Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:bodlák
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 28.8.2003 > S bodláky se poslední dobou roztrhnul pytel :o) Ten tvůj je také moooc hezkej.
U příspěvku:Jednoho rána na Vysočině
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 28.8.2003 > ad xmark: s foťákem teprve začínám, takže kritiku beru. Na druhou stranu jak jsem někde zde četl, fotografové používají všemožné triky jak si objekt připravit k focení a ta můra takto připravována nebyla. Pohybovala se po stole celkem svižně a nevypočítatelně, takže šlo o okamžitý nápad a zkusit to. Nedělal jsem si iluze, že by z toho byla geniálně kvalitní fotka.
U příspěvku:bodlak
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 26.8.2003 > Nedávno jsem taky jeden bodlák fotil, ale až k takovému detailu jsem se nedopracoval. Myslím, že tato fotka je moc pěkná a kritiky formátu "stredovka" nejsou na místě.
U příspěvku:Ledové květy
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 11.7.2003 > Živé a ledové. Moc hezké :o)
U příspěvku:Tunel
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 29.5.2003 > Toho záření je tam vážně trošku moc, ale ten konec... Ten je naprosto ohromující. Já dávám za jedna.
U příspěvku:No name
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 13.3.2003 > Anděla jsem asi potkal. I když byl to vlastně anděl? Potvůrko, i přesto že znám souvislosti, které jsi popsala blíže, musím uznat jednu nespornou pravdu. Talent rozhodně máš. Přeji ti více šťastných chvilek v životě a hlavně více článečků a povídání. :o)
U příspěvku:Tajné přání
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 10.9.2002 > Taky by se to dalo pochopit docela jinak. Jako dobře popsaný dvojsmysl. Možná je to hloupost, ale když jsem to četl poprvé, napadlo mne přirovnání oné dravé ruky. :o)
U příspěvku:Zimní krajina
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 17.7.2002 > Pěkný, moc pěkný. Oceňuji i tu neuhlazenost okraje obrázku.
U příspěvku:Snídaně na pláži
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 22.6.2002 > Ovšem obraz je to skutečně pěkný...
U příspěvku:Hříšné myšlenky
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 19.5.2002 > Hlubší kritiku nedám, ale přesto napíšu, že se mi to líbí. Třeba proto, jak jsi několika slovy vystihla myšlenku.
U příspěvku:Květiny jak je neznáte 32.
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 14.5.2002 > ad Thomas Hudson Myslím, že mohu prozradit, že nejsi tak daleko od pravdy. Ty květiny již v názvu mají, že je nebudete znát, jelikož jich 99% pochází z jednoho nejmenovaného státu v Jížní Americe a pokud vím tak mimo herbáře a naučné knihy vidět nikde nejsou.
U příspěvku:Květiny jak je neznáte 30.
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 13.5.2002 > ad. Ladiss Gratuluji! Máš dobrou a zároveň správnou představu. Skutečně se jedná o rostlinu (květinu) z mořských hlubin. Originál bys našel v Tichém oceánu u pobřeží Jížní Ameriky.
U příspěvku:ŽENA a TUPÁ PILA
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 5.5.2002 > To je opravdu pěkný dílko.
U příspěvku:Květiny jak je neznáte 17.
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 24.4.2002 > Tento obrázek se datuje k létu devatenáctistému osmedesátému a plátno když není dokonale vypnuto trošku kazí výsledný efekt.
U příspěvku:Květiny jak je neznáte 5.
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 19.4.2002 > Martin> Originál zase tak veliký není- o něco větší jak A3. Škoda, že skener vezme ono kouzlo, kterým ony obrázky oplývají, pokud jsou v rámech.
U příspěvku:Beze slov
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 18.4.2002 > :o))
U příspěvku:... O ČISTÉ STUDÁNCE ...
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 14.4.2002 > Povídka je moc hezká, má to svou myšlenku a i přes nečitelnost textu (ostrost barev) jsem si vychutnal ono nářečí. Ten závěr nemá chybu.
U příspěvku:Když narodí se maličký...
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 8.4.2002 > Gratuluji Ti, Vám oběma.
U příspěvku:Břízy
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 2.4.2002 > Někde jsem četl nebo slyšel, že představivosti se meze nekladou...
U příspěvku:DEJ PRVNI BITVY
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 1.4.2002 > Jo, něco to má do sebe.
U příspěvku:Břízy
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 31.3.2002 > Klikněte na obrázek a podívejte se na Břízy ve velikosti 1:1. Ovšem nevím jestli zrovna karton je tím nejdokonalejším na co se dá malovat.
U příspěvku:Podzim v mém podání
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 25.3.2002 > Mohl jsem to dát alespoň na střed, ale jak se říká, nikdo učený z nebe nespadnul.
Je to akvarel na karton, tak snad nebudou Vaše kritiky příliš přísné při mých prvních pokusech...:-(
U příspěvku:Pohádka na přání
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 18.11.2001 > Škoda jen, že i když si článek - v tomto případě pohádku nebo pokus o pohádku přečte spousta lidí, nikoho ani nenapadne, aby posléze reagoval byť pouhým kliknutím na smajlíka.
U příspěvku:Zakletí
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 23.3.2001 > Zaujala mne - báseň na přání, ale obsah té básně již tolik ne.
Ve čtvrtém řádku mám pocit, že je jedno slovo na víc a celkově ten volný střídavý rým mi moc nejde.
U příspěvku:Strom Filogeneze
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 23.3.2001 > Oproti tomu minulému, tento se ti podle mne povedl. Mě se teda líbí.
U příspěvku:Start!!!
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 21.3.2001 >
U příspěvku:Iluze
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 1.2.2001 >
U příspěvku:Dům radosti
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 31.1.2001 >
U příspěvku:Jojo, rasismus je svinstvo
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 30.1.2001 > Pěkný...pobavilo.
U příspěvku:SMS
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 30.1.2001 >
U příspěvku:Bezpečnost provozu
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 28.1.2001 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter