Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 21.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Strach
Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > aaa, zase neco trosku jineho.. zupa!
U příspěvku:[Nefoto] Bezim s hovnem proti platnu, do hovna to platno zatnu
Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > :))) taky musim za ty rymy dat jeste D, o kterem jsem stejne premyslela.. :)
U příspěvku:Čekání na loď
Mishka (Občasný) - 13.9.2006 >
U příspěvku:duna
Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > znam uz z DN ;)
U příspěvku:[Nefoto] Bezim s hovnem proti platnu, do hovna to platno zatnu
Mishka (Občasný) - 13.9.2006 > parada!
U příspěvku:bez názvu
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > predpokladam, ze to zkazila reprodukece a ve zkutecnosti to vypada tak, jak si myslim, ze to vypada a jak se mi to dost libi! :)
U příspěvku:Šaman
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > Jindra.m> děkuji, s tradičními výtvarnými technikami jsem začala pár týdnů zpět a tohle jsou mé první pokusy s akrylem. :)
U příspěvku:synot trip
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > pro me jednoznacne posledni! a jeste pole... zbytek ne :(...
U příspěvku:hrádek
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > air> jak Ti mam radit? Ty jsi tam ten ramecek musel dodatecne domontovat, soucasti krajiny jiste nebyl! tak se me neptej, jak se ho zbavis.. proste ho tam priste nedavej! ;)
U příspěvku:krajinky
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > *
U příspěvku:PUNK & [TYPOFOTO]
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > Karhaj(Sinner)> ja taky! treba "I love my mom!" ;))
U příspěvku:už i tady...
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > TomasW> :) díky za vysvetlivky. pekna vecicka! bez problemu pasuje na D70, jo? ja mam D70s a fisheye jsem mela rada vzdycky, tak treba jednou... :)
U příspěvku:PUNK & [TYPOFOTO]
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > hermit> :) kazdy si muze vybrat dle sveho gusta. nekdo radeji foto verzi, ja radeji grafickou verzi jako Ty! ;)
U příspěvku:Bez názvu
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > hermit> ne ne, nemyslela jsem to osobne, ale obecne.. a asi spise tohle foti lidi na zacatku sve fotograficke praxe a pak uz se toho nabazi.. i kdyz ono je to pokazde jine dle krajiny... ja to ted na dovci taky fotila... jen ty stiny postav byly ctyri a stin padal na nadherne vecernim sluncem zlatou vysokou travu.. pripadalo mi to jak nekde v Africke krajine.. :)
U příspěvku:..jak jsme trávu kropili..
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > skvela!
U příspěvku:..poslední..
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > jééé
U příspěvku:už i tady...
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > TomasW> kdy jsi zapomnel, jak se reaguje na neci dotaz, aby mu o tom prisla hlaska?! ;) kdybych nesla znovu kolem, ani bych odpovedi nenasla! ;)
Cemu rikas "Zenitar"? Puvodne jsem myslela, ze tak rikate fotaku Zenit, ale tohle je (temer muj) Nikon ;)
U příspěvku:Bez názvu
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > TheThing> jen doufam, ze je to ironie! ;)
jak pravi Minerva, dlouhe vecerni stiny postav (predevsim sve) snad vyfotil kazdy zacinajici fotograf :)
ale i tak se mi to porad libi a "dlouhe stiny" nezatracuju ;)
U příspěvku:Klika cvakla
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > jedna holka> :) dík za zajímavé názory ;)
U příspěvku:(nefoto) Autoportret
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > a jeste D, libi sem ito cim dal vic!
U příspěvku:PUNK & [TYPOFOTO]
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > doupovec> tolerujou, nic jineho jim nezbyva ;), ale na tyhle barvy nejsou zvykli a nevi, co si o nich myslet. jestli je to trend, muj nevkus ci se podelala tiskarna.. :) ale mi se tahle kombinace barev taky nelibila odjakziva.. ;)
U příspěvku:PUNK & [TYPOFOTO]
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > brunoK> ani nahodou!;) tohle je tak siroky rozpal, ze neni co resit a mezi cim se rozhodovat! prvni tradicni foto, druha ulet a treti prijemna a pro me nejoblibenejsi "grafika"... car lezel jak lezel, holt vice zmuchlany nebyl... mi staci ty stopy po kolech atd.. ;)
U příspěvku:PUNK & [TYPOFOTO]
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > doupovec> text je cerny, ale pozadi je reseno zluto bile, podobnym stylem jako ta posledni tady :)
U příspěvku:PUNK & [TYPOFOTO]
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > doupovec> cyan frci furt! ;)
nejak jsem si na tuhle zlutou pred delsi dobou ujela. v podobnem duchu mam i nove vizitky ;) kravataci na schuzkach to moc nepobiraj ;)
U příspěvku:(nefoto) Autoportret
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > "dirkon", jo? mi by se ta fotka libila, i kdyby byla focena drahym tradicnim pristrojem. :) ma naladu!
U příspěvku:Prolog 1
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > vidím zase kaňky... :) pokročil si? vypadají pořád "růčo", viď?
U příspěvku:PUNK & [TYPOFOTO]
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > doupovec> tak jsem rada, ze sem Te zase tolik dnes nezklamala. ;)
druha je ulet, ale treti jsem si oblibila asi vic jak original (prvni) ;)
U příspěvku:už i tady...
Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > tohle si zaslouzilo vetsi format!
zase fisheye? ;)
U příspěvku:Klika cvakla
Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > Zuzzz> :)) dik! ale to ja predem plus minus vim, komu se co asi bude libit. :) a Totem na "tahle temata" moc neni. Je vas tu par jedincu, ale obecne Tecko preferuje jinaci veci, ale to preci za leta na Totemu musis vedet. ;)
jo, taky by jeste byl trosku rozdil, kdyby to publikoval jiny nick... par kladnych hodnoceni by myslim pribylo a par jedincu by naopak toto asi rovnou obeslo... :)
U příspěvku:hrádek
Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > air> jak zbavis? predpokladam ze nebyl soucasti krajiny, takze jsi ho tam nejak asi domontoval, ne? ;)
U příspěvku:Ticho...
Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > na me uz dost kycek, ale tak nekde na hrane, kde to jeste zkousnu. ale na zed bych to nechtela ;) (pocitam s tim stale, musime se dohoukat na predani! ;)
  <<< předchozí 
21.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter