Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 12.11.
Benedikt
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 9.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Andělé nepláčou
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > je to pěkné,vím,co si tím chtěla říct.jen nechápu,proč první anděl je vždy ženou?já bych to asi nerozlišovala...
U příspěvku:Křehkost bytí
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > sibyla> moc hezky napsané a nekomplikované.každej z nás touží pofoukat bolístky a trn je moc výstižnej.(i když to člověk podvědomě spojuje s trnovou korunou,možná)..
U příspěvku:Křehkost bytí
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > jiri-jirik> no myslím,že Ďábel nemá žádný svědomí,takže ani černý ani bílý,a že mu ty krocani stejně nechunaj,páč jen ti bílí může jíst,cha,i když s tím jednorožcem - to je síla a nebo spíš cynik.Ať chca nebo nechca,každý z nás má svého anděla - doufám....
U příspěvku:Naty
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > tak to je fajn,že našla dobrou duši.ten můj hafan jen čeká,co mu nesu za dobrotu a čučí na ruce,co mu nesu dobrýho.je to taky fenka a hlídá,až z ní jde strach.Ona se směje tím,že mě celou poskáče a můžu se jít rovnou převlíct:-)
U příspěvku:kouše
ehm (Občasný) - 18.4.2006 >
U příspěvku:kouše
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > tak ty Vaše zuby holky se povedly,chacha.teď nevím jestli se to povedlo víc Mishce nebo tobě:-)))kdy,že je slet,zapomněla jsem si poznamenat čas:-))
U příspěvku:Za úplňku
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > je to fakt děsivý - zavřené oko vypadá,že je v pohodě,a když pak člověk vidí celý obličej,nechápe,kde se to v něm všechno bere....,má z toho pocit,že každej z nás by někdy řval a vyřval na skály všechno,co ho kdy v životě hnusnýho potkalo..,a přitom ten klid je jen napovrchu....někdy si tak připadám.-můj pocit.super i když dívat bych se na to denně nemusela:-))
U příspěvku:Podměstí
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > docela dost čité podměstí:-)jen špatně vidím,jestli tam není "zakopanej" trpaslík co tomu šéfuje.haha-chtěla jsem trochu srandy.líbí - takhle podobně jak maluješ - trochu v některých tvých kresbách vidím šamanský pohled na svět.
U příspěvku:Ve válce umírati
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > čertovsky provedeno!super
U příspěvku:Naslouchej
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > jo a zapomněla jsem ,určitě to stojí za D!
U příspěvku:Naslouchej
ehm (Občasný) - 18.4.2006 > tak jedna smělá moje fantazie - já vidím ženu,jež se dívá na prstýnek od svého milého,který jí opustil a teď i ona se s tím musí vyrovnat a pochopit,že všechno skončilo,že ten pravý prstýnek na ní teprve čeká.... - možná to tak není,ale mě to vyhovuje:-))
U příspěvku:Naslouchej
ehm (Občasný) - 14.4.2006 > nevím,jestli to dost dobře chápu.určitě mě přitahuje a určitě se k ní vrátím,ukládám.indigové barvě rozumím...
U příspěvku:Paranoia
ehm (Občasný) - 14.4.2006 > tak přesně to,co jsi teď napsal o panu Kopretinovi by bylo dobré dosadit - už chápu,proč se tak dlouho neozval a přijel pozdě - to mi nešlo do hlavy,že ho tam nechal tak dlouho a nepřišel za ním.
U příspěvku:Paranoia
ehm (Občasný) - 14.4.2006 > první dojem - krásný,občas se mi i zvýšil tep,líbilo se mi to moc - jakoby neviditelná schíza chtěla způsobit,aby i Arnošt tou nemocí trpěl.jo a ještě kromě jiných vět,věta - kouzlo v tom být velkolepý,i když prostředí není - to je dost dobrý....komentáře jiných si jdu přečíst až teď.jinak i kdybych nedostala déčko,nic to neovlivní na tom,že toto je za D!
U příspěvku:Personal Jesus
ehm (Občasný) - 13.4.2006 > Mishka> OK. - profláknutá modla je dobrej výraz - já myslím,že tý energii,co nás obklopuje je to jedno,jak jí kdo nazývá.jde o fotku,a ta se ti povedla...
U příspěvku:Paranoia
ehm (Občasný) - 13.4.2006 > Bože,jsem v půlce čtení a musím jít makat,to nééééé - čtu to jedním dechem...
U příspěvku:Naty
ehm (Občasný) - 13.4.2006 > ta bota vyloženě ukazuje domácí pohůdku.až na to,že když si to fotila,musel vrčet na někoho jiného než na tebe -nebo nemám pravdu?
U příspěvku:Oprýskaný moučník v kavárně Pod oknem
ehm (Občasný) - 13.4.2006 > mám v tom trošku chaos,nevím
U příspěvku:Personal Jesus
ehm (Občasný) - 13.4.2006 > atmošku to má,to ano,ale pro mě vytváří tento pohled jakoby hrozícího Ježíše než takového,který nás miluje.A své milované osoby bych s úctou nefotila od nohou.Je to věc názoru - nechci být človíček,co mu vidí jen na nohy,chci se mu podívat přímo do očí...,je fakt,že to může být i úcta k Bohu,člověk klečí a prosí - stejně vypadá jak hrozba,cha.Ten můj bůžek by se ohnul,aby slyšel,co nedokáži říct nahlas..,no donutila jsi mě vyjádřit se....
U příspěvku:anonymní
ehm (Občasný) - 13.4.2006 > a hele - to je fakt moc zajímavý - super
U příspěvku:Neobyčejná událost v životě obyčejného muže
ehm (Občasný) - 12.4.2006 > no dobrý - chudák,ten dopadl...
U příspěvku:Luční rez
ehm (Občasný) - 12.4.2006 > pěkné barvy,opravdu - možná bych vzala ńa mraky přechod.filtr,aby více vynikly
U příspěvku:Zachraňte prózu!
ehm (Občasný) - 11.4.2006 > Jestli se můžu přidat - vlastně jsem tu na totemu náhodou kvůli fotkám.Začala jsem číst příspěvky ostatních a říkám si:jo,to je fajn,že si tu kliknu na co chci a podívám se,co normální lidi píšou,co cítí a jak to vyjadřují slovy.Né spisovatelé,ale normální lidičky,kteří by se jinou formou třeba neodvážili uveřejnit svá díla a dílka.Podle mě může i internet "donutit" koupit si i knížku s románem,a taky popostrčit ty lidičky,co na to maj,aby své myšlenky publikovali i veřejně formou knížky.Protože tady můžou zjistit,že to za to stojí.Vaše úvaha je dost dobrá - je tu nová doba a je třeba vychytat mouchy tam,kde něco nového začíná.Víte,já jsem nikdy nepsala básně a tak,ale tady na totemu,jako by mi něco říkalo:zkus to taky...,já vím,je to možná hloupé a neuctivé k ostatním-proč patlat ostatním hlavy nějakou špatně napsanou povídkou či básní-ale člověk se na chvíli zastaví a zjistí jak těžké je popsat pocit a vůbec život a začně příspěvky ostatních číst úplně z jiného pohledu než předtím.Alespoň u mne to tak funguje.Čas ukáže,jak to ten internet s námi myslí:-)
U příspěvku:Osvobozeni z TV... 100/70
ehm (Občasný) - 11.4.2006 > nápad dobrý - všichni určitě hledali obrazovku,včetně mě:-))
U příspěvku:Z nebe padalo
ehm (Občasný) - 11.4.2006 > líbí se mi schizofrenní čtenář XY:-))))))
U příspěvku:Six iks iks
ehm (Občasný) - 10.4.2006 > Já jsem četla Santana - ten mě bere - Satana nemusím:-))i když Santana taky čertovsky hraje,cha.
U příspěvku:RED HOT čili MYSTIC
ehm (Občasný) - 10.4.2006 > máš to pěkný,taky si vobčas pomáhám se střechou auta:-)
U příspěvku:Kousek čela darovati
ehm (Občasný) - 10.4.2006 > jo,to je dobrý - hlava vypadá jak lístek...a taky jsem si vzpomněla na seriál O Smolíkových - volám ES EL LOMOS - ten dědula z budoucnosti - nevím,proč mě to napadlo.prima
U příspěvku:sklo - fáze
ehm (Občasný) - 10.4.2006 > jé,vypadá to jako žloutek - pěkně lesklé a čisté
U příspěvku:Cigánský hračky
ehm (Občasný) - 10.4.2006 > to je fakt autentika,jo? - drsný
U příspěvku:Oranžová
ehm (Občasný) - 10.4.2006 > oranžová noc s mrkví - to musel být nádherný večer..pro koho asi ta mrkvička byla - petrolej mi připomíná srub a mrkev?-blázna,co utíkal na zahradu a v noci své milé nakrájel jarní šťávu - pár slůvek a jak dokáží zatočit s fantazií.Moc pěkné
  <<< předchozí 
9.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter