Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 30.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dva páni v jedné hlavě
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > galoo> :) dobry nazev! jsem spekulovala, ale nic poradne me nenapadalo.. a pan Mania a pan Depréza jsem to primo davat nechtela...
U příspěvku:Dva páni v jedné hlavě
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > Nikkarin> :) díky. ano, účel to splnilo, z mého pohledu nebylo třeba více "čar".. :)
U příspěvku:Dva páni v jedné hlavě
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > jpp> :)) aniž by to bylo tak přesně myšleno u malování, tak jsi přesně vystihl přeci tuto diagnózku :)

vyčkávání a převaha.. toť doména pana Mánie i pana Depréze :)
U příspěvku:kolotoč
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > zařaď si to do rubriky nebo to nikdo neuvidi.. většina leze přes Galerii a takto se to tam ze Seznamu rubrik nezobrazi...
U příspěvku:Speed Ladies
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > :)
U příspěvku:Janize
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > priznam se, ze taky na prvni pohled jsem videla trandaka ;)
U příspěvku:Open Air Music II.
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > atmoska super. takove pohodove festakove shoty. chlapec na dvojce mi pripomel DiCapria :))
U příspěvku:The BO 60s
Mishka (Občasný) - 22.8.2006 > BO hippiesak! :))
hudbu tradicne neslysim a IE kvuli tomu nezapnu ;)
U příspěvku:Dřina
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > :))
U příspěvku:Proměna 46x62
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > Prokletí> to je vtipny, zrovna uz dnes puldne projizdim Richterovu galerii ;) ty jeho abstrakty mam nejradeji!

jinak jen dnes jsem od Tebe 3x cetla, co Ti co a koho pripominalo... ;)
U příspěvku:..v jeho světě..
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > *
U příspěvku:Právě dnes
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > :))
U příspěvku:=A=
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > Prokletí> neodbyla, aby vypadal jako roh vlevo je otazka par sekund, ale ja chtela, aby vypadal jak vypada! ;)

ano, neni to pohadkova detska vysmata bytost, kterou by ona dospela zivotem zkousena dama ani neuvitala. :)

jinak poporodni deprese se v laktacni psychoze ztrati! ;-O
U příspěvku:.. .. ..
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > *
U příspěvku:Řeka
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > parádička, stará, ale krásná! :)
U příspěvku:Samotář z města Em
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > *
U příspěvku:=A=
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > jedna holka> díky. má to být dárek, tak testuju, jestli se dá na to koukat a nevyvolá to u obdarované ještě bolestnější kontrakce :))
U příspěvku:=A=
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > gongey> tak ses trefil, i format je jen A6! :)
U příspěvku:=A=
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > jedna holka> díky! nic složitého... černý papír, bílá tuš a štětce ;) jo, oči vyškrábány hrotem...
U příspěvku:=A=
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > gongey> :)) diky za zajimavy a usmevny koment. no, je to jen takova mala miniaturka kamosce do porodnice... nebo ze bych ji pribalila na porodni sal radeji toho "taxikare"?! ;-))
U příspěvku:Naostro
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > Tanzdebil> i když dva body a drsné kecy, přesto lichotka, pokud Tě napadlo cokoliv od Nika, se kterým by mě ani ve snu s mými malůvkami nenapadlo asociovat... "siluety" panáků, zhroucené postavy totiž nejsou nic objevného, natož aby to byla jen záležitost Nika!
U příspěvku:Open Air Music (pár výcvaků)
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > gongey> :))) no tak jeste s timto komentem by ta fotka fakt zaslouzila samostanost :)
U příspěvku:Mates...
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > kukuč neuvěřitelný! .)
U příspěvku:Open Air Music (pár výcvaků)
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > posledni dve! co ta p*del? montaz ci real?!
pokud real, tak si zaslouzila samostatnost a vetsi format! :)
U příspěvku:Karel zevnitř. (zvenku vypadá normálně)
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > jo
U příspěvku:Submarine
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > mňamka
U příspěvku:vzpomínka na jednu kresbu
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > tradičně paráda
U příspěvku:Caj
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > DEEMA> :) ja vim ,ze jsou prodejny, ale jsou urcite hranice, za ktere nejdu (a jsou nizke ;)), pac si je nechci a nemuzu dovolit :)
U příspěvku:známá-neznámá
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > mohu
U příspěvku:Stripes
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > bavíš mě! :)
U příspěvku:směď
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > jeees!
  <<< předchozí 
30.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter