Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:V korunách větrů
Micro (Občasný) - 10.3.2006 > Bernall> Smůla -
U příspěvku:V korunách větrů
Micro (Občasný) - 6.3.2006 > Kelly> Taky si myslim :)
U příspěvku:V korunách větrů
Micro (Občasný) - 6.3.2006 > Jacques_Kubin> Dík...
U příspěvku:V korunách větrů
Micro (Občasný) - 6.3.2006 > Seregil> Taky dík :)
U příspěvku:V korunách větrů
Micro (Občasný) - 5.3.2006 > back> Dík :)
U příspěvku:Koleje
Micro (Občasný) - 23.2.2006 > Václav Mráz> 

Asi tak: s názorem, že někomu přišlo nepravděpodobné, že by neznal to nebo ono, jsem se setkal naprosto výjimečně, prakticky nulově. Proto nevidím nutné to vysvětlovat. Utvořil jsem postavu, která něco nezná, což je z textu patrné, jestli je to pravděpodobné nebo není? Je to tak. Nic víc. Rozhodně to není tak nepravděpodobné, abych to okecával - to by samo o sobě spíš vzbudilo otázky. Vzhledem k reakcím.

Co se týče pointy, bylo mi jasné, že nebyla "dokonalá", ale když to nebudeš brát vyloženě jako nějaký historicky a fakticky přesný text, dá se to překousnout. Opět se budu opakovat, ale drtivá většina čtenářů se takhle neptá a takhle o tom nepřemýšlí. Ano, měl bych psát tak, aby právě ti, kdo o tom více přemýšlí, byli spokojeni (a aby to bylo "pravdivé"), ale u tohohle textu se mi to líbí tak, jak to je. Dík za kritiku.

U příspěvku:Big dýl
Micro (Občasný) - 20.2.2006 >
U příspěvku:V místnosti strop
Micro (Občasný) - 13.2.2006 > Lenki> Dík :)
U příspěvku:V místnosti strop
Micro (Občasný) - 13.2.2006 > skold5> Dík :)
U příspěvku:V místnosti strop
Micro (Občasný) - 8.2.2006 > Kelly> :)
U příspěvku:V místnosti strop
Micro (Občasný) - 8.2.2006 > Kelly> 

Já nechtěl nic objevovat, jenom si tak pro radost píšu :)...

Naléhavě... sevřená... asi jo... :)

U příspěvku:V místnosti strop
Micro (Občasný) - 7.2.2006 > KrtiCa> Dík...
U příspěvku:Kříšťálové stéblo
Micro (Občasný) - 5.2.2006 > *Jakub*> 

Díky... JInak máš pravdu, ale mám pocit, že rozmazané by to nebylo tak hezký... to je ten důvod. Asi by to vzbuzovalo pocit nedokonalého, neúplného. A tady by byl asi nežádoucí.

U příspěvku:Koleje
Micro (Občasný) - 31.1.2006 > Dog.White> To mi lichotí... :)
U příspěvku:Koleje
Micro (Občasný) - 30.1.2006 > annandale> Nenapsal jsem, že nevědí, co je to Bůh, jen se o něm baví. Ona říká, že máma jí o něm nevypravovala a neříkala. Pak se zeptá, jestli je to jako princ z pohádky. Vzhledem k tomu, že je to dítě, to není tak nereálná otázka. Přirovná něco, o čem moc neví, k něčemu, o čem toho ví víc. A chlapec nezná prince. Prostě nezná pohádky. Myslíš si, že všichni musejí znát podobné "základní věci"? Neřekl bych. Tady to ber jako fakt, tenhle kluk to prostě nezná. Žije v jiných poměrech, s jinými prioritami. S jinou rodinou. Navíc jsou i pohádky, kde se princové nevyskytují, je to asi na té úrovni, že jako dnes ne každé dítě zná Disneovky nebo kačera Donalda. A některé nevědí, co to je.
U příspěvku:Koleje
Micro (Občasný) - 30.1.2006 > ostrich> Já bych to viděl naopak, v té době a situaci je dost uvěřitelné, že se lidi, a zvláště tohoto vyznání, obrací na víru. Schematické to je. Ale tady to nevidím jako handicap. Je to krátké a děti občas schematicky mluví. Co se týče tvých asociacích, něco takového jsem na mysli neměl - měl to být "jen" rozhovor dvou dětí z té doby. Samozřejmě jsi tam zase neviděl jiné věci, které jsem chtěl, aby z toho vyplynuly, ale které jsem nenapsal přímo, o tom mluvit nebudu.
U příspěvku:Koleje
Micro (Občasný) - 29.1.2006 > vrtusík> 

Dojemnost? Ani bych neřekl, že je to dojemné, rozhodně to nebyl cíl... A nepravděpodobné? Rozhovor dvou dětí o tomhle? No nevim... nevidim na tom nic tak nepravděpodobného. Ale dík za návštěvu a komentář.

U příspěvku:Koleje
Micro (Občasný) - 29.1.2006 > annandale> No vzhledem k pointě - tedy době, situaci a poměrům, ve kterých je to situované, mi to tak naivní nepřijde. A k opakování - to bylo samozřejmě naschvál vzhledem k postavám, které tam vystupují. Jsou to děti. Ale dík za názor :)
U příspěvku:Koleje
Micro (Občasný) - 28.1.2006 > Bell> Díky moc :). Právě že jsem chtěl, aby to bylo tímhle stylem. Není to tak úplně povídka. Tak i ta forma není tak úplně klasická. Snad to moc nevadí :).
U příspěvku:Půlnoční předehra
Micro (Občasný) - 20.1.2006 > Naty> Dík :)
U příspěvku:Míjení
Micro (Občasný) - 20.1.2006 >
U příspěvku:Půlnoční předehra
Micro (Občasný) - 19.1.2006 > 'kuju :).
U příspěvku:Papírová přirozenost
Micro (Občasný) - 12.1.2006 > Naty> Dík!
U příspěvku:Papírová přirozenost
Micro (Občasný) - 11.1.2006 > Kelly> Jé, díky :)
U příspěvku:Papírová přirozenost
Micro (Občasný) - 10.1.2006 > Kelly> Ok :)
U příspěvku:Piliarka lopúchová - Tenthredo mesomelas
Micro (Občasný) - 9.1.2006 >
U příspěvku:Tančící medúzy
Micro (Občasný) - 6.1.2006 > skold5> :)
U příspěvku:Monarchie zrnek ticha
Micro (Občasný) - 1.1.2006 > skold5> Díky... tobě taky! :)
U příspěvku:Monarchie zrnek ticha
Micro (Občasný) - 31.12.2005 > Raimund> Není to vyloženě roub, ale zkus se na to dívat trochu jiným pohledem, ne tak jednoznačně :).
U příspěvku:Monarchie zrnek ticha
Micro (Občasný) - 30.12.2005 > Raimund> Uf, fakt to chceš takhle rešit? Třeba sis to jen špatně vyložil. Myslím, že to ničemu nepomůže... interpretuj si to, jak chceš... (zkus to třeba u surrealistických básní, tam asi taky "trošku" narazíš s podobnými úvahami).
U příspěvku:Monarchie zrnek ticha
Micro (Občasný) - 30.12.2005 > Raimund> :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter