Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
caesarborgia
(muž)
Občasný
Na Totemu: 27707x
Napsat zprávu

Mám ty nejkrásnější oči na světě ..podivte :)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:ong
caesarborgia (Občasný) - 31.12.2009 > huwik> ty umíš hovno s veškerým náčiním nejen s tuší ovšem já narozdíl od tebe si ty tvý dobře míněný hovna přečtu do konce abych viděl jak tlápeš jedno přes druhý ale nevyleze z tebe kloudná rada ..fakt odborník na svým místě děvenko :/
U příspěvku:ona
caesarborgia (Občasný) - 31.12.2009 > no jo směr kýč to by ti šlo :/
U příspěvku:... 6x50x70
caesarborgia (Občasný) - 24.12.2009 > Lumiik> aha tak nám je tady ukazuješ ty tvý nejkrásnější a nejchytřejší holky co jsi měl :D ono to není žádný tajemství kdo měl kolik holek to je všude na netu ve statistikách a je fakt že lumík tam je na prvním místě ve všem ale že bych ti kvuli tomu musel psát soukromý vzkazy to si namlouváš moc hlupáčku já ještě s klukama neflirtuju ale vím že se na to děsně těšíš jen tu nerozšiřuj klamné informace ještě budu vypadat že patřím do toho vašeho gayklubu že luku ;) btw nedivím se že ti slovo výtvarník vadí páč do něj máš daleko ty jsi jen helfr to už jsem ti psal tak nevyšiluj o tebe se tu nejednalo :)
U příspěvku:... 6x50x70
caesarborgia (Občasný) - 24.12.2009 > Luk Malér> no jo všichni jsou eaný to víš že mi to je líto zejména u tebe ty jsi nejeanější ;)
U příspěvku:úděl/kokotiny a píčoviny/ 3x100/70
caesarborgia (Občasný) - 22.12.2009 > Lumiik> a počkej až poznáš co tě opravdu vzrušuje to budeš uplnej blázen do něčího péra tak jsi to myslel?
U příspěvku:Modelka
caesarborgia (Občasný) - 22.12.2009 > no né žy by toto tvoje hovno bylo z hromady sraček to nejpovedenější ale jiný fenomén mne donutil k pozastavení že ti to ta banda idiotů odéčkovala až do topky..vyplývá z toho kámo že jsi klesl přesně tak hluboko jak jsi chtěl už zjevně kéruješ za peníze a asi jsi i něco prodal že jsi objevil pandořinu skříňku a stal se dokonalým prodavačem cetek jako jsi sám..jen tak dál ty vietnamských prodavači ukrajinských suvenýrů a lidských nedodělků..víš co znamená slovo prvoplán-to žiješ ale je dost inspirativní se na to dívat protože takových kokotů co si hrajou na umělce a lezou jim jen do řiti je dost ale tak vytrvalých čuráků jako ty fakt mnoho není - toto dílo je brak a člověk kterej si za ním stojí je vyhořelá trumpeta ..vystřílený dělo nebo spíš porouchanej prak ;)
U příspěvku:... 6x50x70
caesarborgia (Občasný) - 22.12.2009 > Lumiik> hahaha jsi slepá ty pičo? zase někdo kdo špatně vidí chudák umělec aby každýmu trotlovi co nevidí vysvětloval kde je koleno :D nechceš k tomu rozdávat 3D brýle ty sfetovaná teplá karikaturo výtvarníka?
U příspěvku:U jezera 4x70/100, 2006
caesarborgia (Občasný) - 17.12.2009 > Lumiik> no vida přece jen jsi dokázala jak ses nehla z místa :) a jestli to měl být důkaz opaku tak jsi to zase nedokázala ..nezklamalas ;)
U příspěvku:"Sýr"
caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > huwik> hh navíc ty dva stíny pod kozama by chlap asi těžko vysvětloval :D
U příspěvku:Sestrička z Kramárov
caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > ta je ale nevim proč
U příspěvku:crash2
caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > sadaf> myslim že jednou jsem byl bos ale kdo si to všechno má pamatovat ;)
U příspěvku:Úsměv
caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > člověče ty tvý postavy maj takovou subtilní formu jako Renoirovy děvčata už dřív jsem si říkal že na tý tvý kresbě něco je samozřejmě skrz pochybnosti u některých tvý slabých prací si nejsem jist ale to je u každýho lenocha stejný takže spíš víc makat aby to bylo ono ..ale potenciál neskromnej to se musí vědět
U příspěvku:crash2
caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > sadaf> no já nevim ale dle mých zkušeností jsou ti bez bot většinou tuzí na místě ..aspoň co jsem viděl 8)
U příspěvku:"Sýr"
caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > Agitatio> haha no to víš tady je to samej odborník ..na pičoviny resp. kokotiny 8)
U příspěvku:Kolonada
caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > Luk Malér> haha jestli si myslíš že z tebe nebo toho druhého dělá mongola mazání cizích příspěvků tak to jsi dablovanej mongol takový debily sem museli naklonovat z marsu to snad ani není možný aby se lidskej mozek dokázal takto ocenit :D dlouho jsem se nezasmál lidské blbosti jako dnes tady fakt díky vy dva géniové ;)
U příspěvku:6aludek není sexy
caesarborgia (Občasný) - 13.12.2009 > Lumiik> no já se spíš ptal na ty fenomenální úspěchy než na to co tu omíláš furt dokola..skutek hošane he?
U příspěvku:Kolonada
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > sempull tampush> pokecal sis pičo? není o čem tak si rozumíš že? ;)
U příspěvku:Fosfa
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > Břeclav je celkově nejhnusnější město světa urbanistický mamrd a lidi co tam žijí jsou klony nejvypitějších mozků z pohraničí hlohovec kontra lanžhot ..cvičený opice pro gumotex :) fosfa je ještě klenot ;)
U příspěvku:bw
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > magnet> od mikulova tato kaplička určitě nejde vidět ani teleobjektivem :)
U příspěvku:...
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > 0 bodů
U příspěvku:Mimozemšťani nad Vimperkem
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > LenkaS> v pohodě já nerýpu jen jsem se přesvědčil že na to máš kresbu aby jsi tomu pomohla..ono je lepší si pohrát s nastavením skeneru před skenováním než to dodatečně korigovat to chce taky kalibraci ale předpokládám že ve škole nastavovat defaultně skener nemá smysl a monitory na grafice snad skaliborvaný budou :)
U příspěvku:Postel
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > třetí obrázek v horní řadě naprosto nambr uan
U příspěvku:Auto
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > mnohem lepší než ten lúzr megrit..máš na to ;)
U příspěvku:zátiší
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > LenkaS> skvělá paleta ..a Jihlava - skvělá škola a skvělá pivnice u aťasů ;)
U příspěvku:Mimozemšťani nad Vimperkem
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > LenkaS> no funkce kontrast je nejdrastičtější úprava když jsme u toho a o tom jsem taky mluvil ;)
U příspěvku:Pálava 09
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > je to neuvěřitelný už jsem ti chtěl poděkovat že ses vysral na malbu a začal fotit když tu se stalo že to i jako malba vypadá ..když se ještě napříště oprostíš od toho tupování a podobných laciných efektů začnu věřit že nejsi jen pošahaný pako nebo v lepším případě že tě dokonce někdo dokázal ovlivnit
U příspěvku:kytarista..
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > je skvělej !
U příspěvku:bá dien!
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > chanq> tak se pochlub kam jsi to dopracovala dnes ;)
U příspěvku:bá dien!
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > Bernardetta> no proto se vám to líbí asi jako když vybíráš vánoční stromeček ;)
U příspěvku:Květnatec archerův
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > takovou bramboru svět neviděl 8)
U příspěvku:kamarádky
caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > Bernardetta> a která lezba je tvá dcera?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter