Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Astrální projekce šíleného muzejníka
terulinek (Občasný) - 30.1.2006 > kresba pekna...
U příspěvku:Ona + On
terulinek (Občasný) - 30.1.2006 > moc hezke
U příspěvku:ttt
terulinek (Občasný) - 30.1.2006 > pekny. dobra hlava :)
U příspěvku:Fotbálek
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > jo to je moc dobry!!!
U příspěvku:Borůvková jízda
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > libi.
U příspěvku:škaredý zelený panáček bez pointy
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > co se mu tsalo s ocima??? :))
U příspěvku:Zátiší
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > xmark> no tak to mas pravdu. takze predem upozornuji, ze nehodnotim kvalitu fotografie. Me se takova zatisi nelibi. Nelibi se mi na tom jak je to usporadany. Mam rada zatisi, ktera vypadaji prirozene. Takze bych dala 0 bodu :oDDD
U příspěvku:Kde že je ta velryba?! /100x70/
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > taky bych tomu dala nazev "zdali je pradlo uz vyprane" :)) vypada to jako nase mala koupelna. Ja opet chyby nedokazu posoudit, ale moc se mi tam libi ta cervena barva. Trochu mam o ni starost /o tu divku/, aby se neprisala k podlaze :oDDDDD Hezky :)
U příspěvku:MAMA MELE MASO, MASO MELE EMU
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > aach :) kureci prsicka, co? :))) dost dobry. vazne ucel splnilo :oDDDDD
U příspěvku:Probuzení čaje...
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > jj. to znam :) to jsem jednou nasypala do hrnku tenhle caj (kulicky) a kdyz jsem to zalila horkou vodou a nechala chvili stat, tak jsem mela hrnek plny obrich listu :)))
U příspěvku:oáza
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > nelibi. ne ze by se mi nelibili sprostarny :))) ale tato se mi nelibi. Muj salek caje je napriklad jjezibaba...:oDDD Tohle se tvari ze je to jako jednoducha kresbicka, ale neni to vubec jednoduche, ale hrozne namalovane. V jednoduchosti je krasa, to urcite uznavam, ale tenhle obraz je proste divny. Ale aspon naky pocit to ve me zanechalo a to je na tom hlavni :)
U příspěvku:Stříhali dohola...holčičku
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > chudinka...proc musela dat vlasy pryc??
U příspěvku:Rybáři v Mělníku
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > ja tam taky nic moc nevidim, predpokladam, ze tam maji byt rybari na lodkach, ale bylo by lepsi, kdyby si pockal az vyjedou na slunce. to by bylo mnohem krasnejsi. Takhle je to divny. ty odlesky v horni casti vypadaj jako nejaka chybka.. mozna mam ale tmavy monitor, nevim.
U příspěvku:Zabudnutá krajina
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > krasny, teda myslim ty bravy..je to trochu nudne tema, ale kdyz jsi to kreslila, tak te to asi bavilo. Nedala bych si to sice do obyvaku na stenu, ale dala bych si to treba do koupelny na zed... je to docela uklidnujici. Ty barvy se mi strasne libi.
U příspěvku:paměť
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > jo. vyborny,,,
U příspěvku:... zjevení :)
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > to je jako nalepeny dve fotky k sobe...ta horni cast je silene modra...
U příspěvku:Moje slunce
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > jj zajimave. ta prvni lepsi
U příspěvku:myšlenka
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > jojo. je to hodne sede...neni tam ani kousek bile.
U příspěvku:ugh
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > mohla to byt zajimava (mozna) fotka, ale viz. xmark...ten oblicej je neostry! mozna mi tam vadi i ten binec za tou blondynou...(holkou s vlasy odstinu velice svetle hnedeho) :-DDD a hlavne bych to urcite neradila mezi portrety... ale hezke barvy to ma.
U příspěvku:takový... švédsko..?
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > moc pekny!! dobrej napad.
U příspěvku:ble
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > ??? co to?
U příspěvku:...rituál...
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > tchan ma nakou malou zidlicku :)) asi chce byt co nejvic neviditelnej :)))) kdyby mohl, tak si vleze pod stul k miminu, vezme si tam pivko a je nejspokojenejsi tchan na svete, protoze ho zadna zenska nebude otravovat svyma kecama a to mimino nastesti jeste nemluvi :))) A ja proc maj dedove tak radi sva miniaturni vnoucata :)
U příspěvku:Zátiší
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > Vadi mi tam napriklad, ze napravo mas misto a nalevo mas kus kytky pryc... Ty svicny jsou na moc pravidelne usporadany a nesedi mi tam na kombinace barev....mozna ten ubrus je moc cervenej... ale ja fotkam nerozumim, takze nemuzu hodnotit :)
U příspěvku:v teple
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > to je urcite ta nejmekci kocicka na svete!! takhle bych se s ni pomazlila, ale urcite je to pekna mrcha, ktera se jen schovava a chysta se k utoku :)) Ma ale prekrasny packy! Skoro az nekocici.
U příspěvku:Nebo taky ...
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > dala bych tomu nazev "let vesmirem" :) je to hezke..
U příspěvku:#6
terulinek (Občasný) - 29.1.2006 > povedena fotka
U příspěvku:Badd
terulinek (Občasný) - 26.1.2006 > pekna fotka, pejsanek je ale o moc hezci :)))
U příspěvku:*4
terulinek (Občasný) - 26.1.2006 > jj moc hezke / skoda te felicie /
U příspěvku:Medovník - Medový strom
terulinek (Občasný) - 26.1.2006 > moc hezky. ta horni polovina je nejlepsi. je to skvely napad. ty tve veci jsou takovy pohadkovy!! :)
U příspěvku:Faraon
terulinek (Občasný) - 26.1.2006 > libi MOC
U příspěvku:Uvlacena vnady 100x70
terulinek (Občasný) - 24.1.2006 > aaaa :)) chudak!! to se mi libi!!
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter