Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Magnetoza
(muž)
Občasný
Na Totemu: 9237x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Jsem dobrá víla v těle beránčím schovaná pod nánosem bahna jako křepelka tajuplnná operují cí v daleké ostré řepě jsem celá zmužatkovatě lá esoterická frigidní jsem rotoped s přetrže ným pásem myslím že poezie je zbraní se ktero u lze bojovat proti vykořisťovatelskému útlak u materialismu bez horizontální transgrese proti společenské idiokracii purytánství a konvenčně-racionálnímu vidění světa.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Xa xa xa xa xan
Magnetoza (Občasný) - 29.6.2006 > CHjoChjoChjoChjoChjoCHŇoupekWaranito
U příspěvku:Tramvaj
Magnetoza (Občasný) - 28.6.2006 > Buď perlustrován i za časů ohnivých bojovnic!
U příspěvku:7:00
Magnetoza (Občasný) - 25.6.2006 > Vyumělkovaná nicota: " Ty idote, krávo, kurvo, jdi už do hajzlu, kreténe, atd.!"
U příspěvku:Srdce vulkán
Magnetoza (Občasný) - 22.6.2006 > to genetik z USA Oli- Jsi ubožák s rozkopanou hlavou, zalez do své škeble, smrtelníku, tvrdá práce je pouze pro nás- drsné chlapy.
U příspěvku:Dáma
Magnetoza (Občasný) - 22.6.2006 > Experimentální ementál opatření slivovicí, demagogickým stanoviskem a psí dečkou- aneb jak se vyrovnat s vyrvanou páteří.
U příspěvku:Srdce vulkán
Magnetoza (Občasný) - 18.6.2006 > "Ve větvích se třpytí bílej sníh, teď proudí mozkem, aby ztich" tak zní báseň Jáchyma Topola, kterou zhudebnil Michal Pavlíček a nazpívala Monika Načeva. Obsah této básně by se dal přiblížit i této poemě-bohužel, kde lyrika prdí, tam také něco smrdí. Považme-je přece ireálné mstít se přírodnímu univerzu, když jsme sami o sobě prostí ubožáci.
U příspěvku:MgA.Jaro
Magnetoza (Občasný) - 14.6.2006 > Je to lyricky, macho-paidealisticko-fašisticky tendenční, slova rozpuštěná do větru, letí a jsou zcela nepodstatná. I když, dejme šanci lidovému trombonu: "Tahle je jedna z těch nejlepších, co jsem od tebe kdy četla. Klobouk dolů! (občas ujíždí rytmus, ale to nevadí)" nebo "Nejhnusnejsi blog jakej sem kdy videl" nebo "To znám no neděláš jak oni pískaji tak to potom hold musíš pikat.Držím palečky a doufám,že zas napíšeš něco krásnýho máš tu opravdu nádherné věci" nebo "Píšu dále a spoustu básní, ale doma již nemám internet. Až se usmířím s rodiči tak snad zase bude a budou tu stovky nových básní. Jak mi kamarádi chybíte" nebo "Super Mega Básničky!!!! zkus je někde vydávat, rad bych si je četl pořád...a určitě je nás víc" nebo "zdravim Lony!" nebo " Táto sa mi páči najviac... Máš pravdu, kto s nami ostane až do konca... Putuje s nami, prechádza nami, ide tadiaľ kade ideme mi a opustí nás to až po nás i keď povinnosti môžu počkať, je to čas... Dík veľmi pekné čítanie" nebo "Skvělí děj, pojetí soro až umělecké co dodat prostě supr" nebo "dóst dobrý:)"...Co dodat? Snad jen zacitovat slova klasika courou z Vršovic zplozeného-"Komunikace je u konce"!
U příspěvku:STROM člověk
Magnetoza (Občasný) - 11.6.2006 > Je to moc vysoustruhované a filosofickým rozsahem zpátečnictví ještě někdy před Míletskou školou.
U příspěvku:RECEPT
Magnetoza (Občasný) - 10.6.2006 > Tajemství dobré chuti. TO může létat krajinami, TO se může svléci do naha- ale vašnosto, nejsou kosmetické úpravy aˇla Vondráčková přece jen poněkud laciné a povrchní?
U příspěvku:Do ležatých osem večera
Magnetoza (Občasný) - 10.6.2006 > Na mě je to moc elektrický. Co by na to řekl Sergej Machonin? Nic.
U příspěvku:Bušil na dveře pírkem z kachny
Magnetoza (Občasný) - 26.5.2006 > Musíš přijmout negativní hodnocení,miláčku davů-
zde není žádná pastva pro dobytek,jenom Rejžkova plocha bez vousů-ani málo,ani nemálo.Heč,v našem sexshopu nafrhujeme tfrdá opatřéni proti korupci!
U příspěvku:Dekonstrukce
Magnetoza (Občasný) - 11.5.2006 > trew> Nic nebudu škrtat, ty blbečku. Co bych ale vyškrtl-pseudokritické výlevy ignorantů jako jsi ty.
U příspěvku:Paroubek
Magnetoza (Občasný) - 21.4.2006 > Hlas voliče ODS nebo NEz dem? Každopádně každá protiparoubkovská satira jako by si z oka vypadla.
U příspěvku:Na trávě
Magnetoza (Občasný) - 21.4.2006 > Bavič Novotný vykupuje láhve. BLESK-byl, je a bude.
U příspěvku:Literární klavírista
Magnetoza (Občasný) - 21.4.2006 > Čekám na dílo rtů, co mne dost zklame. Je tu. Nic zásadního mi to neříká.
U příspěvku:Hí paj se on fí
Magnetoza (Občasný) - 19.4.2006 > Bohužel, text se musí obtáhnout myší. Totem nedovoluje použít černé okraje k barevným písmům.
U příspěvku:Knoflíčkovo pojetí drsné nadreality
Magnetoza (Občasný) - 17.4.2006 > Obtáhni to myší a uvidíš. Žvásty "spisovatele" Filipe mne nezajímají.
U příspěvku:Metropolis
Magnetoza (Občasný) - 15.4.2006 > Nezajímavé. A tak to má být. Neboť jak správně pravil Šalda: " Zajímavý může být i špendlík v polévce". Všechna díla jsou zajímavá, toto ne. Dokonce i předloha k tomuto textu, Murnaův expresionistický snímek, se z dnešního pohledu jeví pouze jako zajímavá práce než jako výjimečný umělecký výtvor.
U příspěvku:Alecož
Magnetoza (Občasný) - 13.4.2006 > Bodování je naprosto nesmyslné hodnotící kritérium, má prameny kdesi v komerčních novinových plátcích. Proč samozřejmě špatné? Za prvé, nejsi ty ten Borkovec a za druhé, že tě ČTK uznává nikoho nezajímá, za třetí asi nemáš schopnost vnímat poněkud jiným způsobem i tento patetický výlev(?). Hlavní je nepřemoudřit se, což u tebe hrozí, aniž bys k tomu měl jakési božské právo.
U příspěvku:Vlhká sláva/zabité ens
Magnetoza (Občasný) - 10.4.2006 > zabicka> Tak si běž číst své bulvární krávoviny a nedržkuj!
U příspěvku:Vlhká sláva/zabité ens
Magnetoza (Občasný) - 10.4.2006 > Felipe.> Běž si radit někam jinam, pisálku bez mozkovny, podhovado.
U příspěvku:Výslech
Magnetoza (Občasný) - 9.4.2006 > Doors! Tomuto humoru se říká řez ideologickou pilou.
U příspěvku:Snováš
Magnetoza (Občasný) - 5.4.2006 > To jsou archivní příspěvky z konkurenčního Písmáka. Snováš, tím se nechám inspirovat k malbě, ještě jsem ale neměl čas takový obraz vytvořit.
U příspěvku:Rozkrok za rok I. - Emoce podhoubí
Magnetoza (Občasný) - 3.4.2006 > Není nic primitivnějšího než takto plácat, ubožačko.
U příspěvku:Mlčení křivých žab
Magnetoza (Občasný) - 3.4.2006 > Druhé publikování tohoto příspěvku proběhlo bez mého vědomí. Přestaňme si hrát na autokratický stát a nechme to tak, jak je.
U příspěvku:Srdeční varhany
Magnetoza (Občasný) - 3.4.2006 > Z aspektu povrchního racionalistického receptora oznamuji, že v tomto příspěvku je mnoho písmen, příliš exponovaná grafika a nesrozumitelný děj. My chceme pohádku!
U příspěvku:Rozkrok za rok I. - Emoce podhoubí
Magnetoza (Občasný) - 3.4.2006 > Jsi neschopná podženská.
U příspěvku:Rozkrok za rok I. - Emoce podhoubí
Magnetoza (Občasný) - 3.4.2006 > Řekl jsem vážnější kritiky. Tyhle blafy ignoruji, pokud nechápeš smysl a záměr textu, tak to ani nehodnoť.
U příspěvku:Vášeň granát
Magnetoza (Občasný) - 2.4.2006 > Působivý název, sloužící metaforicky jako vchod do romantického světa propukajících vášní a nedefinovatelných stesků. Samotný text je už v podstatě zbyteční, jenže povrchní civilizační recepce požaduje od díla více než pouhý název-proto i autorova originalita musí sloužit. Jenom pozor na gramatiku. Já nerada viděla gramatická chyba!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter