Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Idyla
xxxxxx (Občasný) - 4.9.2006 > Hlavně že jsem to nezapomněl obodovat že:-)
U příspěvku:Raději bez názvu.
xxxxxx (Občasný) - 4.9.2006 >

Už sem se lekl že si se dal na krajinky...

U příspěvku:Idyla
xxxxxx (Občasný) - 4.9.2006 >

Pěkný,taky mam doma pár takových maleb.

U příspěvku:jeblomě
xxxxxx (Občasný) - 1.9.2006 > Tak tohle je fakt dobrý...
U příspěvku:Fury
xxxxxx (Občasný) - 29.8.2006 > Ten soundtrak z Ramba dělá divy...:-))Navíc trocha krve nikdy neškodí....
U příspěvku:I had a dream
xxxxxx (Občasný) - 24.8.2006 >

Já si nemůžu pomoci ale tohle je asi jedno z tvejch nejhezčích dílek,spojení text,obraz,hudba tady funguje naprosto dokonale.Jen víc takových věcí.

 

U příspěvku:Podobizna paní Constabelové
xxxxxx (Občasný) - 23.8.2006 > tohle ve dvanácti!!!Teda to vbec není špatný
U příspěvku:Dream about...
xxxxxx (Občasný) - 23.8.2006 > Klasika,spodní okno je nejlepší,postava skvělá,výraz si perfektně vystihl.
U příspěvku:Submarine
xxxxxx (Občasný) - 21.8.2006 > dobrý,máš ode mně 5 s doporučením...i za toho Batmana
U příspěvku:pod skoropustým kopcem
xxxxxx (Občasný) - 17.8.2006 >

Pěkný

U příspěvku:čert a Káča
xxxxxx (Občasný) - 11.8.2006 > Ten pohled je až děsivý...tohle jo....
U příspěvku:neklikej na čer. bod
xxxxxx (Občasný) - 7.8.2006 > vážně si čekal že tam nikdo neklikne:-)))Dobrý nápad...
U příspěvku:Dream fall
xxxxxx (Občasný) - 7.8.2006 > jak jsem již řekl na ICQ..:-)))
U příspěvku:Gekona 2
xxxxxx (Občasný) - 6.8.2006 > Oukej,tak tedy i já něco přihodím.No obrázky jsou na můj vkus moc rozházené-dal bych je do nějákých rámečků a dal bych jich tam víc a zvolil dramatičtější záběry.Je škoda toho prázdného místa vlevo dole.Pak je taky podivné proč je ruka klepající na dveře a okno s tím související černobílé.Hodily by se citoslovce klepání-není poznat co se děje.Příště zkus obrázek zaplnit co nejvíc ať nemáš žádná bílá místa-a když budou zabarvi je černě(skryje to prázdnotu),taky vygumuj tužku kterou si předkresluješ.Dělat komiks není nic jednoduchého takže držim palce a přeju hodně zdaru.
U příspěvku:Duch minulosti 3
xxxxxx (Občasný) - 4.8.2006 > Aha,tak takhle to je...klidně to mohle ještě pokračovat.
U příspěvku:tiše
xxxxxx (Občasný) - 4.8.2006 > pozoruhodné...
U příspěvku:...
xxxxxx (Občasný) - 4.8.2006 >

Jo jo,krajinky,perokresba...pěkné,zajímavé.A co ta tečka vlevo:-)))

U příspěvku:Duch minulosti 2
xxxxxx (Občasný) - 3.8.2006 > no co z tohohle vyleze...
U příspěvku:Duch minulosti 1
xxxxxx (Občasný) - 2.8.2006 > Tak to je ten příběh který si sliboval?No vypadá to zajímavě...
U příspěvku:Gekona1
xxxxxx (Občasný) - 1.8.2006 >

Ty kráso tak ty si ten komiks fakt rozjela!Kresba je solidní ale být to tuší tak by to bylo naprosto dokonalý.A pozor na jednu věc!Ten text kde představuješ toho otce by měl být co nejníž,takhle to čtenáře svádí přečíst si ho jako druhý i když má být až třetí.

U příspěvku:Kostelík
xxxxxx (Občasný) - 1.8.2006 > fantastické,taky tu mám pár pokusů na tohle téma ale nevyrovnaj se tomu.
U příspěvku:Bohyně války - 11.září 2001
xxxxxx (Občasný) - 1.8.2006 > ........hehe,nějak nenacházim slova,tohle bych si klidně pověsil v pokoji,dokonalé provedení a motiv je přesne dle mého gusta.Možná jen trochu temnější obloha by bodla....ale jinak...brutálka.
U příspěvku:Bohyně Selket
xxxxxx (Občasný) - 1.8.2006 > podle mně je to skvěle odvedená práce!
U příspěvku:I
xxxxxx (Občasný) - 1.8.2006 >

Já teda portréty moc rád nemaluju ale teda asi bych víc zvýraznil přechod mezi bradou a krkem-takhle to trochu vypadá jakoby neměla bradu.Oči se mi zdají dobré,akorát trochu velké ve srovnání s nosem a ústy,i když každý jsem nějaký že.

U příspěvku:The Room
xxxxxx (Občasný) - 31.7.2006 > Tak tohle mně fakt překvapilo...
U příspěvku:Cíl naší cesty
xxxxxx (Občasný) - 30.7.2006 > moc dobrý,hrady,doba temna,to jooo
U příspěvku:Havran
xxxxxx (Občasný) - 29.7.2006 > podzim,havran,šibenice,co víc si přát...
U příspěvku:Podivuhodná hybernace
xxxxxx (Občasný) - 29.7.2006 >

perfektní

U příspěvku:Gekona
xxxxxx (Občasný) - 27.7.2006 > Efča> No to nevim, tak založíme něco vlastního ne?Komiksových hrdinů je v Čechách nedostatek.
U příspěvku:Gekona
xxxxxx (Občasný) - 27.7.2006 > Nikkarin> Hejj to by byla brutálka...mně už to napadlo několikrát dát dohromady "neoficiální hrdiny" a vytvořit si takovej Marvel universe po česku:-))))
U příspěvku:Gekona
xxxxxx (Občasný) - 26.7.2006 >

Wow,můžem dát někdy crossver s mojim Rusomanem:-)))))!!!Tohle vypadá na zajímavou komiksovou hrdinku a kdyby měla ten dlouhý jazyk...

  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter