Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Krátká příhoda
clima (Občasný) - 25.2.2009 > hukot, ani mi sice nedoslo, ze slo o bezdomovce...
U příspěvku:Starší rádoby
clima (Občasný) - 25.2.2009 > ten 2. je dokonalej...
U příspěvku:...
clima (Občasný) - 25.2.2009 >
U příspěvku:Londýn
clima (Občasný) - 25.2.2009 >
U příspěvku:Cotton Smile
clima (Občasný) - 16.2.2009 > JaBu> ...tam, kde jsem byl nebyl videt zadny ekonomicky rust, pokud nepocitam vyskyt mobilnich telefonu, rekl bych, ze ten rust je hlavne diky velkym mestum, kam jsem moc nezavital. Jinak jsem lokality stridal, jednou do turisticke jednou do mist kam bile tvare nezavitaji..snazil jsem se tak trochu dostavat mezi mistni.. :-)
U příspěvku:Cotton Smile
clima (Občasný) - 15.2.2009 > JaBu> 

Priblizne ve stredu Indie, kousek od mesta Aurangabad...

U příspěvku:Cotton Smile
clima (Občasný) - 15.2.2009 > Aine> spis jsem je bavil ja, zjevujic se s fotakem, prace s bavlnou je ve skutecnosti docela vopruz.. :-))
U příspěvku:Priew
clima (Občasný) - 3.2.2009 > Petr Štech>  pravda.. :-)
U příspěvku:Golden Temple
clima (Občasný) - 30.1.2009 > zabicka> slo mi o lidi..ani ne o ten temple uprostred, a jsem on
U příspěvku:Golden Temple
clima (Občasný) - 28.1.2009 > Pete> 

ten sloup byl jeste o par metru vyssi..nevesel by se ani kdybych proboural tu zed o kterou jsem se opiral zadama..ISO jsem mel na automat, tak celkove na tady tech mistech neni moc casu na promysleni kompozice, nastaveni fotaku atd...vseobecne je nedoporucovany fotit na posvatnych mistech, modlici se lidi.. najdu nejaky lepsi..

U příspěvku:Priew
clima (Občasný) - 28.1.2009 > Franta F.> ani nevim..asi jsem nepremyslel kam ostrim..
U příspěvku:Red Kashmir
clima (Občasný) - 28.1.2009 > Franta F.> Reklama na Kashmmir! Ja ty origos fota nepohrbivam.. :-) Puvodni fotka neni o moc jina, jen je to pozadi trochu naoranzovele..zadne barvy..
U příspěvku:Golden Temple
clima (Občasný) - 28.1.2009 > zabicka> p.s.: uz vytahnout fotak nebylo jednoduche, byl jsem tam jedina nemodlici se osoba, jediny cizinec..
U příspěvku:Golden Temple
clima (Občasný) - 28.1.2009 > zabicka> 

ok, hodim ji do kose.  trechu jine misto a kompozice by ztratila kouzlo, myslim linie pravidelneho ctverce..zkus ten sloup nevidet a doporucit mi to..  dikes za nazor, uprimne.

U příspěvku:Madame Noeud
clima (Občasný) - 27.1.2009 >
U příspěvku:Plasticella In Action
clima (Občasný) - 27.1.2009 >
U příspěvku:cesta s kmérskou příchutí
clima (Občasný) - 27.1.2009 >
U příspěvku:Golden Temple
clima (Občasný) - 27.1.2009 > zabicka> :-) nedalo se vyvarovat vzhledem ke kompozici a svetlu, bohuzel.
U příspěvku:Golden Temple
clima (Občasný) - 27.1.2009 > zabicka> ..osvetleni - lampa.
U příspěvku:Blue Kashmir
clima (Občasný) - 26.1.2009 > hloupy ivan> 

nejde ani tak o ozvlastneni jako spis o zdurazneni slunka hrajici si s modrou barvou toho kybliku. Nazev je jen popisem mista a hlavniho motivu. Za par dni jsem poslu Red Kashmir. .) neomlouvat prosim, jsem rad za kazdy nazor a jak to pusobi. Dik.

U příspěvku:Blue Kashmir
clima (Občasný) - 25.1.2009 > hloupy ivan> co znamena samoucelne?
U příspěvku:ryby
clima (Občasný) - 25.1.2009 > Mima> to nesmis tak lehko slevit :) mam radsi negativni reakce, ktere vyjadruji nejaky nazor..
U příspěvku:Blue Kashmir
clima (Občasný) - 25.1.2009 > papillon> Kbelik zaril i na barevne variante, uz tohle je vyrez a maso je mimo pouzitelne rozliseni a neni tolik zajimave. .)
U příspěvku:ryby
clima (Občasný) - 29.9.2008 > Mima> dikes za kritiku, ryby - pisces, cely tenhle obrazel je symbol tohoto znameni..nemuze byt nic ubrano, ani pridano.. kresba perem vyzaduje po celou dobu stoprocentni koncentraci, kterou by si pri vyucovani nemohla nikdy dosahnout..
U příspěvku:Podzim
clima (Občasný) - 9.4.2008 > ireversible> ani nevim, prijde mi cim dal tezsi hodnotit, cokoliv..ale po tom pul roce se mi ta basen libi, cim dal vic, zni jemne a mekce plyne..jeslti to je kloudna charakteristika.. :)
U příspěvku:cary
clima (Občasný) - 2.4.2008 > uccello is dead> s hackem nad C a carkou nad A, mysleno cary jako linie, ne jako kouzla.. :-) mne to nepise hacky a carky..
U příspěvku:Estel má dnes narozeniny
clima (Občasný) - 28.3.2008 > rybka
U příspěvku:Kid35
clima (Občasný) - 28.3.2008 > caesarborgia> diky za uprimnost, se ceni. Myslim, ze ten obraz i dost znehodnocuje ta nevyrazna fotografie, matna, tipoval bych, ze original je v mnoha vyraznejsich barvach..?
U příspěvku:za nimi
clima (Občasný) - 26.3.2008 >

..fotka z bloku, doufam, ze to nenarusuje pozitek z kresby..

U příspěvku:Kid35
clima (Občasný) - 26.3.2008 > Ymy.po>  kecy v klecy...
U příspěvku:...polibek...
clima (Občasný) - 21.1.2008 > vyborny, pokracuj nazastavuj.. :-)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter