Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PF
Karel Toth (Občasný) - 21.12.2007 > žádnej velkej árt> nemusíš mít strach to je holka
U příspěvku:Globalnoje otěplenie po češsku...
Karel Toth (Občasný) - 20.12.2007 > MiKa> ano dneska odpoledne,znáš to tam ?
U příspěvku:Česká
Karel Toth (Občasný) - 16.9.2007 > b0wiceQ> Kája nikdy neodešel !!!
U příspěvku:Česká
Karel Toth (Občasný) - 16.9.2007 > Balcarka> je mi ctí madam.
U příspěvku:Když je mi fajn létám
Karel Toth (Občasný) - 9.8.2007 >
U příspěvku:Jít si svou cestou i když to někdy bolí
Karel Toth (Občasný) - 31.7.2007 >
U příspěvku:klid před bouří
Karel Toth (Občasný) - 18.7.2007 > no nechápu co jsou ty fleky.jinak teď jsem si všimnul 20D+85 to je moje zamilovaná kombinace.No pokud to má být makro tak je ti 85 bez předsádky nebo mezikroužku na ho....A pokud ne ,tak clona 7,1 je strašně moc.
U příspěvku:*>
Karel Toth (Občasný) - 18.7.2007 > dobrá práce s DOF i kompozičně se mi to líbí.
U příspěvku:Třešínky
Karel Toth (Občasný) - 18.7.2007 > technicky o ničem a pozadí je dost chaotické.Lepší možná bylo zaměřit se jenom na motiv třešní třeba odspodu proti obloze aby pozadí neodvádělo pozornost.
U příspěvku:..
Karel Toth (Občasný) - 18.7.2007 > technicky slušné ,ale jinak otřepané téma.Tohle by možná stálo za ČB úpravu, pak vynikne více jednoduchost.Barva u jednoduchých motivů odvádí pozornost.
U příspěvku:Léto 07
Karel Toth (Občasný) - 18.7.2007 > b0wiceQ> hele nech si ty kecy každý nějak začínal.
U příspěvku:Bohemia
Karel Toth (Občasný) - 9.7.2007 > hermit> žádný filtr jsem nepoužíval,  byl jsem na dovolený ve východních čechách a protože jsem hlava dutá tak jsem všechno mimo foťáku zapoměl doma včetně filtrů a stativu.Jinak je to foceno z ruky a spojeno v PS z 8 fotek na výšku ,úpravy klasika-doostření ,zmenšení ,trocha kontrastu a obarveno v duplexu.
U příspěvku:zamyšlená
Karel Toth (Občasný) - 22.6.2007 > slečna je pěkná ale chtělo by to projasnit a trochu kontrastu.Je to celé utopené do šedé .Jinak jestli můžu doporučit je lepší fotit barevně a do ČB převádět až následně.Dává to mnohem lepší výsledky než když si nastavíš ČB režim rovnou ve fo´táku.A má to taky nespornou výhodu z barevné -ČB uděláš vždycky ale obráceně to nejde a to se občas hodí.
U příspěvku:Evoluce
Karel Toth (Občasný) - 3.6.2007 > tohle je spíš revoluce
U příspěvku:Nebelhexe
Karel Toth (Občasný) - 27.5.2007 > Prokletý Filip> Já jo, v NDR na pionýrském táboře u Berlínských jezer.
U příspěvku:Nebelhexe
Karel Toth (Občasný) - 27.5.2007 > Prokletý Filip> necelých 23 z německa (tělo+ C 85/1,8).Kdybych měl 60 jdu do 5D.
U příspěvku:Cestou do řeky
Karel Toth (Občasný) - 12.5.2007 > Antinua4> hele to je jednoduchý,otevři si tvé možnosti,označ si příspěvěk který chceš kopírovat(před tím si ho musíš nahrát do tvé galerie) úplně dole máš možnosti co dělat ,zvol editovat u vybraného příspěvku obsah,dej proveď a pravou myší nakopíruj.potom si otevři příspěvek do kterého to chceš nakopírovat a proved to samé a dej vložit.
U příspěvku:. . . p r e z e r v a t i v . . .
Karel Toth (Občasný) - 27.4.2007 > tothle si říká (pro mne) o ČB úpravu.Původně jsem D nechtěl dát za ten název ,ale ta plachetnice v pozadí je dokonalá.
U příspěvku:Jarní rapsodie
Karel Toth (Občasný) - 25.4.2007 > hermit> 

chápeš to celkem přesně( prosím o tykání) Duplex je úprava kdy se používají jemnější kombinace odstínů barev než je možné v RGB profilu.Takže to není klasická ČB úprava.Mě to právě vyhovuje protože těch pravých ČB odstínů podobných klasické fotografii lze dosáhnout jen u perfektně kontrastních a expozičně dobře vyvážených fotografií ale pokud je špatné světlo atd. tak to prostě není ono.Takže fotku vezmu v PS zvolím míchání kanálů,zaškrtnu monochromaticky a pokouším se zvolit co nejlepší obraz v ČB barvě.Potom obraz---režim---stupně šedi....duplex.V režimu duplex zvolíš jako první barvu černou a druhou (lze kombinovat až 4 barvy) většinou volím nějaký slabší odstín modré ( odstín Panteone process coated např. je jemný)a po úpravě zpátky do režimu RGB.

 

U příspěvku:Jarní rapsodie
Karel Toth (Občasný) - 11.4.2007 > hermit> výborná věc v PS,ta funkce se jmenuje duplex.Doporučuji vyzkoušet.
U příspěvku:Sem si dovolil něco z naší zahrádky ...
Karel Toth (Občasný) - 6.4.2007 > drfaust> 

jsem  jenom rád.

U příspěvku:jarní
Karel Toth (Občasný) - 25.3.2007 > xmark> no s tím nelze než souhlasit ,ale tady je ta měkkost taková jiná než malou clonou.Jinak podle exifu bych si tipnul že je to nějaké lepší sklo.Viděl bych to na C100/2,8 macro a ten kreslí i na plnou díru excelentně.
U příspěvku:Močál
Karel Toth (Občasný) - 25.3.2007 > xmark> 

proti fotkám z dovolené nic nemám

U příspěvku:Močál
Karel Toth (Občasný) - 25.3.2007 > celkem o ničem ,dovolenkové foto. 
U příspěvku:*,*,*
Karel Toth (Občasný) - 25.3.2007 > kompozičně nic moc a hlavně to vyvážení bílé.Celý je to nepřirozeně do žluta, ty odlesky na vlasech tomu taky nepřidají.
U příspěvku:jarní
Karel Toth (Občasný) - 25.3.2007 > kompozičně celkem ano ,ale dost velká neostrost vadí.Né vždy je to na škodu ale těchto motivů bych řekl že technická stránka fotografie by měla být na mnohem lepší úrovni.To nemluvím o tom že s 20D by jsi měl dosahovat technicky mnohem dokonalejšího výsledku.
U příspěvku:Quae moerebat pia mater /odděleni/
Karel Toth (Občasný) - 5.3.2007 > jako bych viděl periskopem
U příspěvku:_bez názvu
Karel Toth (Občasný) - 14.2.2007 > za tu druhou
U příspěvku:mechová imprese
Karel Toth (Občasný) - 11.2.2007 > susa> tak to chápu , vymyslet rámeček je pro mne trauma.Bez něj mi to nějak nešlo pod fousy.
U příspěvku:mechová imprese
Karel Toth (Občasný) - 11.2.2007 > susa> nerozumím termínu přeupravenost, jestli myslíš softwarově tak tam nic není .Je to jenom zmenšené a mírně doostřené.
U příspěvku:... zimní čas ...
Karel Toth (Občasný) - 5.2.2007 > zrovna louskám doktora Živaga a tohle mi k tomu sedlo.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter