Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 25.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Matlála
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 >

seznamovani s vlastnostmi akrylu (na kartonu) + softwarova manipulace s barvami

U příspěvku:Fascinován mopedy
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > barvy uzasny! ty zdi a prostredi skvely! atmoska velika. u prvni me rusi leva strana a lehoucce bych doostrila, ale jinak...
U příspěvku:Dlužnej čas 13x100/70
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > ++
U příspěvku:Západ slunce nad Mrdagaskarem.
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > +
U příspěvku:
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > hmmm! (jen ten ramecek vs. to pozadi tomu ubral co mohl naopak pridat..)
U příspěvku:Solitér
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > čtenář> milacku, jeste nezapomen na schizofrenii a zacinajici demenci, na tu jsem obzvlast hrda!
U příspěvku:Přístavní
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > iKerim> ano, tem tam je, jen mi ta lokalizace vychazela jinde :)
U příspěvku:portret
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > tak jeste D.. libi se mi to cim dal vice,,
U příspěvku:portret
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > nicollette mongolská> Virginii ja taky rada ;)
U příspěvku:bardot
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 >
U příspěvku:Přístavní
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > iKerim> :) dle Tve definice jsem nelokalizovala mozny vadny pixlik.. :) dik
U příspěvku:Solitér
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > Zuzzz> ja samozrejme nacvakala tento motiv nekolikrat, vcetne vetsiho detailu pana a bez mraku nahore, ale bylo to pro me o dve tridy niz nez takto... se mi libi, jak je tam malickej, "ztracen" v prostoru s "dohledem" zhury...
kolikrat si nejsem jista, jestli je rez nejlepsi, nekdo poradi a je to pak lepsi, tady jsem toho zkousela vice a toto mi vyslo jako favorit. proste vyjimecne to vidim asi jedina s temi mraky zajimavejsi a zbytek se shodne na tom, ze to snimku uskodilo...




U příspěvku:psí čumák
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > :)) mile a pobavilo
U příspěvku:.
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > gongey> posledni dobou mam silne podobne pocity. bud tomu tak je a pokud ne, zacla vazne polovina Tecka fotit podobnym stylem... ;)
U příspěvku:Solitér
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > Zuzzz> kdyby me fascinovaly mraky a stalo to na nich, nefotim chlapika a nejmenuje se to jak se to jmenuje! ;)
mraky jsou pridavek, ktery mi tam sedi.
a nemuzes vedet, jestli citis vic, nez tam je...
ja tohohle chlapka pozorovala na poloprazdne plazi dlouho a jeho chovani, vypovidalo "jeho pribeh" a ja si v hlave taky jela nejake sve asociace, takze tezko soudit, kdo za tim citi vice... ;) kazdopadne dik!
U příspěvku:Neděle...
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > Zuzzz> jasne, cekala jsem podobnou odpoved...
samozrejme nejsou uplne stejne... nalada je trochu jinde.. ale stejne bych dala ruku do ohne za to, ze to fotila Janahe, nevidet autora :)
no, ale to by mi pak mohli rikat Johanko, pac bych tu ruku do ohne vrazit musela ;)

tak at je lepe, pani! to vis, melancholicky podzim pomalu ale jiste vstupuje do nasich dni...

U příspěvku:Solitér
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > jezekp> Tvuj koment byl ok, nizke body taky beru, ale jeden bod je pro naprosty odpad, na technicky i obsahove uplne nepouzitelne fotky... alespon tak ja toto bodovani vnimam a kdyz kouknu, ze jsi zatim napsal za par mesicu dva komentare a jen jednou bodoval a zrovna tuto mou fotku a to za jeden bod, zda se mi to zvlastni... technicky bodovat neni treba! ani prvne ani u dalsiho komentu ke stejnemu prispevku. ale to asi vis, u prvniho komentu Jursky park jsi taky body nedaval ;)
U příspěvku:Neděle...
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > vsadila bych se, ze to fotila Janahe! ;)
takova do serky treba k http://www.totem.cz/enda1.php?a=118883 ;)

druhou nemusim, prvni prijemna..
U příspěvku:Solitér
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > jezekp> i prvni fotka je tonovana, zdalo se mi to dost zrejme, ze barvy jsou tlumene a vice zelenomodre...
trosku me zarazilo s jakou jistotou a suverejnosti davas jeden bod.. kdyz kouknu na Tve fotky, je to velka slabota a nezda se mi, ze bys zrovna Ty kdy resil veci, ktere mi tu sypes z rukavu...
U příspěvku:Solitér
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > TheThing> chlapik byl jeste tmavsi, uz jsem ho vyladila.. kdyz byl svetlejsi, zase se ztracel v mori a takhle to bylo pro me nejprijatelnejsi.. mraky jsou pro me fajn dramaticke a jsem spokojena, ze tam netrci primo soliter v nudnem/nezajimavem zbytku fotky... dik
U příspěvku:jelen5
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > :)
U příspěvku:Chaos
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > az na ten ramecek a povidacky mi to sedi
U příspěvku:Poslední
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > ano!
U příspěvku:...
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > 4-5
U příspěvku:portret
Mishka (Občasný) - 4.9.2006 > líbí moc!
U příspěvku:Přístavní
Mishka (Občasný) - 3.9.2006 > surma> diky za support, si clovek pak pripada trosku mensi hnup, ze ma rad prirodu a krajinkove "kalendarove" fotky.. ;)

taky zvazuju dalsi identitu... lidi uz nehodnoti dilko, ale autora...

U příspěvku:Přístavní
Mishka (Občasný) - 3.9.2006 > al-ash> :)) ja dva tydny zavirala oci, abych prave nic takoveho nevidela... zadny zapad/vychod slunce, zadne vetrne priboje, nedejboze hezkou travnatou krajinu se stromy... nic, aby se me romanticke srdce milovnika prirody mohlo nechutne rozpinat a zachvet se, protoze se to nenosi a mozna se za to chodi i do pekla.. to se musim jeste optat! ;)
"umelec" preci nemuze mit rad takovy kyc jako je zapad slunce, nedejboze aby to vyfotil!
snazila jsem koukat a fotit jen kdejaky b*rdel v rohu ulice, rozmazane veci v dilnach, "useknute" casti tel.. samozrejme vse s maximalnim sumem a barev minimum... ale ta svine priroda furt ty sve kycovite odsouzenihodne hnusy cpala do oka i hledacku... ;)
U příspěvku:Zzzhmyzzzem
Mishka (Občasný) - 3.9.2006 > *
U příspěvku:Abécédé
Mishka (Občasný) - 3.9.2006 > skvele! to muselo byt prace!
U příspěvku:1
Mishka (Občasný) - 3.9.2006 > urcite to neni puvodni neupravene foto, ale ma super atmosferu, je to magicke, provokujici, zajimave krasne...
nemas to nekde vystaveno ve vetsim formatu? rada bych na to mrkla ve vetsim detailu...
U příspěvku:s.r.pr.ani
Mishka (Občasný) - 3.9.2006 > diakritika asi neni in.. ;)
  <<< předchozí 
25.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter