Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Věštec
Sartori (Občasný) - 28.12.2013 > "nespánek" to hodně přestřelil
U příspěvku:Ze života smrti
Sartori (Občasný) - 28.12.2013 > Rozsekávka :D:D:D
U příspěvku:Fšem frfňalům anonymním..
Sartori (Občasný) - 21.12.2013 > Sallybill> Bez těch bílých políček by to bylo bez chyby..pravda pravdoucí..:D
U příspěvku:žáruvzdor
Sartori (Občasný) - 21.12.2013 > V tom úvodu jsem si říkal..cože? Tak po půl minutě mračení mi to došlo - jsem holt pomalejší :D Místy suprový, ale škrtal bych.
U příspěvku:Poutníku
Sartori (Občasný) - 21.12.2013 > Líbí se mi to, ale mám z toho pocit, že by si to zasloužilo ještě chvilku na papíře - párkrát se k tomu vrátit a ještě si s tím pohrát. Každopádně bych si to rád přečetl..
U příspěvku:Otázka Ticha
Sartori (Občasný) - 21.12.2013 > Fádní forma i obsah. Text neobsahuje jediný živý verš. Navíc pokud chceš napsat něco složené ze samých otázek, tak už by to chtělo notnou dávku originality...
U příspěvku:ORANŽOVÁ
Sartori (Občasný) - 21.12.2013 > Líbí se mi "Prázdné obaly padají z plných popelnic"

a "Ó, Buddho!!! V šatech barvy multivitamínu" mě zase celkem rozesmálo..:D

Subjektivně bych v tomhle díle asi více ocenil, kdyby se se báseň ubírala buď jedním nebo druhým směrem, ten vtip a ekopatos se navzájem docela bijí.
U příspěvku:eště jedna vobrácená pro K.
Sartori (Občasný) - 21.12.2013 >
U příspěvku:Zátoka
Sartori (Občasný) - 21.12.2013 > Ekologický jar? Velmi roztomilé.. Nezlob se na mě, ale rýmy jsou to strašný - vždyť to tahá jako prase. To je z extrému do extrému, buď absolutní rým a nebo tohle...ono k sobě prostě opravdu nestačí dát dvě slova, co čistě náhodou končí na stejná 2 písmena. Pokusil bych se nelpět tak na vázaném verši..
U příspěvku:Andělé...
Sartori (Občasný) - 10.12.2013 > Megaira> Logiku to má. Totem je místy lékařský experiment, který má dokázat, že lobotomii lze udělat i neinvazivním způsobem.. po přečtení některých děl nebo komentářů mám občas pocit, že je experiment úspěšně u konce..
U příspěvku:ŠUMAVA III.
Sartori (Občasný) - 6.12.2013 > Nezlob se, ale tohle není dobrý..ani publikováníhodný..
U příspěvku:Třináctá komnata
Sartori (Občasný) - 6.12.2013 > sqělý
U příspěvku:ráno
Sartori (Občasný) - 6.12.2013 > Myslím, že bych maličko ubral plyn a bylo by to fajn. Každý verš samostatně je hodně efektní a sám o sobě asi lehce trochu na hraně patosu, takže když je toho hodně pohromadě, působí to maličko rušivě. Za mě osobně bych pro začátek poradil zamyslet se alespoň nad "pojídala", "dávném čase" a "hořkou chuť"..on to sám o sobě takovej kýč není, ale v kombinaci to tak působí. Jinak víceméně z toho mám dobrý pocit. Určitě se vrátím přečíst něco dalšího.
U příspěvku:Boh nieje lakomý
Sartori (Občasný) - 6.12.2013 > Škrtal bych jak pes, ale "smietka na povrchu oka" a pár dalších mít mě vyloženě zaujalo a dalo by se na tom určitě stavět.. i když možná do trochu jiné kostry.

Na konci, pokud na tomhle tvrzení trváš, vynechal bych alespoň superlativ.. Tyhle antropocentrický řeči jsou víceméně dost laciný..
U příspěvku:Andělé...
Sartori (Občasný) - 6.12.2013 > adelajd> Fakt 5 + D ? V čem si tahle báseň zaslouží plnou polní oproti např. http://www.totem.cz/enda.php?a=317726 , kterou jsi hodnotil za dva? Fakt by mě zajímalo to zdůvodnění.. co konkrétního má tato báseň.. případně co konkrétního tamta ne?
U příspěvku:Skeč
Sartori (Občasný) - 4.12.2013 >

Dobrý, řekl bych..

U příspěvku:Popelavá pírka
Sartori (Občasný) - 4.12.2013 >

Má to i něco, čím mne to zaujalo. Nicméně, takto "absolutní" rým bych si odpustil, navíc v poslední strofě - v porovnání se zbytkem - verš "lihu x spěchu" je jako pěst na oko...(v o něco větší pěsti na ledviny). Při rychlém shlédnutí tvé jiné tvorby, mi přijde ža máš polohy, které ti sednou mnohem více...

U příspěvku:vše řečeno, patologicky vyplakáno
Sartori (Občasný) - 4.12.2013 > good
U příspěvku:Andělé...
Sartori (Občasný) - 4.12.2013 > Trochu mě zaujal ten motiv strachu a slepoty. Nebál bych se to rozvést a více s tím pracovat. Anděly a svíčky bych vynechal - v téhle podobě to je mrtvý pokus o báseň. Nezlob se.
U příspěvku:Vařila myšička kašičku
Sartori (Občasný) - 4.12.2013 > :)
U příspěvku:Čtvrtek bez tajností
Sartori (Občasný) - 30.11.2013 > Pes> Obě tvé alternativy ztrácí na originál jak v rytmu tak v údernosti a v podstatě i trochu ve smyslu, protože tím rozpitváním z toho děláš negativum, ale v daném textu to je prostě konstatovaný fakt, bez špetky negativního zabarvení. Napsané je to dobře.
U příspěvku:doutná v nás...
Sartori (Občasný) - 23.11.2013 >
U příspěvku:Havrani
Sartori (Občasný) - 23.11.2013 > Supr, že se z tý topky dá něco číst.. Pěkní havrani..
U příspěvku:Lektvar
Sartori (Občasný) - 9.11.2013 > Obsah je samozřejmě líbivý a milý, ale ty rýmy mě trochu drtí.
U příspěvku:2 v 1
Sartori (Občasný) - 9.11.2013 > ..a žili šťastně až do smrti. Ten námět není špatný - proč ne - ale nějak v tom nevidím nic moc poetického. Pokud vše, co v sobě obsahuje námět láska a tomu podobné, je automaticky kvalitní, tak jsme v prdeli..
U příspěvku:Leonida
Sartori (Občasný) - 30.10.2013 > Moje naprosto nejoblíbenější tvoje věc. Je to oldschool jako prase v - pro mě - celkem uvěřitelný formě. Rád se k ní vracím... tak jen abys věděl, že na tebe nedlabu :)
U příspěvku:Temnota
Sartori (Občasný) - 30.10.2013 > nice
U příspěvku:Skutečnosti
Sartori (Občasný) - 29.10.2013 > Megaira> No :) V podstatě s tím mám problémy dva. Jeden je, že prodavačka iluzí mi přijde stejná jako baletka se zlomenou nožičkou, dětský smích a nebo něco na ten způsob. Ten druhý je, že prodavačka má v sobě významově velkou dávku reciprocity.. a i když do podnikatelského záměru to má asi daleko, báseň jako celek na mne působila více jednosměrným dojmem (nehledě na to, že v Čechách mi to, bez dalšího přívlastku, přijde jako poměrně archetyp, který mi tam nepasuje)... otázka je, jestli to nebyl záměr.
U příspěvku:Skulina
Sartori (Občasný) - 29.10.2013 > Za předpokladu, že to propočetl a bylo to vlastně záměrné, pořád by už jen tím pohybem 2. a 3. zákon vysloveně porušil, tj. vykazuje tolik svobodné vůle, že zákony stejně nedodržuje.
U příspěvku:Láska hory přináší
Sartori (Občasný) - 29.10.2013 > nice
U příspěvku:Pavučina
Sartori (Občasný) - 29.10.2013 > "Ze skulin cedí se populace tmy" tenhle verš se mi extra líbí..! Víc takových..
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter