Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Odstřižky
kygiss (Občasný) - 18.5.2010 > Pro mě jsou ty sněžící děti skvěle načasovaný přesmyk do iracionálna. Obraz.
U příspěvku:mezičas ryb
kygiss (Občasný) - 23.3.2008 > jakožto hudebníka mě "struna gis" a "molové promlky" podráždily natolik, že to nemohu hodnotit.
U příspěvku:Zavřel jsem se do komůrky
kygiss (Občasný) - 11.2.2008 > annatar> Vyjeď si všechny příspěvky od ing. Editora a přečti si ten první. Pak vše pochopíš.
U příspěvku:Ztracená víčka
kygiss (Občasný) - 7.2.2008 > Monstrózní :))) Zvláště mě dojímá předposlední sloka...
U příspěvku:srpen, či červenec, hustopeče
kygiss (Občasný) - 6.2.2008 > přidám se
U příspěvku:rozpínán
kygiss (Občasný) - 26.1.2008 > ariel> jo, tos asi vystihl celkem přesně... tohle je hodně postavené na těch fonetických ozvěnách, nebo jak to nazvat, možná je to hodně konstruktivismus a taky to tak i působí, ale jakýsi pocit (nebo spíš obraz) se mi tam uchytil... moc práce jsem si s tím pravda nedal, jen jsem se to snažil rytmicky zaokrouhlit. - možná je to nějaké navazování na poetismus, včetně té naivity...
U příspěvku:Pravdomluvný králík
kygiss (Občasný) - 26.1.2008 > Opět velmi, velmi krásné. Potěšení na mé straně.
U příspěvku:(hlasem Mela Gibsona)
kygiss (Občasný) - 21.1.2008 > Tý vole.. tos vymyslel sám, nebo ti to Mel řekl po osmým pivu v nonstopu?
U příspěvku:Střepům
kygiss (Občasný) - 21.1.2008 > :-) To je jak raný Holan, ovšem poněkud indisponován. Ani se mi nechce zjišťovat, jestli ta hrůzná souvětí opravdu dávají smysl. Vesnický góngorismus.
U příspěvku:O hudbě
kygiss (Občasný) - 20.1.2008 > marsyas> Chápu to správně. Ještě jsem si to ověřil v prvních příspěvcích této kolekce. Podle tvých reakcí jsem měl dojem, že se snažíš polemizovat s ing. Editorem coby autorem těch básní.
U příspěvku:O hudbě
kygiss (Občasný) - 19.1.2008 > Geniální. Bavím se. Chápu to dobře, že je to ze sbírky amatérské anonymní poezie? (= já jenom, že p. marsyas to asi stále nepochopil)
U příspěvku:K čertu s emocema!
kygiss (Občasný) - 19.1.2008 > Apropo, všimli jste si, jak poslední dobou slovo "emoce" naprosto brutálně vytlačilo staré české slovo "cit(y)"...?
U příspěvku:V klíně křesla
kygiss (Občasný) - 18.1.2008 > Jo, je to lepší než předtím, i když možná až příliš strohé (myslím rytmicky, předtím to sice - jak říká wandalka - mlžilo, ale rytmus byl kulatější...). Tak jako tak D.
U příspěvku:eurydičina cela
kygiss (Občasný) - 17.1.2008 > Hutné, neprůhledné... Jsou tam místa velmi jasná a zařezávající, ale celé je to jak opilý koráb pár minut před rozpadem.. Ale rozhodně zajímavé a na několik čtení.
U příspěvku:představy o minulosti
kygiss (Občasný) - 17.1.2008 > Abych byl spravedlivý, dávám D, trochu opožděně, protože není o nic horší než ty ostatní...
U příspěvku:... (nechám je spát)
kygiss (Občasný) - 17.1.2008 > Hezké. Škoda, že to není vydáno (předpokládám), tuhletu poezii bych si s chutí koupil a pak četl na cestách ve vlaku...
U příspěvku:zatavená
kygiss (Občasný) - 17.1.2008 > cit-i-zen> Dobrý nápad. Díky.
U příspěvku:Zjistil jsem, že neotřelost názvu má vliv na čtenost příspěvku...
kygiss (Občasný) - 15.1.2008 > Klasta> Dobře, ten začátek má pozitivní směřování... ale co pak ty kalhotky a ten konec? Mám podezření, žes nevymyslel jiný rým na "básni" a tak se ti to celý posunulo úplně jinam, než jsi chtěl. - Prvoplánový je v každém případě název, ale chápu, žes to chtěl vyzkoušet :)
U příspěvku:Trčet jako bolavý palec
kygiss (Občasný) - 15.1.2008 > K tomu se prostě těžko něco dodává... Nejde ani pořádně říci, jestli to je dobře nebo špatně napsané, je to prostě nějaká tvoje existenciální sebereflexe, nad kterou si tak člověk podumá, ale vlastně neví, jak si z toho něco odnést. Já jsem víc na ty "umělé ráje", nebo... Kdesi jsem četl hypotézu, že vesmír vznikl z jakési časoprostorové pěny, ve které se neustále tvořily a zanikaly bubliny - možné zárodky možných vesmírů; jedna z nich se najednou (nevíme proč) začala nafukovat stále víc a víc, donekonečna, až z ní byl náš vesmír... Báseň v ideálním případě je pro mě právě taková bublina na našem vesmíru - je s ním úzce spojená, ale vytváří svůj, jiný svět... Apropo, v jedné své staré básni mám verš "mezi světy rozpjatý", hned se mi vybavil...
U příspěvku:Zjistil jsem, že neotřelost názvu má vliv na čtenost příspěvku...
kygiss (Občasný) - 15.1.2008 > Dost očividná napodobenina Krcháče.. Poslední verš bych změnil.
U příspěvku:Čuníku, promiň!
kygiss (Občasný) - 14.1.2008 > Prodej to Plíhalovi. Fakt vtipné.
U příspěvku:Odrazy
kygiss (Občasný) - 14.1.2008 > No, ty hovory H jsou divný. Třetí je dobrá právě díky té součinnosti s názvem, otevírá to ten příběh, zažíhá fantazii, i když možná trochu konvenčním směrem. Nejvíc líbí první. U čtvrté konec nemá dle mě tu sílu, kterou mít chce.
U příspěvku:Vzkazy od klasika
kygiss (Občasný) - 13.1.2008 > marsyas> To už přeháníš, ne? Proč by se ariel nemohl vyjádřit? Jsi strašně podrážděný, obávám se, že takto se spravedlnosti nedovoláš. Ten bývalý "zkrvák", jak teď blbne s těma nickama, je prostě provokatér, baví ho nasírat lidi, takových je tu víc. Podle mě uděláš líp, když ho budeš ignorovat, takhle to klesá jen stále hloub a hloub a ani jeden neustoupíte - z principu.
U příspěvku:Vzkazy od klasika
kygiss (Občasný) - 13.1.2008 > Stále přemýšlím, v čem je obecně problém - že diskuse o konkrétním příspěvku okamžitě sklouzne to osobní roviny. Vyhnout se argumentaci ad hominem je každopádně mnohem namáhavější a málo efektní (možná i efektivní). Není na to čas, energie... Tak to člověk zkouší aspoň pár slovy, a většinou to vede k nedorozumění... Když jsem tu byl poprvé před pár lety, přišlo mi, že se tu všichni hrozně navzájem plácají po ramenou, teď je to naopak, a vlastně nevím, co je horší... Otázkou zůstává, jestli zdejší kritika byla kdy někomu ku prospěchu, jestli se zlepšilo jeho psaní...
U příspěvku:Na sebe
kygiss (Občasný) - 13.1.2008 > Mně se na tom líbí přinejmenším to, že Janele má prostě cit pro jazyk, je vynalézavá... To není jen tak obyčejné "vypisování se z něčeho"... Jestli je to "ukecané" nebo ne, těžko říct... Některé věci zkrátka musí zůstat tak jak jsou, byť jsou "nedokonalé"....
U příspěvku:Vzkazy od klasika
kygiss (Občasný) - 13.1.2008 > To bych věru nečekal, kolik emocí vyvře kolem poezie publikované na internetu. Zdejší prostředí věru není příliš přátelské a pozitivně naladěné... Koukám jste se rozhodl bojovat, pane marsyas.. Jsem zvědav, jak dlouho vám to vydrží - já už jsem to vzdal, začal jsem si sám připadat trapný, výsledek je ovšem ten, že nekomunikuju vůbec, což je mi líto... Snažím se teď už jenom chválit, tak čas od času někoho pochválím, ale tím to taky hasne. Ono je to logické, proč by někdo reagoval na pochvalu...
U příspěvku:... (hnědnou plíce)
kygiss (Občasný) - 10.1.2008 > tradičně.
U příspěvku:prok
kygiss (Občasný) - 9.1.2008 > já ty záhadnosti mám prostě rád...
U příspěvku:parsek
kygiss (Občasný) - 6.1.2008 > jo, fakt hezký... člověka to dobře naladí.
U příspěvku:odpočítávání domova
kygiss (Občasný) - 4.1.2008 > fakt mám rád tu tvoji poetiku.
U příspěvku:Bezhlavá princezna 4x100/70, 120/100, 150/100, 3x30/20
kygiss (Občasný) - 2.1.2008 > trochu mi to připomnělo francise bacona.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter