Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 36.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mollová
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > Mishela> a byla jeste vetsi, fotak to ale zachytil, aby bylo neco videt... tihle mistni kluci chodi rybarit na jinak frekventovana mola az na kraji noci...
U příspěvku:Obráť tvár k slnku...
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > tipuji urcite upraveny digital ;)
v nahledu velmi slibne, mam moc rada tenhle vyrazny kontrast, ale tohle uz je moc. nebe je ok, ale pole a postava uz na me pusobi dost nekvalitne, prehnane "vykontrastnene", neciste, "rozbite", postava se ztraci... k tomu pusobi velmi umele a hlava se ji dotyka presne "linky"...
U příspěvku:Mollová
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > mmiiaa> holka, Ty si mě ale hýčkáš! ;)
U příspěvku:
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > archďábel> uff, nemela jsem chut reagovat, ale nekdo to napsal za me. se tu ohaneji vsichni skatulkovanim a pritom uplne blbe. :) Etnies, Vans atd je tradicni znacka sk8taku a jejich "modnich fandu" vice nez desitku let! Tvar, barvy dosti nemenne, nepodlehaji moc modnim trendum na rozdil od tech adidasu, ktere jsou hodne mainstreamove a na diskotekach jsou hodne zastoupeny.
U příspěvku:WienEye
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > presharpovane a komprese tomu dala dost nepekne zabrtat, jinak ale fajn 4-5
U příspěvku:insecto
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > skoda, ze se foto nepekne utapi ve strance diky absenci nejakeho slusneho ramecku, optickeho rozdeleni fota a podkladu... jinak zajimave...
U příspěvku:4
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > 4-5
U příspěvku:Nevinnost
Mishka (Občasný) - 8.8.2006 > *
U příspěvku:Dream fall
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 >
U příspěvku:usleg
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > tady to zacina byt samy "velky art"! ;)
U příspěvku:Eskalátor
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > zupa
U příspěvku:Volná asociace
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > galoo> zajimave by to bylo, o tom zadna, ale to by pak byla asociace definitivne uz na lagr vsech lagru! :)
U příspěvku:Procházka New Yorkem
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > *
U příspěvku:Odvrácená strana duše
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > já zase abstrakce ráda a tohle sem i líbí dost!
U příspěvku:Volná asociace
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > mmiiaa> děkuji, "madam hlavou dolů" ;)
fotím si pro radost a baví mě to, když se to někomu dalšímu líbí, samozřejmě to potěší :)
U příspěvku:Volná asociace
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > DEEMA> dik, tak tak. mi barva evokuje preci jen trochu veselejsi veci, cb je tak opravdu uz jen myslenka na lagr...
U příspěvku:Hodnoty
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > pro mě hodně nuda.. nic.. vděčné makro čehokoliv... název + koment možná má směrovat, ale i tak nuda... tónování i záběr mi evokuje Minervu ;)...
U příspěvku:Song of Shaman
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > líbí moc!
U příspěvku:Ikaros
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > Zuzzz> díky, potěší. jsou to první pokusy s tabletem a s novými prográmky se zaměřením na "digitální malbu"... do toho začínám čmárat i klasicky barvama a kombinovat sken s kreslením v počítači.. dost mě to chytlo, ale na dovolené jsem teď z toho trochu vychladla, tak se k tomu zase snad brzy vrátím.. :)
U příspěvku:Vesmírná
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > Zuzzz> :) Tobě to prozradím... šišatá planeta! ;))
U příspěvku:Podivuhodná hybernace
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > dobré, ale přeci jen mě to obsahově moc neoslovuje... nějak to se mnou "nic nedělá" jak tady někteří často používají :)
U příspěvku:Hvězdná stanice
Mishka (Občasný) - 7.8.2006 > líbí moc
U příspěvku:...
Mishka (Občasný) - 23.7.2006 > *
U příspěvku:tornádo
Mishka (Občasný) - 23.7.2006 > ještě horší... už bez konkretnějšího záběru, který nějaký punc originality měl. tyhle šmouhy po zmáčknutí jednoho filtru tady byly už xkrat a vypadaly velmi velmi podobně, jak to u těhle "mazanců" bývá...

za minutu nasekám z X fotek podobných šmuh tak 20.. :(
U příspěvku:upgrade
Mishka (Občasný) - 22.7.2006 > mi se libila prvni verze i tato, ta cervena tomu trochu pridala, ale obavam se, ze pro ty, co to bylo prumerne i napoprve, to nebude diky cervenemu podkresu zadny zasadni rozdil...
U příspěvku:Léto 140/120
Mishka (Občasný) - 22.7.2006 > *
U příspěvku:Illusionist
Mishka (Občasný) - 22.7.2006 > *
U příspěvku:Pravidla pro výtržnosti
Mishka (Občasný) - 22.7.2006 > + skvělý název
U příspěvku:.
Mishka (Občasný) - 22.7.2006 > *
U příspěvku:orosená
Mishka (Občasný) - 22.7.2006 > nuda furt stejny efekt... programy nabizeji i jine filtry ;) v puvodnim stavu asií foto nic extra nebylo, ale pro me by bylo urcite lepsi ;)
U příspěvku:«Innreist Sverige» - Pricestoval/a do Svedska
Mishka (Občasný) - 22.7.2006 > vubec mi tohle nesedne k cloveku, co dela ty peknne kolaze ala Profile, Glamour atd.

omlouvam se, ale jevi se mi to jako odflaknuty rychlo-kyc

snad kdyby ta postava nebyla tak lacine cervenozluta a ten prechod nad zady nebyl tak hrozny...
  <<< předchozí 
36.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter