Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Psaníčka
Santiago (Občasný) - 25.11.2006 > Mně se to teda líbí!!!
U příspěvku:Tak trochu kýč...
Santiago (Občasný) - 15.10.2006 > Nemocný> Jo název je příšernej!!!Ale když se na to koukám s odstupem času,tak vůbec nevim proč jsem to sem dával a co to tady vůbec dělá...:-)

A jak vůbec bylo u Naty??Povídej...

Jo v sobotu do té Balbínovky určitě dorazim,ale asi bez Eviny ale zase přijdu s jinou kámoškou Káťou (Rollerpeas taky tady publikuje) kterou jsi prej taky pozval:-)
U příspěvku:Západ I.
Santiago (Občasný) - 11.10.2006 > ireversible> Mno děkuji za názor...Zítra bude další...
U příspěvku:Západ I.
Santiago (Občasný) - 11.10.2006 > Esencia Smrti> Mno doufám,že mi malou kolekci "odpustí"...
U příspěvku:Západ I.
Santiago (Občasný) - 11.10.2006 > doupovec> Njn,já určitě nejsem zrovna časné ptáče...!
U příspěvku:ghost town - město duchů
Santiago (Občasný) - 20.9.2006 > Jo to je pecka...fakt zaujala....
U příspěvku:P [typofoto]
Santiago (Občasný) - 20.9.2006 > Na Tebe dosti nezvykle....
U příspěvku:Den před odjezdem
Santiago (Občasný) - 20.9.2006 > Jo pasak!!!!
U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Jan (Bez názvu)
Santiago (Občasný) - 20.9.2006 > Jo to jo...
U příspěvku:Praha plná Franzů
Santiago (Občasný) - 18.9.2006 > Jo fakt libi!!!
U příspěvku:už i tady...
Santiago (Občasný) - 12.9.2006 > Jo tohle je fakt parada!!!!
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > Já nejsem Adam...:-)
Vůbec netušim...:-(
Mno neva,aspoň o důvod víc proč se těšit k Naty na tu "party"...:o)
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > ariel> Seděl jsi vedle mě po mé levé ruce...?
U příspěvku:/bez názvu/ ... NEFOTO ...
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > Jako foto velmi dobré...!!!Akorát mi možná trochu vadí ten světlej pruh vpravo dole...
U příspěvku:Na lazoch
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > Jo parada...
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > Nemocný> Jo zmrzliny budou!!!A když se tam nějak nacpem tak to pak nemusí zůstat jenom u těch zmrzlin!;o)A to lejstro klíďo podepíšu!!!:-)Jo a kdyby se nevešla ta Evina,tak bychom oba jeli nějak jinak...
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > ariel>  Ježiš,jsem to ale hlupák!!!To mi vůbec nedošlo!!!Tímto se omlouvám všem...
Na Dekovce?Jo to byla taky príma party...A mluvili jsme spolu??A že Ty si mě pamatuješ...
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > Dvě místa jsem myslel sebe a Evu,protože Ty jsi řikal že ještě nevíš...
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
Santiago (Občasný) - 7.9.2006 > No to jedno zabrané místo v autě jsem spiše myslel že by byla Evina...:o)
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
Santiago (Občasný) - 6.9.2006 > No vypadá to na parádní akci...Docela jsem o tom přemýšlel a asi bych se tedy taky stavil...:o)
Máte někdo místo v autě pro dva lidi na pátek z Prahy?
U příspěvku:5.TOTEM NATURAL
Santiago (Občasný) - 5.9.2006 >

Mno to vypadá na dost fajnovou akci!!!Já bych tedy taky nějak rád dorazil...

Měl by někdo dvě volná místa v autě z Prahy?

U příspěvku:Uzly vteřin
Santiago (Občasný) - 4.9.2006 >

Zaujalo...

 

U příspěvku:
Santiago (Občasný) - 4.9.2006 > Jo taky moc libi!!Fajn napad a moc dobre zpracovani!!!
U příspěvku:
Santiago (Občasný) - 4.9.2006 >

Jo...

U příspěvku:nažluto
Santiago (Občasný) - 2.9.2006 > Strasny prepal..
U příspěvku:hrob
Santiago (Občasný) - 2.9.2006 > Jo libi...ale prijde mi to strasne neostre...
U příspěvku:Bodkovaná Katka K.
Santiago (Občasný) - 30.8.2006 > Mne tam vadi ta useknuta ruka...
U příspěvku:detail
Santiago (Občasný) - 29.8.2006 > Trochu moc umele...Ty rasy a tak..a taky nevim kam je to presne zaostrene...
U příspěvku:Katka
Santiago (Občasný) - 29.8.2006 > Moc skoda to ze ty saty splyvaji s tou zdi a jeste mi tam vadi ten jakoby zdeformovanej oblicej te jinak moc hezky vypadajici slecny...Ale jinak se mi ta fotka libi...
taky 4-5
U příspěvku:Katka K.
Santiago (Občasný) - 29.8.2006 > Jo pekna cista fotka ale mozna ta hlava mi prijde zbytecne nesoumerna (nebo mozna trochu divna) se zbytkem tela,A mozna bych vyretusoval ty zasuvky...
4-5
U příspěvku:riot folk
Santiago (Občasný) - 23.8.2006 > Jo pecka!!!Pekna atmo...!!!Ten týpek je tak trochu retro...A ten s tou cepici vpravo za nim taky...:-)
Nebo to je nekdy z dob pred dvaceti,triceti lety??
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter