Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 31.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:směď
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > jeees!
U příspěvku:Caj
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > na tech Tvych buddhistickych a pridruzenych motivech si ujizdim! hned bych to dala na zed do meho budd. koutku! ;)
U příspěvku:Přátelé
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > líbí! podle předchozích hezký skok...
U příspěvku:Niham
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > mňamina!
U příspěvku:-
Mishka (Občasný) - 21.8.2006 > ultra jiste neni tak docela novy neznamy uzivatel, ale bavi me dobre! ;) graficky 2-3, obsahove 5...
U příspěvku:Roztrhanské
Mishka (Občasný) - 20.8.2006 > viz nicollette :)
U příspěvku:Oto rád bere mladé stopařky
Mishka (Občasný) - 20.8.2006 > holka_magor> :) papír a tuš
U příspěvku:nevim bez blesku
Mishka (Občasný) - 20.8.2006 > tahle je uz podstatne lepcejsi nez predchozi! ;)
U příspěvku:U-Help
Mishka (Občasný) - 20.8.2006 > :))
U příspěvku:ilustrace
Mishka (Občasný) - 19.8.2006 >
U příspěvku:maturita
Mishka (Občasný) - 19.8.2006 > tak to jo! mam vyhrady k vizitce a trosku dopis. papiru, ale vino s odnos taskou fakt profi!
U příspěvku:obzorem
Mishka (Občasný) - 19.8.2006 > pro me moc ne. pusobi to na me ne "dark", a usmudlane, hlavne diky tomu barevnemu "zrnu", to mi vadi hodne... jinak siluety stromu ohrane, ale velmi vdecne tema, nejlepsi jsou ty "smouhy"... nebudu kazit prumer... 3
U příspěvku:Greed
Mishka (Občasný) - 19.8.2006 > *
U příspěvku:Martin
Mishka (Občasný) - 19.8.2006 > +
U příspěvku:mořský svět na souši
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > sköld> ja vim, ale zrovna v tom Chorvatskuje to domena Cechu... nemecti duchodci ani mistni tohle bohudik nedelaji... :)
U příspěvku:Oto rád bere mladé stopařky
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > Nikkarin> děkuju, od Tebe hřeje dvakrát. ta druhá je výřez, detail, páč ve větším detailu se mi to zdá zajímavější, ale nechci tu cpát obrázek o délce 2000px... a ve stejných barvách mi to přišla nuda, tak jsem to trošku obarvila :)
U příspěvku:Rodina
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > Absolute> jasne, to vis, ze Tve nazory jsou mi daleko blizsi. :)

jsem nad tim pak jeste uvazovala a opravdu je hloupost zaseknout se na starych tradicnich technikach, nove odmitat jako podradne a vytykat pripadnou podobnost s technikami klasictejsimi

jakoby nekdo vycital muzikantovi, proc nejde do kostela a na ty varhany nehraje primo, misto toho, ze to mlati na keyboardu se sviti diodkou "organ" :) atd.
nebo uz z jineho soudku a velkou nadsazkou.. :)
poradny vylet musi byt preci jen pesky, tak se do toho Recka preci projdem, pac chuze je ta klasika nejvetsi a nejaka letadla :)))

ja jsem clovek revolucni (Vodnar:)) a cemukoliv novemu, co muze byt posun vpred, se nebranim..

hezky den
m.
U příspěvku:Kousek kosti
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > ta barva mi k tomu uplne nesedi, ale jinak takto dohromady tyto dve fotky mi docela sedly..
U příspěvku:hrvatsky zapad
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > pozóóór, za chvíli celý horizont upadne doprava ;)
U příspěvku:Anjel svetla
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > tvé abstrakce mám raději, ale je to milé!
U příspěvku:Vražda v záclonách
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > jpp> :) jasně. jen jsem Tě škádlila. jsem si říkala, jestli v tom nevidíš foto krajkového ubrusu na stole a že je to otočeno právě o těch 90°,které zmiňuješ :)
U příspěvku:Eve
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 > líbí moc! ikona mě taky zaujala, páč tu fotku Ecco la luca! já ráda a doma na mě už dlouho kouká z pohlednice z Pinkavovy výstavy ;)
U příspěvku:V pasti
Mishka (Občasný) - 18.8.2006 >
U příspěvku:inspirované mnohonožkou
Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > tyhle tvory vůbec nemůžu, ale tento je vyjímka ;)
U příspěvku:bylo nás pět
Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > jedna holka> ¨díky za zkušenosti a rady. s tím tiskem na prostěradloo na domácí tiskárně jsi mě hodně překvapila a pobavila. nečekala bych, že to tiskarna zchrousta a ještě na tom něco rozumného má šanci vyjet. ale asi to raději nebudu zkoušet a raději otestuju ten profi tisk. až se k tomu dokopu, dám vědět, jak jsem dopadla. :) dík!
U příspěvku:Tajomstvo
Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > Algayerová> klobouk dolů! gratuluju a přeju! život byl někde u Tebe skromnější a jinde Ti toho bylo dáno shůry mnoho!
U příspěvku:stínohra
Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > pro me zatim od Tebe nejzajimavejsi, nejprijemnejsi...
U příspěvku:zubr nebo tak
Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > kaleb> jasne! sikula!
U příspěvku:Muž co už nemůže u tůně
Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > zajímavá abstrakce
U příspěvku:Horní Popelná
Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > Esencia Smrti> no, tohle je v tomto případě lichotka :)
tohle je spíše krajinkový výcvak, dobrá "pohlednicová fotka" by měla mít zajímavější místo (úhel, pohled), hlavně lepší kompozici atd. prostě být daleko zajímavější...

autorce:
jinak převážně "krajinkovou" galerii můžeš najít na http://www.digineff.cz/galerie/, tam je to samá krajinka.. :) takže pokud se tady necítíš a seš peskována, že je takových fotek tady moc, tam asi bude přijetí lepší...
U příspěvku:bylo nás pět
Mishka (Občasný) - 17.8.2006 > jedna holka> no to je teda parta! :))

jaké máš zkušenosti s tím tiskem na plátno? jak moc je to ve finále podobné digi předloze? už jsem to tu jednou řešila s Absolutem, ale další lidi z touto zkušeností neznám a lákalo by mě...
dík předem za info a zkušenosti...
  <<< předchozí 
31.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter