Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hyperventilace
macho (Občasný) - 14.9.2009 >
U příspěvku:Loutkoherec
macho (Občasný) - 4.2.2008 > Ehm, velmi evokuící...
U příspěvku:mé teritory um
macho (Občasný) - 4.2.2008 > Zvláštní, líbí...
U příspěvku:babky na pavlači
macho (Občasný) - 18.1.2008 > šedé> Já bych to nedocenil, nemám hudební sluch :-), ale dík.
U příspěvku:babky na pavlači
macho (Občasný) - 18.1.2008 > anae> Rád tě vidím, neměl jsem moc času, měnil jsem práci.
U příspěvku:babky na pavlači
macho (Občasný) - 18.1.2008 > Martin> Děkuji, dlouho jsem tu nebyl.
U příspěvku:ten rozhovor nebyl zrovna rozhodující
macho (Občasný) - 18.1.2008 > nedokážu na tebe dosáhnout ústy,    líbí
U příspěvku:I.
macho (Občasný) - 7.1.2008 > že by první zkušenost s českým zdravotnictvím?
U příspěvku:Motivy
macho (Občasný) - 12.11.2007 > podiwýnskáreegea> děkuji, jsem rád že se líbila
U příspěvku:Motivy
macho (Občasný) - 9.9.2007 > Děkujii za návštěvu.
U příspěvku:V lógru to není.
macho (Občasný) - 29.5.2007 >
U příspěvku:Oni; Inzerát; Ona;
macho (Občasný) - 30.4.2007 >
U příspěvku:!!!! Prach - sebraná poezie !!!
macho (Občasný) - 25.4.2007 > Nemůžu se zbavit pocitu, že jsem už něco z toho četl. Nemáš je i někde jinde?
U příspěvku:pořád mi říkaj, že to kafe nemám tolik sladit
macho (Občasný) - 25.4.2007 >  Dobře :-)
U příspěvku: DOKUD JSEM MLADÁ
macho (Občasný) - 9.4.2007 > Pěkná hříčka, zaujala :-)
U příspěvku:No.2
macho (Občasný) - 9.4.2007 > Nikkarin> Tak to jsi omezenec...
U příspěvku:Poprvé
macho (Občasný) - 6.4.2007 > JvB> Podívej chytráku, ta tvoje říkanka je děsná sračka, myslím, že ti to tady dost jasně napsali jiní. Pokud ti to nedošlo, je mi to jedno, tvůj odmítavý postoj jen podtrhuje moje přesvědčení toho, co jsem již napsal, a to, že nevíš o čem píšeš, obhajuješ nesmysly. Jestli jsi člověk to nevím, dnes se jím zve kdejaké hovado.
U příspěvku:Poprvé
macho (Občasný) - 5.4.2007 >

Napsal jsi to pro to, abys vyvolal hezké pocity nad něčím, co je pro většinu lidí to nejodpornější ? Zkažená mládež symbolizovaná malou holčičkou s blonďatými vlásky, mašle, kornout, to není mláděž vole, to je symbol dítěte !

 

U příspěvku:35m; 10x
macho (Občasný) - 3.4.2007 > Zní mi to jako strohé konstatování, že se kácí stromy, stahují dolů a budou z nich krovy a to už 3 dny :-).
U příspěvku:Meandry
macho (Občasný) - 21.3.2007 > Člověče, zajímavé, taky to není přesně moje kafe, ale to jak plyne, má to něco v sobě.
U příspěvku:Pudr a slunce
macho (Občasný) - 21.3.2007 > miroslawek> Vůbec ji nepoovažuji za dobrou a už vůbec si nemyslím, že by to hodnocení bylo nějak objektivní :-). Těší mě ale pokud nutí k zastavení, pak v ní asi něco je.
U příspěvku:třepu se jak drážní pes
macho (Občasný) - 21.3.2007 > Od švejka dostává šmrnc
U příspěvku:Světla
macho (Občasný) - 12.3.2007 > soliska> Ne zdaleka všichni co se snažíme, teď už zceal sporadicky, něco ovlivnit na Totemu jsme prostoduší :-). Občas mluvíme k věci. Jen nás nudí mluvit složitě, komplikovat jasné, explicitní názory a myšlenky jen pro to, že egilismus některých přesahuje tvorbu samotnou :-). Dík za názor :-)
U příspěvku:Epitaf na kenotaf
macho (Občasný) - 26.2.2007 >

Hm, problém taky nastává, pokud uměle vytvořená autorita nebo autority, začnou sračky představovat jako to jediné a pravé, přeřvou a nebo ignorují skutečné vyjádření sebe sama. Proti tomu se jen těžko jde  :-)

Souhalsím s tvým názorem a pokud začnu psát pro to zalíbit se a vlísat do přízně, stávám se populistickým, s nemalou dávkou alibismu, avšak opak, znamená ztrátu čtenářů, určité sounáležitosti s komunitou kde jsem se chtěl sdílet, nastává přirozený sebekritický vývoj a určitá osamocenost osobnosti, která jde a myslí po svém. Jedině tak ale vynikne mezi hroudami solitér, možná právě tady na Totemu, možná jinde. 

U příspěvku:Epitaf na kenotaf
macho (Občasný) - 25.2.2007 > born to be child> 

Poezie jako pojem nebude v krizi nikdy, jsou to jen lidé a jejich nevyzrálé osobnosti, které przní poezii a dostávají ji do pomyslné krize, lidé co si přivlastňují právo soudit, aniž by zvažovali a dokázali se kriticky podívat sami do sebe, stavíc se do pozic všehoznalců, s blahosklonným vyjadřováním bez vlastní osobitosti a původnosti, kterou ztrácí postupně v touze po uznání, a to i za cenu ztráty vnitřní divokosti, rozdrobenosti a možná neslavné originality, ale tolik důležité pro to, aby skutečně tvořil, třeba neslavně, ale sám ze sebe a za sebe, bez touhy nechat se oslavovat. Bez kritiky přímé, otevřené a otevřeně projevované se umění stává populární kulturou, povrchní,  bohužel prijímanou.

U příspěvku:Epitaf na kenotaf
macho (Občasný) - 23.2.2007 > born to be child> I přes to, že tady už nepublikuji a v podstatě se známe jen z předešlých diskuzí, jsem rád, že jsi si zachoval svůj nadhled, osobitost a názor. Dík.
U příspěvku:Epitaf na kenotaf
macho (Občasný) - 23.2.2007 > egil>  Doporučil bych nějaký významový slovník naučný a zvážit slova afektovaný, názor, reakce. Bez porozumění významů slov nemá smyls dále vést diskuzi, pouze snad chvalozpěvnou, ale na to mne nepotřebujete.
U příspěvku:Epitaf na kenotaf
macho (Občasný) - 23.2.2007 >

U jiného by mi ta obecnost vadila, ale u tebe nepůsobí nevyzrále ani křečovitě, protože netápe .... má afektovanost ?

Pokud čtu dobře pane Egile, tak u komentářů pod dílkem je taková ikonka reagovat, tak se divím, čemu se vy divíte že reaguji na vaši poznámku.

 

U jiného by mi ta obecnost vadila, ale u tebe nepůsobí nevyzrále ani křečovitě, protože netápe... toto je hodnocení textu ? Teď už se opravdu nedivím.

 

..já zájem o kritiku své reakce nemám.... , ale bohužel, pro to kdysi Totem vznikl pane Egile, právě pro tu mnohost názorů, pravd či polopravd...a kritik.

 

A swedishův text....? Jak už jste napsal, kdyby tu byl autorem někdo jiný, patrně by dostal sprchu za obecnost a křečovitost, použité výrazy a spojení, v kostce musím říct, že jsem u něj, a to právem, očekával se zájmem větší propracovanost, bohužel, toto je odbyté, ale jak vidím, stačí to.

 

Nechápu afektovanost Vaší poznámky... promiňte, ale dobré, dobré je málo a vypadá jinak.

U příspěvku:Epitaf na kenotaf
macho (Občasný) - 23.2.2007 > egil> Skvělá hloupost, takže pokud to napíše někdo jiný, bylo by to křečovité na obecné, ale v tomto případě je to podle tebe v pořádku, známe přece SVOJE lidi že. Svatá prostoto, namažme si medu, poplácejme po ramenou soudruzi a chvalme se chvalme :-))))), ono už se přidá dost podobných co je nebudou ruce bolet a zatleskají.
U příspěvku:Světla
macho (Občasný) - 20.2.2007 > Naty> 

Publikováno z nějaké nepřímé nostalgie k Totemu. Jak příjemně zní označení klišé. Když budu své milé říkat až budeme spolu sami, že nejhezčí je pod hvězdami, vzpomenu si, jaké to je klišé :-)))))))))))))  .

 

U příspěvku:Stejně nepřestanete
macho (Občasný) - 12.10.2006 >

  Jednou jsem dělal práci na téma Semiologie - syntax a logická syntax v dílech Umberta Ecca. Jste zajímavý člověk pane. Škoda že ty vaše práce, čemu se teda velmi divím, tak málo čtou.

 

  Dalo by se to chápat jako školní práce kdybych to posuzoval jen omezený ve smyslu slovesných tvarů, ale když pracuji s významy znaků a slov, tak tuto báseň hodnotím jako velmi zdařilou. 

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter