Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:STROM
tahar (Občasný) - 2.2.2008 > Drk> Až konec 4. Jsi vědma?
U příspěvku:Elegie dítěte Měsíce
tahar (Občasný) - 2.2.2008 > wandalka> Tak se hned tak nečerti. Tě nakazil marsyas ne...
U příspěvku:Elegie dítěte Měsíce
tahar (Občasný) - 1.2.2008 > wandalka> Sem netušil, že bych se o tom chtěl dohadovat, kotě. Já nemůžu za to, že blbě píšeš. Ale mamince a babičce se to asi líbí, tak co...
U příspěvku:Obraz235.jpg
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > básník nic> Už mlčím.
U příspěvku:...(mé básně)
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > Celý je to přepjatý. Ale co v pubertě není, že jo.
U příspěvku:Touha
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > básník nic> Čeče za to já nemůžu. Prostě tu erekci někam zarážel no. Anebo z ní byl zaraženej. Alkoholik...
U příspěvku:Obraz235.jpg
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > Proč jsou vlastně všechny ty fotky rozmazaný? To je to umění?
U příspěvku:Dobročinná sbírka básní
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > Příště zkus oranžovej podklad!
U příspěvku:Touha
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > básník nic> A just jo. Stejně to nikdo jinej nepozná :-)
U příspěvku:Elegie dítěte Měsíce
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > wandalka> To zní hezky od někoho, kdo neumí psát. TOHLE je poezie!!
U příspěvku:26102007862.jpg
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > básník nic> Tak proto se ti nedá dovolat...
U příspěvku:26102007862.jpg
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > Moc moc moc zajímavé. Doufám, žes toho kondora pak trefil prakem.
U příspěvku:29072007586.jpg
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > Prostě skvělý džíny no...
U příspěvku:Touha
tahar (Občasný) - 31.1.2008 > básník nic> Za tohle celou flašku, smrade.
U příspěvku:ČTENÍ PETRA MĚRKY
tahar (Občasný) - 5.7.2007 > hořké nic> Dost dobrý. Lidí akorát. Vše v režii Pavla Řezníčka... víc už asi nemusím dodávat.
U příspěvku:GÉRALD NEVEU: KAMENNÉ ZRCADLO
tahar (Občasný) - 5.3.2007 > cit-i-zen> Však si to jednou koupím. Ještě tak 100 takových překladů a je to doma :-))
U příspěvku:GÉRALD NEVEU: KAMENNÉ ZRCADLO
tahar (Občasný) - 2.3.2007 > cit-i-zen> Snad už brzy. Stálo to na mně, ale jelikož to už mám... K tomu Rodanskimu: měl v Neonu víc věcí, dokonce některé názvy čísel jsou jako jeho verše (nebo naopak on je přejal). Vlastně se Neon objevuje i v jeho básních, opět několika významově. Bohužel komplet těch pěti čísel, co vyšlo, stojí 2000 dolarů.
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: NADBYTEČNÉ NEBYTÍ
tahar (Občasný) - 5.2.2007 > bezejmenný> Tak to jo. Toho Vrchlického samozřejmě nehledej. To by byl nadlidský úkol :-)
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: NADBYTEČNÉ NEBYTÍ
tahar (Občasný) - 5.2.2007 > bezejmenný> :-) Odkud je prosím tě ten Halas. Nějak si tuhle jeho báseň nevybavuju. Vím, že má Nikde, ale Nic netuším. Rád bych si to přečetl. Dík.
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: NADBYTEČNÉ NEBYTÍ
tahar (Občasný) - 16.1.2007 > Jo, taky jsem si říkal, že už jich je tady víc. A že oni chtějí být on a on chce být oni a přitom jsou všichni jen on. Prostě Astu no.
U příspěvku:FRANCIS GIAUQUE: KLINIKY
tahar (Občasný) - 16.1.2007 > asi kilo pavouků> Jsi dobrej. A ten tvůj plán je vynikající :-))) A kdybys byl z Prahy, moh bys mi to třeba půjčit?
U příspěvku:FRANCIS GIAUQUE: KLINIKY
tahar (Občasný) - 16.1.2007 > asi kilo pavouků> Zkus to, prosím. Když už mě znáš tím jménem (viz fórum) :-)
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: NADBYTEČNÉ NEBYTÍ
tahar (Občasný) - 16.1.2007 > cit-i-zen> No jo, co nadelas, Nietzsche je Nietzsche. Se jim trefil do noty :-) Jinak ten pocit, co popisuješ v poslední větě, mě nadlouho opustil, ale teď s Rodanskim se zase vrátil. Co nadělám.
U příspěvku:FRANCIS GIAUQUE: KLINIKY
tahar (Občasný) - 16.1.2007 > asi kilo pavouků> Teda, tak Novotný mě nenapad. Nevíš, kdo je tam ještě :-)
U příspěvku:FRANCIS GIAUQUE: KLINIKY
tahar (Občasný) - 15.1.2007 > asi kilo pavouků> Nevíš, kdo to překládal?
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: NADBYTEČNÉ NEBYTÍ
tahar (Občasný) - 15.1.2007 > Raimund> To víš, že přirostl :-) Jenom mi z něj trochu hrabe. Ale časem bych ho chtěl určitě udělat víc.
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: ASTU
tahar (Občasný) - 7.11.2006 > moyri> To jsi dobra. Já znám jenom jednoho básníka, který psal podobně. Ale dík.
U příspěvku:Muhammad Šukrí: Nahý chleba; Guillermo Rosales: Boarding Home - uvádí nakladatelství Fra - 10. 10. 2006
tahar (Občasný) - 6.10.2006 > Ne, určitě nevadí, ale myslím, že z toho odkazu se o Šukrím nikdo nic nedozví. A když si koupí Plav, bude muset srovnavat preklad z arabstiny s prekladem z francouzštiny, což je trochu zavádějící.
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: MŮJ ZAČÁTEK A KONEC
tahar (Občasný) - 25.8.2006 > mperdik> No nekecej! Fakt?
U příspěvku:STANISLAS RODANSKI: MŮJ ZAČÁTEK A KONEC
tahar (Občasný) - 24.8.2006 > Matala> :-))))))) Dám sem časem ještě dva šílenější kusy, tak se těš.
U příspěvku:JSEM JAKO VÍTR
tahar (Občasný) - 23.7.2006 > back> Ten Nezval tu praxi bohužel měl. A dost velkou :-) Tomu bych to ke cti nedával.

Většinou nepíše. Tohle říkanka je, ale milá a na úrovni (to je pochvala... kdybys měl zrovna ochraňovatelskou :-))
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter