Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nekoukej tak černě!
Sonya (Občasný) - 12.12.2005 > drfaust> Promiň, nejsi ty až příliš zkostnatělý?
U příspěvku:Oděrky
Sonya (Občasný) - 12.12.2005 > drfaust> 

Ty anatome, jen si spočítej, kolik je na jedné ruce kotníčků! Si zkus jeden při stěhování nádytku odrat a uvidíš, jaký to bude Kotník!

Z tvého hlediska /i z mého, ač jsem jen základně, středo a vysokoškolsky vzdělaná/, se mi sice nutilo původně napsat "z ruky", ale jako básnířkou to mnou trochu zacukalo. Tak mi to promiň, že i tebou. Nic ve zlém - bezva pokec.

U příspěvku:Být
Sonya (Občasný) - 10.12.2005 > Opíječ tchýní> Tys to vystihl, skoro jako přes kopírák! Ale to poslední dvojverší se jí fakt povedlo.
U příspěvku:Tichá modlitba
Sonya (Občasný) - 10.12.2005 > Pardon! Ještě ty puntíky, že? /Závěr básně maličko přehlížím/.
U příspěvku:Tichá modlitba
Sonya (Občasný) - 10.12.2005 > Kejty> To víš, že bude, když jsou tvoje začátky tak hezké, a když si tyhle rady vezmeš k srdci. Jak jsem mohla sama na sobě poznat, Totem je server, kde to s tebou mnozí myslí fakt dobře, a ti, co třeba v tu chvíli tak moc ne, ti zase dají cenný námět k zamyšlení. Budu ráda sledovat tvoje pokroky s napětím.
U příspěvku:Pláč v dešti
Sonya (Občasný) - 10.12.2005 > To poslední dvojverší je super - a ejhle, on už to Raimund zmínil. Ano, podepisuji se pod jeho slova kompletně. A jsi tu nová, tak za odvahu: 5 , jinak pro začátek: 3
U příspěvku:Být
Sonya (Občasný) - 9.12.2005 > Raimund> Svatá pravda - ukládám do památníčku - díky!
U příspěvku:Být
Sonya (Občasný) - 9.12.2005 > Catherine> Jo, je to "klišoidní" - zamyslím se. Díky.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 9.12.2005 > Claw> Wuaw! Fajn....
U příspěvku:Být
Sonya (Občasný) - 9.12.2005 > c212h> Máš naprostou pravdu, je to tam...děkuji ti.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Naty> No, a to je na tom celém paradoxně nejvíc truchlivé...že jo?
U příspěvku:Sériová výroba
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Tak jsem chtěla vědět, koho že to vlastně dráždím /dosud si nevědoma, čím/ a koukám: Koukám!
U příspěvku:Instinkty 1
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Naty> Děkuji - být to verš jiného autora, považovala bych ho také za hezký.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Claw> Odpusť, pozapomněla jsem ti napsat svůj dík.
U příspěvku:Andělé
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Lei> Také moc díky, i 1 už je víc než 0. Vlastně ne, beru zpět, 1 a 0 jsou si přece rovny, ale že 1 je víc než nic, chtěla jsem říct.
U příspěvku:Andělé
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Rambonaut> Děkuji ti.
U příspěvku:Andělé
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > modrá muška> Jak tak koukám na puntíky, už jím jsi.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > miroslawek> Nestačí, ale už se tím nezabývejme. Díky za nahlédnutí.
U příspěvku:Andělé
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Tohle není o nešťastné lásce, ale o přátelství - šťastném a oboustranném. A v životě je to tak, že jednou potřebuje tvoji pomoc on, podruhé ty jeho. To je přece docela veselá básnička, ne?
U příspěvku:Doznání
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Nedá, Káťo, nedá...
U příspěvku:Pro holky
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Ta mi hovoří z duše! Ale chyba bude asi fakty v nás, holčičko...ráda si přečtu i něco dalšího, tahle byla první.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Bacha na to! "...a na počátku bylo Slovo..." !
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Kelly> Kdepak, pro příště se vynasnažím tě zaujmout!
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 7.12.2005 > miroslawek> Nemá...docela mě zajímá adopce na dálku /dcery nemaje, víš?/, tak proto o tom přemýšlím i z tohoto úhlu. Člověk někdy míní že koná dobro...
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 7.12.2005 > Kelly> To zní jako výzva - díky za puntíky.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 7.12.2005 > Lei> Děkuji za bodky.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 7.12.2005 > ALISSIE> Děkuji moc.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 7.12.2005 > Lenki> Tak tos mi teď udělala dvojí radost. Děkuji ti.
U příspěvku:***
Sonya (Občasný) - 7.12.2005 > DeadKennedys> Rozumím. A ta cukřenka....co s ní bude? Co se ti nelíbí na zpracování choulostivého tématu?
U příspěvku:Ustaraná báseň pro email kdysi veselé Moniky.
Sonya (Občasný) - 7.12.2005 >
U příspěvku:Co dělá básník na úřadě?
Sonya (Občasný) - 7.12.2005 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter