Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 29.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:....
Mishka (Občasný) - 25.8.2006 > pro me velmi dobre! kompo a krasny barvy! at uz zakriveni diky fisheye ci jinak, je mi jedno, proste libi!
U příspěvku:pád letadla
Mishka (Občasný) - 25.8.2006 > jedna holka> ty jo, tak 3cm me nenapadly :)

asi to opucovali takhle krasne mravenci, rekla bych, velka "diva" zver by to nezvladla.. sakra, musim po letech vyrazit na houby! od mala jsem jezdila s tatou na houby porad a ted.. :((
U příspěvku:Holokaust
Mishka (Občasný) - 25.8.2006 > Filipb> no, mas na to, o tom zadna! a byl by to zazitek pak takovou knihou listovat...
asi by i nebyl problem nekoho nekde uhnat (autora, vydavatele..), aby jsi ji ilustrovat mohl, ale problem by byl asi v podminkach (dany titul, spatne prachy...)
U příspěvku:Georges du Verdon
Mishka (Občasný) - 24.8.2006 > jako obraz starých mistrů... jindy možná ne, dnes mi sedla!
U příspěvku:I had a dream
Mishka (Občasný) - 24.8.2006 > mňamka
U příspěvku:Partnerství
Mishka (Občasný) - 24.8.2006 > jasný fetiš na nohy! na www.footerotica.com s tim! ;)

zertuju, chlupy bych urcite nedepilovala, chlap ma byt chlupatej a ne metrosexualni holatko.. jeste si zacneme holit chlupy na prstech u nohy, pak uz zbyva jen to oboci a skubani ras... to ale prijde, snad se toho uz nedoziju ;)

z fotky mam rozporuplne pocity... je v tom neha, pokora, ale i drazdivost, mozna kousicek "nechutnosti" ci jak to vyjadrit...

technicky se mi to libi, kontrast pro me akorat, jen bych asi vlevo kousicek volne mista nechala...
U příspěvku:Alenka v říši Divů
Mishka (Občasný) - 24.8.2006 > oči jsou poměrně nízko a daleko od sebe řekla bych, jistě zdejší odborníci na kresbu (není jich tu ale mnoho ;) budou brblat více, ale mi se to prostě líbí...
U příspěvku:Holokaust
Mishka (Občasný) - 24.8.2006 > mrazi uz jen samotny nazev.. mozna prvoplanovy, mozna ne.. kazdopadne kresba super! prodavas vubec ty sve prace ci jen "archivujes" pro sebe? :)
U příspěvku:Open music Air IV.
Mishka (Občasný) - 24.8.2006 > prvni.. pro krasny usmev, vtipny balonek a potapecske triko s mou oblibenou znackou IQ! :)
U příspěvku:karvinské uhlavní nádraží 2
Mishka (Občasný) - 24.8.2006 > obe! zupa! hodiny vytisknout na velky format a sup s nimi na zed! :)
U příspěvku:usínám ...
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > bez toho zeleneho zrna by mi to sedelo jeste vice, ale jinak libi moc!
U příspěvku:pád letadla
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > uf, po aktuálním pádu ruského tupoleva mě ten název skoro odradil :((
jinak zajímavý kontrast, ale jiný řez či přímo jiný záběr by to tomu mohl dát daleko více...
U příspěvku:Podzimní
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > Kerinka> ráda jsem ji díky Tobě právě objevila! :) dík za zajímavý tip
U příspěvku:Kampa
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 >
U příspěvku:Abbys
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > jeste D :)
U příspěvku:Abbys
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > doupovec> jj, ty velikosti jsem si uvedovola :)
a ty vyssi hodiny jsem cekala, ona to neni totiz zadna prdel takova kolaz z prdeli! ;))
z Mladeho sveta a Lidovek jsi to zda se nenastrihal. :))
U příspěvku:Podzimní
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > galoo> :)) a ja smiruju za jednim z keru! ;)

jak pravi muj kamarad Jirik: "Kdyz se laska povede, na pohlavi (ani zivocisnem druhu) nezalezi!" ;)
U příspěvku:Dream about...
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > Tva standardni kvalita!
U příspěvku:Podzimní
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > galoo> :))) a co teprv kdyby na tebe vystrcil DREVOKOCUR treba zadnici! ;)) dik
U příspěvku:Podzimní
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > Prokletí> :) příště si už na to vzpomenu. :) uvidíme, třeba pak budou dotažené, třeba ne. :)

zdá se, že máš docela přehled (alespoň co se jmen, forem, technik týče..) samouk? regulérní student výtvarných technik? :)
U příspěvku:Odchod
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > *
U příspěvku:Podzimní
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > Prokletí> me bavi, ze snad u kazdeho sveho prispevku vytykas nedotazenost do kraje/"odflaknute" plochy.. :)

nevim, kde bydlis, ale v Praze bylo dopoledne podzimni pocasi a to me inspirovalo :)
U příspěvku:Podzimní
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > gongey> :) dík! je to "abstrakni les" :) kmeny, koruny i kere dole s trochou fantazie docela vylezou :)
U příspěvku:Open Air Music III.
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > zase mám pocit, že polovinu lidí znám či mi někoho připomínají :) dvojku ale myslím opravdu znám a vím i odkud a její bunda mi to utvrzuje :)

čoveče, hned bych si dala fesťáček! :) :(

takové fotky jako report do Reflexu klidně. :) poslední mě asi bajví nejvíc.
U příspěvku:Podzimní
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 >

vodovky a bílá a černá tuš, formát bez pasparty A4

kompresí to dostalo docela záhul... :(

U příspěvku:Abbys
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > doupovec> ja nemam predstavu jestli pul hodku nebo hodin deset.. nejaky hrubsi odhad me zajimal.. na vysledek to vliv nema, ale vystrihovat tolik prdelí musí být makačka :))
U příspěvku:Abbys
Mishka (Občasný) - 23.8.2006 > :) pripomnelo mi to jeden stasi obrazek.. http://sup3rsonik.free.fr/Delirium/bouquet-penis.jpg :))

covece jak dlouho Ti takovato prace zabere a jaky je to format, mohu-li se optat?

U příspěvku:nálepka
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > jo!
U příspěvku:Censuroid
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > :)) mile i provokativni zaroven :)
U příspěvku:Dva páni v jedné hlavě
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > nicollette mongolská> :) díky! tady ale opravdu nešlo o ztvárnění nějakých špatných nálad zaobalených pod mylné slovo deprese, ale opravdu o "ztvárnění" diagnózky "maniodepresivní psychóza", se kterou se díky mému blízkému okolí setkávám...
U příspěvku:Dva páni v jedné hlavě
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > galoo> :) dobry nazev! jsem spekulovala, ale nic poradne me nenapadalo.. a pan Mania a pan Depréza jsem to primo davat nechtela...
  <<< předchozí 
29.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter