Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Halali
Carpin (Občasný) - 29.2.2012 > Rajče> O úmyslu urážet nemůže být řeč. Kdo mě zná, dobře ví, že myslivostí žiji a tradice ctím. Ovšem mezi tradice patří také myslivecká latina a tou tento námět určitě je. Ostatně, je zajímavé, že ohlasy na tento obraz ze strany starých myslivců, o kterých by si nikdo ani netroufnul zapochybovat, že by ponechali urážku myslivosti bez odezvy, jsou veskrze pozitivní. Navíc, kontroverznost námětu lze také vyložit jako kritiku jednotlivce (myšleno toho s flaškou), jak by to rozhodně vypadat nemělo. Kdybych měl mít obavu z reakcí na své obrazy, nemohl bych jako námět používat ani pytláky. Ti přece také nemají místo mezi poctivými myslivci, ne? Přesto ale byli, jsou a budou... Takže tímto prosím o trošku nadhledu.
U příspěvku:Překážkový běh
Carpin (Občasný) - 18.1.2012 > Mima> Díky!!! Doufám, že moje reakce nevyzněla nějak uraženě, to nebylo jejím smyslem. Skutečně jde jen o to, že dělám to, co mě baví a současně živí (dobře živí) a můžu tak z vysoka kašlat na některé takynázory takyumělců, které moje práce zatracují :-)
U příspěvku:Překážkový běh
Carpin (Občasný) - 18.1.2012 > Mima> Ono je to trochu jinak. Maloval jsem všechno možné, od aktů přes krajinky až k abstrakcím. To proto, abych našel "svoji parketu", která se bude nejlíp prodávat... Podnikat nesmím a dobrou práci nedostanu, takže se můj koníček stal z donucení mojí jedinou živností. No a když jsem se našel v rytinách do parohu, vyřešil se problém sám. Okruh myslivců a lovců je obrovský a ti si do loveckého pokoje abstrakci mezi trofeje věšet nebudou. Jinými slovy - je mi úplně fuk, jestli je to kýč nebo ne, podstatné je, že pro mé klienty je to vrcholové umění... a já mám na chleba.
Takže jestli umím anebo neumím taky něco jiného, než jsou jeleni či vlci, ať si každý posoudí sám.
U příspěvku:Překážkový běh
Carpin (Občasný) - 17.1.2012 > Mima> Jen fantazie. Občas si beru na pomoc fotky, ale v tomto případě čistě fantazie.
U příspěvku:Diana s hodinami
Carpin (Občasný) - 28.4.2011 > Anathes> Díky za komentář. Tentokrát musím souhlasit s kritikou. Původní záměr byly hodiny, které jsem chtěl nějak ozvláštnit tím aktem, jako že drží ciferník nad hlavou. Vyšlo to poněkud rozpačitě... Inu, je to komerce.
U příspěvku:Nožičky utěkajte II
Carpin (Občasný) - 18.2.2011 > boval> Tento kousek je vytvořen na objednávku podle již dříve vytvořeného - a ten se skutečně na výstavě trofejí prodal za tehdy pro mě rekordní cenu. Myslivci nemají jen výstavy trofejí - je celá spousta dalších mysliveckých akcí, kde vystavuju. Ale stejně nejvíc se prodává přes internet.
U příspěvku:Nožičky utěkajte II
Carpin (Občasný) - 18.2.2011 > jaxxana> Ale ne. Je to jako kreslit tužkou, jen s tím rozdílem, že vytváříš negativ.
U příspěvku:Hlídej!
Carpin (Občasný) - 28.1.2011 > jaxxana> To jen pracně vypadá. Když se to umí, není to až tak těžké. A za pár let tu budou další a další, co to umět budou. Mně to spíš připadá, že to zkouší kdekdo. No a že Ty bysis to nikam nepověsila, není vůbec podstatné. Moje práce jsou zaměřeny na konkrétní klienty a ti si moje práce vystavují s chutí a rádi :-).
U příspěvku:Hlídej!
Carpin (Občasný) - 28.1.2011 > xmark> Jedná se o paroh z losa.
U příspěvku:galapagos 9x70/100
Carpin (Občasný) - 25.8.2010 >
U příspěvku:LH 105/177
Carpin (Občasný) - 25.8.2010 >
U příspěvku:*TÍHA OSUDU*
Carpin (Občasný) - 25.8.2010 >
U příspěvku:Canis Lupus
Carpin (Občasný) - 19.8.2010 > Ovečka> A na co jsi se chtěla zeptat? Třeba budu vědět.
U příspěvku:Canis Lupus
Carpin (Občasný) - 18.8.2010 > Ovečka> Ne, s tím jsem ještě nezačal, ale neměl by to být problém.
U příspěvku:nevinná
Carpin (Občasný) - 26.9.2007 >
U příspěvku:Spící
Carpin (Občasný) - 26.9.2007 >
U příspěvku:Red Rhapsody
Carpin (Občasný) - 4.8.2007 > Prokletí> Výjimečně reaguji - originál je plastický až až, není to ucho ale náušnice a pusa má objemu taky dost. Problém je v přefocení a komprimování. Bohužel.
U příspěvku:Tanec
Carpin (Občasný) - 19.6.2007 > Prokletí> Oh, pardon! Olej na plátně 50x70
U příspěvku:Hnáta 2
Carpin (Občasný) - 14.5.2007 > Ruka je fajn a propisku jí kup novou!
U příspěvku:Žirafí pozadí
Carpin (Občasný) - 11.5.2007 >
U příspěvku:Srna
Carpin (Občasný) - 7.5.2007 > elroj> Doufám, že jsi pochopil můj sarkasmus. Tak to tady u nás, bohužel, je. Kdejaká kravina je považována za umění, jen proboha nemalovat lesní zvěř. To se trestá!
U příspěvku:Svlékající se-akt /uhel,bílá pastelka/
Carpin (Občasný) - 6.5.2007 >
U příspěvku:22
Carpin (Občasný) - 6.5.2007 >
U příspěvku:Srna
Carpin (Občasný) - 6.5.2007 > Upozorňuju, že v české kotlině je malování lesní zvěře naprosté tabu. Již od dob vysílání seriálu Chalupáři.
U příspěvku:Výdech
Carpin (Občasný) - 5.10.2006 >
U příspěvku:Hra času
Carpin (Občasný) - 23.5.2006 > Po čertech dobrý!!!
U příspěvku:Derwent a Koh I Noor 100/70 I
Carpin (Občasný) - 17.5.2006 >
U příspěvku:Derwent, Koh-I-Noor a Balakryl 2*70/100
Carpin (Občasný) - 17.5.2006 > Skvělá práce!!!
U příspěvku:Akt
Carpin (Občasný) - 17.5.2006 > Zajímavé.
U příspěvku:Zajdi si tam sama
Carpin (Občasný) - 5.5.2006 > Pitoma kaca> OK. Jistě, tvoje budoucnost bude jiná!-)
U příspěvku:Zajdi si tam sama
Carpin (Občasný) - 4.5.2006 > Mně to připadá, jako čmárání si na piják při nudné hodině...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter