Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Laskavý květen
uroboros (Občasný) - 3.5.2006 > tohle mam rad - kdyz vim o cem basnicka je a nemam po ni zmrzlou hubu (smat se je nejlepsi, mrazit, palit, bolet, ... taky dobry). a nezalezi na banalnosti sdeleni ;-)

a nejlepsi je "vždyť hůl mi znovu vyrašila" :-D
U příspěvku:Chtěl bich
uroboros (Občasný) - 3.5.2006 > macho> priste poustnu nakou enigmatickou, zaobalenou :-)
U příspěvku:Chtěl bich
uroboros (Občasný) - 3.5.2006 > kink> chtelas neco nerymovanyho? hlubsiho? originalnejsiho?
"potřeba komunikace je důsledek nedokonalosti v prostorové dělbě práce" - ta nerymovanost, ta hloubka, ta originalita co?
:-D

z tve reakce je jasne, ze jsi perplex, zapomnela jsi 5D :-D
U příspěvku:Rozum říká (Název je cenzurován autocenzurou)
uroboros (Občasný) - 3.5.2006 > kink> odpovedel. ale ty nectes co pisu. ty ctes to co chces, abych psal.

plytkost, absence originality, konecne alespon naka odpoved. jeden by rek ze dostavat lasku z bricha je dost originalni :-) nicmene samo psani o lasce je fest plytky, to jo..

nikam ji neposlu. bylo by to marny. pravym basnikum by se nelibila (jako se nelibily ty morgensternovy ;-). a kdyby se libila, jak bych ji vysvetloval zene?

nicmene opravdu dekuju, je strasne tezky z lidi dostat uprimnou kritiku, byt neco jako: je to peklo, uz nic nepis :-D
U příspěvku:Prvomájový paradox
uroboros (Občasný) - 3.5.2006 > me se libi. vtipny text, pekne rymovany. zejm. skoroabsolutni rym :-)
U příspěvku:Rozum říká (Název je cenzurován autocenzurou)
uroboros (Občasný) - 3.5.2006 > kink> koukam. basnicka pekna. zcela identicka formou. skoro identicky namet, jen druha strana teze mince.

nicmene pusobi na me roztristene. nektere verse (zejm 1. vers obou strof) pusobi zcela vytrzene, a zapadaji do basne jen velmi mlhave. vzheldem k odloucenosti jednotlivych versu je mozne manipulovat i s jejich poradim:
hřmí, kape ze stropu a zvoní poledne
vše marnost nad marnost, kam oko pohlédne
vstávám, už neusnu; nohy mě zebou
ještě že ty tu jsi, ale co s tebou...

Samozrejme lze tuto nesouvislost interpretovat pozitivne (v tom spociva "prave" basnictvi) i negativne (nezapadajici vers je vycpavka, jen kvuli rymu/forme). musel bych si od nej precist jeste neco jineho.

opravdu nevim, co je na ni o tolik lepsi.
-------
k te me - minimalne dva lidi citili, co meli citit a pochopili, co meli chapat. ty mezi ne zjevne nepatris, tak si predstav krchvskyho z jeho basnicky, jak potka nadhernou vohnivou zenckou, ktera reflektuje, ale nic nejde, protoze je to nejlepsi kamaradka jeho tehotny milujici zeny, vedle niz ma studeny nohy a nevi co s ni.
-------
Do tretice: rozhodne neni marne zadne proc. fakt bych to chtel vedet, tak to aspon zkus. treba mi otevres nove svety... :-)

Mimochodem na me by zapusobilo spis toto:

Šibeniční vrch
--------------
Hru života předvádíme
hloupým bez všech úspěchů.
Právě to, co nezměníme,
je nám terčem posměchu.

Na vážnosti hloubky bytí
dětskou mstou to možno zvát.
Nauč se nás pochopiti,
líp budeš i život znát!

(morgenstern, ale to ve sve sectelosti urcite vis)
U příspěvku:Rozum říká (Název je cenzurován autocenzurou)
uroboros (Občasný) - 28.4.2006 > skold5> vystizna kritika: nic svetoborneho, proste sdeleni pocitu.
dekuji :-)
U příspěvku:Rozum říká (Název je cenzurován autocenzurou)
uroboros (Občasný) - 28.4.2006 > kink> ne, legrace to nejni. ja nepatrim a patrit nebudu do zdejsiho klubu (navzajem se doporucujicich) opravdovych basniku ani za dalsich 6 let ;-)

pisu si pro radost, na prvnim miste obsah a tesne za nim forma. basnicka bez sdeleni - takovy ty zvraceni ostrejch uhlu nevyrcenejch slov zmeti zakrslejch pnu nepocitenych citu - mi nic nerika.

ale uprimne vitam kazdou vecnou kritiku. napriklad od tebe me potesila odvazna spekulace, ze jsem kdysi mozna mel, sic jakysi zakrsly, ale preci, talent ;-)
U příspěvku:Rozum říká (Název je cenzurován autocenzurou)
uroboros (Občasný) - 28.4.2006 > Seregil> takovyhle reakce mam nejradsi.
ne pro 5D
ale pro to PROC
dik :-)
U příspěvku:Jméno chybí
uroboros (Občasný) - 28.4.2006 > kink> mam te rad. vazne.
stuj si za svym nazorem.
samozrejme muzes, vzdyt te mam rad :-)
U příspěvku:Jméno chybí
uroboros (Občasný) - 28.4.2006 > kink> velmi si vazim tve kritiky. chci se naucit rymovat!
mohla bys prosim svuj nazor nejak konkretizovat, tedy rict v cem je muj rym maligni, a podeprit nejakym donebevolajicim prikladem nepovedeneho rymu.
dale prosim jmenuj nejake me potencialni vzory.
dekuji! :-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 28.4.2006 > Sí...> no to jsem moc rad, ze mas vicerozmerny velikonoce :-)

nee, ja nejsem krecovatej autor, prihlasil sem se na totem nedavno a zadny my rl kamosi tu nejsou. posilal sem ji to imejlem, protoze drsne pokousala myho kamose, kerej ji chtel nevinne vyslehat.

odpovedela dik za dokonalou prednasku, ale muj postoj se nemeni blah blah blah vymyslel nakej zamindrakovanej chlap blah blah blah :-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > muck> peknej pokus, ale dik, ne, me se to ekluje.
znas tohle? :-)
------------------------------------------------
The Gerbil Incident
"In retrospect, lighting the match was my big mistake. But I was only trying to retrieve the gerbil," Eric Tomaszewski told bemused doctors in the Severe Burns Unit of Salt Lake City Hospital.

Tomaszewski, and his homosexual partner Andrew "Kiki" Farnum, had been admitted for emergency treatment after a felching session had gone seriously wrong. "I pushed a cardboard tube up his rectum and slipped Faggot, our gerbil, in," he explained. "As usual, Kiki shouted out "Armageddon", my cue that he'd had enough. I tried to retrieve Faggot but he wouldn't come out again, so I peered into the tube and struck a match, thinking the light might attract him."

At a hushed press conference, a hospital spokesman described what happened next. "The match ignited a pocket of intestinal gas and a flame shot out the tube, igniting Mr. Tomaszewski's hair and severely burning his face. It also set fire to the gerbil's fur and whiskers which in turn ignited a larger pocket of gas further up the intestine, propelling the rodent out like a cannonball." Tomaszewski suffered second degree burns and a broken nose from the impact of the gerbil, while Farnum suffered first and second degree burns to his anus and lower intestinal tract.
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > Sí...> super! diky ;-)
ostatne bylo to napsany pro jednu zenckou - hroznou potvoru - a vubec to nezabralo :-)
ale to te asi neprekvapi ;-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > the_dark_side_of_me> aha. se sms nic spolecneho. :-)
driv cestina nebyla ani na poci. a ja si na ni nemuzu zvyknout. tot fse. ;-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > muck> eee, ne diky. ble.
nevic zadny vejce!
U příspěvku:Nesnášim holky, co brečej u piva
uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > zencky sou hrozny potvory. zakerny.
nedavno sem proved takovej decentni trik a jen jsem ziral. i kdyz clovek do zencky vidi ze dvou tretin ta posledni tretina je netuseny peklo, ktery prevraci znalosti z predchozich dvou tretin uplne naruby...
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 27.4.2006 > muck> dle me interpretace ma smysl tlouct jen zencky ;-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > DondedoG> jj :-D
U příspěvku:Slabikářové haiku
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > muck> wau! taky nevegetarian? :-D
dik
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > DondedoG> uplne nechapu, co pises ;-)
s krestanama se raci neprit: kdyz dojde na facky, porad nastavujou tvare, az sou cely fialovy :-D

ja myslim, ze krestani sou potreba. a az vymrou, bude zle.
U příspěvku:Inzerát na spolubydlící
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > jeee to je pekne, prijemne to teklo vocima do hlavy.
sem rad, ze nejsem takovej mekkejs :-D

dodal bych teorii:
cim bliz to ma nekdo na sraz tim pozdejc pride.
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > DondedoG> samozrejme je to pohanska zalezitost. zadny:
jezis kristus z hrobu vstal a
do rukou nam drogy dal ;-)

na webu je o tom mego kecu..
---------------------
(citace z Ottova naučného slovníku): "... nazývá se starý a velmi rozšířený zvyk velikonoční, při němž mládež obojího pohlaví se šlehává metlami spletenými z proutí vrbového nebo jívového, které bývají často ozdobeny stužkami a strakatými klůcky. Metla, jíž se při tom užívá, sluje též pomlázka, a nazývá se tak i obvyklý dárek velikonoční při šlehání tom - malovaná vajíčka, kraslice. Jest to patrně zvyk symbolický a vztahuje se k omladnutí jarní přírody, jak už samo slovo pomlázka (kmen mlad-) zdá se zkazovati. Šleháním přenáší se symbolicky síla omladné přírody na živou bytost. Z toho možno si vysvětliti, proč se mrskávají zvláště dívky, aby totiž byly stále svěžími, zdravými a veselými, staré panny, aby omládly a k světu se měly, a konečně dobytek, aby byl zdráv a se "pomladil". V některých krajinách jmenují pomlázku mrskačka, šlehačka nebo také šmerkust - šmirgrust (z něm. Schmeckostern). Obdobný význam má "oblévačka", tj. polévání studenou vodou."
U příspěvku:Slabikářové haiku
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > Felipe.> dik. rek bych prvni a posledni pozitivni odezva ;-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > Vespa> pak to je napsany zejmena pro tebe ;-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > Vespa> naopak, mas skoro celej rok na pripravu :-D
nebo pristi rok nebudou? :-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > the_dark_side_of_me> co je sms?
to jeneco s mobilem, zejo?
mobil nemam, si mimo misu ;-)
U příspěvku:Pomlazka
uroboros (Občasný) - 26.4.2006 > DondedoG> je to uplnej nesmysl, kterej sem si vymyslel ;-)
realita viz
http://www.pis.cz/cz/dalsi_informace/info_a_z/velikonocni_zvyky_a_historie
PS porod je SAKRA pozitivni udalost, vis snad o naky pozitivnejsi? ;-)
U příspěvku:Atrapo člověka!
uroboros (Občasný) - 24.4.2006 > Tahle je vybrousena jak briliant. Tady se nikdy nikdo nevzmohl na postupny rym. (teda ja tu nejsem dlouho a je tu mego odpadu, kterej nejde prosit, protoze hodnoceni nejde brat moc vazne. takze nevim...).

ale uprimne bych sahl do posledni strofy - je slaba oproti predchozimu - posledni dvojversi. zejmena to zavlazuje je moc pozitivni pro toho hajzla ;-) a posledni vers uplne vymenit - neco silnejsiho!

jinak moc libi!
U příspěvku:S tebou
uroboros (Občasný) - 24.4.2006 > Dentila> to uz tak bejva, kdyz te naka zencka oslepi a uz tuty vis, ze to bude zly..
treba to reciprocne funguje i z zencky strany, e?
U příspěvku:Poesie piva
uroboros (Občasný) - 24.4.2006 > čtenář> necekal sem ze by tohle nekdo hodnotil pozitivne ;-)
zazraky se deji :-D
dik!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter