Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:01
xxxxxx (Občasný) - 21.9.2006 > nejdřív jsem myslel že to jsou chapadla tak mne napadli "prastaří" od Lovercrafta ale koukam ono to je dřevo.Zajímavá potvůrka.
U příspěvku:130 6
xxxxxx (Občasný) - 20.9.2006 > ted si dáme DELI...
U příspěvku:130 5
xxxxxx (Občasný) - 19.9.2006 >

Já nevim o co vám jde lidi-zpracování je za 1bod-nápad s papírem,2bod-komiks v komiksu,originální 

Dále 3bod za skvělý odkaz na klasické superhrdiny a jejich průpovídky.No pak 4 bod za celkový dojem a 5 bod za to že to je prostě pokračování příběhu.Ano slyšíte dobře,tohle je příběh a tady už to nejde jako předtím že si každou stránku mohl každý interpretovat jak chtěl.Tady dostává Nikkarinův svět jasné obrysy.Jen tak dál.

U příspěvku:130 4
xxxxxx (Občasný) - 18.9.2006 > Tak tohle si doporučení zaslouží,obálka super,a to jak za tou obálkou probíhá děj.
U příspěvku:Soldaten Grabstein
xxxxxx (Občasný) - 17.9.2006 > A já viděl originál heč heč:-))Kvalita,jak jinak chlape.
U příspěvku:Gekona 3
xxxxxx (Občasný) - 17.9.2006 > Lepšíš se,ono dělat komiks není jednoduchý co?Daří se ti mimika,a i postavy-hlavně hrdinka je povedená,chlápek má dobrý obličej.Zkus ty jiné uhly kamer,oživíš to tim.Držim palce!
U příspěvku:130 3
xxxxxx (Občasný) - 17.9.2006 > jako vždy dobré,a řekl bych stále lepší.Teda v rozpracování záběrů jsi mistr.
U příspěvku:130 2
xxxxxx (Občasný) - 16.9.2006 >

první obrázek ve druhém panelu,stínový obličej,perfekt.

U příspěvku:Noční Rábí_pastel
xxxxxx (Občasný) - 16.9.2006 > Není to tak dávno co jsem na rábí byl.Pěknej obraz,takové snové díky těm barvám.
U příspěvku:kára
xxxxxx (Občasný) - 16.9.2006 > stín mrtvých> Dělo?!!!Moc se koukáš na Bondovky.
U příspěvku:130 1
xxxxxx (Občasný) - 15.9.2006 > wow,je to dost dobrý,hlavně to s tim čajem:-))...
U příspěvku:Poté
xxxxxx (Občasný) - 15.9.2006 > Poté?Po čem proboha?Není to moje parketa ale zaujalo.
U příspěvku:Technické služby Plzeň
xxxxxx (Občasný) - 14.9.2006 > Tahle je skvělá.Doufám že sem hodíš všechny svoje klenoty který sem tak obdivoval ve vlaku:-)))
U příspěvku:Ticho...
xxxxxx (Občasný) - 14.9.2006 > Pěkný,uklidńující a velmi příjemný obraz.Zkrátka pohoda.
U příspěvku:Čížovka
xxxxxx (Občasný) - 14.9.2006 >

Končim s malovánim budov,konkurence je příliš skvělá:-)))

U příspěvku:Na lazoch
xxxxxx (Občasný) - 14.9.2006 >
U příspěvku:Prolog 3
xxxxxx (Občasný) - 14.9.2006 > Však ty víš...
U příspěvku:Prolog 2
xxxxxx (Občasný) - 13.9.2006 > Nemá to chybu,co víc říct.Dokonale volené záběry.
U příspěvku:Stairs 3
xxxxxx (Občasný) - 10.9.2006 > Prokletí> No ty v sobě fandu nezapřeš:-))Ale máš pravdu.
U příspěvku:no. 130
xxxxxx (Občasný) - 9.9.2006 > Sí...> 

Mně to Nikkarin řekl ještě dřív než to sem zakomponoval kde se to jeho jméno vzalo...schválně co tě napadlo?

U příspěvku:Na záchod je příliš brzy...
xxxxxx (Občasný) - 9.9.2006 > Pohodovej minikomiks,a pěkně nakreslenej.Mimika je dobrá a příběh...že by zkušenost?:-)))
U příspěvku:superstar
xxxxxx (Občasný) - 9.9.2006 >

Tak tohle jo,to mi momentálně hraje do noty:-)))

Ne že bych tyhle lidi nějak zbožnoval:-)

U příspěvku:Stairs 3
xxxxxx (Občasný) - 9.9.2006 >

Měl by si dávat pozor nebo mu za chvíli  praští do helmy nějaká družice...

U příspěvku:Stairs 2
xxxxxx (Občasný) - 8.9.2006 > No a nahoře bude cedulka-"konec schodiště":-))
U příspěvku:Čechy
xxxxxx (Občasný) - 8.9.2006 > Mé patrotistické se kochá.Jestli tady v čechách je něco co stojí ještě za řeč,tak je to příroda.
U příspěvku:Kuřačka
xxxxxx (Občasný) - 7.9.2006 > Tak tohle mi malinko vyrazilo dech,já sem si říkal co dělá fotka mezi malbama...
U příspěvku:no. 130
xxxxxx (Občasný) - 6.9.2006 > A já našel původ Boova jména:-)Jinak śis asi hodně vyhrál že?Zatím jeden z nejlepších obrázků od tebe.
U příspěvku:Ptáčník
xxxxxx (Občasný) - 4.9.2006 >

jo sokolnictví se mi vždycky líbilo...

A je to i celkem pěkně nafocené.

U příspěvku:Červánky
xxxxxx (Občasný) - 4.9.2006 > Ajajaj,tak tady se nezdařily ty stromy.Jsou průhledný!Škoda...
U příspěvku:Podzimní jezero
xxxxxx (Občasný) - 4.9.2006 > Myslel sem že o je fotka...Taky musim zkusit vodu,ještě sem jí nedělal.
U příspěvku:Idyla
xxxxxx (Občasný) - 4.9.2006 > Hlavně že jsem to nezapomněl obodovat že:-)
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter