Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 27.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:kalendář z roku 2003 až 4
Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > *
U příspěvku:radosti
Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > protěž> presne... mamina sympaticka, mila, svezi.. fotka "normalni", vsak velmi prijemna...
U příspěvku:Mánie1
Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > *
U příspěvku:Maska
Mishka (Občasný) - 29.8.2006 >
U příspěvku:jeblomě
Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > Eman je pašák! ;)
U příspěvku:net
Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > proti obloze by pro me klidne mohl, ale ten upgrade v poci je strasne prehnany.. umely kycek..
U příspěvku:Ab I.
Mishka (Občasný) - 29.8.2006 > jamina> jj, mas recht, tady opravdu neslo o zadny utajeny motiv, "poslani svetu" :)) proste ciste esteticka vec, coz u klasicke abstrakce neni tolik vyjimecne.
je to takova serie nekolika digi abstrakci se stejnym zakladem z meho akvarelu + tuse...

s tou stenou v restauraci jsi to vazne vystihla, jako autor jsem na to koukala vzdy jinak, ale jak jsi to napsala, bylo to presne! detail zdi ve fajn podniku.. :)
U příspěvku:Moje pohádky: Vánektýnka
Mishka (Občasný) - 28.8.2006 > líbí moc!
U příspěvku:Ab I.
Mishka (Občasný) - 28.8.2006 > Nikkarin> ano, ale zvědaví jen u některých autorů či děl a ve finále hodnotí spíše techniku než výsledek a to není moc dle mého gusta. když to nadnesu, na výstavě nejde taky člověk za autorem a nechce vědět podrobnější technický proces, aby si na výtvor udělal názor.. trošku mě to bohužel unavuje a na popis technik se asi velmi brzo vyprdnu... zařazení do rubriky bude muset stačit, tak jako u osatních autorů...
jinak dík za koment
U příspěvku:Prut
Mishka (Občasný) - 28.8.2006 >
U příspěvku:....
Mishka (Občasný) - 28.8.2006 > ja dávám přednost čb fotce, tak tady je na mě vykontrastněná až moc (do přepalů) a barevné fotky s tím zeleným toonováním ;) ja velmi ráda. mini kousíček prostoru navíc nad a vlevo by mě neurazil, ale příjemné
U příspěvku:You will tell me...
Mishka (Občasný) - 28.8.2006 > *
U příspěvku:Ab I.
Mishka (Občasný) - 28.8.2006 > Prokletí> buď v klidu, nejsi jediný, kdo se na to vyptává ;) dík.
U příspěvku:Ab I.
Mishka (Občasný) - 28.8.2006 >

poslední dny se pár jedinců vyptává stále na přesnější popis techniky...

základ klasické výtvarné techniky + sken + manipulace ve Photoshopu

bez rámu A4/300 DPI

U příspěvku:Meditace
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > perinbaba> Ty jsi mě taky vůbec neoslovila svými výtvory a zvlášť velmi nepříjemnými komenty u kohokoliv, takže jsme si kvit ;)
U příspěvku:autoportrét
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > galoo> promin, zvetsil jsi rovnou uz ten nahled, tak jsem klikat nezkousela :)
U příspěvku:ПРАГА
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > DEEMA> fotka (ci jakykoliv obrazek) jde vlozit diky i minimalni znalosti HTML jazyka a obrazek musi viset nekde na internetu, aby bylo mozno jej volat z konkretni adresy, nejde vkladat rovnou z hardisku...

:))
U příspěvku:autoportrét
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > no aspoň těch 100 pixelů že jsi přihodil, i když více bychom jich ještě taky snesli :) jako bys levitoval.. :)
U příspěvku:Hlavoun
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > Kerinka> nic Ti schválně nepodsouvám a vědomě jsem nic uraženě nepřevracela, jen jsem Tvou větu pochopila jinak a když si to přečteš zjistíš, že je možné to tak opravdu pochopit!

a snad z mého sáhodlouhého psaní bylo jasné, že vím, že začínám, zkouším a vůbec si nemyslím, jak je ten můj první pokus úžasný a pokorně čekám na kritiku ;)

to, že ale na názory, reaguji mým názorem, neznamená, že Tvůj názor nepřijmu a nepřemýšlím nad ním, jen s ním nemusím ve všem souhlasit...

základní myšlence jsem Tě nepochopila, v ostatním se zdá se shodnem, jen ve věcech ohledně filtru se naprosto neshodnem! a Tvoje věta "Nemáš vůbec pravdu!" je hodně odvážná! ;) Ty máš svou pravdu, já mám svůj názor!

Já taky přeci nepsala, že k té lepenkové technice si musím jít koupit lepidlo, karton, barvy, štětce, nůžky, váleček, že se musím naučit to vše používat, pak si taktéž koupit počítač, monitor, skener, programy, umět to do počítače dostat, zpracovat a vložit to na Totem.. promiň, ale tyto věci u zdejších děl nehodnotím (ani u jiných a jinde), to mají zde všechny příspěvky v Galerii stejné... všechny něčím podobným musely projít, takže tohle mi přijde naprosto zcestné sem tahat. Hodnotíš práci uživatele s počítačem a jeho technické vybavení nebo výtvarné dílo?!
To by pak každé hodnocení muselo začítak na 3 bodech, protože uživatel vlastní počítač a naučil se dělat s internetem a Totemem! :))

jinak spousta lidí ani neupravuje své původní fotky, nic se fotit neučili, jen sebrali nějaký obrázek z webu a například ho kruhově rozblurovali zmáčknutím jednoho filtru... to se tu ne tak dávno u někoho dost objevovalo, nevím už u koho.. o takových případech mluvím...

toť vše, teď už jen zbývá se tady (nejlépe na obou stranách! ;)) předvést něčím "hmotným" a ne jen povídáním ;)

dík za výživnou a záživnou debatu (jistě i pro některé další uživatele zde :)
U příspěvku:Hlavoun
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > Kerinka> tak tady se omlouvám, to jsem špatně pochopila (a zdá se že nejen já) Tvou první větu ("Tento barevný tisk z koláže, jak se technika jmenuje, není ani na úrovni ZUŠ, snad nižší třídy ZŠ." a následně "Tvoje opojení nad jednou z prvních jednoduchých tisků.") jsem pochopila tak, že jdeš proti technice samotné, že "tiskem" nazýváš tuto techniku obecně ne můj výsledek....

já vlastním knihu Grafické techniky pro každého od Zbyňka Malého a tam je tato technika takto nazvaná a jsou ji věnovány dvě celé strany. :)
V angličtině jsem to našla pod názvem "cardboard print"... takže jsem si ten název jen tak samozřejmě z prstu nevycucala.. :)

ale díky za zdroje a tipy...

když jsi tak zběhlá a zkušená ve výtvarném "umění" a technikách, publikuješ tu své práce pod jiným nickem či vůbec? (nepočítám těch pár fotek)
U příspěvku:Hlavoun
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > Kerinka> divný, nikdy jsem neměla problém vložit sebedelší text... Ty jsi ho sepisovala někde ve Wordu a teď ho kopíruješ teprve do oken na Téčku?
U příspěvku:Meditace
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > Prokletí> čoveče výborný nápad s tím "ÓmÓm", už vím, jaký vtipný dárek ponesu na pondělní medošku v pondělí do gompy.. ;)
technika už z názvu a mého komentu u předchozího dílka vyplunula asi docela jasně, ale písnu Ti více...
U příspěvku:Meditace
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > galoo> covece tak s tim papirem jsi se trefil! :) az na tu cervenou verzi, coz byl jeden pokus na bily papir, jsou vsechny na zlutem skicaku ci antiku... :)
pro tu ctyrku jsem je ale sladila s cervenym, zesvetlovala prechody, aby to bylo kompaktnejsi.. diky!
U příspěvku:Meditace
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > surma> :))) jednicka je ofiko vysledny tisk (rizla A4), dvojka je jen softwarove poslepovana ukazka ctyr barevnych verzi a nekolika tisku... dik za koment.
U příspěvku:Hlavoun
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > surma> se vsim souhlasim. jednoduchosti motivu jsem si vedoma a Kada byl vyborny priklad. mam na stole rozkreslene snad zajimavejsi veci (a neni jich malo), dnes jeste neco jednoducheho... ja minimalismus rada a u mych oblibenych "symbolu" treba jako meditujicic postava, Buddha, mnich.. mam rada ty nejjodnodussi ztvarneni... siluety... takovou "zenovou cistotu a jednoduchost" ne "tibetske zlate kudrlinky" :) a diky!
U příspěvku:Meditace
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > Karhaj(Sinner)> 

muze byt... cedulka na zachod jen pro buddhisty a meditujici ;)

U příspěvku:Freedom
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > pro me obsahove ani graficky ne-e. hodne kycovite tema i zpracovani, pro me velmi lacine...
U příspěvku:Kundarské ostrovy
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > :))
U příspěvku:neděle
Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > TheThing> jasne, verila jsem v nej, i kdyz u Tebe clovek nikdy nevi ;)
U příspěvku:Kytice
Mishka (Občasný) - 26.8.2006 > seth> sakra, a ja na to potrebovala par vet a Ty jsi to vystihl takto! ;)
U příspěvku:to chce klid!
Mishka (Občasný) - 26.8.2006 > atmosku to ma, pesek na me pusobi smutne, bojacne, silne, lec o kvalita fotky to nepodporila :(
  <<< předchozí 
27.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter