Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 12.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Koník
Periskop (Občasný) - 27.6.2010 > Jaromila> koník za to samozřejmě nemůže...
U příspěvku:večer
Periskop (Občasný) - 27.6.2010 >
U příspěvku:Koník
Periskop (Občasný) - 27.6.2010 > tohle je opravdu nechutné...
U příspěvku:zr
Periskop (Občasný) - 27.6.2010 >
U příspěvku:U cesty
Periskop (Občasný) - 27.6.2010 >
U příspěvku:večer 2
Periskop (Občasný) - 27.6.2010 >
U příspěvku:taj
Periskop (Občasný) - 25.6.2010 > to je ale dneska úroda...
U příspěvku:Výhled do zahrady
Periskop (Občasný) - 19.5.2010 > cvakal> nemám ve zvyku psát něco bez přemýšlení...
U příspěvku:sen o pampelišce
Periskop (Občasný) - 19.5.2010 > tohle už není tak dobré jako ta káčata... či co je to za ptáky... ale schválně, jsi celkem šikovná, vidíš, pokročí to někam od tvorby kýčíčků... nebo jsi jen další čekatel na fotobanku?
U příspěvku:kačenky
Periskop (Občasný) - 19.5.2010 > s dovolením si uložím, tohle je totiž krásná ukázka toho, že mezi "sračkou" a kýčem je propastný rozdíl... tohle už je čistokrevný kýč, byť k úplné dokonalosti ještě chybí trochu víc masa vpravo a dole, odstranit rámeček a poladit příliš světlý zobák... ve mně osobně to sice návaly něhy nevyvolává... ale co už, jak se dívám, některé to i rozšišlalo... což je u podobných obrázků účelem... :-)
U příspěvku:..................
Periskop (Občasný) - 19.5.2010 >
U příspěvku:.
Periskop (Občasný) - 19.5.2010 > tomu říkám klika! :-)
U příspěvku:Výhled do zahrady
Periskop (Občasný) - 18.5.2010 > cvakal> Píšeš "něco takového by se dalo i namalovat...". Takovou blbost si nech vytesat do kamene! Je to přesně obráceně, co lze vyfotit, je naprosto zbytečné malovat, to ti ještě nedošlo?

co kdybys o to popřemýšlel místo papouškování dávno přežitých bonmotů?
U příspěvku:Výhled do zahrady
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > Janahe> myslel jsem to spíš obecně... ale nepochybuju,že jen co odkvetou pampelišky a přestane pršet... mě to zase bavit bude...
U příspěvku:ostas
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > zabicka> ještě jednou a snad srozumitelněji... pohlednici posíláš konkrétnímu jedinci, který tě s největší pravděpodobností zná... pokud publikuješ... je to sdělení určeno divákům bez ohledu na to, jestli tě znají, nebo jestli mají rádi pohlednice... už si rozumíme?
U příspěvku:Výhled do zahrady
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > cvakal> jestli někdo fotografuje barevně či černobíle, digitálem nebo klasicky, na velký formát nebo na kinofilm... to je mi vcelku šumák... podstatný je výsledek a to, jestli k jeho dosažení autor zvolil adekvátní prostředky... Janahe určitě o Sudkových pohledech z ateliéru ví, není žádné jelito... a její přístup je jaký je, má poznámka měla pouze znamenat, že mě ta fotografie nebaví... třeba i proto, že něco takového by se dalo i namalovat... a proč to teda fotografovat... ale to je jenom jedna možnost... ad hodnocení, nemůžu se věnovat několik hodin denně totemu, mám úplně jiné povinnosti... prostě podle svých možností, když už mám chvíli, projdu si co se dá... ale co se kritizování horších věcí týká, to nemá naspěch, polácávači zaplaťonen po prvním zadupání zalezli... takže bych radši chválil, i když třeba zrovna dneska jsem nic nenašel... ale co už...
U příspěvku:Evocation
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > ethericon> pánů pokukujících po více či méně svlečených slečnách na plakátě je mraky... sepjatých rukou už o něco méně, ale jinak souhlas... prostě je to nuda, navíc tady ten pán není ani nijak zajímavě vyfotografovanej... momentka není přeci omluva pro špatnou fotku, nebo ano? to ostatní: tak si tam dej pod fotky odkaz, bude to praktičtější a čistší... ta písmenka ve fotkách jsou fakt hnus...
U příspěvku:Výhled do zahrady
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > ehm... tedy sudek to není, no... :-)
U příspěvku:ostas
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > to je v pohodě, jenom mi není jasné, proč by to mělo zajímat diváka? pokud něco publikuji, je to sdělení určené dalším osobám... nikoliv pohlednice ve škatuli...
U příspěvku:orobinec
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > TheThing> není, ale byla by to hezká piksla na... orobinec
U příspěvku:Myasthenia gravis
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > ty fotky se mi líbily víc, i když trochu moc učesaný na mě... :-)
U příspěvku:---
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > viz thing, klišé a do kýče tomu schází technická brilance...
U příspěvku:*poslední*
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > zajímalo by mě to bez úprav, i tak by to ovšem bylo takové fotografické klišé... a je to špatně umístěné do formátu, vpravo je ďoura a padá ti to doleva... vytváří to určitý estetický dojem, ale podobná věc je využitelná snad dohromady s nějakou typografií, samostatně celkem o ničem...
U příspěvku:zelená je tráva
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > achjo... mačkání čudlíků aneb jak udělat z prdu kuličku... co je na tom za experiment? jestli to divák ve zdraví přežije? :-(
U příspěvku:Tržnice
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > škoda, že to není větší a trochu technicky lépe pofackované, ten kontrast zabíjí atmosféru... a chyběj další fotky, jedna fotografie není reportáž... a ten tenkej bílej rámeček snad taky nebyl nutnej, myslím, že by jí to slušelo docela hezky bez rámečku na bílém či světle šedém pozadí... jinak souhlas s rayerem, ty tři opičky jsou tam jasné a velice zábavné, tím se ta fotka vymyká běžnému turistickému pohledu... a ještě,chtělo to si drobátko přidřepnout, té uříznuté nohy je škody, krásně by zahrála...
U příspěvku:Evocation
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > jako součást většího celku možná ta druhá, ta první je motivicky obehraná jako deska s pejskem... reklama na nějaké stránky je čiročirej humus... a navíc, není to reportáž, tak musí mít tři základní věci, začátek, prostředek a konec...
U příspěvku:ostas
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > věřím, že se ti tam líbilo, ale je to akorát pohlednice... prostě to tak bylo, cvak a jdu zase o kus dál... ale proč by to mělo zajímat diváka?
U příspěvku:léta v bazaru
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > na portrét slabé, na dokument málo obrázků... jak dlouho tam dělá, choděj tam lidi, co nějaká kuriozita a tak... ta dóza (a vůbec ten roh) jak je vypálená odvádí pozornost od obličeje, to je chyba... a to povídání pod fotkou, proč?
U příspěvku:Soutickej les II
Periskop (Občasný) - 17.5.2010 > čtenář> transplantaci nepotřebuješ, viz stín od listí na kmeni stromu vpravo, naprosto neodpovídá směru slunečního světla... taky bych sázel na blesk, ev. jiný zdroj, ale ten asi autorka s sebou nenosí... koneckonců, nebylo by nic jednoduššího, než sem dát originál, ne? :-)

ad foto samotné, to je klasická ukázka paměťového záznamu, který může mít smysl pro autora či jeho blízké, pro mě, jako nezasvěceného diváka neobsahuje fotografie žádné sdělení které by mě mohlo, byť jen na chvíli zaujmout... stromy už jsem viděl... několikrát, alespoň co si vzpomínám...
U příspěvku:Osamělost
Periskop (Občasný) - 15.5.2010 > cvakal> v klidu, šetři čas...
U příspěvku:Osamělost
Periskop (Občasný) - 14.5.2010 > cvakal> toho jsem se trochu obával, ale jistě žertuješ...
  <<< předchozí 
12.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter