Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Minulost
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.8.2011 > Tak to je šumák - nemůžu objektivně hodnotit.
U příspěvku:Žlutý skútr
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.8.2011 > Dost nekvalitní foto, nedokážu si dost originál představit - moc škoda.
U příspěvku:Rudý lov
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.8.2011 >

Není ta vpravo jednonohá  ?

Zaujalo, opravdu.

U příspěvku:Novinářská
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.8.2011 > Periskop> 

Sorry, ale o tvých hodnoceních vím - kde jsi na to přišel, že ne? Jako redaktor mám možnost si vyhledat i tvé smazané příspěvky, jestli o tom nevíš. Mno asi tak - podle sebe soudím tebe - nelžu, není mi to zapotřebí.

Nevěříš mé žádosti? Poptej se šéfredaktorky Naty - mimochodem skvělé ženy a taky Martina - milý a přátelský mladý muž, nebo huwika - dívka s krásnou dušičkou. Má žádost o ukončení není první ( nemám jen nepřátele, jak si myslíš), ale ty mě fakt vytáčíš a nemám na to nervy!!!

U příspěvku:Novinářská
kretén TOTEMu (Občasný) - 7.8.2011 > Zemlo, omlouvám se moc za tu diskuzi.
U příspěvku:Novinářská
kretén TOTEMu (Občasný) - 7.8.2011 > Periskop> 

http://www.totem.cz/enda.php?a=285939

 

Hmmm, tvůj otevřený dopis.

 

____________________________________

 

Výběr:


<reagovat

mols1950 (Občasný) - 26.6. > Janahe> Souhlasím.
Tento umělec má specifickou originální kritiku "v razítku" pod všechny příspěvky.
Aniž bych si hlubší kritiku žádal pod svou fotografii, tak tam je a mohu si ji přečíst nakopírovanou i pod jinými příspěvky:

"U příspěvku:=
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:noční portrét
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Západ slunce...
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.1: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Při žních
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad zcela minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:vyrostu snad
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:anděl strážný
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad zcela minimální...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:dýně mírně kubistické
Periskop (Stálý) - 25.6. > viz má poznámka u tvého nejnovějšího "díla", navíc zcela otřesná kvalita výstupu...
NOVÁ >>>
U příspěvku:--
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...

žádost o "hlubší" nevidím tudíž se v tom dál nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:hornický MOst
Periskop (Stálý) - 25.6. > sdh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, odejdu... sice patrný ale pouze velmi malý náznak autorského vkladu...

nízký horizont by vadil nejméně, to je samozřejmě v krajinářské fotografii zcela regulérní kompoziční řešení... žádost o "hlubší" nevidím, tudíž se v tom dále nepatlám a neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:Třešně za oknem
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.3: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... sice již patrný, ale pouze velmi malý náznak autorského vkladu...

patrně snaha o zachycení jakési imprese, která se tentokrát bohužel vůbec nezdařila... žádost o "hlubší" není, tudíž se v tom dál nepatlám ani neboduji...
NOVÁ >>>
U příspěvku:mejk buks
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.2: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový...
NOVÁ >>>
U příspěvku:"... "předělový", ryze soukromý rozhovor"
Periskop (Stálý) - 25.6. > sh.č.1: přijdu, vidím, cvaknu, jdu pryč... nepřemýšlím, vytvářím paměťový záznam... autorský vklad naprosto nulový, z toho důvodu nelze "hlouběji" hodnotit ani přidělit body, neboť záporné hodnoty nejsou k dispozici...
NOVÁ >>>
U příspěvku:**
Periskop (Stálý) - 25.6. > kompozice není špatná, ona se spíš jaksi ani snaha o kompozici nevyskytuje... přijdu, cvaknu a jdu pryč... hlavně se nesnažit začít fotografovat, nebo u toho dokonce začít přemýšlet... prostě další ukázka diletantismu, nic ve zlém..."
_________________

Ve Vaší galerii jsem neshledal takovou kvalitu, která by Vás "pasovala" na umělce a mohl jste si dovolit se takto povýšeně a nadřazeně vyjadřovat k ostatním.
Ostatně inteligentní člověk se slušným vyjadřováním a chováním by to ani nikdy neučinil, natož si to dovolil.

_______________________________________________________________________________________________

 

Tvá hodnocení ve tvé galerii již k nalezení nejsou - asi jsi uznal, že nebyla přínosná a smazal jsi je - budiž ti chválou.

A mimochodem, na takové "machry" jako ty, kteří si myslí, že "pozvedli"TOTEM svými "přitroublými nadřazenými kecy", aniž by byli příkladem, nemám nervy a odcházím se žádostí o zbavení redaktorství. Teď můžeš být spokojen.

 

U příspěvku:Novinářská
kretén TOTEMu (Občasný) - 5.8.2011 > Periskop> 

Neber si mě do huby jako obranu při každém komentu. Tváříš se jako génius a nadřazeně přehlížíš, deptáš ostatní. Kdyby ses trochu "potatil", tak nekecáš a ukážeš jak má foto vypadat - tvé teorie a keců už bylo dost. Taky mě štveš svým mentorováním s otevřenými dopisy kdekomu.

 

A just dám D - ať se z toho opupínkuješ dofialova  !!!

U příspěvku:Pasáže I.
kretén TOTEMu (Občasný) - 5.8.2011 >
U příspěvku:Pasáže I.
kretén TOTEMu (Občasný) - 5.8.2011 >  Ta fota nemají chybu.
U příspěvku:Obyčejné věci II.
kretén TOTEMu (Občasný) - 1.8.2011 > Super, až na poslední happy end - docela kýčovka ;) . Z těch předchozích snímků se dal vytušit :) .
U příspěvku:Mnichov - BMW welt
kretén TOTEMu (Občasný) - 1.8.2011 >
U příspěvku:Joker
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2011 >
U příspěvku:tvrdlá práce
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2011 > Bajata> 
U příspěvku:Cesta
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2011 >
U příspěvku:Melancholie
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2011 > Krása! A pozdravuj Mariánku - vše bude OK  .
U příspěvku:Karkulka po dfvaceti letech
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2011 >

Karkulka si ochočila vlka, pádí na něm po lese a shora je nějaké prase co drobí - asi žere 20-22 let starý košík plný dobrůtek, o který ti dva přišli   po osmdesátemdevátem, když zvonili klíčemi  .

 

P.S.

A bábinka se svým nízkým důchodem teď živoří v domově důchodců s myslivcem... 

U příspěvku:portrét s páníčkem
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2011 > Ten HAF je dobrý. Snad příště nenapovídej názvem - fantazii má každý jinou   .
U příspěvku:--
kretén TOTEMu (Občasný) - 30.7.2011 >
U příspěvku:Geisha
kretén TOTEMu (Občasný) - 26.7.2011 >
U příspěvku:Let´s Plast
kretén TOTEMu (Občasný) - 26.7.2011 >
U příspěvku:PROKLETÍ aneb jak se prohnala Kájovi myš po ksichtě
kretén TOTEMu (Občasný) - 26.7.2011 >
U příspěvku:Tyrkes
kretén TOTEMu (Občasný) - 16.7.2011 > Sandokanovy "teplé 4% " oči :) .
U příspěvku:Autoportrét
kretén TOTEMu (Občasný) - 16.7.2011 >

Druhá se mi líbí .

První s těmi motýly malinko "násilná" a nepřirozená.

U příspěvku:Hard
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 > Strom nemůže být větší jako kostel - až tak , a keře  a to rákosí je také přerostlé(perspektiva,vzdálenost)...hory proti tomu nízké a kolem zeje prázdnota...
U příspěvku:Beskydy
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 > Přeplácal jsi to barvami, detaily...dost podivné i hloubkou a světlností...
U příspěvku:... keby som tak mohla..letiet s tebou...
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 >
U příspěvku:Vody Adršpachských skál
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 >

Hororové...

nelíbí pro kompo, kvalitu atd. - dala bych do EXPERIMENTU.

U příspěvku:Dívka
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 >
U příspěvku:...
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 > No to je smetník roku!!! A nelíbí se mi ten velrybí žaludek ;) .
U příspěvku:zima u vody
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 >

Do "Přírody"? Dala bych "Experiment" a pak hodnotím:

Padá napravo, natěsno, dole bych ubrala, rám se mi nelíbí - jen můj pohled.

U příspěvku:jak jsem nafotil tak prodávám
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.7.2011 > "Z pece napult"? Mno to dělají amatéři, co neumí zacházet s editory a ty umíš - viz rám, i když strašný.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter