Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 35.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jak se loví galoo
Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > galoo> tak to je slusny rozmer! (takovou hlasku chce slyset asi kazdy chlap, coz?! ;)) vetsinou lidi zacinaji na malych formatech urcenych jen na prezentaci na netu, kde se da ledasco osulit a praci to da Xkrat mensi nez na velkem tiskovem formatu... tak to jsi me mile prekvapil a placam po ramenou! ;)
U příspěvku:O něm
Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > galoo> asi lezeš na obrázky přes sekci Galerie, viď?
kdyby jako já přes "Váš prostor", je tam ke vzniku popis... "pokračuju v seznamování s papírem, pastely, vodovkami... následoval sken a dotvoření..."
U příspěvku:Jak se loví galoo
Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > nápad super, zpracování slušné (rezervy jsou.. děláno jen v tomto malém formátu předpokládám..?), ty tradiční oranžovo-hnědé barvy se mi už za ty roky zajídají, takže pro mě prostřední verze... na Téčku Tě za tohle vydéčkují do nebe! :)
U příspěvku:O něm
Mishka (Občasný) - 12.8.2006 > Karhaj(Sinner)> :) jdou/jsou vas/nas miliony! ;)
U příspěvku:Tvář
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > Karhaj(Sinner)> nevyraznost tvare zamerna, u prispevku je uvedena technika a snad je znat, ze nevysla tvar nahodou (zvlast u tech mezifazi po kliku), ale bylo tam smerovano od zacatku... ona je nejaka "nahoda" na papire s pastely uz dosti omezena :) kazdopadne diky za uprimny a jasny koment.
U příspěvku:Tvář
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > kaleb> nemuze byt jinak nez nazor subjektivni... jak bych tu CB verzi za barevnou nikdy nevymenila.. nekdo zase radeji ten barevnejsi rozmer...
U příspěvku:Fast arrows
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > kvalitni klasika!
U příspěvku:Tvář
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > Filipb> proto asi jako final visi CB ;)
U příspěvku:Tvář
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > galoo> dekuji velmi! hreje, byt je to prvni pokus a asi spise nahoda, ze jsem s vysledkem spokojena. ;) Zuzzz ze me bude mit radost, uzrala ve me potreba cmarat po papire, drzet ty stetce, pastely, pero na tus realne v ruce... uvidime, jak dlouho me to bude bavit a co z toho bude lezt dale. :)
U příspěvku:Čekání na soumara/3
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > pro me docela chaos... sede, zadny kontrast, prepalene, nijake.. posledni dobou tady kolekce maji uspech, ale obavam se, ze uz temer cokoliv v kolekci, co by jako jednotlivy snimek dost pohorelo... jedina, co mi prijde zajimava (a kdyby se upravil kontrast tak pouzitelna) je pro me ta prvni...
U příspěvku:Sám sobě sám
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > buryzon> :) jj, přiznám to.. je to koloseum v Dolní Lutyni! :))
(
(http://www.chorvatsko.cz/istrie/pula.html)
U příspěvku:WienUbahn
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > klasika, ale prijemna
U příspěvku:Rekonstrukce
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > tohle líbí moc! popisek pod fotem mi trošku tu poetiku zkazil, ale.. ;)
U příspěvku:Tvář
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > Po kliku jen pro zajímavost některé z dalších pokusů...
U příspěvku:zubr nebo tak
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > to neni zubr ani se zavrenym levym okem! ;)
chvili me napadal jak, ale ten ma taky ty rohy uplne jinak...znam tohle zvire, ale mam okno. :)

jinak k fotce... no, nicim ne nezaujala, oko nepotesila dobrou kompozici ani nicim jinym... :(
U příspěvku:čert a Káča
Mishka (Občasný) - 11.8.2006 > jo!
U příspěvku:okno
Mishka (Občasný) - 10.8.2006 > taky mi to dnes sedlo
U příspěvku:...
Mishka (Občasný) - 10.8.2006 > Klasika... 5+
U příspěvku:DNESKA UŽ NIC NEBUDE
Mishka (Občasný) - 10.8.2006 > libi se mi obe, i kdyz souvislost taky nechapu a prijdou mi velmi nesourode a samostatne lepe vyjimajici se.. obe jsou mi barevne velmi blizke...
U příspěvku:Schovej se!
Mishka (Občasný) - 10.8.2006 > docela rozharane se mi to zda a ten koberec mi osobne to kazi velmi... riznout ten koberec tak za 4 a jen zed, trubky a zaclona by byla i za 5 :)
U příspěvku:Sám sobě sám
Mishka (Občasný) - 10.8.2006 > sköld> to jsem rada. fotky me bavi, ale grafika je pro me daleko nosnejsi...
U příspěvku:Sám sobě sám
Mishka (Občasný) - 10.8.2006 > sköld> :) zrovna to Toník slyšet nechtěl ;)
U příspěvku:Sám sobě sám
Mishka (Občasný) - 9.8.2006 > protěž> :)) uvažovala jsem v názvu o využití jména Sklenaříková (nejdelší nohy světa:)
U příspěvku:Sám sobě sám
Mishka (Občasný) - 9.8.2006 > sköld> fotit si stin mozna, ale je stin a stin, je misto a misto, je zaber a zaber...
jinak dolnimi chodbickami kolosea ja moc casto nechodim.. ;)
U příspěvku:Sám sobě sám
Mishka (Občasný) - 9.8.2006 > Nikkarin> ta prvni je barvama prikrmeny original (vecerni slunce), druha samozrejme kolorovana.. :) dik.
U příspěvku:Mollová
Mishka (Občasný) - 9.8.2006 > protěž> no, ja jsem spokojena. chtela jsem tam dostat dve vodorovna mola a i to byl kumst. zprava tam lezly stromy, zleva ostrovy, zespoda breh, do toho jsem resila jak ustat z ruky dlouhy cas (je to vecer/v noci), tak jsem rada, ze se mi to povedlo jak se to povedlo. experimentu mam posledni dobou na Tecku nad hlavu.. stojim si za tim, ze udelat kvalitni "kalendarove" foto byva tezsi nez ten "radoby art", co tu posledni dobou prevazuje.... kraje zavesu, zaclony, rozmazane zabery z odpocivadla atd.
neco jineho je samozrejme pak nalada z toho...
jinak dik za prinosny nazor.
U příspěvku:NightFashion
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > zrovna dnes jsem po delsi dobe zavitala na fstop a koukala na tohle... ten maly rozmer mi byl zahadou, ale kdyz ucel, tak ucel.. :) zajimave, ale na nektere dalsi, co jsme tam dnes od Tebe videla, se tesim vice! :)
U příspěvku:Mollová
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > ztratila> :)) jo, tak ta hlaska me dostala taky! :) dik.
U příspěvku:Mollová
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > ztratila> ? :)
U příspěvku:Mollová
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > eMBlue> jak jsem psala vyse, je focena na zacatku noci (21:09),
kdy uz oko videlo jeste trochu mene nez fotak...
U příspěvku:Mollová
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > Mishela> a byla jeste vetsi, fotak to ale zachytil, aby bylo neco videt... tihle mistni kluci chodi rybarit na jinak frekventovana mola az na kraji noci...
  <<< předchozí 
35.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter