaútočí, jak se toho pořád u nás všichni bojí … jestli to doopravdy dopadne tak, že „chlapi půjdou na frontu a ženský do fabrik“. Já bych to brala tak, že jsem nasazená v nacistické výrobě a tak budu dělat sabotáže. Nechci, aby český fašounek vyhrál proti Rusům.
Jestli tam vážně ta americká generace poběží, moji vrstevníci, jestli se nechají vybít na frontě, jestli dopadneme jak Ukrajina. Aby se tato země uvolnila pro jiné … těžko říct.
Nebo jestli se korouhvička v hlavičce ubohého Čecháčka pod sílou ruského vlivu přetočí a ještě než Rusko jakkoliv zaklepe na hranice, tak bude u nás fašounská Fialova vláda svržena a srp a kladivo bude vlát nad pražským Hradem … těžko říct, co předvede ta hanebná cháska, ze které sestává náš národ.

Dříve to vypadalo, že se přeci jen stane něco dobrého, kupř. ta možnost mimozemského kontaktu vypadala dobře, bylo spousta pozitivních tezí a vizí, ale bůhví, kde je pravda.
Co vím, podle svého zážitku, bez nějakých světelných keců, které bych si do toho uměle namontovala, tak je to válka tajných služeb, okultní a technická, přičemž GF vyloženě straní euro-asii, nikoliv západu. Tedy chce podpořit muslimské země a slovanské země. Chce definitivně zničit Chazary, židy a západ obecně, tedy tu vygumovanou, povrchní, tupou, bezvěreckou a konzumní společnost, která si myslí, že podle toho, jak píská, bude skákat celý svět.
Chce je výrazně zredukovat, jsou degenerát po Drakoniánech, západ a jeho politika byla vždy židovská – chazarská – řízená Drakoniány. Už nemají nic původního, svého.
Svět před Drakoniány ubránil hlavně Blízký východ s Alláhem z GF a dále politika Ruska. Díky těmto zemím a jejich iniciativám se podařilo zlámat tirumfální převzetí planety Drakoniány a zavedení globálního nacismu.
Nebyla jiná cesta. Toto byl způsob, jak je zničit. Napsala jsem o tom všem, co se dělo, už hodně.

Takže tyto vítězné mocnosti, hlavně tedy z toho nejvyššího vedení už v Galaktické federaci, si uzpůsobí svět podle sebe. Takže podle mě probíhá intenzivní formátování do podvědomí skrze psychotronické technologie, které prý neexistují a myslím si, že formátování na proamerického fašounka už je za zenitem, že nyní běží jiné formátování do podvědomí a někde v budoucnu se hodně projeví. To formátování se projeví, když padne kulturní přetvářka o skvělém demokratickém západu.
Jistě, svině budou dál zarytě lhát, jim to nevadí, že západ je zlo. Jsou to svině, nemají svědomí, vyhovuje to jejich kariérám a jejich odporným harantům.
Ale stejně někde dojedou.
Už tím, že si vytvořili vnitřní kolonu ve vlastním národě proti nim, že najednou jsou skrze ty procesy minulých let jasně vidět, už to je obrovské nebezpečí pro jejich další pohodlnou jízdu na náš účet.

Dá se očekávat, že budou mít zdravotní problémy, že jejich děti se nerozmnoží, nedočkají se vnoučat, podvědomé programování vzbudí obrovské nepokoje v západní Evropě a jak se začne bělošská prolhaná společnost stojící na pseudohumánních nesmyslech rozpadat, zvítězí Islám a čím dál silněji. My, když budeme mít štěstí, tak si uchováme slovanskou identitu, ovšem při počtu fašistických zmrdů ve vlastním národě se tu dá taky počítat s islamizací a redukcí bílé populace.
A světelné krávy můžou hejkat svoje nesmysly o lásce a světelných rasách, které sem už letí, ale realita je asi daleko pragmatičtější.
GF prostě nacismus nenávidí, já nacismus taky nenávidím, proto v této nacistické společnosti trpím. Ale přežila jsem, ač se to této tupé společnosti nelíbí. Už to je znamení, že se věci zlomily. GF tuto společnost má v plánu zlikvidovat, bez nějaké lásečky a světýlka.
Protože nemá ráda nácky. Takže přijde asi prudká depopulace a do toho formátování mysli prostředky, které ale vůbec neexistují, že.



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3. > PřilítliMimozemšťani> 




A skutečně nevím, s kým se vybavují ti případní jiní kontaktéři, jestli doopravdy existuje ještě něco mimo rámec toho, o čem mluvím, tzn. skutečně existují nějaké super světelné rasy, které visí jak andělíček na nebi a jsou nám platné jak mrtvému zimník.
Já aspoň něco na tom nebi vidím a to, co vidím, jsem vyfotila. Což většina „kontaktérů“ neřeší, že by jako něco viděli a obtěžovali se s focením. Prostě mají hlasy v hlavě, jupí.
Mám představu, jak to se mnou je a píšu to narovinu. Většina je světelný pracovník a neví, co plácá, ale protože plácá stejné pičoviny jako ostatní, je ten správný a ve svém světelném houfu NWO.
Nemusím mít pravdu, ale mám aspoň kousek sebereflexe, abych s tím nelezla „do televize“, čímž je míněno nějak na YT kanály ezo mainstreamu. Protože jsem jedna se svou výpovědí, jedna.

Co mají v hlavách všelijaké ty kontaktérky, těžko říct. Některé mají plazí oči a melou o Aštaru Šeranovi, tak tam se dá odhadnout, že jsou napíchlé chazarskou mafií, nacisty a CIA.
Někdo je mentálně tak slaboučký, jako třeba Arkturiánka z fialové planety, že se dá očekávat, že za tím nemusí být ani žádná tajná služba, ale můžou si tam hrát bandy zlých duchů.

Netuším, jak dopadla většina lidí, kterým se stalo něco podobného, ale vzhledem k tomu, že nikde nevystupuje nikdo, kdo by měl záběr, kromě plazích vědem nic nikde není, tak asi zešíleli, skončili v blázincích, spáchali sebevraždy atd. I kvůli tomu, že pořád někde lže nějaká čubka napíchlá od CIA a šíří falešné informace. Nevím, co je v bytostech, kterým plazím způsobem mrkají oči, jestli mají hacknutý mozek, nebo jsou to nějaké plazí infiltrace.
Já, abych to přežila, jsem musela chápat rychle a vydržet ledacos. Umím si představit, že ty mety kdekdo nezvládl. Ono to totiž celé skákalo v času a násilí bylo naprosto přiměřené situaci, kdy jim jde o to mě donutit k sebevraždě. Dělo se přesně takové násilí, jaké vznikne, když primitiv dostane k někomu dálkové ovládání a úkol ho duševně umučit a dotáhnout k sebevraždě a oběť má pouze holé ruce a k pomoci GF, která se ji snaží chránit a dobře magicky vést. A když se oběti podaří překonat tento nápor, tak se zaktivují všechny intrikánské kliky infiltrované do GF a pokusí se mě stejně zdeptat a zabít.
Takže nemám už žádné velké iluze a ideály, kor po tom, co jsem viděla, že provedli naši lidi, jak se nechali tupě očkovat a pak se stali ukrofašisty. S tímto materiálem nelze nic změnit.
Vážně jsem netušila, co je náš národ za materiál a měla jsem o něm optimističtější představu.

Nechápu tu věčnou idiocii, zaseklost a myslím si, že ezo-ufo je záměrně vedeno lidmi, co lžou a dělají blbé, aby se to neřešilo, protahoval se čas. Asi je to dobře, protože GF si potřebuje zařídit nové světové pořádky, udusit západ, zvednout euro-asii, zredukovat rasu.
Proto je v populaci udržován debilní náhled na věci. Aby si nány myslely, že jim 5G pomáhá v duchovním růstu a stoupáme do 5D. Bůhví, co se děje s planetou, já tedy změny vnímám, planeta aktivně pracovala na svém osvobození, tím, že vedla svoje šamany a šamanky, pomáhala i GF, je z jejich přítomnosti nadšená, její energie byly osvobozeny od působení zlých instalací. Ale jestli někam stoupáme, to opravdu netuším a nemáme šanci to zjistit, protože tu neustále drnčí 5G. A je bez šancí, že to tato vypatlaná blbá rasa někdy vypne. Takže se nedá zjistit, co je vliv technologie 5G a co je něco jiného.

Všude jsou akorát nějaké svině, co mají rády peníze, hrají si na léčitelky, ač samy patří do blázince, lžou, šíří patetické světelné žvásty o ničem a natahují ruku.
A tento stav se nebude měnit. Jediné, co se může stát a na Jáhlovi je vidět, že takové tendence by byly – celé toto dění zneužít k nové inkvizici a utužení nacistického bezvěrství a technokratického satanismu, potření ezoteriky a zašlapání veškerého duchovna kromě odporné církve.
Něco pozitivního by se mohlo stát jedině tehdy, kdyby bylo dost chytrých lidí s vysokým duchem, kteří by aktivně zakročili, jenže ti nejsou, prostě nejsou, jak ukázaly minulé roky.
Vše zlo je na očích – kupř. ta kulturní žiďácká měststká kavárnička se odkopala tak, jak to nikdy vidět nebylo. Teď to je vidět, co to je za zvěř. Co celou dobu byli zač. Škoda, že to před dlouhými roky nebylo tak jasně vidět, že jsou to chazarské proUSA svině.
Je naplno vidět zlo a hrůza a demence této populace, řešení ale vidět není.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Můžu být dokonale jeblá, ale myslím si, podle toho, co jsem zažila a vysledovala, že tak to zkrátka je a je to surová realita.
Protože psychotronické zbraně jsou realita a „obchod s ďáblem“, aneb obchodování se zlými rasami, které se uskutečnilo v USA po 2. světové válce je konspirační stálice a je to vysoce pravděpodobné, při množství všelijakých svědectví.
To znamená, že zločinecké bandy satanistického globalistického sdružení na celém světě měli v rukách mimozemský psychotronický high-tech + si to ještě posvětili rozvíjeným nacistickým arsenálem, který dovedli do stávajícího stavu jako 5G a plánují 7G s nano-bio technologií v krvi, tzn. tvrdou kyborgizaci rasy.

Co je na tom útěšné, tak to, že jsou to tupí blbí bezvěrci, co nechápou z mystiky lautr ale vůbec nic. Takže nechápou, že všechno není jenom tlačítko a technika a matrix tok dat.
Tím pádem se do takového podniku vůbec vrhli, že, nikdo normální, co chápe kosmické zákony, by se do něčeho takového doopravdy nehnal.

No a protože se to rozkřiklo, co se děje, tak se samozřejmě všechny mocnosti světa vybavily všemi prostředky, co měli. Starým zakuklencům z mystických řádů nařídili, ať vytáhnou a opráší ty starověké stroječky a šlo se do světové války.
Když se do toho všeho probořila GF, zejména tedy přes Alláha a blízkovýchodní tajné služby, věci začaly reálně lítat.
Když se do toho daly všechny mystické hlavy celého světa dohromady a přes příšernou dimenzionální válku, kdy se aktivně projevily miliardy let staré podzemní systémy, které jsou neúplatné a slouží pouze kosmickému zákonu, se podařilo odpráskat zasrané vesmírné nácky a Drakoniány a nemilosrdně vyčistit podzemí, tak se trochu dá mluvit.
Ale furt je to strašná konspirace, že.

Chazaři jsou moc hodný čertovský klučinové, co spasují duše a veřejnost nechápe absolutně vůbec nic.

Protože je nakrmená lží a žvásty.
Náckové vše měli dobře vymyšlené.
Ale už v r. 2012 se mnou narazili na limity své nacistické psychotronické technologie, kdy kosmické síly a moje rozhodnutí se s těmito ksindly nebavit mělo silnější vliv, než jejich tlačítko do hlavy. Jenže už jsem byla v této rozjeté hře a tak mám štěstí, že se mě chopily vlivy z islámského světa, protože cokoliv je lepší, než chazarská žiďácká bezvěrecká satanistická vykotlaná stopa úplného úpadku. Občas mám výraz jak vůdce Talibánu, je to svým způsobem zábavné.
Jsem nadšená ze všech protižiďáckých protikavárnických atentátů, jsem svým způsobem fakt jeblá :-) Sama naštěstí atentáty nepáchám, pouze pracuji s kosmickými vlivy skrze planetu a pracuju v magickém poli planety proti prolhaným toxickým NWO entitám a vlivům. A vybavuju se s GF.

Jestli je toto všechno pravda, tak skutečně nevím, jak by toto měl šanci pobrat a pochopit běžný tupý bezvěrec této společnosti. Nejen, že jsou nějaký duchové, ale do toho ještě psychotornika, vlny, mimozemský high-tech a vlivy vědomí. Je bez šancí. Proto má vax.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.3. > PřilítliMimozemšťani> 






Tedy zní to asi přehnaně, když o nich říkám, že jsou to chazaři, protože přímý důkaz není, ale to není nikdy a i kdyby náhodou byl, tak to stejně nikoho nezajímá.
Vzhledem k tomu, že Jáhl se hlásí k satanismu, má typicky vykroucenou držku jako tihle čertíčci od nich, má ukrajinskou vlajku ve FB profilu a kamarády z kavárničky, kteří se neumí chovat slušně a měli tendence k arogantnímu jednání, je to potetovaná a podredovaná chátra a zároveň se děly ty hackerské útoky na skupinu, je tam hodně hodně vysoká pravděpodobnost.
Intuitivně to tak taky vnímám, navíc jsem zaznamenala i konfrontaci s tímto typem inteligence, jako okultně – v meziprostoru – běžně jim říkám „ještírci“, jde zřejmě o nacistické, nebo chazarské okultní skupiny s high-tech. Navíc byly minulé dny zatíženy i velkými úbytky energií, byly těžké dny, nevím, já to tak vnímala.
Takže s vysokou pravděpodobností jde o chazarskou mafii, ač jisté to není.
Ale oni takhle na drzouna fungují – vždyť celá naše vláda dělá pro Ukrajinu, pro Chazary, naše země a naši lidi je nezajímají. A tato městská vykroucená satanistická grupa s ukrajinskou vlajkou je to stejné.

Myslím si, že už odešel čas, kdy jsme mohli být naivní. Když jsem byla mladá, byla jsem neustále okopávaná, divně z dálky vysmívaná a z neznámých důvodů ostrakizovaná podivnými mondénními lidmi z městské kavárny. Tehdy jsem pořád hledala, co jim vadí, co dělám špatně a lámala si jejich debilními postoji hlavu. To patří k mládí.
Kdybych věděla, co to je za chazarskou špinavou nasazenou infiltrovanou chamraď, která dnes mává ukrajinskými vlaječkami, LGBT úchylárnami a ovíjí se satanismem, všechna ta dredovaná tetovaná chátra se ukázala, co je zač, tak bych do žádných jejich hudebních klubů, divadel, čajoven a kaváren nikdy nevstoupila a místo toho se naučila dobře střílet a běhat.
Jenže, kdyby chyby. Tehdy jsem nevěděla, co to je za lidi, o co jim jde a proč jim věčně vadím. Protože jsem Češka a ne chazarská židovská svině. Protože nenávidím USA a ne Rusko. Protože mám v krvi svědomí a ne geneticky zakódovanou mrzkost a zločin.

Tehdy to bylo mládí, nevědomé mládí.
Dnes už ale víme, kde je pravda a je třeba si na tyto ksindly začít dávat aktivně pozor.
Když jeví typické rysy této chazarské mafie – tzn. vykroucené čertovské držky, liberální demokracie/satanismus, ukrovlajky, arogance a hackerské i okultní útoky

Co tak vím od GF, od těch, co mě zachránili, tak můj příběh byl takový, že mě NWO obtěžuje odmala. Ale konkrétně se na mě zaměřil jeden šmejd (satanista 666, součást mondénní kavárničky), který mě ale nezvládl, v r. 2012 jsem jevila takové známky rezistence vůči němu, že už mě neměl šanci okultně ovládat i s veškerým psychotronickým high-tech, tak mě on a jeho skupina nabídla na černém trhu přes nějaký dark-dark-dark-net k prodeji, prostě mě střelili jako otroka, tedy jako osobu ovladatelnou dálkově na drátkách, ostatním satanistům. Měla jsem štěstí, koupila mě perská tajná služba a Alláh.
A od r. 2015 s nimi jedu ve válce proti NWO. A západu. A nevadí mi to. Jsem šťastná, že jsem dopadla takhle, protože přesně tak mě jako silné vědomí k magickým bojům chtěla zneužít ta původní „česká“ NWO skupina – že bych jako hájila jejich fašismus, chazary a západ. A to bych blinkala.

Takový je svět dneška, taková díra.
Takže plno světelných slepiček může vzývat 5G, toto fakticky pomůže.
Taky plno lidí může vstoupit do sekty.
Nebo může začít brát drogy a chodit mezi kulturní lidi kavárny.
A vojáci můžou mlčet a všichni se můžou tvářit, že nic takového se neděje.
A když někdo píše, že se to děje, tak ho umlčet a zablokovat.
Tím se hodně vyřeší.
Tipuju, že to všem připadá jako blbost, protože žádný pole není, žádný mágové nejsou, síla mysli nic neznamená, žádný kultický síly nejsou, žádný high-tech není , žádný mimozemšťani nejsou, ne, nic z toho není, pravdu má Darwin a pár dalších dementních dědků, které někdo kopl do držky, kteří věří v materialismus.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3. > PřilítliMimozemšťani> 









Jinak abych ještě ukončila a uzavřela kauzu Jáhl a esoteričky a UFO. Tak vše dobře dopadlo, Jáhl i se svou partou divných potetovaných a dredatých individuí z pražské kavárničky s LGBT a satanismem ve štítě byli ze skupiny esoteriček nesouhlasejících s Křešovou a Rouranem vyraženi a založili si vlastní FB skupinu na téma sekty v Česku.
Jak jsem pochopila, byl to na tu původní ezo skupinu víceméně útok a byl tam pokus o převrat, správcovské profily byly prý hackersky napadeny, někdo změnil nastavení skupiny tak, aby tam bylo automatické přijímání nových členů, aniž by o tom někdo ze správců věděl, dokonce měly problémy i esoteričky, které se nelíbily kavárničce. Jeden dredatý bambula tam vyřvával, ať Jáhl vyrazí esoteričku, která s ním nesouhlasila, ač nebyl Jáhl správce a on taky ne a další příšery ze satanistické chazarské bandičky se tam chovaly arogantně, jak tam nikdo nikdy nezažil a jakoby jim to tam patřilo.
Naštěstí se ta skupina vzpamatovala, všechnu tuto pakáž tam vyházeli a nadále zůstává esoterice i mimozemšťanům otevřená a inkviziční tažení pražské kavárničky tam neprošlo.
Což je velice dobře.
Takže happy end.

Jáhl s dalšími aktivisty a podivnými dredatými a tetovanými existencemi nyní vedou konečně svoji skupinu jako profesionálové (už taky založili sektu, jsou satanisti, jsou liberální satanis..demokrati, studují religionistiku, nebo prostě jen tak berou drogy….) a fňukají, jak jsou při svém dobrodružném přetěžkém úkolu chránit českou veřejnost před Sri Chinmoyem a Rouranem sami …. vše se ubírá tak, jak má, už mají přes stovku členů a jistě napáchají velice moc dobra.
Hlavně že nezničili tu skupinu, kde to chtěli ovládnout. I inkvizice má své vlny a každá taková paka, co potřebují smýt své satanistické hříchy, musí mít svůj prostor. Ale nemusí přitom zničit jinou skupinu.
Zase nebýt Jáhla, nikdo nikdy tak pěkně nevysvětlil ten zasraný technokratický žiďácký satanismus. Pěkně mi fouknul do plachet Jáhl, mladý student religionistiky pomalu se šinoucí ke střednímu věku, s bohatou zkušeností na poli sekt a vyšinutých ideologií všeho druhu.

Jistě budou mít plno práce, protože naše společnost je plná blbců, co jim funguje mozek jen z menší části, kteří vyloženě touží mít nějakého guru, který jim slíbí hovadiny a bude jim lhát a oni mu můžou dávat peníze a taky mít divný sex a jsou idioti a můžou se tvářit jak po lobotomii… vždyť na tom ztroskotal celý projekt GF na případný kontakt s touto civilizací. Přesně na tomto, na extrémním množství světelného zvířectva a velké neochotě lidí cokoliv chápat.

Dalším zajímavým jevem, který spadá do lidských slabostí, které notně ublížily projektu GF, je extrémní obliba Draků.
Vytváří se kolem toho romantický kult, že jako Draci jsou dobré bytosti.
Ne, nejsou. V západní mytologii je to hnusná příšera, která žere princezny (Drakoniáni, reptiliáni) a kdo je doopravdy svatý – Jiří – tak tu bestii přemůže a zabije.
Ve východní mytologii má Drak už zajímavější roli, ale stejně je to nebezpečná bestie a s něčím takovým se na duchovní úrovni může spojovat dobrovolně opět jen mystický nekňuba, nebo černý mág. Mystický nekňuba se z toho dostane do pokleslých světů astrálu, kde vládne patos a deprese a potom, co se v duchu prolétne s dráčkem nad obláčky, už zůstane narušený a posedlý a dá se s ním zacházet proti komukoliv od GF. Když je černý mág, tak je to jasné, černá magie je reptiliánská klasika.

Drak nahrazuje zakázaný bojový princip v magii. Bojová magie je spojení se se Satanem, jakožto nejvyšší mocností, která je v této galaxii ničivá a má právo zničit nepřítele. Mám ho spojeného s černým panterem, kdyby měl mít nějakou podobu a prakticky je to strážce černé díry. K tomu, aby se člověk s takovou mocností nespálil, musí mít spravedlivý hněv poháněný vyšším principem a musí útočit na doopravdy škodnou a absolutně nepraktikovat jakýkoliv satanismus. Kdo kdy spáchal satanismus, ten už se musí Satana bát až do své smrti / vyřešení formou trestu. Tzn. spolupracovat reálně se Satanem jako mocností není pro černé mágy a špinavé duše.
Ti se Satana bojí a protože tím musí vynechávat přirozený predátorský bojový princip v sobě, nahrazují to spojení s Draky, což jsou potom v reálném mystickém světě prostě Drakoniánské inteligence a ty jsou vůči nám naladěni nepřátelsky. Nebo jestli si někdo myslí, že najde hodného dráčka a skrze spojování se, byť jen v duchu, s něčím plazím si duchovně pomůže, tak je prostě idiot. Nazdar.
Nevím, kde mám pořád brát shovívavost vůči takovým debilitám.
Rozhodně, až si někdo nabije nos a spálí se v sektě, může za specialistou Jáhlem, který dal dohromady všechny tetované a dredované odborníky ze svých starých satanistických dob a všem určitě rád pomůže. Chazaři jsou dycky moc hodný.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.3. >






U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 9.3. > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Emo. Vzkazuje ti Rouran Bouran, že jestli nebudeš psát ještě 3x víc, nevezme tě pak do rakety a ty tu zajdeš ohněm pekelným. Zachránit by ses mohlo také sexem s julou, omluvou mírozemovi, odkázáním majetku petule s martinem, naposledy už jen uznáním, že zendrich je vrcholný jihomoravský chumorista. Jestli ne, tak ne, takže pozor! Rudolf Hrušinský nejnejnejmladš

Čtenář - 9.3. > čtenář> A jágr, samozřejmě




No, takže mě NWO – židovská chazarská chátra z kulturní kavárničky zase zablokovala a opět to sem valím přes spec prohlížeč. Super.
Ale aspoň jsem stačila od srdce a z pravdy podstaty vysvětlit žiďáky a jak je vše v hajzlu, jak je celé lidstvo ve stavu baráku na odstřel a nemá smysl se o něco ještě příliš snažit.

Jak jsme viděli z dějinného vývoje alternativní scény, tak přes dobrodružné období skutečných hrdinů, kteří mnohdy i za svoje informace položili život, se vše dále již odvíjelo rafinovaným falešným způsobem, kdy byly do alternativy naschvál nasazeny osoby, které šíří falešné informace a nyní je vše již jen rozdrcený výsměch, kdy stáj světelných slepic radostně kdáká, jak si s 5G zvyšuje frekvenci a chemtrails jsou i s Aurím tuze voňavé. Prase porno Křešovka má nevídanou oblibu, i přesto, co říká a jak neustále vypadá.
Zkrátka, vše šlo tuze do hajzlu.
A je to čistokrevně idiocií lidí, tohoto blbého lidstva v podobě baráku na odstřel. Degenerátu, nefimilské DNA zpotvořeniny, které už při zběžném pohledu je za zenitem jakékoliv možné evoluce a spirituálního vzestupu a dá se to jedině zahubit a zredukovat a následně s novými generacemi profesionálně pracovat, geneticky i spirituálně, aby se postupně tato rasa změnila na lidskou.

Hlubinný exorcismus ze strany kosmických sil nad touto planetou vyžene nejen archaické toxické a hnilobné vlivy vesmírného viru, vezmou s tím i většinu lidstva.
Těch možností, jak se tato degenerátská rasa zredukuje a zkvalitní na lidskou úroveň, je více, jedna z nich je redukce plodnosti a potírání technokratů zároveň, což vypadá nadějně, neboť celosvětově klesá porodnost a čím to asi tak může být, nechám na vašem uvážení a jednak je tu nasejřená GF, která nehodlá tuto planetu pustit.

Zatím vše vypadá tak, podle svých zážitků a úvah, že zkrátka v alternativě byly nasazeny zlé čarodějnice od Dráčků, které lidem nakecaly nějaké totální hovadiny o vzestupu do 5D, aby tím zhanobily těžko popsatelný proces, který se děje s planetou a který vypadá jak uzdravovací proces, kdy jsou odsud prostě vytrhávány zlé síly a nahrazovány kosmickou podporou a světlem poznání v lidské rase. Do toho tu je reálná GF, která vyznává Zákony Jednoty, jak jsou popsány v Amenti, které je jediné snad trochu věrohodné.
Nicméně GF je chápána hlavně jako ten USA nesmysl, takže nemá podporu u veřejnosti.

Do toho se tu semlela a dále probíhá hybridní světová válka, která probíhá hodně ve vesmíru a v podzemí, dále skrze propagandistická média a psychotronické experimenty s národy. Byla a je klasická světová válka mezi světovými mocnostmi, taky byla mimozemská a dimenzionální válka mezi mimozemskými mocnostmi.
Hodně lidí se díky své zvýšené vnímavosti do toho zapletlo a hráblo jim a uspokojili se new – age pohádkou produkovanou zlými dráčky, že jdou do nebe.
Ale asi nejdem do nebe, jdeme do redukce rasy, aby byl od tohoto neskutečného bordelu, bezvěrecké pakáže atd. pokoj a tato planeta konečně přešla pod plnohodnotnou správu GF, jak za Atlantidy a tedy je nutné vyměnit obyvatelstvo této planety.
Tzn. vyházet vesmírné zločince a nasázet sem ty, co byli vyhnáni za kataklizma Atlantidy.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 9.3. > čtenář> A jágr, samozřejmě
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 9.3. > PřilítliMimozemšťani>  Ahoj Emo. Vzkazuje ti Rouran Bouran, že jestli nebudeš psát ještě 3x víc, nevezme tě pak do rakety a ty tu zajdeš ohněm pekelným. Zachránit by ses mohlo také sexem s julou, omluvou mírozemovi, odkázáním majetku petule s martinem, naposledy už jen uznáním, že zendrich je vrcholný jihomoravský chumorista. Jestli ne, tak ne, takže pozor! Rudolf Hrušinský nejnejnejmladší
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 9.3. > Ahoj Emo. Vzkazuje ti Rouran Bouran, že jestli nebudeš psát ještě 3x víc, nevezme tě pak do rakety a ty tu zajdeš ohněm pekelným. Zachránit by ses mohlo také sexem s julou, omluvou mírozemovi, odkázáním majetku petule s martinem, naposledy už jen uznáním, že zendrich je vrcholný jihomoravský chumorista. Jestli ne, tak ne, takže pozor! Rudolf Hrušinský nejnejnejmladší
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3. > čtenář> 


Zeanddricha 20 minut nesnesu :-) Klidně to může být toto děsivé zjevení. Ten anonym. Já nevím, kdo to přesně je, ale nejvíc to vypadá na tohoto divného dědka. Třeba je to něco jiného, co já vím. Ale spamuje mi tady.
Budu muset přebalit zase celý příspěvek, k čemu má smysl, aby polovina komentářů byly jeho vejšplechty, já pak nemám svůj prostor a svůj klid a svoje tempo.
Sere mě to.
Je jak pijavice, jak hmyz.

Holt, NWO vítězí, proti této nízkosti není žádná obrana.
Lidi jsou špatní, mají špatné DNA, jsou neměnní, je to bez šancí, jakýkoliv civilizační duchovní vzestup je nemožný, kontakt s GF taky.
Program GF je depopulace a genetická práce s dalšími generacemi, aby se z této prasoopice stal konečně člověk.
Tak doufám, že se ty napíchaný kriplové aspoň nerozmnoží. Minulé roky jsme měli před očima děsivé divadlo o tupém přizpůsobivém stádu, které teče jako voda a NWO kladením překážek usměrňuje jejich proud. Nemá smysl se o cokoliv snažit - těch lidí, co mají vyšší duchovní vlivy a tedy se budou chovat vědomě a budou bojovat proti NWO, je málo.

Všechno to zlo, kterého jsme svědky, je silné a nedá se s tím nic dělat, tady třeba můžu maximálně přebalit příspěvek, ale už se nedá docílit odstranění tohoto anonymu. Navíc, tento bastard tu má zastání - všem těm uvědomělým kriplům z vysokých škol nevadí, těm vadím já.

Třeba tato nehoráznost:
" Vláda bude po protestu zemědělců podle premiéra a předsedy ODS Petra Fialy přemýšlet o tom, zda nedat 2 miliardy korun radši někomu jinému než zemědělcům. „Já to chápu jako protest proti těm dvěma miliardám korun navíc,“ řekl předseda vlády

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/snemovna-interpelace-premier-fiala-protest-zemedelcu.A240307_154122_domaci_kop

Co si ty svině myslí? Neuvěřitelné. Oni si hodlají "vychovávat" zemědělce, že je to jako o libovůli vlády?
A to se nám děje, denně.
Chtějí vyvolat hladomor, stoprocentně se jim to podaří.
Asi je to dobře. Je to v souladu s cílem, vybít rasu prasoopic.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 8.3. > čtenář> Zajímavé jak se tě úchyl drží.
Hlubší pravda ho dost dráždí a je evidentní, naprosto zřetelné, že o tom jeho podvědomí moc dobře ví, ale velmi slabé, nicotné psyché si to nepřipustí a tak kolem sebe trapně, bezmocně kope, buší a znovu kope. Jistě dost trpí.
Protože tohle může dělat jen nízký kripl.
Snaží se útočit, zesměšnit, poučovat snad. Nebo co to je. A sám jaksi nic nikde, prázdno.
Samozřejmě učebnicové skryté volání o pomoc zbytku plytké duše.
Takže jeho niterný boj a nakonec jen pouhá ubohost a marnost se prostě vyjevuje.
Tvoje reakce ho drží při životě, vždy obdrží malý impuls něčeho shnilého co mu v jeho pekle udělá alespon na zlomek vteřiny dobře.
Kdyby se nenalepil na tebe, asi by plival z balkonu žvejkačky, nebo házel kolíčky na důchodce.
Naléhavě potřebuje pomoct. Neví o tom.
Jeho zotročené já je plné zmatků. Neví o tom.
Uvnitř mrzák.
Neví na koho se obrátit, kde začít a tak obtěžuje jediným (nejhorším) naučeným  způsobem.
Ten si těžko rozpomene kdo vlastně je. Zůstane mrzákem.
Tomu "Monarch" nic neříká, ono slizu se to všeobecně netýká...

No a pokud je to tenhle :  https://www.youtube.com/watch?v=9Uuu_BTpa1g  
Tak se omlouvám a horní vepsané neplatí. 
Ty jo - stoprocentně ze všech stran a úhlů tak i tak platí, že pervitin je pane svině.
Pomohl by detox, klystýr, vypadnout do Bosny - nějaké přírodní rezervace. Někam na slunce tvl. Zbavit se té temnoty co se nepozorovaně potichu, pomalu v plýžila a bez většího povšimnutí zakousla, zaryla hluboko a začala pomalu převládat, obsazovat a ovládat důležité centra. Opět - co s tím chlapem kurva je.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 8.3. > PřilítliMimozemšťani>  Rychleji Emo, rychleji!
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 8.3. > Rychleji Emo, rychleji!
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3. > PřilítliMimozemšťani> 





Jediné, co se stalo, tak pokus nacistů o plné ovládnutí světa, s tím, že jim to GF přerušila a znemožnila.
Nejcitlivější a nejvíc spirituální lidi byli pozabíjeni, nebo se dostali do zlých duševních stavů, zešíleli.
Zůstala jen tupá betonová zlá většina zlých zvířat.
Ta, která deprimuje každého duchovně vyspělého a který znemožňuje dobrý život těmto lidem. Je to jak žít mezi piraňami, mezi zvířecími zrůdami, to s lidmi nemá nic společného.

Žádný nový věk se nechystá, jsou tu zakázané vojenské technologie na ovládání mysli a zdraví na dálku.
A prasoopice, která si s takovu výzvou není schopná poradit.
My, mimozemská mise, jsme už na konci svých sil, když davy prasoopic odmítly zabrat, nemůžeme nic dělat.
Už nic víc nezmůžeme.

Přeju si, aby byla tato dementní populace zničena, nechápu, proč by měla být tak blbá rasa na tak dobré planetě s bohatou biosférou a vodou.



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 8.3. > PřilítliMimozemšťani> Někdy mám pocit, že už mě nemáš ráda. Tvůj Jula
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3. > PřilítliMimozemšťani> 




V tomto mě fascinuje víra v pseudohumánní vedení společnosti. Že jako bude kolem r. 2050 většina populace stará a že jako bude hezky sedět v důchoďáku a pár těch kyborgovaných harantů bez lidské duše se o ně jako bude hezky starat.
Vždyť se ukázalo, že v populaci není taková síla, aby toto bylo jakkoliv realizovatelné. Vždyť ty špíny na staroušky logicky serou. Duchovní lidi, čest, slovanství, spiritualita, nic pro tyto zrůdy nemá hodnotu. Jsou vypatlaný, je to verbež.
Tak kde se bere optimismus, že tu jako vydržíme X desítek let v klidu a budeme živit nějaké doslova zbytečné staré lidi? Dnešní děti se rodí do psychických sraček, polovina z nich uvažuje o sebevraždě, sebepoškozují se, veřejný prostor je plný úchylů, právo dítěte na zdravý duševní vývoj dnes neznamená absolutně vůbec nic.
Kde se bere představa, že takto postižená generace se bude chtít starat o starouše?

Když doopravdy už nebudou síly, žrádlo, prostředky?

Bohužel tato vypatlaná populace nedostala po držce, byli brutálně sejmuti jenom nejvnímavější a nejčestnější, ti dostali strašné rány, ale ta většinová populace absolutních zmrdů nedostala žádnou čočku, jim se daří dobře.
Jsou ochotní si lhát a nepřemýšlet, zatím jim všechna ta svinstva prochází.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3. > PřilítliMimozemšťani> 



Však ono to přijde .... jestli si jako někdo představuje, že tu kolem r. 2050 bude polovina důchodců a že se na sebe budeme hezky usmívat, tak je naiva. Přírodní naturální procesy to zařídí asi tak, že tu kolem r. 2050 bude utopie s minimem obyvatelstva. To znamená, že stáří se dočká málokdo.

To proto, že padly ideály. Minulé roky odhalily skutečnou úroveň populace. Už není ta nálada očekávání pozitivní evoluční a spirituální změny, že se něco konečně změní.
Ne, je jasné, že lidi jsou pořád stejný dobytek, tak jako byli ve středověku, ve starověku .... je to prostě zpotvořené špatné DNA a drtivá většina těch debilních prasoopic se nejsou schopní duchovně zvednout vůbec nikam. Akorát má to debilní zvíře, které se spirituálně nikam nehýbe a je pořád stejné, stále novou technologii, nyní už dokonce externí, mimozemskou. A s tou hodlá odpravit mágy, kouzelníky, mystiky a duchovní, aby se prasata mohla rozvalit se svým materialismem.

Dřív byly ideály, dnes už je jen nenávist. Ty prasoopice musí být vylikvidovány.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.3. > čtenář> 


Už tu máš zase 14 svých plků - na každé moje sdělení vysereš jeden plk.
Špíno zasraná.
Redakce je tu k hovnu, respektive vy jste redakce.
Nedá se tu nic udělat, proti tomuto otravnému hmyzu.
Lidi jsou dementní a nácci, takže jim nevadí nějaké psychotronické útoky. NWO útočí jen na duchovně vyspělé lidi a to oni nejsou, takže jim to nevadí zrůdám. Nový věk jste zhatili a ty, takový otravný hmyz tu můžeš prudit doposud a publiku to nevadí.
Snad vychcípají a nenarodí se vaše špinavé děti, to je jediná naděje.

Dobytku, kterému nevadí psychotronické zbraně a USA, se nedá přát jiná budoucnost. Než aby je taky někdo střelil do hlavy a nemohli mít haranty.
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 8.3. > PřilítliMimozemšťani> Nezpomaluj Magdo, rychleji piš. Dokud nebudeš mít návštěvnost jako mírozem, těžko zachráníš tuhle zem.
Braň nás, zendrich, jágr a estonci útočí!
U příspěvku:VÍLY
j.f.julian (Stálý) - 8.3. > kdyby někdo věděl jak tuto báseň přesunu DOPROSTŘED stránky, nemůžu na to přijít!?!?👻
U příspěvku:VÍLY
analfagot (Stálý) - 8.3. > krása
U příspěvku:Neporazitelná investice...? ((Jihomoravský comics))
Zeanddrich E. (Stálý) - 7.3. >


Neporazitelná investice...? ((Jihomoravský comics, verze 01, barevnestost 04 asi)).


U příspěvku:Vǒkolo Hradce 02. verze
Zeanddrich E. (Stálý) - 7.3. > čtenář> 
Spojitost jistá tu je :)
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3. > PřilítliMimozemšťani> 



Co se týká světelných slepic ze světelného kurníku, tak já jsem taky ochotná ledacos tolerovat, kupř. kecy o ničom, které jsou aspoň trochu neutrálně koncipované a slouží k přestírání moudrosti pro výběr peněz, to nechávám být, toho je všude příliš.
To by člověk nedělal nic jiného.
Když je to s mimozemšťany, tak existuje jedna sorta mimozemšťanů - nevím, jestli jsou skuteční, nebo je to blbost - většinou jsou Plejáďané a sedí jak hvězdička nad léčitelskou živností a neustále opakují : "Světlo a láska". Nejvýraznější a nejstabilnější držitelka těchto mimozemšťanů je Pavlína Klemm. S tím se taky nehádám, z mého pohledu je to platné mnohdy málo a je to zároveň tak neutrální, že s tím nemám chuť bojovat a nechávám to být. Zkrátka to jde mimo mě.
Jakmile ale vyleze osoba, co o sobě prohlašuje, že je Arkturián a plácá nesmysly, že člověk musí dojít k závěru, že ti Arkturiáni jsou asi pěkně pitomá pakáž, co neumí do 5 počítat a je s podivem, jak se sem vůbec dostali, protože i při své nízké inteligenci by museli vyvinout způsob, že jsou tu dřív, než ti Plejáďani, jak sem pořád ještě letí .... tak to mi už i trochu vadí. A když paní začne pomlouvat planetu, nadávat ji Gána a obhajovat 5G jako prostředek k vyšším frekvencím, tak to už je na pováženou. Jenže - tohoto může taky vylézt ještě spoustu, takže s tím nemá smysl až tak aktivně bojovat.
Vše je projev stupně lidské idiocie, nic víc.
Do toho se budou odehrávat ještě tisíce ideologických bitek a odehrávat se další děje. Nemá smysl se s tím až tak prát.

Závažnější je boj černých mágů. Od přírody jsem dostala vzkaz, že toho musím taky nechat, že musíme najít smír. Z planetárních energií vnímám, že planeta si procedí ty, co chce nechat. Je dobré mít z tohoto principu radost a soustředit se hlavně na zájmy planety, čisté energie, čisté srdce atd. a povolit a couvnout v drsných ideových bojích aktivních mágů.
Je fakt, že pokud je to vše už o technice a rozzuřených kouzelnících, jiná cesta ven z toho nevede, než utišit tyto boje a dále se soustředit hlavně na harmonii a čistý princip.

Jak pronikly kosmické síly do nejhlubších rovin planety kolem jejího srdce, středu, tak se tam odehrály další procesy, které jdou mimo civilizaci a planeta se osvobodila a pročistila a probíhají další hluboké procesy, kterým popravdě taky nerozumím, ale vím, že se odehrávají.
Ve výsledku to má pak vliv na naši společnost třeba i v tomto ohledu.
Nyní už vlastně ví jen mágové a lidi na určité úrovni chápání, co se děje a mají přístupy a války se mají utišit, hlavně i mezi mágy jako takovými. Kdo neustoupí a nepřijme zájem planety, bude zřejmě planetou samotnou odstraněný. Protože jen skrze vyšší principy se dají rozpustit ty energetické proudy zla a násilí.

Je to následek zaktivovaného hněvu, stresu, chaosu, strachu, násilí, dávných sil i démonů, protože "půda" a její nečistoty, i informační, vše vyletělo do vzduchu.
Tato doba je podivně vyhnívací.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.3. > PřilítliMimozemšťani> 




Krize patriarchátu a zdevalvování role mužů je i jeden ze základních momentů toho, co se děje nyní.
I podle GF je tato situace jen běžný vzorec dějů, co se stane, když se společnost začne rozkládat. Muži jsou slabí, bezvěrečtí a snadno ovladatelní, jejich síla zmizí a objeví se ženské pohrdání jimi. Naopak ženy se velice zaktivizují a začnou fungovat jako strážkyně života, začnou řešit všechno to, nad čím slabí muži zavírají oči. Je to poslední boj. Ten bude buď vyhraný, když ne, končí celá společnost.
Ten boj je magický - jde o boj ve světě příčin, jde o změny struktury informačního pole, které ve výsledku utváří hmotnou realitu. Taktéž to tedy byly i boje mimozemské, mezi vlivovými mimozemskými skupinami, kdy GF nakonec vyhnala Drakoniány.
Jen díky GF jsem neztratila definitivně úctu k mužům, GF se o toto velice intenzivně starala, abych nepropadla misandrické nenávisti vůči mužům a nezačala živit matriarchální dračí krvavý kult. Jak mají ve zvyku čarodějnice s mrkacími plazími zornicemi. To by byla konečná, protože by to vedlo ke zkáze civilizace.
Kdyby čarodějky od GF podlehly misandrii, plánovaly by zkázu světa.

A muži jsou nadále slabí, neřídí společnost, útočí na ženy jako na konkurenci a neúcta vůči mužům se šíří jak infekční choroba. S tím pochopitelně i neúcta k ženám.

Naštěstí je tu GF, která dokáže nahradit nefunkční mužské autority po krizovou dobu, abychom se jako populace mohli uzdravit, aby tu vůbec byla šance na uzdravení.

Oni někde ti vychechtaní magoři, co si myslí, že upevní nacismus na věčné časy a zvítězí bezvěrství a materialismus až do konce věků, taky někde narazí do zdi.
Zároveň ale sluníčkové světelné píčoviny, co se na nás lejí z internetu, nemají jakkoliv šanci cokoliv změnit a plnohodnotně nahradit.
Co jsem tak pochopila a vysledovala, tak kontaktérů je málo, vždy fungují jen krátkou dobu, brzy po nich neštěkne pes, dále je v tom určité množství nějakých debilních ženských a zlých čarodějnic, které záměrně matou a lžou a to, co přišlo s Křešovou a Auroranem a představitelé této vlny obecně, tak to už je konečná, to už jsme v hajzlu, to se jinak nedá říci.
Naposledy jsem viděla rozhovor s nějakou nánou u Křešové, co si myslí, že je Arkturiánka. Normální schizofrenické pako, které by se dříve bálo promluvit kdekoliv.
Nyní má slečinka dojem, že je léčitel a Arkturián. Že prý bylo zázračné, jak se jednou cítila mizerně a večer ji zavolal nějaký neznámý kluk, že prý mu "Bůh" nařídil, ať ji zavolá. Že ji to prý zvedlo náladu a to je důkaz.
Kristovanoho ... kdybych byla mrtvá a v astrálu a chtěla strašit, tak to je snad úplně jednoduchý, dělat takový kousky, ne??? Když vidím, že tahle máňa je smutná a druhýmu blbovi nakecám, že jsem bůh, tak si můžu rozjet vlastní hry ne?
A jsou z toho Arkturiáni z Fialové planety.

To je věčné riziko tohoto "podnikání".

Těchto idiotů na tomto levelu je plno. Samý infantilní žvásty, všiuchni jsou Arkturián, nulový záběr, mají tendence věřit okultně závadným entitám a kultům....
bůhví, co se tady děje.

Podle mě jde o válku tajných služeb, které mají k dispozici mimozemský high-tech a nakonec se dostaly do kontaktu i s GF.
Naprosto nejvýraznější odboj proti NWO vznikl na Blízkém východě, kde když se ty tajné služby nakontaktovaly s GF, kde je i Alláh, vše jim přirozeně zaklaplo. Všechny tajné služby, které mají národní zájmy, mají kontakt s GF. Co jsem ovšem viděla, drtivá větišna těch tajných služeb, jejich obsah a objem, byli temní a docházelo k brutálním čistkám. To, co zbylo, je asi to, co se nazývá "Aliance". A ti jednají s GF a vyvíjí události více podle Zákonů Jednoty.

Dále jsou v tom kultické a planetární vlivy a vyšší kosmické řízení, kosmologický tok příčin a následků, všelijakých procesů a událostí, změn, které prožívám, občas se to snažím popisovat, ale mám obavy, že to si můžu klidně nechat pro sebe, protože to už je jenom pro můj "level".
Kterému obyčejný člověk nemá šanci rozumět.
GF si evidentně vybrala čestné lidi, ke svým operacím.
A taky odvážné, co mají vizi.
Což jsem splnila, protože jsem 2015 chtěla zničit NWO, nenáviděla jsem 5G, chtěla jsem spojit slovany a muslimy a vyhladit USA. Je vidět, že jsem děvče od nich, z mise.
To není o tom, že mi spadl na hlavu fialový kýblíček, já se trošku rozplakala a milískuju západ a jsem tak trochu Arkturián.
Většina těchto infantilních debilek se nedohrabala ani ke kruté psychotronické vojenské realitě a světové válce, takže tím svým "světlem" toho asi moc nenasvítí.



U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 7.3. > PřilítliMimozemšťani> Správně, židi a Estonci. Magda to vyhubí. Sláva!
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.3. >





Pravověrný židovský a nacistický satanismus, ve smyslu čistokrevného satanismu, západního nacismu, linie krvelačných babylonských božstev, propojení s Drakoniány, kult lidských obětí atd., zkrátka nejhorší satanismus, tak to bylo poraženo.
Sice to ve společnosti není vidět, protože naopak hnusota a zvrácenost je čím dál tím víc na očích a náš národ je utopený v nacismu, už radši nečtu média, vypadá to, že v r. 2022 u nás začal otevřený nacismus a národu to vyhovuje a není tomu vidět konce ... doufám, že se to někde zlomí.
Ale v podloží mocenských struktur došlo ke zlomení této vlivové skupiny. Prostě Drakoniáni, nejhrubší nacismus, nejsatanističtější židovské skupiny, hollywoodské reptiliánské satanismy atd. Došlo ke zlikvidování satanistického osazenstva tajných vojenských a mimozemských zařízení a mnohých vojenských projektů. Celé skupiny nacistů, zlých mimozemšťanů byly vyhnány, zajaty nebo popraveny. Mnohá zařízení byla definitivně zničena. Došlo ke změnám ve sluneční soustavě, byly změněny energie i Měsíce, jako takového.

Ale stejně se nic zázračného nestalo a doposud hodně trpíme.
V současnosti vnímám přirozené zatížení technickými vlivy - tzn. 5G, které část vyšahané světelné stáje totálních světelných slepiček považuje za projevy páté dimenze, takže jsou v pohodě, když jim zvoní v hlavě ... a do toho probíhá pozemská válka mezi kouzelníky, šamany, silnými egy obecně.
Jak to tak vnímám, tak nyní už neexistují války mimozemšťanů - tedy útoky mimozemských skupin už téměř nejsou a NWO v té své surové nacistické podobě bylo rozlámáno a zničeno.
Ale pořád je na této planetě strašně moc všelijakých zlých lidí a osob, co se zabývají magií. Takže kdo cokoliv produkuje veřejně, je automaticky napadaný těmito černými mágy a taktéž, kdokoliv je jakkoliv napojený na planetární a kultické síly, tak schytává rány od černých mágů zpátky.

A zla je v lidech strašně moc, zlé černé magie, zášti, nenávisti. Takže nejhorší nejvíc dimenzionální a mimozemské války už de facto přestaly, ale lidské pole zůstalo zatížené zbytkovými zlými energiemi a násilím, které vzniklo touto událostí a které doslova vyhodilo v informačně - energetickém prostoru vše do vzduchu, nezůstal kámen na kameni a tím vzniklo přetížení, chaos, zlé síly a zlí mágové nyní už neví, co by měli dělat dále, ale jebou a jebou.
Jde o školy magie, nebo šamanismu, nebo silné jednotlivce, všichni kouzlí proti sobě, jedni proti druhým. Proto v "poli" stále není lehko.

Toto se musí vymlátit o sebe, černí mágové by měli zemřít a každý, kdo dělá zlou činnost proti planetě, by měl zemřít.
Až nebude v populaci extrémní množství černých mágů, mělo by se ulevit.

Těžko předvídat budoucnost, jak bude vypadat, může přijít cokoliv, nebo nic.
Ale po vzestupném procesu duchovní evoluce, tzv. probuzení tu zůstala skupina těch "probuzených", kteří se dali duchovně do pohybu a chtějí přejít na novou formu společnosti a sociální, společenské filosofie, kdy chtějí kontaktovat mimozemské rasy a ukončit éru materialismu /tedy jsou proti satanismu a ve své podstatě židovství, jakožto ideové základně západního světa/, tak dále tu je drtivá většina populace, která je jak beton. Tvrdá, neústupná, zlá. Z očí jim kouká zlé primitivní zvíře, postrádají jakoukoliv měkkost a otevřenost, nic vyššího nepřipouští, o vyšší etice si můžou nechat zdát.
Je to nesnesitelné a pokud do toho nevstoupí něco významnějšího, dá se předpokládat, že asi dojde k poklesu porodnosti tohoto typu lidí a tomu zrychlenému vymírání na nemoce na následky vakcín. Tuhle byl někde článek, že chlap si do sebe nechal píchnout 170 dávek vakcíny a nic mu nebylo, což vypadá jako lež na první pohled.
Dále tu tedy budeme dva typy lidí vedle sebe a každý bude čím dál víc inklinovat k tomu svému a nebude se chtít už nijak chytat "základové desky" těch druhých. Myslím si, že postupně dojde k efektu, jako když žili lidé cromagnonští a neandrtálci vedle sebe a nakonec neandrtálci vymřeli.

Myslím si, že bude hodně záležet na tom, jaká siuace se vyvine ve slovanských zemích. Je tu určité procento lidí, kteří plošně v těchto zemích nenávidí západ a jeho hodnoty a chtějí rehabilitovat slovanské duchovní hodnoty. Samozřejmě se toto nemůže ujmout, když bude většina nacistická, jako nyní. Nejde to násilím. Zřejmě to bude organický dlouhodobý proces, do kterého výrazně zasáhne islám s jeho hodnotami a množstvím lidí.
Budoucnost, jako schůdná budoucnost, která by měla vést k opravě lidstva a jeho zkvalitnění, by měla být v našich zemích fůze islámu a slovanství.
Kupř. se vrátí patriarchát, protože to je jediná cesta na zlepšení populace. Naši populaci to začalo definitivně rozkládat, leptat na základy, že jsme ztratili patriarchální řád. Nějaké úspěšné vychechtané manažerky a spisovatelky nemůžou zastřít zástupy jedináčků z rozvedených rodin, vykořeněné lidí, ženu degradovanou na výdělečnou jednotku a sexuální objekt atd. Média jsou misogynní i misandrická zároveň. Chybá úcta k člověku a lidskému řádu a je to rozkladem patriarchátu.
Zkrátka - až bude dost lásky, nebude třeba řešit žádný dementní -ismus a -archát.
Protože není dost lásky, je pro společnost vždy lepší unifikovaný patriarchální řád. Ač to vypadá divně, nakonec se v tom všem žije lépe.

Takže toto jsou procesy, které se musí zřejmě odehrát, samozřejmě v kouli s dalšími záležitostmi.
A z ezo - ufo si člověk už klidně může udělat ping-pongovou zeď, to už je jedno, člověk do toho může kopat, smát se tomu, vystoupit může už doslova každé hovado, už se to nedá brát vážně. Je v pořádku, když to celé zanikne. Ten projekt selhal a GF se nemohla v r. 2022 k nám přiblížit.
Je tu příliš moc protisil v lidstvu samém.
Ty, až zmizí, tak GF přistane.
Oni nijak neodlétli, jsou tu, monitorují situaci a jednou to tím kontaktem přirozeně dopadne.


U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Čtenář - 6.3. > PřilítliMimozemšťani> Správně, židi a Estonci. Magda to vyhubí. Sláva!
U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3. > PřilítliMimozemšťani> 



To je surová pravda o žiďáctví, co to je. Je to ve své ryzí podstatě zločin. Začalo to jako zločin, pokračovalo to jako zločin a prorostlo se to o nějaké primitivní nájezdníky z asijských stepí, kteří se následně znásilňováním bělošek geneticky prokroutili na bílý zjev a následně ovládli západní šlechtické rody a nakonec založili nacismus.
Podstat toho všeho je ryze materialistická, jde o kradení mimozemského high-tech z podzemí, začali s tím v Egyptě, následně jde o kolaboraci s Drakoniány, z nichž jeden byl Jehova, kdy se podrazy na lidské rase a utužováním bestiality dostanou k dalšímu mimozemskému high-tech. Smlouva s ďáblem. Přičemž nejvýznamnější tento počin se odehrál po 2. světové válce v USA, kdy se nacisti spřáhli se svými dávnými kamarády - nějakou ohavnou šediváckou a plazoidní cháskou.

To je žiďáctví ve své pravé a surové podstatě. Takže ve skutečnosti - antisionisti jsou moulové, nechápou svou víru. Ale o to víc je má ráda Galaktická federace a třeba zrovna oni vstoupí mezi vyvolené - a přijmou Galaktickou federaci a Zákon Jednoty a přejdou do nového věku.

Skuteční sionisti se snaží imitovat události z nějakého zjevení jakéhosi pošuka, aby přivolali Jehovu a ten je po rozflákání Izraele na hadry prohlásil světovými vůdci.

Obyčejní židi jsou stejně etnicky různorodá směska, kteří jsou vesměs očkovaní Pfizerem, takže bych si z toho nervy až tak nedělala.
Jelikož jsou idioti a nechápou surovou podstatu své ohavné ideologie, jsou tu vždy jako případné oběti pro pogrom, holocaust že by se tím skuteční žiďáci satanisti uklidili.
Můžou to stihnout ještě dřív, než zemřou na vakcínu.
Budoucí pogrom má v rukách islámský svět, to je asi zjevné.

Jinak, co se týká židozednářství a 33. stupně, kde se tedy ohavovi jasně vyjeví pravá podstata jeho přesvědčení a následně může vládnout ... tak to je prý i Putin.
Jenže Putin, co tak o něm vím, jak to vnímám a chápu, prošel nějakým obratem, kdy byl vyměněn, respektive jak to vím autenticky od sebe a svých info, tak je to on, není vyměněný, ale ve skutečnosti prošel někdy kolem r. 2011 divnou událost, kdy udělal jakýsi oběh mimo tento čas a prostor, zkrátka prošel vlastní časovou linií nějaké zkušenosti a vrátil se s jasným úkolem.
A tam pochopitelně se potom maže ten zločin umučení dítěte a vypití jeho krve, pokud má úkol, který tento zločin při jeho naplnění 100x splatí.
Což u Putina to tak může být, protože evidentně zabral proti NWO a už tím vstupem na Ukrajinu 2022 zachránil mnoho milionů lidí v Evropě, protože kdyby nebyly tyto děje, tak by jeblí Rakušáci a úchylná EU dál jela covid očkování a to povinně !!! Takže nás doslova spasil. Navíc vede Rusko dopředu a Rusko díky němu sílí.
Navíc není jediný v Rusku, jsou tam další síly, o které se opírá GF a může přijít ještě jiný "Vladimír", než Putin, který Rusko teprve zvedne na tu finální úroveň, kde má být.
Pochopitelně, Rusko není jenom Putin. Je tam mnoho vlivů. Z jihu hodně muslimských, ale Rusko jede ve vizi GF, kdy se má slovanská a muslimská kultura snést, navzájem se respektovat atd.
Ale jádrem je sever a Sibiř a Rusko má dlouhodobou historii a hlubinný ponor do mnoha záležitostí, mají tradici, kterou naštěstí Putin podchytil. Takže ač zednář 33. stupně, u něj je možné, že se z toho vykoupil velkým úkolem.

Narozdíl od tatíčka Masaryka, který naši republiku na 100 let střelil Amíkům na pokusy a když 100 let facek tam a zpátky přešlo, tak znovu nahodili Mariánský sloup na Staromáku a vrazili nás zpátky germánům.

U příspěvku:Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.3. >




Když už jsme kvůli trolovi u židů.

Tak že je to v podstatě satanismus, to už se ví, tak nějak se to ví. Chazarské židovství je satanismus. To jsou zrůdy ze stepí, s duchem neměli nikdy nic společného. To je prostě odpad.
Satanisti, nízké svině.

To je prý v současnosti hlavní hmota židovství - tato chazarská klika. Takže jsou to v podstatě satanisti. 33. stupeň židozednásřvtí, což je hodně světových politiků a byl to i nás tatíček Masaryk, znamená umučení dítěte a vypití jeho krve.
Tento dobytek nám vládne.
To jsou židi, přesně tohle.

Všechno kolem toho jsou lži, že jsou to nějaký normální lidi. V Bibli prý není zmínka o židech, že je tam pouze o nějakém satanistickém spolku a jsou tím myšleni oni.
O posmrtném životě nic nemají, nezabývají se tím.
Zabývají se tím, jak vytvořit umělou bytost.
Takže volají divné archontské síly, dělají nějaké magie se živly, aby jim oživla démonickými silami. Dělají všechen ten transhumanistický úchylácký zločin, pořád chtějí vytvářet umělou inteligenci, umělou bytost, něco strojového, do kterého namotali archontské síly vesmírného viru, vždy zavolají nejzpuchřenější vědomí z celého vesmíru, nějakou anomálii, nemoc. Sem, na planetu, aby jim to vlezlo do nějaký jejich úchylný formy a aby to zničilo naši civilizaci.

GF je nesnáší a chce je zrušit. Definitivně je zničit na této planetě, zamítnout židovství, definitivně to zrušit. Jsou vedeni jako zločin v Galaktické federaci, jinak se na ně nenahlíží.
Ty svině to moc dobře vědí a proto jdou proti kontaktérům, zabíjí je, ničí je a chtějí absolutně zabránit GF, aby tu jakkoliv přistáli a mohli s námi komunikovat.
Kdo je žid, že má lidskou duši, už by si měl spočítat, že židům jaksi z výšky není přáno, že vše je proti nim, že jsou vystrkovaní, eliminovaní, ztratili zemi, mají zákaz si ji brát zpět, ač to ty svině dělají .... prostě mají zaniknout, to je ta pointa, to se po nich chce. Tak ať se na to jejich zasraný židovství konečně vykašlou a přijmou normální víru, která se zabývá spiritualitou a ne zločinem.
Už nikoho nebaví věčné kruhy satanistického násilí, mučení dětí, rozklad společnosti a pak ve výsledku pogrom. Ať s tím ty svině už jdou do prdele.

No, tak teď je zničí muslimové, to už bude asi jejich poslední kapka.
Kupř. myslím si, že v našich zemích vlna antisemitismu nepřijde, protože tu už nejsou židi. Jenom v Praze. A Praha bude možná vybombardovaná, buď jaderně, nebo normálně, tak by se všechny ty rozsekané zbytky židovství prostě už neopravovaly, protože přijde nová éra, kde na satanismus nebude místo.
Je potřeba, aby nám přestaly židosatanistické svině vládnout a aby přestali ovládat všechny instituce společnosti.
Aby zanikla "kulturní kavárna".

Jsou to satanističtí ksindlové, co nenávidí dobro a jdou proti němu.
Kupř. Jáhl se nyní skutečně pustil do Radka Wolfa, to je český šaman, který se hodně zabývá sibiřským šamanismem, moc o něm nevím, ale dejme tomu, že se dá považovat za jednoho z mála lidí na českém internetu, který není jenom slabá sračka o ničom, ale něco chápe a ví.
Je pochopitelně slovansky zaměřený a oceňuje silné Rusko, které neskáče, jak západ píská.

Tak do toho se Jáhl pustil. Nebudu to poslouchat, naštěstí to má malou sledovanost, nikoho jeho výžvejky jeho rozjívené držtičky nezajímají až tak.
Určitě mele sračky.

Ale jde o to, že toto je typický produkt, takovéto jebky blbé, co jdou non-stop proti jakémukoliv dobru a kryjou pseudohumanitou, často táhnou od židů - satanistů. Což je to stejné, židovství JE satanismus. Je to příliš velká nehoráznost, už se roztáhli příliš a nemůžeme každých 30 let nechat vzniknout nějakému Hitlerovi, ne?

Navzájem se chceme definitivně zabít a zlikvidovat.
Já odmítám žít na jednom světě se židy - satanisty. Jsou to svině, které jdou cíleně proti nám, všem ostatním kulturám, od šamanismu přes buddhismus, křesťanství až po islám až k dnešku k new age. Všichni ctíme etiku a vztahujeme svoje chování vůči posmrtnému životu / dalším inkarnacím.
Židi ne, ti volají zlé démonické entity do svých divných výtvorů - golemů - a ovládají satanismem a mučením zvířat a dětí společnost.

Tak kde to jsme a jakým právem si ještě někdo dovoluje kohokoliv honit po soudech za antisemitismus?
To dělají svině, které nemají právo ovládat naší společnost, protože jsou to satanisti.
A tyto zkurvené bestie se vymínili zákaz přemýšlení, říkání poznatků a souvislostí a diskuzi, aby se nesměla říkat nahlas pravda. Přesto to dělám. Věřím, že mě před dalšími Slováčky a takovými hyenami ochrání GF, tak jako mě ochránila už na jaře 2021. Nikdo si mě nevšímá nikoliv kvůli tomu, že jsem podle nich duševně nemocná, ale protože někdo nade mnou drží ochrannou ruku a ten někdo je z GF, či jejich mocenských struktur.

  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter