Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Strach
andraste (Občasný) - 20.1.2004 > Oooo, vsem vam velmi dekuji. :o) Mam radost.
U příspěvku:Tanečnice
andraste (Občasný) - 19.1.2004 > Moc pekne. :o) A na tebe dost nezvykly tema.
U příspěvku:v zajetí jídla
andraste (Občasný) - 14.1.2004 > Ty jo to je husty!!! :o))))) Muslim ze na nyxu porusim sve pravidlo o nehlasovani a hlas dostanes. :o)))
U příspěvku:Night
andraste (Občasný) - 30.12.2003 > Luk Malér> Jeste ze na tobe ten totem nestoji....:o)
U příspěvku:Královna
andraste (Občasný) - 30.12.2003 > al-ash> Kdyby to bylo v dostatecne casovem odstupu, treba 1 roku, tak si myslim ze by se dalo vytvorit pocetnou ruznorodou smes obrazku. :o)))
U příspěvku:Královna
andraste (Občasný) - 27.12.2003 > al-ash> Ale to prece neni zadny zapor, ne? :o)
U příspěvku:Královna
andraste (Občasný) - 15.12.2003 > Ono to vzniklo castecne nahodne. :o) Je to technika kdy se namoci nit v barve, (v mem pripade v tusi), vlozi se mezi prelozeny papir a pak se nit vytahne. A pak na to clovek kouka a premysli, az v tom najde obrazek a dokresli. :o)
U příspěvku:Koala - rebel :o)
andraste (Občasný) - 10.12.2003 > ush_ack> To bude mozna tim ze ma tlapky schovany. :o))))
U příspěvku:cela
andraste (Občasný) - 10.12.2003 > ush_ack> Tohle je pomerne nova vec. :o) Nekdy ze rijna. Jsem si proste chtela zkusit trochu jinej styl. :o)
U příspěvku:Let
andraste (Občasný) - 10.12.2003 > Mishka> Aspon mam nejakou motivaci sama sebe furt prekonavat. :o) Doufam ze se webik libil. :o)
U příspěvku:Let
andraste (Občasný) - 10.12.2003 > nohome> To by moc tesilo i me. :o) Snad se mi jednou podari prorazit na ilustratorskou scenu. :o)
U příspěvku:Let
andraste (Občasný) - 10.12.2003 > LIPIKO> A ktery veci konkretne mas na mysli? :o) Kazdopadne takovouhle chvalu si rozhodne nezaslouzim. :o)
U příspěvku:Koala - rebel :o)
andraste (Občasný) - 10.12.2003 > Mozna jsem pod nej mohla udelat stin.....
U příspěvku:Mag
andraste (Občasný) - 9.12.2003 > Ush_ack: To vis ze podniknu. :o)))
U příspěvku:Tygřík
andraste (Občasný) - 28.11.2003 > Me se ten tygrik moc libi. :o) A nejvic se mi libi jak se vynoruje ze tmy.
U příspěvku:Pouštění draka
andraste (Občasný) - 27.11.2003 > Luk maler: Zajimala by me jedna vec. Muzes mi rict jedinej duvod, proc by ten drak mel vypadat zrovna tak jak jsi ho popsal??
U příspěvku:Night
andraste (Občasný) - 27.11.2003 > Luk Maler: Prosim? Rekla bych ze ses asi splet. Ten obrazek je o necem uplne jinym nez co tu popisujes.
U příspěvku:Night
andraste (Občasný) - 26.11.2003 > Zirael: Dyt je to takovej mrnavej obrazek na papire. :o)
U příspěvku:..jeden..
andraste (Občasný) - 26.11.2003 > Moc pekny. :o)
U příspěvku:Tak pojď
andraste (Občasný) - 26.11.2003 > Nejvic se mi libi jak je to pekne barevny. :o)))
U příspěvku:Night
andraste (Občasný) - 25.11.2003 > Ladiss: Takze spis snih, nez hvezdicky? :o))
U příspěvku:Krasavec
andraste (Občasný) - 24.11.2003 >
U příspěvku:Krasavec
andraste (Občasný) - 24.11.2003 > To by jeden nerek ze je to zivy. :o))) Moc pekna fotka. :o)
U příspěvku:Demon vyvolany pro kratkodoby ucel zabiti. :o)
andraste (Občasný) - 24.11.2003 > Ivan: To uz jsem prave jednou resila. :o)) Proto ten nazev obrazku. Je to vyrez z jednoho nacateho komiksu. Byl to tvor pro kratkodobou zivotnost, takze se tam moc jeho dlouhodobejsi preziti neresilo. :o)
U příspěvku:Ferijka
andraste (Občasný) - 24.11.2003 > Neni kazdy den posviceni. :o))
U příspěvku:prisera
andraste (Občasný) - 22.11.2003 > Och. :o) Dekuji vam vsem. :o) Priserky budou dalsi. Jen se nebojte. :o)
U příspěvku:Angel
andraste (Občasný) - 21.11.2003 > Ush_ack: To jo. Souhlasim. :o) On byl u toho trochu problem ze jsem si to vlastne nepredkreslila celou figuru, ale delala jsem vylozene jen to stinovani. Chyba. ;o)
U příspěvku:catguzzler
andraste (Občasný) - 19.11.2003 > Mishka: Jsem zenska. :o) Komiksy kresli malo holek....To mas pravdu. ;o)
U příspěvku:catguzzler
andraste (Občasný) - 19.11.2003 > Ooooo dekuji vam vsem. :o)) Jsem cela v rozpacich.....:o)
U příspěvku:Angel
andraste (Občasný) - 18.11.2003 > Nohome: Komiksy delam, ale v tomle stylu nemam zadnej...:o)
U příspěvku:Angel
andraste (Občasný) - 18.11.2003 > Miska: Mas pravdu. Je to novy prispevek po opravdu hodne dlouhy dobe. :o)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter